
lambda zondas
#1
Parašyta 2005 gegužės 31 - 09:37
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#2
Parašyta 2005 gegužės 31 - 10:06
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#3
Parašyta 2005 gegužės 31 - 10:08
#4
Parašyta 2005 gegužės 31 - 11:25
1. dare variklio kompiuterine diagnostika ir tikrino zonda.1. Papasakok pagal ką nusprendė kad zondas negyvas.
2. Siemensams viena ausim girdėjau zondai kitokie - su signalu nuo 0 ik 5V. Pirmiausia reik šitą išsiaiškint ar tikrai taip.
isvados : per riebus misinys, blogai uzdegamas 1 cilindras, zondas visiskai nereaguoja (kas kaip nzn)
2. viska dare Ford autoservise (vieninteliai kas utenoj bent jau paziurejo i peza

3. tipo 1 cilindras valgo tepala (kaip ta nustate nezinau ), bet tepalo pas ma nemazeja per 3 men nereikejo dapilinet. plius ne per seniausiai keistos voztuvu tarpines.
4. co normoj ch per didelis...
Šį pranešimą redagavo Taigeris: 2005 gegužės 31 - 11:37
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#5
Parašyta 2005 gegužės 31 - 11:36
Ar buvo pasijungę zondą tiesiai, ar tik tiek kiek kompas parodė?dare variklio kompiuterine diagnostika ir tikrino zonda
Jei zondas nereguoja gali būt, kad 1. nutrauktas ar užtrumpintas signalinis laidas, 2. Nėra zondo pašildymo.
Gali būt problemų su kompresija arb lievo oro pasiurbimublogai uzdegamas 1 cilindras
Nežinau, bet kad neišmest 150 min į balą ir dar paskui spėliot toks ar ne toks turėjo būt, geriau dabar išsiaiškint koks zondas turi būt ar 0- 1V ar 0- 5V signalas.tai sake kad lambda tinka bet kokia 4 laidu.
Kiek? kažkaip prieštarauja vienas kitam - jei CH didelis ir per riebus mišinys tai ir CO negali tilp į normą - gal tada per liesas?co normoj
Matyt žvakė tepaluota buvo, o ir vožtuvų riebokšlių keitimas nieko gero neduoda jei neteisingai daromas ar kreipiančiosios būna išdylę1 cilindras valgo tepala (kaip ta nustate nezinau ),
#6
Parašyta 2005 gegužės 31 - 13:42
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#7
Parašyta 2005 gegužės 31 - 15:18

#8
Parašyta 2005 gegužės 31 - 18:08
Volvo 940 turboplyta MY1997
#9
Parašyta 2005 birželio 02 - 09:38

Ir dar atidarius oro filtro deze radau truputi tepalo ant filtro (keli lasai). del ko cia jis atsirado nzn bet jo ten ne kvapo neturi but

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#10
Parašyta 2005 birželio 02 - 10:20
2.
Aš jau rašiau galimas to priežastispagazavus meta juoda !!!! duma
Dėl vožtuvų riebokšlių pergazuojant išmestu melsvą dumą - pirmas pagazavimas galbūt juodas arba jokio, antras, trečias turėtų būt melsvas jau jei joms ate.
3.
Kokios žarnos į tą filtra sukištos?atidarius oro filtro deze radau truputi tepalo ant filtro
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0