Peršokti prie turinio


xzibit

Užsiregistravo 2009 Grd 05
Neprisijungęs Lankėsi 2021 Vas 16 10:22
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Papildomo subwoofer idejimas i JBL sistema

2015 rugpjūčio 04 - 20:11

Na ne nėra prasmės ji palikti įjungta

Temoje:Temperaturos daviklis

2015 liepos 29 - 10:53

Sklendziu veikimo algoritmas yra pakankamai mondras. Vadovaujantis savo 2.2hdi patirtim ir kiek skaiciau kitu pateikta info, tai:

1. Reguliuojasi esant zemom/aukstom apsukom. Prie zemu atsidaro tiesioginis, kad butu mazesnis turbo lagas, prie aukstu eina per intercooleri, kad daugiau oro pateikt

2. Vykstant FAP'o regeneracijai, uzdaromas IC, eina karstas oras, kad maksimaliai uzkelt temp.

3. Esant laisvom, kad "palengvint" egr'o darba IC buna uzdarytas, o silto oro sklende pridaroma, kad eitu maziau sviezio oro ir reguliuojamas tikslingiau ismetimo/sviezio oro misinys.

 

Turiu itarimu, kad dar N scenariju yra, kaip kad pvz nuo temperaturos ir pan. Trukciojima gali itakoti, bet veikiau ne sugedes temp. daviklis (o ten ne MAF'e jis integruotas, t.y. ar tikrai yra atskiras?), o pats sklendziu blogas veikimas, dazniausiai vakumo biesai. Variklis, kurio ausinimas yra tvarkingas niekad nekais nuo to, kad oras neeina per IC, cia jau nonsense. IC padarytas tam, kad paduot saltesni ora i varikli ir taip isgaut jautruma, keleta KW ir sumazint detonacijos tikimybe.

Na prie sklendziu algoritmo dar reiktu pridet kad jos uzdaromos abi prie variklio gesinimo.

 

Su vakumu pas mane visos bedos isprestos, pakeiciau visas galimas slangutes naujomis ir patikrinau ant slegio ar sandarios. Manau itakos gali turet EGR, nes jis neisprogramuotas o tik uzdaryta ertme su metalo tarpine. anyway pasijungt reiks lexia ir persiziuret visus parametrus kas kaip dirba.

 

Dekui uz algoritmo paaiskinima pasidare sviesiau ;)

 

Kiek teko matyt cia anksciau kai kuriem buno noras atjungti visai ta kartso oro padavimo slanga, bet pasirodo jos abi labai reikalingos.


Temoje:Temperaturos daviklis

2015 liepos 28 - 16:54

Kalba einasi apie peugeot 307 2.0hdi 66kw siemens sistema,Ar gali del variklio temperaturos daviklio masina trukcioti? ir kiek tu davikliu yra? Nes pasmane vazinejant automobiliukas nei kaista nei ka,visada temperatura normaliai stovi bet jei pastovi laisva pavara 10min birbenant tai pradeda kilt temperatura iki raudonos linijos skydeli,ventiliatorius viskas sudirba taciau taip vistiek neturi buti.O taip pat 2metus nerandu priezasties del ko masiniukas trukcioje prie nedideliu apsuku iki 2tuksanciu.Purkstukai turbina viskas tikrinta ir yra idealus

Na as prisijungsiu, bet uzduosiu klausima profams. Taigi jei uzdaroma oro sklende per kuria oras patenka is intercoolerio, o atidaroma antra kur tiesiai eina is turbo neausinamas gali kaist variklis ir isijungt ventiliatorius ir taip vadinant trukcioti irgi, jei variklio temperaturos daviklis tarkim rodo -40. Nes bet kaip masciau ir sugalvojau kad kaltas daviklis, sklendziu uzdaryma atidaryma stebejau vizualiai, kazkodel sugeba perjungt jas kompas tada kai nereikia ir oras lauke +20, kaip ir neturetu taip buti. Gal nelabai aiskiai parasiau jei nesuprasit imesiu schema. Aparatas: 407 2004 2.0 hdi 100kw. Oro skirstytuva keiciau pats pries tai patikrines abi sklendes (zinau kad su jomis beda buna) ir jame bedos nera.


Temoje:Peugeot 407 dūmija

2015 liepos 03 - 16:23

Manau ne tik galinej bet ir visoj sistemoj ypatingai katalizatoriaus dalyje (turiu omeny tai kas lieka isemus fap), patikekit ten tiek suodziu kad vajei jei jau fapas buvo uzsikimses turba neturejo kur visko isperst. Beje dumija ir mano 407 2.0hdi bet kai uzminu "gerai" tapke.


Temoje:engage Ford Focus 2.0 TDCi 100kw

2015 liepos 03 - 16:19

Keiciau savajam 407 2.0 hdi pagrindini dirza na lyg ir nebuvo jokiu krypciu papiesta tai manau reiksmes ir neturi.