Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 01:40
*****

#698077 Peugeot 205 DOHC

Parašė tadas1991 2015 sausio 31 - 23:29

Na vyrai. :D

As visada puses sakau stovedamas priesais automobili,nes uz vairo gi sededamas nesukinesi variklio skyriuje nieko. ;)

Ne apie greicio dezes pagalve eina kalba.

 

Supratau, meginsiu kaip suprantu iskalti.

Aciu.

Ko čia žvengi? Neteisingai puses vadini ir klaidini kitus, ir dar žvengi...

Jei pasieškotum, tai ant pusės dalių, kuriojs yra važiuoklėje, salone, variklio skyriuje ir yra panašios, bet ne vienodos, rastum raides G arba D.

D - Droite - Dešinė - "Dū-chas" - keleivis

G - Gauche - Kairė - "Gaidys" - vairuotojas.

Kalbant apie puses, įvardinamas kaip keleivio arba vairuotojo, tai su draugu mezgan idėją daryti angliškų automobilių šrotą ir visiem, kurie perka dalis pagal keleivio ar vairuotojo pusę, būtent tokias ir duoti, be teisės grąžinti.


  • 2


#695866 Posukiu blokas Peugeot 206 1.4HDI 2004

Parašė tadas1991 2015 sausio 03 - 21:55

Rekomenduotina būtent šrotinė, jeigu įmanoma rasti veikianti ir atitinkanti automobilio komplektaciją, t.y. turi visas funkcijas ir sutampa jungtys ir t.t. Nežinau, kaip ten tiksliai su detalių kodais ir versijomis, bet jei truputį kažkas neatitinka, galbūt geras elektronščikas ir galėtų truputį kitokią priprogramuoti, naudodamas diagnostinę įrangą. Žodžiu, reikia kalbėti su jais, nes jie geriau žino, kaip ten kas jungiasi ar nesijungia :) Reikia suprasti, kad šiuo atveju, ne taip, kaip senuose automobiliuose, kur ten yra paprasčiausi jungikliai su kontaktais ir pasukimo davikliu, čia jau turi tame rankenėlių bloke visą kompą, kuris pats klauso rankenėlių ir mygtukų nuspaudimų, daviklių reikšmių ir bendrauja su BSI skaitmeniniu signalu, o ne analoginiais.

Nauja, įtariu, gali kainuoti labai nemenką keturženklę sumelę...


  • 1


#695837 Posukiu blokas Peugeot 206 1.4HDI 2004

Parašė tadas1991 2015 sausio 03 - 18:37

Tu pirma paklausk elektriko, ir tas tegul prisijungia kompą ir pasižiūri realias bėdas ir kas bei kaip/kodėl ten neveikia, užuot aklai klausydamas mechaniko nuomonės. Aišku, greičiausiai problema bus jame, jad nutrauktas arba nutrūkęs vairo šleifas ir pagedęs ar pagadintas vairo pasukimo kampo daviklis, kuris reikalingas esp sistemai, bet vistiek ta detalė nėra nei tokia pigi, nei lengvai randama (tinkama pagal tokią pačia komplektaciją, o ne daugmaž), kad ją keisti vien spėjimo būdu.


  • 1


#693962 1,9 Tdi Diržų Keitimas

Parašė tadas1991 2014 gruodžio 03 - 00:32

Kainos panašiai į tokias:

Diržas 50-80Lt

Tempimo guolis 50-80Lt

Parazitinis guolis 50-80Lt

Vandens pompa 60-80Lt

Alkūniako ir velenėlio riebokšliai po 15-25Lt

Antifrizas kokio nupirksi arba kokį supils, bet reikia gal 7-9l (nepamenu tūrio), realiai tinka paprastas žalias, o tai yra iki 50Lt

Darbas, priklauso kur užtaikysi, gali būt 100-300Lt.

 

Dėl dalių kainų galiu klysti, nes šitų motorų diržų keitimai jau nurimo, paskutinįkart dariau gal prieš metus, tai ir nebežinau aktualių kainų.


  • 1


#693807 Užgeso Kelyje

Parašė tadas1991 2014 gruodžio 02 - 00:19

Gal ne iki galo vasarinis. Dar priklauso, ko ir kiek ten damaišyta pardavėjų ir tiekėjų, net ir degalinių kuras, ir tas pusiau žieminis būna papuola toks, kad nestebuklas. Neseniai man paskambino vienas žmogus, kuriam prieš dvi savaites keičiau dirželį ir tepalus su filtrais. Sakė, kad užsiveda lengvai, bet visiškai neima apsukų ir nevažiuoja. Liepiau žiūrėt filtrą. Pabandė pradžioj užvest iš atskiro bakelio - be problemų viskas. Prasipūtė filtrą ir atseit gerai. Tai ir neatrišu galų. Kuro filtrą dėjau ne fafliaką - Purflux. Tai lieka tik kuras. Sakė, kad pylė degalinėj prieš savaitę. Tai arba papuolė fafliako įsipilt, arba buvo likę per daug seno žibalinio fūrinio vasarinio.

Važinėjant vasariniu arba pusiau vasariniu žiemą - labai svarbu, kad gerai veiktų kuro pašildymas, tada galima labai neblogai prasisukti, jei nėra didelių smeigiančių šalčių. Nes užsiveda ir pašildyt išeina ir su tuo vasariniu, o kai prašyla - filtre pratirpsta parafinai ir jau dirba daug normaliau, ir apsukas ima, ir traukia.

Beje, vasarinis kuras daug didesnis priešas vakuuminėse kuro magistralėse. Kai bake yra siurbliukas - viskas ten dar po geru slėgiu prasistumia :) Mes tokį pusiau vasarinį arba vasarinį kurą, naudojamą žiemą, vadiname kisielium.


  • 1


#692677 Mantas_PNV 607 2006m.

Parašė tadas1991 2014 lapkričio 18 - 23:22

Yra, yra darbo su tuo modeliu. yra kelios vietos parudyje, bet nedaug. Salonas apleistas ir svarbiausias dalykas motoras vedasi, vaziuoja, bet barska. Kas galetu būti ? Kiek savininkas pasakoja, kažkokia guma susėdus ar kažkas panašau. Bet galvoju, kokia variklyje gali būti guma? Ir jis pats tiksliai nežino, nes šis auto jo tėvo buvo. Tai kiek jam pasakojo kažkada seniai, seniai, tai tiek jis ir žino.  Tik pasakojo,kad tėvas buvo pasinešes ant Peugeot :)

Greičiausiai jokia ten guma ne prie ko.

Barškesiai būna įvairaus pobūdžio ir tai gali būti tiek vožtuvai, tiek indėklai, tiek visiškai mirtinai išdilę stumokliai (bet stumokliai turi neviernai išdilt, kad barškėtų), tiek stumoklių pirštai. AIšku, dar gali būti ir visokių marazmų, kaip atsisukusios skardos ir duslintuvai bei kitos nesusijusios su pačiu varikliu nesąmonės. Taip pat gali būti kažkokios specifinės tik tų variklių bėdos, kaip kad pvz pas berods Jawa dviejų cilindrų motorus blokuose išdyla vidurinio alkūninio veleno guolio guoliavietė ir atsiradus laisvumui - pradeda gerokai barškėt.

Jei variklis buvęs seniai kurtas ir dabar po eilės metų užvestas barška - neskubėkit teist gedimais. Aš antrą golfuką pusantrų metų stovėjusį užvedžiau, tai pradžioj tragedija buvo, galvojau jau reiks rimto variklio remonto, bet po 10-15min tepalas pakilo visur, kur reikia, ir pradėjo dirbt, kaip bitutė :)

Pradžioj nauji tepalai ir filtrai ir duot gerai prasidirbt ramiai, laisvomis apsukomis. Jei per kokį pusvalandį garbas nepagražėja - tada jau galima bandyt ardyt.


  • 1


#692589 Greiciu Deze

Parašė tadas1991 2014 lapkričio 17 - 20:52

tai cilindriukus pasiziurek ar skyscio neleidzia, jei jie sausi, tai beda dezes viduje

Su darbiniu beveik taip, jei koks manžetas viduj neatsilenkęs ir pan. Bet tam maža tikimybė

O pagrindinis dirba panašiai, kaip ir stabdžių pagrindinis cilindras, ir gali turėti vidinius nuotėkius, t.y. skystis grįžta į bakelį. 

Pagrindinį cilindrą tikrinam taip: išminam sankabą ir stebim jos išmynimo lapkę po kapotu. Jei per kokias 10minučių ta lapkė net nesujudėjo atgal, tai vadinas su pagrindiniu cilindru yra viskas gerai.

Pirmiausia visada pabandom paorint.

Kai pedalas neatšoka ir lieka ant dugno, reikia palįsti po kapotu ir pažiūrėt, ką veikia ta pati išmynimo lapkė. Jei ji atsilenkus į neutralią poziciją, beveik garantuotai problema su pagrindiniu cilindru.


  • 1


#692296 meistras Kaune

Parašė tadas1991 2014 lapkričio 13 - 18:22

Taigi, po šito sankabos keitimo pas meistrus, jau pakeičiau abu pusašių riebokšlius ir pakabinamą guolį, nes bėgo tepalas ir guolis barškėjo.

Pakeičiau sprogusį variklio valdymo relių blokelį, beimant dėžę sugadintą alkūninio veleno apsukų daviklį - pradėjo variklis normaliai dirbti.

Pakeičiau sulaužytą spidometro daviklio reduktoriaus didįjį baltą dantratį, kurį iš ten, kur jis buvo, išžvejojau gabalais.

Penktadienį bandysim gauti kitą tvarkingai veikiantį skydelį (meistrai keitė ir jį) ir turėtų jau atsirasti ir tachometras, ir odometras, ir spidometras :)

Manau, kad meistrai ėmė dėžę neišėmę dešinio pusašio  :clap:

 

Dėžę imt ir vėl sankabą nauja keist turbūt būtų naudinga patikimumo atžvilgiu, bet suma jau gautųsi trijų nulių zonoj. O dabar ji veikia kaip ir normaliai, tai kolkas be reikalo pasiūlyta nelįst.

 

Tuo pačiu pakeisiu abi šakes, nes meistrai nepastebėjo mirusių šarnyrų, ir abi visiškai negyvas stabilizatoriaus traukes.

 

Tai vat tokių nesąmonių pasitaiko. Pamatęs pradžioj iš duobės vaizdą, galvojau net nesiimt, bet kažkaip paskui susikaupus rankos visgi pakilo.


  • 1


#690588 Generatoriaus Diržo Keitimas

Parašė tadas1991 2014 spalio 19 - 17:21

Atvaryk kurį vakarą, pažiūrėsim ir nustatysim, kitą vakarą po dienos ar kelių - atvarysi arba su dalim, arba dalys bus pas mane, ir pakeisim.

Škyvas irgi nėra didelis baubas, nes Corteco kainuoja apie 220Lt.


  • 1


#690358 P406 2.1 Td 80Kw

Parašė tadas1991 2014 spalio 15 - 22:42

Sveiki, norejau paklausti, ar daro ytakos traukai pakeistas mechan kuro siurblys i elektrini(buves), nes netraukia taip kaip turetu 80 kw. Ar gal kokia kita beda gali buti? Aciu

Truputį turi, bet nereikšmingai, juntamai gal tik labai priekabaus vairuotojo.

Varyk pas meistrus reguliuot tą siurblį, nes tikriausiai ir kampas, ir ankstinimas, ir kuro kiekis bei turbo slėgio riebinimas negerai pastatyti.


  • 1


#689708 Prekyba automobilių detalėmis

Parašė tadas1991 2014 spalio 08 - 17:08

duru reik vairuotojo Kaune

Turiu nuo Citroen ZX raudonas arba Peugeot 405 tamsiai žalias. Po 30Lt. Tinka?


  • 1


#689707 Techinė apžiūra

Parašė tadas1991 2014 spalio 08 - 16:48

Jie su tuo dūmingumu labai puikiai uždarbiauja. Žmonės kaikurie net nesusimąsto, kad jei nedūmina jų standartiniu važinėjimo rėžimu, tai spustelėjus iki 4-5k, išmes tokius kamuolius. Tie kamuoliai ne dūmo, o tiesiog dėl per mažo srauto, važinėjant mažais sūkiais, neišpūsti ir susikaupę duslintuve suodžiai. Kitaip sakant, jum per kelias sekundes realiai išpūčia kelių valandų ar net dienų dūmo dozę. O aukštais sūkiais pralėkt būtent dėl to ir reikia, kad tuos suodžius nuo duslintuvo sienelių išpūst lauk.

Dažniausiai net su labai senu dyzeliu, 198x metų, normaliai prapūtus, plikom akim matomo dūmo per TA neišspaudžia. Nebent toks vos vos pilkšvas.

Prieš TA su dyzeliniu bolidu visada praminu autostrada trečia pavara 4-4.5k apsukų, bent kelis kilometrus, kartais ir 10. Arba mieste gerai atsidrąskau, kad kuo daugiau turbina pūstų kiekvienu pavaros perjungimu.

Pataupykit savo pinigus ir laiką - prisiminkit tai.


  • -1


#663693 Peugeot 206 2004m. 1.4HDI

Parašė tadas1991 2014 sausio 20 - 01:27

ne mano , mano AUDI :D
kiek pastebiu tas posakis patroputi pildos sto O to Gavno (RENO, PEZO) :D

Yra kitas posakis: žiūri į knygą - mato špygą.

Pirma, tai tavo filtro nuėmimas yra nieko vertas, nes į jo vidų nepasižiūrėjai (nebent sulaužei?), ir nematei, kaip atrodo filtruojanti medžiaga. Antra, turbūt net netikrinai jo praeinamumo bent elementariu papūtimu per vieną vamzdelį burna būdu. Trečia, būna ir kad oras dar prasipučia, bet kuras - fignia, vos kelis lašus per sekundę teišspaudžia, tai laisvom apsukom dar dirba kad ir valandą, o davus gazo, pvz važiuojant - greit paspringsta ir gesta.

Pas patį apie automechaniką, apie peugeot variklius ir jų kuro tiekimo sistemas supratimo bent paviršutiniško yra, ar visiškai jokio?
Nes jei variantas antras, tai ir nuėmęs kuro filtrą bei sulaužęs korpusą, ten viduj nieko nepamatysi, tik patį kurą ir truputį šiukšlių.
Sistema kuro Siemens ar Bosch? Siurblys bake yra ar nėra? Jei yra, tai ar veikia ir paduoda kurą iki filtro normaliu bent debitu (slėgis tarkim kolkas pofig)? Jei nėra siurblio, ar traukiant iš bako kurą su burna ar štauferiu, ar jis lengvai eina ir nesivakuumuoja vamzdelis?
Saliarka rusiška jei buvo pilta, tai originali rusiška, ar dėdės Vasios patobulinta žibalu ir krosniniu kuru, kurią visi vadina rusiška? Ar supilta saliarka, kuri pirkta žiemą, o ne sena vasarinė? Filtras parafinais neužtrauktas? Burna prasipučia lengvai?

Čia yra klausimai, kurie susiję vien su kuro tiekimu iki aukšto slėgio siurblio. Toliau jau prasideda reikalai, kurių be kompo ir laido su programa arba spec. įrangos nepatikrinsi, tuo labiau lauko sąlygomis.

Nori atsakymų į savo klausimus, bet informacijos jokios nepateiki, tikriausiai nelabai ką ir darai, tik prieš paną pavaidint, kad kuro filtrą moki nuimt?

Mum iš audi irgi pradėt šaipytis? Kasryt matau du diedukus, su savo audelėm užvest vargstančius labiau, negu aš su savo sulamošintu ir tepalu vietoj dyzelio varomu citroenu. Kartą varydamas savo prancūzišką automobilį TA, mačiau, kaip viena apynaujė Audi ant dūmų stendo taip apsidūmojo, kad ne tik ji pati, bet ir maniškė, ir abu tikrintojai dūmuose paskendo, bet tai juk nereiškia, kad audi šūdas? Lietuviška žiema yra lietuviška - amžini stebuklai ir išbandymai mašinoms, visoms markėms. Kas žiemą bent po dešimt kartų su savo Citroenu arba mamos Renuku užtempinėju ryte dėdės VW, tai jau buvo Golfas ir trys Pasatai. Dabar nusipirko Peugeot - problemos kitos, bet ryte užsiveda.

Jei pats nelabai supranti - geriau ir nelįsk, o nugabenk į savo miesto įstaigą, užsiimančią Peugeot arba Citroen remontu - padarys pigiau, negu po lindimo. O jeigu įdomu, kaip veikia ir nori pats suprast ir surast gedimą bei sutaisyt - tai smalsumas ir draugiškumas ir informacijos paieškos padės, bet jokiu būdu ne arogancija ar taškymasis epitetais.
  • 1