Na jei masina traukia kaip ir anksciau (gerai), tai tada ne turbinos valdymo vakuumine zarnele. As visgi manyciau kad per storasias slangas virsuje esancias leidzia ir varo tiesiai ant kolektoriaus ismetimo.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: Laimonas
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 6.129
- Profilio peržiūros 27.973
- Amžius 38 metų
- Gimtadienis Gegužė 31, 1985
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Klaipėda/Gargždai
-
Pomėgiai
Automobiliai, elektronika, kompiuteriai ir kita IT :)
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 5008 GT-Line Plus
#750437 Skubiai reikalinga pagalba- issinere zarnele!
Parašė Laimonas 2017 gruodžio 22 - 12:22
#750161 Apie Peugeot 508
Parašė Laimonas 2017 gruodžio 08 - 17:48
- 1
#749114 RT3 sistema
Parašė Laimonas 2017 lapkričio 01 - 07:23
- 1
#747957 p407 1,6 hdi dumai is turbinos
Parašė Laimonas 2017 rugsėjo 18 - 19:24
peugeot 407 1,6hdi. Sveiki, reikia pagalbos. Is turbinos eina juodi dumai, visas variklis pasidenge juoduliais. Nuo ko reikia pradeti tvarkyti?
Siaip neitu, arba tarpinis sujungimas arba riek uzsikses fap filtras kad eina dumai kur lengviau. Daznas variantas del fap
- 1
#747779 508 2.2l GT 2011m (sedanas), automatas. Imetant D bėgį mašina šoka iš
Parašė Laimonas 2017 rugsėjo 12 - 14:30
Pamiršau paminėti jog važiuojant jokių pašalinių garsų ar pokyčių nepastebėjau, bėgiai mėtosi idialiai. Laimonas ar dėl hidraulinio bloko sprendi dėl to, kad problema pasireiškia tik pavažiavus (kai išyla tepalas)? Nes būna ir taip kad pvž. užkuri auto ir imeti bėgius tarkim tokia seka: D => R => D ir ant paskutinio D jau šoka iš vietos. Kiek suprantu tepalas dar nebūna išiles.
Kokia tikra rida? Masina neturejus avariju? As sakyciau kad hidroblokas, stringa vozt
- 1
#747776 508 2.2l GT 2011m (sedanas), automatas. Imetant D bėgį mašina šoka iš
Parašė Laimonas 2017 rugsėjo 12 - 14:08
Sveiki, susidūriau su problema kuri pasireiškia tik kartais. Kada mašina būna užgesinta ir užkūrus imetu D, tuomet viskas gerai. Bet jei kažkiek pavažiuoju ir pvž. noriu apsisukti ir imetu R (arba bet kurį kita bėgį) ir paskui vėl imetu D tai mašina šoka iš vietos. Atrodo lyg kažkas įsitempia labai greitai po kapotu, taip kad net sudreba visa auto. Taip vyko maždaug savaitę, paskui lyg ir susitvarkė.. Dabar prieš maždaug mėnesi vėl atsirado ta pati problema. Pakeičiau greičių dėžės tepalus ir nuresetinau dėžę, prie to pačio servise nustatė jog variklio pagalvę taip pat reikia pakeisti (pakeičiau), bet problema išliko.
Gal kas esate susidūre su kažkuo panašaus ar bent nujaučiate kame problema?
Kvepia hidrauliniu bloko keitimu.
- 1
#747268 RT3 sulietuvinimas
Parašė Laimonas 2017 rugpjūčio 20 - 21:41
Pagaliau, po beveik 2 metų ieškojimo ir darbo įveikiau 95% RT3 sistemą. Nėra tik LT šriftų. Gaila bet neįmanoma. Jei kažkam reikės (o tokių tikrai yra, kur ne bum bum angliškai nei kita kalba išskyrus rusų kurios taip pat nėra) galėsiu palengvinti gyvenimą, aišku truputį palengvinus piniginę.
Tinka visiems (Peugeot, Citroen, FIAT, LANCIA), kuriu sistemose "sėdi" softo versija V6.63 (arba atnaujinsiu iš V.6.XX iki tinkamos). Po kurio laiko perdaryta bus ir V.5.XX (VAN) ir vokiškai versijai V.6.62.
Keletas foto ir video:
VIDEO:
- 2
#745574 Apie Peugeot 508
Parašė Laimonas 2017 birželio 08 - 11:25
- 1
#742791 Automobiliu skelbimai
Parašė Laimonas 2017 kovo 15 - 10:55
Nelabai suprantu apie koki vairavimo malonuma zmones ,kalba ir sako ,kad tik mechanas ,kai po kapotu 1.6.hdi ,2.0hdi ar kiti varikliai ,kurie buvo pirkti su mintim ,kad mazai vartos kuro tipo azartas spet permest pavara iki 2000 rpm ,kad palaikyt eko vaziavima?
O kiek tokiu "kvaileliu" yra...
- 1
#742773 Automobiliu skelbimai
Parašė Laimonas 2017 kovo 15 - 08:00
Čia tik PIEMENIMS (suprask iki 25 metų) arba tiems, kas nesusitupėję dar (būna tokių, kur ir 50 metų dažo ratlankius salotine spalva ir dedasi PINGPONG garsiakalbius kur tik lenda, REAL, buvo tox, kur POWEEER man iš 1,6HDi...) ir kur reikia prie sviesoforo "STRŪŪŪŠKĖM" pavaryt, tada JOOOOOOO tik mechaninė. Vairavimo malonumas pliat. Vairavimo ŠŪDINUMAS.... Kur tas mechaninės tabalavimas, kai po kapotu varganas 2 litrų ar 1,6 motoriūūūks
Aš žinau kaip yra iš tikro, kiek žmonėm padedu auto nupirkti, KIEK turiu pažystamų kad ir nedraugiškų PEREKUPŲ. Visi iki vieno, jei mašina brangesnė (kalba ne apie iki 5000e, o NUO), mechaninę parduoti MISSION IMPOSSIBLE, nes PAJACAI kurie nori svietą juokinti, perka senus pigius laužus su mechaninėmis, deda kuo didesnius ratus, dropina taip, kad reikia "PAPUS" apvažiuoti šalikele ir t.t. ir pan. Nu neturi PIEMENYS pinigėlių normaliai mašinai.
O DABAR ATSAKYKIT SAU ir VISIEM.
Jei turėtumėt 20 000 eurų, ir reikėtų pirkti už visus naudotą mašiną aukštesnės klasės, norit pasakyti pirktumės ubagęęęę su mechanine? Hell no. 2000% kad pirktumėt pilną faršą ir apie jokius "virėjų kursus" net kalbos nebūtų. IR NEKNISKIT NEI SAU, NEI KITIEM MAZGŲ DAUGIAU. AUTOMATAS IR TAŠKAS.
Lupenos aš pats nepirkčiau automato. Čia irgi faktas.
Dabar 3 GYVI PAVYZDŽIAI. Du ant kiemo norėjo nupirkti mano 508 praeitais metais, sakau 13k, "BET TAI AI BLEEEEMBA MECHANAS, kodėl TOKI GAIDĮ PIRKAI?", kitas: "NU viskas ok, bet tokiai mašinai mechaninė, nu sorry...". Dar vienas iš skelbimo: "Kokia galutinė? Sakau 13... Sako "Aik jau, dar būtų automatas tai supraščiau, o čia vien už ridą ir stovį.. nu ne..." Tai sakau kodėl skambini... "Sako jei rimtai tai tik surinkęs numeri pamačiau jog mechanas, nemaniau jog būna tokiso komplektacijos be automato, PYP PYP PYP".
O dabar apie senolius, buvo čia vienas iš ŠILALĖS, pardavinėjo savo 607-tą 3,0 benzas, LEDINIS, kaina vos ne mažiausia autopliuse. 2 metai nepardavė. Paskui dar po metų pardavė šrotui... Tikrai mašina gera buvo. Per tą laiką, aš pats pardaviau 2 607-tus 3,0 automatus, net be spalvotų ekranų! Tai in YOUR FACE. Prieš metus, draugas mano geras savo 607-ta 3,0 benzas/dujos 2001 metų automatas, su supuvusiu sparnu dešiniu (atvažinėjo 7 metus, o buvo gerai daužtas galas), bet mašina pati ledas, išejo per 1 savaitę. AUTOMATAS. Mechaninę - į laužyną iškart paima.... UŽ 400 EURŲ. Jei dar automatas 700 duoda. KMN.
Ir nereikia čia sakyti, mano didelis, nors taip nėra. Turiu aš mechaninę ir TAIP GAILIUOS, kad NU NAFIG. Bet kad 53 000km ant skydelio, turiu tyliai sukandęs dantis kentėt.
- 1
#742460 smiriusz 407 sw 2.0 HDI
Parašė Laimonas 2017 kovo 06 - 21:03
- 1
#742448 2017 europos metų automobilis - Peugeot 3008!
Parašė Laimonas 2017 kovo 06 - 16:38
Na ką, sveikinimai LIŪTUKO MARKEI! Aišku LIETUVOS pulkswagen audzi mastymui perprastas Peugeot 3008, o mat visai europai pats geriausias
Super! Primenu, jog Peugeot 308 irgi buvo išrinktas europos metų automobiliu
http://www.delfi.lt/...7.d?id=73953700
- 1
#741467 407 sw dyzelis(2l hdi) ar benzinas/dujos (3l v6)?
Parašė Laimonas 2017 vasario 09 - 16:02
Zmones sneka, jog del duju gali silpniau silti
ar tik nebus duju reduktoriaus šildymas pajungtas lygegriačiai pečiuko radijatoriui ? , čia yra dažna duju mestrų klaida .
Ne klauida, o PAGRINDE taip visi ir daro, nes juk BLYN kaip lengva
- 1
#741449 Automobiliu skelbimai
Parašė Laimonas 2017 vasario 09 - 09:20
Tajuota - mečta idijuota.
O patiko vieno kolegos išreikštas TIKSLUS aprašymas standartinio pulkswagen audzi o dabar ir tajuota mastymo citata:
"Aš tik trumpai tau pasakysiu: Jei manai kad Avensis genda mažiau ir jo remontas kainuoja pigiau, tai nusipirk Avensį. Dovanų duosim abonementą į mūsų dirbtuves. Visada galėsi be eilės patekti ir būsi su malonumu priimamas ir kava vaišinamas. Nes vištą, nešančią auksinius kiaušinius, reikia gerbti ir saugoti."
- 1
#741123 Automobiliu skelbimai
Parašė Laimonas 2017 sausio 27 - 16:24
Taip, visi po 2008 metu 407 porestailai bei cepelinai (C5) turi atnaujintus hidro blokus. Bet tai nereiskia kad jie nestreikuos. Tiesiog, jei senuju AM6 pradedavo fejerverkus prie 200k, sitie prie 400k. Patys pamastykit, dyla frikciniai ziedai, anksciau ar veliau uzsikisa voztuveliai tie. Na bet dabar gauti nauaj hidro bloka uz 600e ne problema, taigi, maziausiai del to pergyvenciau.
- 1
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: Laimonas
- Privatumo politika