

Parašė kokonas
2015 kovo 11 - 11:52
Parašė kokonas
2015 sausio 21 - 19:31
tai kad vapshe shitas daigtas daug kam nera reikalingas nusiperka zhmogai galvoja va jau darysiu, bursiu, kratysiu
o rezultate pasijungia(vargais negalais, per 3 dienas suinstaliuoja) tada pasidaro automatines sviesas, nusiskaito klaidas ir viskas, deda i lentyna arba pardavineja
Ce forume turbut jau 5 taip pasielge
Parašė kokonas
2015 sausio 18 - 11:19
Parašė kokonas
2014 lapkričio 23 - 21:40
Parašė kokonas
2014 spalio 27 - 10:38
Bl ar jus kas nors domejotes kaip restauruojamos padangos? Kas antra fura su restauruotomos vazhineja, uzsienyje daug restauruotu padangu parduodama, bo restauruoti padanga yra ar ne 50 proc mazesnes energijos ishlaidos.
restauruota padanga daroma kaip ir naujos. tik kordas imamas jau naudotas.
Restauruojamos padangos EUROPOJE (nzn kaip sovietineje Lietuvoje) yra svieciamos rentgenu, kad pamatyti kokios bukles kordas, jei kordas baisus, tos padangos nerestauruojamos. Kaip aleksote restauruoja ar kokiam dar kaime nzn.
Nuo kordo pashalinamas likes protektoriaus sluoksnis.Po to, ant kordo sukamas protektoriaus sluoksnis kishama i autoklava, guma vulkanizuojama matricoje pagal rasta ir gaunama padanga. Tokiu budu protektoriaus sluoksnis dedamas ir ant naujos padangos. Skirtumas tarp naujos ir restauruotos- kordas naujas ir senas. KAip jums guma atplyshta nzn. Tada ir nuo nauju padangu turetu guma atplyshti.
Dar karta kartoju, ce rashau ne apie dedes Fedios ar Vasios restauravima o apie normalu restauravima gamyklose. pvz kad ir tos pacios REIFEN padangos.
filmukas apsisviesti.
Parašė kokonas
2014 spalio 19 - 15:01
tai preliminariai:
Dirzhas : contitech 45 lt. dayco 36 lt. GAtes 44 lt.
itempejas:INA 100 SWAG 120 lt.
parazitas: INA 70 SKF 90 lt.
Excentrikas: INA 150 lt. SKF 75 lt.
Plius darbas nu sakyciau 50-100 lt. Bet kad ten darbo nieko ner Kieme pats pasikeisi
Varikliukas: IP.Board,
išverstas: IPBoard.lt
Licencijuota: Peugeot klubas