Peugeot 605 98m.
#1 Svečias_mmx_*
Parašyta 2005 birželio 12 - 20:36
#2 Svečias_Mi_Kas_*
Parašyta 2005 birželio 12 - 22:45
#3 Svečias_mmx_*
Parašyta 2005 birželio 12 - 23:56
#4 Svečias_mmx_*
Parašyta 2005 birželio 13 - 16:04
#5 Svečias_serniukas_*
Parašyta 2005 birželio 13 - 16:20
#6 Svečias_mmx_*
Parašyta 2005 birželio 13 - 16:28
dziankuje, reskes savo pugiuka dalim leisiu ;)kiek man teko susidurti su savo pezo problemomis...
granata tinka tik nuo poreistalinginiu...+ ju atskirai neparduoda, tik su pusasiu...Kaune tokiu pezu lauzynuose isvis nera...taigi visa laime egzizstuoja toks Citroen XM
traukes antgalis irgi visai kitoks...vos ne vos meistriukas surado...
bent pas mane ABS blokas irgi idomus variantas...nes VICIUNUOSE stovejo masina 3 dienas, kol siaip ne taip is lauzyno pritaike...
kazko giliau dar neteko knaisiotis...taigi bet as taip isivaizduoju, kad yra tikrai nemazai pakeitimu poreistalingiame peze...
tik va tikrai gerai, kad 2,1 td ir 3.0 vaziuokles atitinka...ir dar beveik visa vaziuokle tinka nuo XM 2.1td ir 3.0l..
#7
Parašyta 2005 birželio 13 - 17:01
#8
Parašyta 2005 birželio 13 - 17:16
Negi porestailinginis pugas mazhiau srebia... Aisku kad, ne, nes variklis tai beveik tas pats kaip ir ikirestailinginio, bus tokios sanaudos:Mieste: įsitekti galima į 12ltr neminkant, minkant apie 15ltr
Užmiesty: važiuojant 90-100 km/h greičiu maždaug6-7ltr
Čia 3.0 automatas.
Mieste 10-15
Uzhmiestuje 8-10 (6-7 gal kaip nors ir imanoma padaryt jeigu irklus prie shonu prisidet ir pasidarbuot... ;) )
BENDRAS 11 kazkur Cia jau su A.C.
P.S. Automatas visada daugiau "ryja" nei mechanine...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2005 birželio 13 - 17:18
Patikėk, man iš pradžių iššoko akys , kad tokiu greičiu užmiesty važiuodams su vienu litru nuvažiuoju 15 km.Negi porestailinginis pugas mazhiau srebia... Aisku kad, ne, nes variklis tai beveik tas pats kaip ir ikirestailinginio, bus tokios sanaudos:Mieste: įsitekti galima į 12ltr neminkant, minkant apie 15ltr
Užmiesty: važiuojant 90-100 km/h greičiu maždaug6-7ltr
Čia 3.0 automatas.
Mieste 10-15
Uzhmiestuje 8-10 (6-7 gal kaip nors ir imanoma padaryt jeigu irklus prie shonu prisidet ir pasidarbuot... ;) )
BENDRAS 11 kazkur Cia jau su A.C.
P.S. Automatas visada daugiau "ryja" nei mechanine...
#10
Parašyta 2005 birželio 13 - 17:20
Nu visko gi bunaPatikėk, man iš pradžių iššoko akys , kad tokiu greičiu užmiesty važiuodams su vienu litru nuvažiuoju 15 km.
Negi porestailinginis pugas mazhiau srebia... Aisku kad, ne, nes variklis tai beveik tas pats kaip ir ikirestailinginio, bus tokios sanaudos:Mieste: įsitekti galima į 12ltr neminkant, minkant apie 15ltr
Užmiesty: važiuojant 90-100 km/h greičiu maždaug6-7ltr
Čia 3.0 automatas.
Mieste 10-15
Uzhmiestuje 8-10 (6-7 gal kaip nors ir imanoma padaryt jeigu irklus prie shonu prisidet ir pasidarbuot... ;) )
BENDRAS 11 kazkur Cia jau su A.C.
P.S. Automatas visada daugiau "ryja" nei mechanine...
Pasidalink patirtim kaip ta gaza reijk spaust, tada nei duju nereiktu usint...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2005 birželio 13 - 17:24
Ogi labai ramiai jįjį reikia spaust, svarbiausia ramiai iš vietos pajudėti. Kai aš lakstyt nemėgėjas, tai man gaunasiNu visko gi buna
Patikėk, man iš pradžių iššoko akys , kad tokiu greičiu užmiesty važiuodams su vienu litru nuvažiuoju 15 km.
Negi porestailinginis pugas mazhiau srebia... Aisku kad, ne, nes variklis tai beveik tas pats kaip ir ikirestailinginio, bus tokios sanaudos:Mieste: įsitekti galima į 12ltr neminkant, minkant apie 15ltr
Užmiesty: važiuojant 90-100 km/h greičiu maždaug6-7ltr
Čia 3.0 automatas.
Mieste 10-15
Uzhmiestuje 8-10 (6-7 gal kaip nors ir imanoma padaryt jeigu irklus prie shonu prisidet ir pasidarbuot... ;) )
BENDRAS 11 kazkur Cia jau su A.C.
P.S. Automatas visada daugiau "ryja" nei mechanine...
Pasidalink patirtim kaip ta gaza reijk spaust, tada nei duju nereiktu usint...
#12
Parašyta 2005 birželio 13 - 17:25
#13
Parašyta 2005 birželio 13 - 17:45
Dabar tik pagalvojau Kalcpamirstat, kad 3.0 V6 "98 metu bus 24v...
#14 Svečias_mmx_*
Parašyta 2005 birželio 13 - 22:52
a ple, rimtai ? nu nafik neperku 3Lpamirstat, kad 3.0 V6 "98 metu bus 24v...
#15
Parašyta 2005 birželio 13 - 22:54
neprik, dujos neprokur neidesia ple, rimtai ? nu nafik neperku 3L
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#16 Svečias_mmx_*
Parašyta 2005 birželio 14 - 05:03
aha, as ir apie tapatyneprik, dujos neprokur neidesi
#17 Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2005 birželio 14 - 05:06
Trečis kartos dabar kainuoja jau tik 2500lt į 6 cilindrus, o į tokią mašiną kitokių ir neverta dėta ple, rimtai ? nu nafik neperku 3L
#18
Parašyta 2005 birželio 14 - 08:55
i tokia masina is vis neverta detTrečis kartos dabar kainuoja jau tik 2500lt į 6 cilindrus, o į tokią mašiną kitokių ir neverta dėt
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#19 Svečias_mmx_*
Parašyta 2005 birželio 14 - 14:00
#20
Parašyta 2005 birželio 14 - 18:16
Kazi ar su dujom gerai gausis...ok nepaverskim sitos temos "nedek duju" ;) mano nuomone apie jas aiski man jusu irgi, todel aciu uzh patarimus dabar imsiu 2L 16V
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0