Jump to content


Photo

605


  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#41 Svečias_amaratas_*

Svečias_amaratas_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 07 - 14:57

na maniskis 2 16ventyliu mieste 14.5l 100km bet cia su kondiske... be jos su tiek +20km
  • 0

#42 Svečias_kitas_*

Svečias_kitas_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 07 - 16:34

o kodel ta konduske uzkelia kuro suvaltojima? <_<
  • 0

#43 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 07 - 16:47

o kodel ta konduske uzkelia kuro suvaltojima?  <_<

Todėl, kad šaldytuvui (vadinkim kondicionierių tikruoju vardu :)) veikti reikalinga energija. Buitinis šaldytuvas energiją kompresoriaus sukimui gauna per elektros variklį iš elektros tinlo, o automobilinis naudojasi variklio paslaugomis. Variklis papildomai apkraunamas - kuro sąnaudos dėl to šiek tiek šokteli.
Vaikšto daug įvairių nuomonių dėl to kiek konkrečiai dėl AC sąnaudos padidėja. Manau neturėtų viršyti litriuko šimtui.

P.S. Panašiai ko gero ir dėl papildomo generatoriaus apkrovimo žiemą (valytuvai, šviesos, gal. lango/veidrodėlių/sėdynių šildymas, starterio nuzulinto akumuliatoriaus pakrovimui).
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#44 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Posted 2006 August 07 - 17:17

Temperatura 105-110 mieste normalu jam, bent jau kiek zinau pas visus taip

nu nezinau, pagal manuala tai 90C turetu but, nors pas mane daugioau 95 ner buve, ir tik vienas ventiletorius yra. ( gal kas zino kur gaut dar viena ? :) )
  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka

#45 dainiusaz

dainiusaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 227
  • Vieta:Dublinas
  • Automobilis:-------

Posted 2006 August 07 - 20:13

na as irgi noreciau suzinoti kaip ten su 3 litrio kuro sanaudom :rolleyes: bo siandien labai rimtai apziurinejau 605 SV24 :wub: , '91 uz 7000lt :blink: kaip jum kaina? Bet sustabde tai, kad pas '91 605 radau poresteilingini priekini bamperi.

2DaviD> pardavejas sake, kad tas bamperis tvirtinamas taip pat kaip ir senesnem.

tiek to atiduociau savo liutuka uz 6500 ir :beer:
  • 0
NuotraukaIš televizoriaus dėžės išlindo toks tipas ir kad riktelės:

- O ką tu padarei, kad Lietuvai būtų geriau?!

Sugrūdau jį atgal ir išmečiau dėžę į konteinerį.Nuotrauka

#46 Svečias_kitas_*

Svečias_kitas_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 08 - 10:18

Todėl, kad šaldytuvui (vadinkim kondicionierių tikruoju vardu :)) veikti reikalinga energija. Buitinis šaldytuvas energiją kompresoriaus sukimui gauna per elektros variklį iš elektros tinlo, o automobilinis naudojasi variklio paslaugomis. Variklis papildomai apkraunamas - kuro sąnaudos dėl to šiek tiek šokteli.
Vaikšto daug įvairių nuomonių dėl to kiek konkrečiai dėl AC sąnaudos padidėja. Manau neturėtų viršyti litriuko šimtui.

P.S. Panašiai ko gero ir dėl papildomo generatoriaus apkrovimo žiemą (valytuvai, šviesos, gal. lango/veidrodėlių/sėdynių šildymas, starterio nuzulinto akumuliatoriaus pakrovimui).

nu kadangi esu blondinas pasidomesiu dar karta, o pvz as padares kondicionieriu ant 0, bet padares ant AC, vejalio nepucia, tai tada irgi ryja daugiau degalu? ar geriau, kaip nesinaudoji kondicionieriumi uzstatyti ant ECO rezino? :unsure:
  • 0

#47 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 08 - 10:29

Išsiaiškinkim sąvokas. AC (Air Conditioning) = kondicionierius. Taip vadinamas "ECO režimas" = AC išjungtas. Jei AC įjungtas (arba ECO režimas neįjungtas), jis naudoja energiją. Nepriklausomai nuo vėjelio apsukų, ar parinktos pučiamo oro temperatūros.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#48 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 08 - 10:31

Kad atsakyti i toki tavo klausima reiketu pasiklausti pezo gamintoju, bet kadangi tai nerealu, lieka tik issiaskinti paciam : - prie kondiskes siurblio elektro-mechanines movos fiskes prijungi testeri ir ijungus AC bei nustates vejeli ant 0, ziuri ar ant sios fiskes atsiras +12 V. Jei taip, reiskia kompresorius yra sukamas ir tai atsilieps kuro sanaudom bei variklio temperaturai, o jei nera itampos - reiskia jis neveikia ir tau tai nieko nekainuoja (beveik....) .... ^_^
  • 0

#49 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 08 - 11:05

Giliai čia Renaldas kapsto :unsure: Na o bet tačiau kai normaliu greičiu važiuojama, oras gal net be vėjelio salonan pučiamas ("samatioku"). Tai gal ir yra prasmė kompui AC laikyti įjungtą, net jei vėjelis išjungtas.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#50 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 08 - 12:35

JO.... Zinai, supratau, kad Pezo giliai nekrapsdydamas, nieko taip ir nesuprasi..... :lol: Na o del to vejelio - tai grynai mano speliojimas butu toks, kad vis del to neturetu siurblis veikti prie ijungto AC ir vejelio nustatyto ant 0 (pats niekada netikrinau), kadangi yra labai tiketina situacija kad uzvesta masina ilgai stovi (kamsti, pvz.) ir nera jokio oro srauto "samatioko", o tai jau rizikinga tuo, kad salono garintuvas gali "persisaldyti" jei veiktu siurblis - garintuvo temp. nukristu zemiau 0 C', kas masinos kondicionieriams yra neleistina..... Taciau visai tiketina ir tai, kad kondiskes kompas ijungs siurbli ir valdys ji tokiu budu (tai ijungs/ tai isjungs) kad palaikyti garintuvo arba ispuciamo oro temp. ties nustatyta ant paneles riba.... O tai jau neekonomiska kuro sanaudu atzvilgiu....
  • 0

#51 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • posts 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Posted 2006 August 08 - 13:04

o kodel ta konduske uzkelia kuro suvaltojima? <_<

kiek teko suprast, vartojimas padidėja ~1-1,5 l degalų.
  • 0
Posted Image

#52 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • posts 3,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Posted 2006 August 08 - 13:15

Jei AC ijungtas, reskia matars suka AC kompresoriu, freonas vaiksto nors ir vejas nepucia (kaip vaiksto tosolas, kai masina dirba, o nustatyta "saltas oras"). O jei matars suka kompresoriu, reiskia turi didesne apkrova ir naudoja daugiau kuro.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#53 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • posts 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Posted 2006 August 08 - 13:22

jei nesikratot rusų kalbos, šiokios tokios info apie 605-tą yra čia.
  • 0
Posted Image

#54 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 08 - 13:48

Jei AC ijungtas, reskia matars suka AC kompresoriu, freonas vaiksto nors ir vejas nepucia (kaip vaiksto tosolas, kai masina dirba, o nustatyta "saltas oras"). O jei matars suka kompresoriu, reiskia turi didesne apkrova ir naudoja daugiau kuro.

True. Gal tik Reanaldo pataisą apie apsaugą nuo kondicionieriaus "peršalimo" ko gero reikėtų įvertinti. Gal valdymo blokas atsižvelgdamas į tai turi teisę pats atjungti AC (nors knopkė salone ir įjungta).
Beje, įdomu, kaip jis elgiasi žiemą, kai prie -25 AC įjungiamas langų apšalimui/rasojimui nupūsti :unsure:

P.S. Atsiprašau temos autoriaus už OT. Kažkaip mes čia sklandžiai nuo 605'to ypatumų link buitinės technikos (šaldytuvų) nukrypom.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#55 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 08 - 14:12

Jei AC ijungtas, reskia matars suka AC kompresoriu, freonas vaiksto nors ir vejas nepucia (kaip vaiksto tosolas, kai masina dirba, o nustatyta "saltas oras"). O jei matars suka kompresoriu, reiskia turi didesne apkrova ir naudoja daugiau kuro.

To SWIFT:
Tavo logika del tosolo gelezine, bet leisk tave pataisyti :
Matai, tame ir gudrybe ,t'sakant, kad nebutinai degant AC mygtukai variklis suka kompresoriu - sis mygtukas sviecia daugiau del taves pacio - tam kad zinotum kad ijungtas kondicionierius apskritai (kas reiskia didesni degalu suvartojima ir ne tik...), o valdymo blokas tai ijungia/tai isjungia kompresosriu pagal aplinkos salygas, nustatyta temp. bei pacio garintuvo temp.
Dar sis bei tas - kondicionierius yra silumine (atvirkstine) masina, kuris gali veikti pagal atvirkstini bei tiesiogini silumini cikla - tai reiskia, kad salono garintuvas gali ne tik saldyti, bet ir sildyti ir daugumoje kondicionavimu sistemu butent taip ir yra daroma tam, kad ziema, pvz., galetum kondiske panaudoti kaip sildymo (beje, greito veikimo) prietaisa....

Ir dar apie langu apiputima ziema prie -25 c' - salono garintuvas ne tik atsaldo ora, bet taip pat si smarkiai dziovina (tai bet kurio kondiseno vienas is pasaliniu efektu, kuriam pasalinti kartais dar iriangemi specialus drekintuvai, kad zmonems lengviau bei maloniau kvepuotusi....) ir butent sis sausesnis oras ir padeda greitai nupusti apsinesusi stikla.....
  • 0

#56 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 08 - 14:26

... Ir dar apie langu apiputima ziema prie -25 c' - salono garintuvas ne tik atsaldo ora, bet taip pat si smarkiai dziovina (tai bet kurio kondiseno vienas is pasaliniu efektu, kuriam pasalinti kartais dar iriangemi specialus drekintuvai, kad zmonems lengviau bei maloniau kvepuotusi....) ir butent sis sausesnis oras ir padeda greitai nupusti apsinesusi stikla.....

Šitą tai aš suprantu (kodėl anas jungiamas, kad džiovina, etc.). Išbandyta, patiko.
Bet kaip freonas bėgioja prie -25? Jei bijom, kad vasarą AC neperšaltų ir mol atjungiamas kritus garintuvo temperatūrai žemiau 0. Va šito tai jau nebesuprantu :wacko:
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#57 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • posts 3,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Posted 2006 August 08 - 14:29

nebutinai degant AC mygtukai variklis suka kompresoriu

Sutinku, bet kaip tiksliai jis jungiamas nezinau ir nepastebejau. Galiu tik pasakyti, kad net kai yra nekarsta ir temp masinos stovi ant ~24 celsijaus, su ijungtu AC langus skaidrina daug greiciau nei isjungus AC, kodel, manau del to pacio ijungto AC.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#58 Svečias_kitas_*

Svečias_kitas_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 08 - 15:17

vajezau, kiek nepatogumu pridariau uzduodamas ta klausima :blink: aciu uz pagalba :D man buvo idomu tik del to, kad jei kai vaziuoji tau nereikia, nei silto, nei salto oro, tai gal geriau laikyti ant eco ;) bet dabar dar vienas klausimas iskyla, o tai kaip buna eco rezimo ir as tarkim noreciau kad man pasvoviai palaikytu +21 tai eitu ant eco rezimo, ar jau sita funkcija veikia tik ant ac? :blink:
  • 0

#59 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • posts 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Posted 2006 August 08 - 15:20

noreciau kad man pasvoviai palaikytu +21 tai eitu ant eco rezimo, ar jau sita funkcija veikia tik ant ac? :blink:

tik AC.
  • 0
Posted Image

#60 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • posts 3,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Posted 2006 August 08 - 15:23

tik AC.

Man veikia pastoviai, kai jungiu AUTO rezima! Gal cia klimato kontroles skirtinga aparatura.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users