Peršokti prie turinio


STOPforce

Užsiregistravo 2006 Grd 07
Neprisijungęs Lankėsi 2018 Sau 05 18:00
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:PSA koncernas perka Opel

2017 kovo 21 - 13:47

Temperatūros indikatorių dingimas nelabai susijęs su variklių gerėjimu :D Tai labiau vairuotojų evoliucija... Aš nesakau, kad dth blogas variklis. Greičiau priešingai, tikrai priskiriamas prie geresnių. 


Temoje:PSA koncernas perka Opel

2017 kovo 20 - 15:20

 

 

Grįžtam prie temos. 

Stopai, kuo 2.0 HDi geresnis už 1,9 CDTi? Klausimas rimtas, čia be noro lazdavotis....

 

Velnias juos žino :) Pagal pačio variklio kainą (paklausą) 2.0 hdi iš esmės nekainuoja nieko (50-80 Eur) nes niekam jų nereikia. nebijo perkaitimo, retai lanksto vožtuvus ir t.t. 1.9 CDTi taip pat pilni savartynai, bet jų kaina laikosi ties 300-400 Eur. (reik nepamiršti, kad CDTi šiek tiek naujesnis, ir dar primesti kiek jų apskritai į rinką paleista..)
Objektyviai reiktų vertinti ne tik patį variklį, bet ir kokia aušinimo sistema jį aušina, koks įpurškimas paduoda kurą ir t.t. Jei lyginti su senaisiais 2.0 66kw/80kw, tai jie tikrai patikimesni visapusiškai. Jei lyginti naujesnį 2.0 100kw (ką ir reiktų daryti) - dėčia lygybės ženklą.
 


Temoje:Perku vakuumo pompą senam dyzeliui. Diržinę

2017 kovo 18 - 18:56

Jei vis dar reikia, tai mielai parduosiu.

Temoje:PSA koncernas perka Opel

2017 kovo 13 - 09:40

O kiek Peugeot modėlių teko per tuos 12 metų bandyti? O kiek Opelių remontuoti. Yra geresnių modelių, yra blogesnių modėlių, bet bendrai paėmus abi markės yra "ekonominės", tiek, kad peugeot važiuoja smagiau. 
Z19... nėra blogi varikliai, bet iki 2.0 hdi dar toli. 
Beje pakabas lyginant reikia tos pačios klasės automobiliams. Pas 307/astra gale paprastas balkis. Pas 406/407/vectra - galinės pakabos daugiasvirtės. Bendrai įvertinus 

Nu baikit, vaikai... Tikrai po 12 "pežinių" metų neesu nusistatęs prieš šią markę. Net jauniesiems savo kolegoms, ieškantiems nebrangios ir sąlyginai neopios mašinos, kartais parekomenduoju būtent pežo. Jei tai tikrai būtų ne mašina, o lavonas, tiek metų nebūčiau iškentęs su ja...

Stopai, opeliniai varikliai o#uitelnai geri. Tiksliau - itališki 1,9 "zetkės". Mechaniškai - tai neužmušamas agregatas. Kas kita - jo priedas EGR. Šitą apendiksą eliminavus, variklis gali eiti nors ir limoną km. 

Pežiaus pakaba tikrai komfortiškesnė, rieda minkščiau, tačiau daugiau svirčių, traukučių, analogiškai ir remonto. Jei opelinė pakaba geriau subalansuota (kaip teigi) mūsų keliams, tai zafiros galinis ištisinis tiltas - kaip tik neišlepusiam ir taupančiam lietuviui...  :D

 


Temoje:PSA koncernas perka Opel

2017 kovo 09 - 22:14

Kaip čia taip delikačiau išsireiškus?...  :hmm:

Žopelis - gan nuobodi mašina. Dar nebuvo sugedęs. Per tiek pat laiko pežas mane "linksmino" užknisančiu tankumu. Per 12 metų taip ir neišsprendžiau el. langų problemos. Mašinoje pastoviai vežiojausi atsarginį holo daviklį, o garaže budėjo pakaitinė babinų plokštė. Tam ir prisijungiau prie klubo, kad sužinot remontų subtilybes. 

Tikiuosi, kad opel pasidalins su PSA patvarumo receptais...  :good:

 

Na ne man tau pasakoti, kad naudoti automobiliai vienas kitam nelygus. Yra kas sekmingai su Peugeot vargsta, yra kas su Opeliais iš servisų neišvažiuoja. O pagal pastarųjų metų tendensijas, PSA patikimumo kartelę tik kelia, o Opel nesusitvarko nei su varikliais, nei su komforto įranga. Gal pakaba kiek geriau subalansuota mūsų keliams. 
Apie vairavimo malonumą, ar interjėro kokybę net nėra ką kalbėti.