Peršokti prie turinio


pauliusj

Užsiregistravo 2009 Geg 02
Neprisijungęs Lankėsi 2022 Rgs 17 13:58
*****

#737241 1.6 HDI bendros problemos

Parašė pauliusj 2016 spalio 15 - 14:16

pritariu diawollo del siluminio pletimosi, ir pridedu, kad aliumas siektiek labiau pleciasi nei plienas.

Irodymui pridedu siluminio pletimosi koeficientus:

Aliuminis: 23.8 (mm/m*K)

Plienas: 11.7 (mm/m*K)

Volframas: 4.5 (mm/m*K)

Taigi diskutuoti apie kazkoki plieno uzpaudima aliuminej skyleje net neber ka, isskyrus tuos atvejus kai variklio galvute yra ketine(spizine), tada jau tik ant salto issukinti, nes ketus pleciasi maziau nei plienas..taigi jeigu kazkas nugirdo sita is kazkokio seno meistrelio, kuris dar mates nemazai ketiniu variklio galvuciu, tai tada galima suprasti, bet velgi nesiulau remontuoti masinos remiantis nuogirdom, nes jose dazanai truksta svarbiu detaliu..


  • 1


#734709 2.0 hdi bendros problemos

Parašė pauliusj 2016 rugpjūčio 14 - 08:24

per laisva. siaip turetum galet susukt max 45 laipsnius, pezam galima padaryt siektiek laisvesni kad negrotu susiles, tai grubiai gali buti laisvas iki 60 laipsniu. iki 90 jei bus laisvas tai ispradziu bus ok, paskui taps per laisvas ir dauzysis i apsauga.. o siaip itempimas matuojamas spec. prietaisu matuojamas..ir tempti reikia dirz per du kartus, tada isvegiama to "grojimo"..pats visada pezinius dirzus tempiu dviem etapais, kaip kad raso autodatoj ir manualuose kituose..


  • 1


#733581 2.2 hdi bendros problemos

Parašė pauliusj 2016 liepos 17 - 18:45

lapeno, 2.2hdi niekad nebuvo 100kw versijos, buvo 94/98kw versija(tas pats motoras tik programa skirtinga) ir 120/125kw versijos..

Siaip tarp 94/98kw ir 120/125kw skiriasi is esmes viskas, didzioji dalis konstrukcijos, turbinos, purkstukai, siurbliai, elektronika, galvos, blokai..nu zodz nors ir 120/125kw variklis yra senojo evoliucija, bet labiau galima butu teigti kad tai visiskai skirtingi motrai..


  • 1


#733271 1.2 PureTech 82hp M5 (60KW/82AG) gal kas turit?

Parašė pauliusj 2016 liepos 11 - 12:26

na kai skambinau kazkada i Kauno peugeot atstovybe turejo ir turbo ir ne turbo..tai reikia skambint ir klausti..as asmeniskai nepirkciau nei 1.2 atmosferiko, nes jis bus gyvas tik pirmus 50k km, nei 1.2 turbo, nes anas greiciausiai issiskes po 150k km..nors issiketimo atvejis nera privalomas, bet as asmeniskai neesu mazalitraziu zoliapjoves varikliu gerbejes...nezinau su kokiais motorais juos dar komplektuoja, nes nesidomejau, taciau as rinkciausi 1.6 arba 2.0 benzina be turbo ir esu tikras kad neprasauciau...is patirties zinau, kad tie visi mazalitraziai varikliai ne ka maziau benzino naudoja uz standartini 2.0 varikli..ypac tai pasijaucia pravaziavus kokius 100 - 150 k km, tai jei 2.0 kaip valge mieste 10, taip ir valgo, tai koks 1,2 zek nuo 8 mieste pakilo iki 9 - 9,5 ir nieks nezino kodel, viska keiti - zvakes/filtrus ir t.t. o nieks nepadeda..principe sitas scenarijus galioja jau nuo pat moderniu varikliu sukurimo ir realiai pirkdamas mazalitrazi auto zmogus niekad nesutaupo ant kuro, geriausiu atveju biskiuka sutaupo eksploatacinem medziagom ir tarsos mokesciam(cia aktualu tik toms salims kur tokie yra).:)


  • 1


#732592 2.0 HDI FAP temperatura

Parašė pauliusj 2016 birželio 22 - 10:19

kazkada rekomendavau spakena savo draugui is pnv, anas tada turejo citra c3, tai zodz sake savaite laiko birbino telefonu diena is dienos, kol galiausiai prisiskambino ir sutare...siaip galiausiai rezultatu liko patenkintas, taciau prisiskambint buvo sudetinga..tik vienas dalykas del spakeno, jei sakys kad idesiu FAP emuliatoriu iskarto nesutik, nes buvo keli auto su jo idetais emuliatoriais, kur visvien teko programiskai fap atjunginet...siaip iki siol zinomai visai peugeot modeliu gamai fap issiprogramuoja, be jokiu emuliatoriu..gal dabar jau nebededa jis tu emuliatoriu, bet anksciau dedavo..


  • 1


#727221 2.7 hdi kaput

Parašė pauliusj 2016 kovo 24 - 12:03

na siaip tai galvu nenuiminet darant kapitalke tikrai butu neteisinga, zinant kad situ varikliu galvu tarpines gan daznai issiskecia, tai nepasikeist ju darant toki rimta remonta tai butu visiskai pardaviminis variantas..plius norint normaliai isrinkt apacia, reik nuimpt pavaru deze, ja nuimt sitam modeliui panasiai gaunas kaip varikli isimt, tai jau geriau visa jegos mazga issimt, graziai tvarkingai ant stalo perrinkt ir sumontuot i auto...normalus pilnas sito variklio remontas nuo 1500 iki 2200e grubiai, priklausomai nuo to kas daroma\keiciama..remontuot galim pradet kito menesio antroj pusej.:)siaip sita motora visad jamam lauk remontuodami rimciau, nes yra kai kuriu niuansu del kuriu geriau varikli issiimti, negu zaisti su visokiais prailgintuvais, sarnyriukais ir kitais kuriniais.:D


  • 1


#724954 variklio alyvos priedas ATOMIUM.

Parašė pauliusj 2016 vasario 27 - 15:40

Bandziau as kazkada su Roveriu 600 dyzeliniu XADO - rezultate -

Pries: kompresija buvo 18-22-22-17 - nu pavarges lauzas.

Po: kompresija 25-25-25-25 - nu galvoju stebuklas

Po 47 000 km: 16-20-20-15 - STEBUKLU NEBUNA. :D

Vel pripylus kompresija velgi atsistate iki 23-23-24-22

Masina tokia ir nupirko tamsaus gymio, neaiskia kalba snekantys tipai..tolesne istorija ir kiek tesesi stebuklas jau nebezinoma. :D

 

Beje, jei jau pilsit, zinokit kad joks save gerbiantis motoristas motoro po tokio patobulinimo neremontuos, arba kaip minimum neduos garantijos..nes pajudinus visus tuos cheminius metalo priauginimus, neisvegiamiai dalis nutrupa, kazkur ikrent, arba ant pavirsiu atsiranda netolygumai del isardymo ir surinkimo, taigi tikimybe kad po remonto variklis issiskes, yra didele.:D


  • 1


#724050 2.0 hdi bendros problemos

Parašė pauliusj 2016 vasario 15 - 11:06

Kkaroli, matau neskiri turbo/sklendziu elektrovakuuminio valdiklio nuo degalu slegio reguliatoriaus, tai gal geriau net nekisk nagu prie auto, nes prikeisi velniai zino ko, del sau paciam nesuprantamu priezasciu..be to pas tave siemens kuro sistema greiciausiai, taigi kuro slegio reguliatoriaus gedimai buna itin reti, taigi tau reikia pirmiausia atlikti tvarkinga diagnostika, pas tikrai ismananti specialista, tada jau galesi kazka keisti, o taip is lempos nieko nekeisk, nes ismesi pinigus i bala ir naudos jokios nebus..


  • 1


#721728 Peugeot 307 HDI 2,0 79kw keisti sutrukciojimai.bosch kuro sistema

Parašė pauliusj 2016 sausio 16 - 20:43

kardanai, nustok gaisti laika, nuvaziuok pas normalu diagnostika ir sutaisys tavo beda,,cia uzsiemi slieku ieskojimu uzpakaly.:) jei sutvarkei viska iki tokio lygio kaip gamintojas numate avarinis rezimas dings po keliu uzkurimu, po kurio laiko dings ir check'as, jei  nesutvarkei, nieks nedings, bet gali ir progresuoti..jei nori daugiau info, visada gali paskaityti tema "2.0hdi bendros problemos" perskaityk viska, ten yra specialistu atsakymai i visus tau rupimus klausimus..jei tingi skaityt, kreipkis i ismanancius.:)sekmes.:)


  • 1


#721080 P406 pagr. diržo keitimas

Parašė pauliusj 2016 sausio 09 - 22:57

o tai kokia cia diagnostika, jei nezino ka patart zmogui..cia ne diagnostika, o pasityciojimas is jos..siaip reikia zeti ar oro nera sistemoj..paskui tikrinti ar isvis valdo tuos reguliatorius ecu, jei ne valdo aiskintis kodel, jei valdo keisti siurbli..na vien zo, siaip geriau kreiptis i suprantancius ka daro zmones, nes galit prikeist daliu be jokio tolko.


  • 1


#717041 Pakaitinimo žvakės ir relės

Parašė pauliusj 2015 lapkričio 23 - 12:35

pasakysiu ir as apie issukima zvakiu, kad jau cia visi gudrociai susirinko.:D vien zo pakaitinimo zvakes visada geriau issukineti varikli pasilidzius nes - atkaista visas ant zvakes galiuko susikaupes "nagaras" ir tada tikimybe issukant palikti galiuka lizde sumazeja iki minimumo, ypac jei zvake yra neveikianti ir ilga laika prabuvus variklyje neveikianti, tada ji apauga anglies nuodegom("nagaru") kurios esant temperaturai +25 ir zemesnei kieteja ir virsta panasios i plastmase, nuo silumos tirpsta, taigi uzsildzius varikli iki 90laipsniu jos stipriai atsileidzia..db dar apie sriegius, jei sildai varikli jo darbu, tai realiai zvake ikaista maziau uz vaiklio galvute, del savo kompozicines sudeties:volframas-keramika-plienas, del to ir sriegi siektiek atledzia, o ne jis ispampsta..sita as isbandes ir realiam gyvenime ne karta ir laboratorijoj, kai dar mokiaus VGTU.:D 

Beje, tam paciam vgtu ismokau per fizikos paskaitas ir laborus, kad sildant 2 sriegiu sujungtus kunus, skyle(verzle, ar metalo plokste) visad issiplecia labiau nei kunas isuktas i ja.:D


  • 1


#715958 Peugeot 407 sw 2.0 hdi 100kw nesikuria

Parašė pauliusj 2015 lapkričio 03 - 21:54

nu tai reikia ziuret, gal naujas davklis brokuotas(taip buna), gal fyske suluzus.tikrint maitinimus, paskui su oscilografu patikrint pati davikli..nu vien zo..pirma pasizekit ar apsukas rodo..nu nevedziosiu uz rankos daug, reikia gilintis, kai nematai masinos - sudetinga..normalus meistrai nenoretu kad klausinetum forume, o patys tyliai googlintu.:) o dalyku gali buti daug, gal reiktu pagalvoti apie suprantancius kas kur meistriukus? :D


  • 1


#700985 Interkuleris

Parašė pauliusj 2015 kovo 10 - 21:25

Gau.eik pasiskaityti ta pacia fizika IR automobilizmo pradmenis nerasinejes pievu.oras spaudziamas ka daro? Kaista.o tankiui kas darosi? Mazeja.taciau oro mase nekinta..ora arsaldom.gaunam dudesni tanki, del ko daugiau deguonies toj pacioj masej..o ka deguonis daro? Ogi gerina degalu sudegima..del ko auga galia.krinta sanaudos IR isretejes oras mazesne beda.. :)
Kad del 40 oro temp. Tai asfaltas pasiekia apie 60-70 todel lydosi.o del ausinimo tai tail: Iki ic oras ateina apie 90c jei lauke 40 tai atausta iki kokiu 45 taigi turim mazdaug dvigubai tankesni..kas del lago.tai su kintamos geometrijos turbo beveik nebelieka Jo..nu IR tt..


  • 1


#696846 607 2.2 hdi kuro sistemos bedos

Parašė pauliusj 2015 sausio 15 - 09:35

penkios drozles tai cia ne rodiklis, jei jau auksto slegio siurblys drozia, tai buna baisu ir matosi aiskiai.:) tavo veiksmu seka dabar tokia.:

1) nusiperki normalu kuro filtra.MANN, PURFLUX, KNECHT, BOSCH..

2) atsidarai ir issivalai filtro dezute, ismeti sena filtra lauk.

3) issisuki reguliatoriu ir nuvezi praplaut ultragarsu.

4) viska surenki su nauju geru filtru ir parasai mum kaip viskas pavyko.

5) jei viskas ok - rasai forumieciam padekas ir prizadi alaus,saldainiu ar dar kazko gero.:D

6) dziaugiesi puikiai lekianciu pezuku

7) norimo rezultato nepasiekus, visvien dekoji forumieciam uz pagalba ir visko pazadi :D, taciau susirandi arciausiai taves dirbanti forumieti ir i ji kreipiesi pagalbos.:)

 

P.S. mechario, robeto, kemi ir dar visokius blizgancius servisus aplenki kaip ymanoma didesniu atstumu..kreipiesi i zmones kurie supranta ka daro, o ne apsimeta suprantanciais.:)


  • 1


#694756 DLR pliusai ir minusai

Parašė pauliusj 2014 gruodžio 14 - 14:47

man idomu kiek ten to kuro, generatoriaus ir akumuliatoriaus sutaupo? skaiciais prasom ne zodziais..as kiek zinau is bandymu - sutaupo ne daugiau kaip 0.3 proc degalu 100km..ir del to verta uzsiimt tokiom nesamonem? pas pugus kuriuose yra bsi, daugumoj galima ijungti drl per pagrindinius zibintus, tai mygtukas garntuotai taupysis ir masina nebus privedziota kambariniu laidu, kaip pas dauguma tenka matyti drl pajungtus..zmogai net izolke laidu neapsuka, numeta kurnors belekur o kai prasitrina ir kibirksciuoja, tai ne tik kad generatorius nesitaupo bet ir uzsidegti gali.:)

Siaip drl kaip gamyklinis dalykas veikiantis kartu su sviesos jutikliu ir sutemus uzdegantis visus zibintus tai yra normalus isradimas, bet drl kur pasikabina ant bamperiu kaip kaledines girliandas ir dar neretai kreivai sleivai, na nepykit, bet nekazka.:)


  • 1