Peršokti prie turinio


Laimonas

Užsiregistravo 2004 Sau 23
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 13:37
*****

#700692 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2015 kovo 06 - 16:29

Kol kas iki 15 psl. perskaiciau :)

 

Keeeeeeep goinnnn, idomiausia nuo vidurio bus ;]


  • 1


#700509 Padekit del 607, uzvedus rodo langu skyscio trukum

Parašė Laimonas 2015 kovo 04 - 22:01

Yra daviklis is galo ne is sono... kad prie jo prieiti normaliai, tai reikia nusiimti visa bakeli. O bet taciau, jei tikrai jo nera, tada reikia su kompu atjungti sita funkcija ir tiek.


  • 1


#698981 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2015 vasario 12 - 20:15

Taip, būtent už užrašiukus....... :)


  • 1


#697082 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2015 sausio 18 - 14:26

Realiai tai rimtai nepardavineju dar niekur jokiu skelbimu netalpinau, vakar biski ikauses sedejau ir isdaviau artimiausius planus :D 


  • 2


#696988 607 po balos neveikia xenon

Parašė Laimonas 2015 sausio 17 - 19:36

Sveikas, man Tomas skambino, paaiskinau kaip viska daryti. Esu ne vienam taip "kaili isgelbejes". Tuo tarpu ir savo senajam peugeu priesrestailui.

 

Perkame 35W xenon balasta (skaitmenini CAN-BUS):

 

xenon_zibintai_can_bus_h7_4300k_2_z2.jpg

 

Ir jungti nuo balasto iki pacios lemputes:

 

d2s-d2r-base-xenon-plug-adapters.jpg

 

Greziame skyle faros sone, ivedame nauja jungti, senaja nustumiam i apacia ir paliekam ramybeje (nereikia nieko atjunginet). Pries atejima paimam "minusa" ir trmpuju "pliusa" xenon blokeliui. Pliusas turi buti nutraukas originaliam xenon blokeliui. Viskas daroma pries pacia fiske i fara, tad nereikia uzsiiminet ginekologo darbu. Prakisus jungti D2R lemputei, butinai uzsandarinti pragrezta skyle faroje.

 

Sitoki veiska esu atlikes ne vienam jau. Srote blokelis apie 30-40 euru, kinietisko blokelio kaina 20-30 eur. ir lemputes kaina 10-15 euru. Tagi, kaina + - ta pati, tik darbo zymiai maziau(nereikia imti bamperio), o pliusas tame, jog sekanti karta jei pareis blokelis, tada pakeisti jis bus 2 minuciu darbas, o ir svies lempa zymiai geriau nei su senu originaliu xenon blokeliu (kuris nepajegai bepateikti reikiamos sroves/itampos lemputei). Jau nekalbu, jog turit nauja sistema, o ne 400 000km atitarnavusi blokeli is lauzyno.


  • 1


#695539 Temperaturos daviklis

Parašė Laimonas 2014 gruodžio 29 - 10:29

Tai kokiu tik nebuna cirkininku, atvaziuoja skundziasi "Oi ta elektronika prancuzu pypsi pypsi ir neina nieko suprast ko ji is manes nori", o kad vaziuoja su subliuskusiom padangom ir tik su viena fara priekyje gale isvis nei gabaritai nei numeriu apsvietimas nedega. Kazin ko ji is manes nori... ;] krc ir net nebando verstis, nes tipo AI PRANCUZAS elektronika durnuoja, geriau buvo senau audzi kur pofig nei apie sviesas nei tai jog benzinas bega is kamino ir shaudo bet px nesiskusdavo masina vaziuodavo, ot geri laikai o cia triperiai PYPSI PYPSi. Va del ko as toks jautrus sia tema, nes jau uzbiesino kaimietiskas runkeliskas mastymas apie francu technika.


  • 1


#694219 Speed Limiter alarm

Parašė Laimonas 2014 gruodžio 05 - 13:58

100% jog galima, negaliu issiplest vairuojant rasau...
  • 1


#693841 P407 2.0Hdi / 100Kw / Meta Klaida: Water In Fuel Indicator Circuit Mal

Parašė Laimonas 2014 gruodžio 02 - 10:56

Vasarinis kuras arba dar blogiau, kuras is stasiuko garazo skiestas vandeniu...
  • 1


#693055 Apie Peugeot 607

Parašė Laimonas 2014 lapkričio 23 - 20:47

Siandien buvau apziureti si modeli, tai ir nupirkau. atsizvelgiau i tai kad variklis dirba graziai automatas begius meto nepastebimai, isijungia be trenksmo issijungia lengvai salonas nezudroztas,, nera issedeta vairuotojo sedyne, langai visi darinejasi be trikdziu, su pulteliu uzsidaro taip pat langai, minusai bagazines atidarymo uzdarymo varikliukas sukasi, bet girdisi kaip prasokineja ar dantratukai ar kas ten yra. Daugiau ismeta klaida kad padanga nuleista, o daugiau kaip ir viskas veikia. Pirmi ispudziai gana geri, nesigailiu, kad pirkau,

 

Sveikinimai! Siaip salonai pusiau odiniai jau ir ikirestailams buvo nuo 2003 galo 2004 pradzios (taip sakant perexodai i porestaila) todel ir bagazine elektrine. Pas bagazine greiciausiai sankaba "nusisukus", issiardyk ir jei turi rankas bandyk susitvarkyti esama, jei ne, tada keisi su varikliuku.

 

Jei bus kokiu klausimu klausk drasiai, cia visi pades :)


  • 1


#691605 307 Sw Salono Peciukas Nepaskirsto Vejalio Putimo Kripties

Parašė Laimonas 2014 lapkričio 03 - 08:01

Tai bus sklendes gedimas. Jeigu girdi kaip vaiksto sklende/varikliukas (aisku isiklausysi ir turi tikrai girdet kai keicia padetis) tai bus mechaninis gedimas, jei ne, tada elektra. Na cia jau stebuklu nera, gali issiverst ir be diagnostikos, taciau el. gedimo atveju reikes nors testerio. 


  • 1


#691445 Naujoku prisistatymas

Parašė Laimonas 2014 spalio 30 - 21:13

Sitas kupe ne tik kad gerai atrodo is isores, bet ir vidus pilnas ir tikrai ledinis  :good:


  • 1


#691146 Depolution System Faulty !

Parašė Laimonas 2014 spalio 26 - 17:52

Dekuj uz Feedback'a :) Buvo malonu susipazinti!


  • 1


#652517 Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)

Parašė Laimonas 2013 rugsėjo 23 - 20:20

VISKAS APIE AMVAR PAKABĄ.
Montuojama ji buvo su V6 varikliais, tiek pas 407, tiek pas 607. Nesvarbu ar tai Dyzelis ar Benzinas, jei V6 tai pakaba su adaptyviais amortizatoriais AMVAR. Zinoma priklauso nuo komplektacijos, gali buti ir be ju, bet pas 2.0 - 2.2 dyzelius ir 2.2 benzina montuojama ji nebuvo. Is tikro, tai sudetinga kompleksine sistema ir nors jei vienas daviklis gauna neteisingus parametrus baigiasi komfortiskas vaziavimas. Klaida kompas ismeta tik tuo metu, jei nutruksta signalas. Kitais atvejais klaidu nematysit, viska reikia ziureti PP2000 LIVE rezimu.

AMVAR principas:

Posted Image
Posted Image

Nusprendziau pasidalinti siokia tokia savo patirtimi, senai galvojau parasyt bet vis nerasdavau laiko... Mielieji Peugeot savininkai, kurie skundziasi jog ju 607-tas vaziuoja kaip golfas (o kartais ir tas golfas minksciau vaziuoja) apacioje gulinti info JUMS.

Visu pirma atsakom i klausimus:
1. Ar pas Jus yra AMVAR pakaba? Turi buti “SPORT” mygtukas su amortizatoriaus simboliu (pas 607 jis prie porankio);
Posted Image
2. Ar nera padangu slegis per mazas/aukstas. ISKART UZBEGU KLAUSIMAMS I PRIEKI – atsakymas – jeigu slegis per mazas (padanga perminksta) tada AMVAR kompiuteris mano, jog vaziuojama pakankamai lygiu pavirsiumi ir padidina amortizatoriaus “kietuma”, taiga ivaziavus i kokia kelio “propersa” ta eiga sukietinta pavirsta dideliu “DUN” per pakaba. Jeigu slegis perdidelis (pvz 2.8) tada atvirsktinis variantas, suminkstinama pakaba ko pasekoje pradeda masina plaukioti po kelia. O isivaizduokit, jeigu auksciai kompui uzduoti neteisingai ir dar kadangi kietai vaziuoja masina nuleidziat slegi, tai viskas dar pablogeja nes AMVAR kompas tiesiog sublusta. Taigi, numatytas slegis padangose 2.5 PRIEKYJE ir 2,3 GALE. Tuoj vel kas protingesnis uzduos klausima… “O kodel parasyta, kad prie pilnos apkrovos laikyti padangose 2,7 priekyje ir 3,2 gale???” Atsakymas – tam ir yra aukscio davikliai, jei masina nusesta nepradejus vaziuoti(pamatuojama pries judesi), AMVAR kompiuteris pradeda veikti kitu rezimu (ijungiama kita programa), taiga viskas cia apgalvota. Slegis padangose yra KRITINIS reikalas pas AMVAR.
3. Ar vaziuokle tvarkinga? (uztenka paprasto serviso ivertinti ar nera klibejimu bei apsitepalavusiu amortizatoriu) ir geresniame servise imanoma pasidaryti amortizatoriu testa %. Jei AMVAR pakaba, testuojama jinai neijungus !SPORT! rezimo.
4. Jeigu pirmi 3 punktai tvarkoje einame prie sio punkto. T.y. jungiame diagnostika, tam tinka tik PEUGEOT diag2000 arba Lexia per PP2000. Susirandame “Variable suspension” ir darome klaidu paieska. Jeigu klaida uzfiskuota, tada aisku, reikia padaryti taip, kad jos neliktu, o ne “nutrinti”. Dazniausios bedos:
1. Nera rysio su aukscio sensoriumi;
2. Blogas signalas is sensoriaus;
3. Bloga dinamine info is variklio kompiuterio. PIRMU atveju tikrinam ta sensoriu su kuriuo nera rysio, gali buti, kad jis vapse sulauzytas arba jums pasiseke kontakto nera fiskeje. ANTRU atveju jei grandine gera belieka keisti kitu sensoriumi. TRECIU atveju tikrinti laidyna nuo variklio kompo iki vaziuokles kompo.
5. JEI KLAIDU NERA, pereiname prie “Parameters measurements”. Mus domina pagrindiniai DU parametrai, t.y. “Hr1 bei Hr2” auksciai BEI rato bei vaziuokles aukscio santykiai.
Hr1 ir Hr2 apskaiciuojami taip (jie ivedami kaip KONSTANTA):
Hr1 = Y – X, t.y. X - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko A (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Hr2 = Y – X, t.y. Y - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko B (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Sufleruoju, dazniausiai buna priekiniai auksciai (Hr1) ~150mm, o galiniai (Hr2) nuo -15,00mm iki -20mm (taip cia su minusu, nes pamatavus dazniausiai gaunamas neigiamas atstumas arba artimas 0-iui), viskas cia OK, nebent yra keltas GALAS su gumomis, tada bus +, todel ir reikia ivesti kitas reiksmes dedant gumas po spiruoklem. Sitas yra LABAI svarbu, todel ir galvoja zmones, kad pakisus gumas masina nestabiliai pradeda vaziuoti + skaudziai ima duobes. Visada pakelus gala butina ivesti realias reksmes esamas reiksmes, kitaip AMVAR kompiuteris duoda klaidinga signala amotizatoriui ir prasideda “golfo” efektas. Zodziu reikia suvesti tai kas yra po galo iskelimo. Kaip pamatuoti aukscius aprasysiu apacioje. >>
Rato bei vaziuokles aukscio santykiai apytiksliai tokie (sedint vienam zmogui masinoje, gali skirtis apie 10mm nuo mano
pateiktu, bet negali vienos asies ratu skirtumas buti didesnis nei 2, zinoma masina turi stoveti IDEALIAI lygioje vietoje):
Priekiniu ratu: ~20mm;
Galiniu ratu: ~24mm.
JEIGU randate neitema skaicius, pvz. -80mm(minus), reiskias kazkas kojele daviklio ne is tos puses uzmoves po
kokio nors vaziuokles remonto ar tai netycinio uzkliuvimo.
6. JEIGU visi sitie parametrai geri, tada lieka tik amortizatoriu testas ant stendo.
Su idealiai veikiancia AMVAR pakaba turite plaukti kaip gulbe per lygu ezera  O BET TACIAU, turi AMVAR 1 minusa, jei vaziuoji ilga laika lygiu keliu didesniu greiciu ir islenda kelio “policininkas” pakaba nespeja adaptuotis ir gauname skaudziai per pakaba, taciau jei dar ir parametrai arba slegis padangosi ne REIKALAUJAMAS, turime mazu maziausiai GOLFINI vaziavima. Tai tiek.

ZADETA Hr1 ir Hr2 skaiciavimo pricedura:

1. Pakeliam/nuleidziam masina jog atitiktu nurodyti auksciai. Nuleisti galima su spec dirzais, bet jei ne, tai pades i bagazine idedant atitinkamus svorius, cia jau jusu ismones menas. Pakelti aisku su domkratu ar pan... H1 PRIEKIS H2 GALAS.
Posted Image

2. Ismatuojam auksti nurodytose vietose Hr1 priekis Hr2 galas:
Posted Image
Posted Image

Norodau aukscio davikliu vietas:

Galas desine (keleivio):
Posted Image

Galas kaire (vairuotojo):
Posted Image

Priekis desine (keleivio):
Posted Image

Priekis kaire (vairuotojo):
Posted Image
  • 4


#602243 Apie Peugeot 508

Parašė Laimonas 2012 birželio 04 - 11:44

Man asmeniskai tai jis super atrodo :beer:
  • 1