Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 10:29
*****

#706830 Peugeot 607 2.2 170km/h dugnas

Parašė tadas1991 2015 gegužės 27 - 20:43

Išvada - tamstai reikia Audi


  • 1


#706735 Kompas meta klaida

Parašė tadas1991 2015 gegužės 26 - 12:32

Turėtų būti problema su gazo potencu, kuris yra po kapotu, tampomas troso. Jei mechaniškai su juo viskas ok, laidai nenutraukti, fiškė švari, tai gal tiesiog pasikeist kitu geru naudotu pakeist. Naujas labai brangus...


  • 1


#706170 EGR Vožtuvas

Parašė tadas1991 2015 gegužės 18 - 20:29

Suprantu, kad ne visiems išsilavinimas mokykloje buvo siekiamybė, bet pasistenk rašyti pagal sugebėjimus naudodamas gramatiką, nes dabar net negalima suprasti, ko klausi. O su tavo teiginiu sutinku -  tikrai turbinos oro šlangą įmanoma nuimti.

Ir nurodyk, koks variklis, nes pas 307, kaip jau sakiau, buvo net trijų modifikacijų, o dvi iš jų iš esmės skiriasi, net ir EGR valdymas kitokio tipo, 66 ir 80kw vakuuminis, o 100kw elektrinis.

Vandenį išleisti daugeliu atveju nebūtina, jei vožtuvą įmanoma jo buvimo vietoje padalinti perpus, t.y. atskirti šilumokaitį/aušintuvą nuo pačio vožtuvo.


  • 1


#703654 Vilbcv P106 Rallye S2

Parašė tadas1991 2015 balandžio 14 - 19:48

Nu bet tu ir nelaimingas, žmogau :D

Už tai optimizmo, toks vaizdas, daugiau, negu pas mane.

Esu 20ties metų būdamas, primityviais įrankiais stovėjimo aikštelėj Ispanijoj dyzelio galvos tarpinę pasikeitęs per pertraukas tarp univero paskaitų, o kai galiausiai konstatuota, kad nepataisomai trūko blokas, suradau per vietos skelbimus nesuprantama kalba pliką bloką, 100km nuvažiavom dekompresintu vienu cilindru ir atjungtu purkštuku su bloku tos pačios mašinos bagažinėj (kad nepramuštų kompresijos į aušinimą, nes bėgo viskas tik lauk ir neišėjo priveržti iki galo, mat blokas skilo ir išsiskėtė ties varžtu) iki vietos, kur su chebrantu ispanu perrinkom viską nuo seno bloko ant "naujo" ir laimingai pavyko išvažiuot. Atrodė, kad čia jau KOSMOSAS BELEKOKS, bet paskaičius tavo temą, tai aukščiau visko :) :blink:

Spaudžiu ir dešinę, ir kairę


  • 1


#703422 Ar čia jau sankabai atia?

Parašė tadas1991 2015 balandžio 12 - 16:18

Sankaba su vakuumu visai ne prie ko. Tas sankabos komplektas už 110eur bus tik sankaba su bespyruokliniu disku. Tai siūlau įsivertint, gal reikės ne tik sankabos, o viso komplekto su smagračiu plaukiojančiu ar kietu, nes senukas, jei nekeistas, bus garantuotai ant ribos, kaip ir 90proc. visų kitų :)


  • 1


#702860 Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)

Parašė tadas1991 2015 balandžio 05 - 12:30

Vakar dar vienas kačiukas 607 su 2.7HDi ir tokia pakabos sistema pačiupinėtas. Kaip supratau iš pasakojimo, Autovičyje Vilniuje (dėl šito negaliu garantuoti, nes nei sąskaitų, nei kitokių aiškių popierių nemačiau, bet mačiau tikrinimo stendo ataskaitą, kur jokių žymių apie atlikėją nėra) pas juos pačius ar nuvežus pas kolegas tikrino amortizatorius. Pagal savininko prašymą, kadangi mašina yra per kieta ir šokinėja, kaip kiškis.

Meistai nustatė, kad hidrauliškai "parėjęs" kairys priekinis amortikas ir reikia keisti, o visa kita gerai.

Pirmas vaizdas, pasijungus laidą - priekio kairės rezultatas -90mm, visų kitų pliusiniai. Klaidų sąraše visų daviklių klaidos dėl sąryšio (coherence) su kitais davikliais. Viskas aišku, susisukęs vairą kišu ranką su replėmis į purvą ir permaunu daviklį į kitą pusę. Visi skaičiai atsistoja į pliusą, bet ribose 20-40mm, kas yra negerai, mano nuomone, nes mato didelį kelio nelygumą, ar tai pasvirimus. Kadangi garažas ir duobė užimti, negalima padaryt visko teisingai, bandom ieškoti lygios aikštelės ir pareguliuoti iš akies, kad bent jau nulinėj padėty skaičiai būtų stabilūs ir matytų, kad mašina stovi lygiai. Jau išvažiavus į gatvę, šeimininkas pastebi, kad mašina stipriai pasikeitė ir daug maloniau rieda. Tokių skaičių, kokie buvo suvesti, iš naujo įvesti jau nebeleidžia, meta klaidas. Buvo suvesta prieky apie +137, gale apie -17mm, bet nei tokių pačių, nei artimų nebepriima. Bandymo metodu surandam, kad prieky priima maždaug nuo 165 (160 dar netinka, meta klaidą), o gale nuo -5 ir daugyn. Tai pastatėm galiausiai priekį abi puses 167, ir gavos 20mm travel reikšmė, o gale kairėj -4, dešinėj -2, ir gavos 24mm travel reikšmė. Viskas su ne daugiau milimetro skirtumu tarp pusių. Išvažiavus pavažinėt lyg ir dar geresnis rezultatas, bet pralėkus apie 5km atsirado galinio dešinio daviklio nesąryšio klaidą ir važiuojant įsijungus gyvus parametrus, matosi, kad tikrai jam truputį negerai, nes važiuojant tiesiai kaip ir gerai, o posūkyje krypsta nelabai teisingai, labai neproporcingai su priekiniu tos pačios pusės, ir išėjus iš posūkio atgal į tiesiąją negrįžta į savo nulinį skaičių, taip pat, kaip ir kiti davikliai, sukant į kitą pusę - rezultatas atvirkščias. Nors šiaip važiuoja lygtai jau ir neblogai, ir daug minkščiau, ir stebint padėtis - jos važiuojant keičiasi tendencingai, t.y. matosi aiški reakcija į gazo paspaudimą, stabdžio paspaudimą, posūkį, staigų vairo manevrą. Pavažiavus ne tik išmeta klaidą, bet ir sustojus, daviklių reikšmės pasidaro kitokios negu prieš tai, tarkim pasikeičia net kokiu centimetru, ir todėl viskas aišku dėl to nesąryšio.

Reziume, laisvu laiku bandysim varytis ant duobės ir žiūrėti, kaip reikalai su davikliais ir jų traukutėmis. Nes vaizdas labai panašus į grynai mechaninę daviklių valdymo bėda, tokią, kaip pas C5 būna (pripuvęs daviklio svirtelės arba ant tilto esantis obuoliukas, stringa ir ant jo beveik nebesisukioja traukutė, ir prastai bei labai lėtai reaguoja į aukščio pokyčius, ir nuleidus arba pakėlus ir statant į normalią padėtį, stojasi į skirtingą vietą). Lyg ir atrodo tokiu atveju išeitis nuimt traukutę ir nuvalyt ir sutept obuoliuką, bet būna tokių atvejų, kad nuėmus traukutę ir obuoliuką vos pajudinus - pusė jo nubyra rūdžiu pavidalu tiek, kad traukutė jau net nebesifiksuoja ant obuoliuko, nors prieš tai dėl tų rūdžių išsiplėtimo laikėsi taip, kad vos įmanoma nulupti. Veikimo principas ir daviklis beveik identiški, tai žiūrėsim, ar ir gedimai identiški pasitaiko :)

 

Manau, kad visi dėkingi Laimonui už puikų aprašymą, pagal kurį tikriausiai jau ne vienas, ir ne penki tokie egzemplioriai sutvarkyti, ir dar bus sutvarkyti :)


  • 2


#698077 Peugeot 205 DOHC

Parašė tadas1991 2015 sausio 31 - 23:29

Na vyrai. :D

As visada puses sakau stovedamas priesais automobili,nes uz vairo gi sededamas nesukinesi variklio skyriuje nieko. ;)

Ne apie greicio dezes pagalve eina kalba.

 

Supratau, meginsiu kaip suprantu iskalti.

Aciu.

Ko čia žvengi? Neteisingai puses vadini ir klaidini kitus, ir dar žvengi...

Jei pasieškotum, tai ant pusės dalių, kuriojs yra važiuoklėje, salone, variklio skyriuje ir yra panašios, bet ne vienodos, rastum raides G arba D.

D - Droite - Dešinė - "Dū-chas" - keleivis

G - Gauche - Kairė - "Gaidys" - vairuotojas.

Kalbant apie puses, įvardinamas kaip keleivio arba vairuotojo, tai su draugu mezgan idėją daryti angliškų automobilių šrotą ir visiem, kurie perka dalis pagal keleivio ar vairuotojo pusę, būtent tokias ir duoti, be teisės grąžinti.


  • 2


#695866 Posukiu blokas Peugeot 206 1.4HDI 2004

Parašė tadas1991 2015 sausio 03 - 21:55

Rekomenduotina būtent šrotinė, jeigu įmanoma rasti veikianti ir atitinkanti automobilio komplektaciją, t.y. turi visas funkcijas ir sutampa jungtys ir t.t. Nežinau, kaip ten tiksliai su detalių kodais ir versijomis, bet jei truputį kažkas neatitinka, galbūt geras elektronščikas ir galėtų truputį kitokią priprogramuoti, naudodamas diagnostinę įrangą. Žodžiu, reikia kalbėti su jais, nes jie geriau žino, kaip ten kas jungiasi ar nesijungia :) Reikia suprasti, kad šiuo atveju, ne taip, kaip senuose automobiliuose, kur ten yra paprasčiausi jungikliai su kontaktais ir pasukimo davikliu, čia jau turi tame rankenėlių bloke visą kompą, kuris pats klauso rankenėlių ir mygtukų nuspaudimų, daviklių reikšmių ir bendrauja su BSI skaitmeniniu signalu, o ne analoginiais.

Nauja, įtariu, gali kainuoti labai nemenką keturženklę sumelę...


  • 1


#695837 Posukiu blokas Peugeot 206 1.4HDI 2004

Parašė tadas1991 2015 sausio 03 - 18:37

Tu pirma paklausk elektriko, ir tas tegul prisijungia kompą ir pasižiūri realias bėdas ir kas bei kaip/kodėl ten neveikia, užuot aklai klausydamas mechaniko nuomonės. Aišku, greičiausiai problema bus jame, jad nutrauktas arba nutrūkęs vairo šleifas ir pagedęs ar pagadintas vairo pasukimo kampo daviklis, kuris reikalingas esp sistemai, bet vistiek ta detalė nėra nei tokia pigi, nei lengvai randama (tinkama pagal tokią pačia komplektaciją, o ne daugmaž), kad ją keisti vien spėjimo būdu.


  • 1


#693962 1,9 Tdi Diržų Keitimas

Parašė tadas1991 2014 gruodžio 03 - 00:32

Kainos panašiai į tokias:

Diržas 50-80Lt

Tempimo guolis 50-80Lt

Parazitinis guolis 50-80Lt

Vandens pompa 60-80Lt

Alkūniako ir velenėlio riebokšliai po 15-25Lt

Antifrizas kokio nupirksi arba kokį supils, bet reikia gal 7-9l (nepamenu tūrio), realiai tinka paprastas žalias, o tai yra iki 50Lt

Darbas, priklauso kur užtaikysi, gali būt 100-300Lt.

 

Dėl dalių kainų galiu klysti, nes šitų motorų diržų keitimai jau nurimo, paskutinįkart dariau gal prieš metus, tai ir nebežinau aktualių kainų.


  • 1


#693807 Užgeso Kelyje

Parašė tadas1991 2014 gruodžio 02 - 00:19

Gal ne iki galo vasarinis. Dar priklauso, ko ir kiek ten damaišyta pardavėjų ir tiekėjų, net ir degalinių kuras, ir tas pusiau žieminis būna papuola toks, kad nestebuklas. Neseniai man paskambino vienas žmogus, kuriam prieš dvi savaites keičiau dirželį ir tepalus su filtrais. Sakė, kad užsiveda lengvai, bet visiškai neima apsukų ir nevažiuoja. Liepiau žiūrėt filtrą. Pabandė pradžioj užvest iš atskiro bakelio - be problemų viskas. Prasipūtė filtrą ir atseit gerai. Tai ir neatrišu galų. Kuro filtrą dėjau ne fafliaką - Purflux. Tai lieka tik kuras. Sakė, kad pylė degalinėj prieš savaitę. Tai arba papuolė fafliako įsipilt, arba buvo likę per daug seno žibalinio fūrinio vasarinio.

Važinėjant vasariniu arba pusiau vasariniu žiemą - labai svarbu, kad gerai veiktų kuro pašildymas, tada galima labai neblogai prasisukti, jei nėra didelių smeigiančių šalčių. Nes užsiveda ir pašildyt išeina ir su tuo vasariniu, o kai prašyla - filtre pratirpsta parafinai ir jau dirba daug normaliau, ir apsukas ima, ir traukia.

Beje, vasarinis kuras daug didesnis priešas vakuuminėse kuro magistralėse. Kai bake yra siurbliukas - viskas ten dar po geru slėgiu prasistumia :) Mes tokį pusiau vasarinį arba vasarinį kurą, naudojamą žiemą, vadiname kisielium.


  • 1


#692677 Mantas_PNV 607 2006m.

Parašė tadas1991 2014 lapkričio 18 - 23:22

Yra, yra darbo su tuo modeliu. yra kelios vietos parudyje, bet nedaug. Salonas apleistas ir svarbiausias dalykas motoras vedasi, vaziuoja, bet barska. Kas galetu būti ? Kiek savininkas pasakoja, kažkokia guma susėdus ar kažkas panašau. Bet galvoju, kokia variklyje gali būti guma? Ir jis pats tiksliai nežino, nes šis auto jo tėvo buvo. Tai kiek jam pasakojo kažkada seniai, seniai, tai tiek jis ir žino.  Tik pasakojo,kad tėvas buvo pasinešes ant Peugeot :)

Greičiausiai jokia ten guma ne prie ko.

Barškesiai būna įvairaus pobūdžio ir tai gali būti tiek vožtuvai, tiek indėklai, tiek visiškai mirtinai išdilę stumokliai (bet stumokliai turi neviernai išdilt, kad barškėtų), tiek stumoklių pirštai. AIšku, dar gali būti ir visokių marazmų, kaip atsisukusios skardos ir duslintuvai bei kitos nesusijusios su pačiu varikliu nesąmonės. Taip pat gali būti kažkokios specifinės tik tų variklių bėdos, kaip kad pvz pas berods Jawa dviejų cilindrų motorus blokuose išdyla vidurinio alkūninio veleno guolio guoliavietė ir atsiradus laisvumui - pradeda gerokai barškėt.

Jei variklis buvęs seniai kurtas ir dabar po eilės metų užvestas barška - neskubėkit teist gedimais. Aš antrą golfuką pusantrų metų stovėjusį užvedžiau, tai pradžioj tragedija buvo, galvojau jau reiks rimto variklio remonto, bet po 10-15min tepalas pakilo visur, kur reikia, ir pradėjo dirbt, kaip bitutė :)

Pradžioj nauji tepalai ir filtrai ir duot gerai prasidirbt ramiai, laisvomis apsukomis. Jei per kokį pusvalandį garbas nepagražėja - tada jau galima bandyt ardyt.


  • 1


#692589 Greiciu Deze

Parašė tadas1991 2014 lapkričio 17 - 20:52

tai cilindriukus pasiziurek ar skyscio neleidzia, jei jie sausi, tai beda dezes viduje

Su darbiniu beveik taip, jei koks manžetas viduj neatsilenkęs ir pan. Bet tam maža tikimybė

O pagrindinis dirba panašiai, kaip ir stabdžių pagrindinis cilindras, ir gali turėti vidinius nuotėkius, t.y. skystis grįžta į bakelį. 

Pagrindinį cilindrą tikrinam taip: išminam sankabą ir stebim jos išmynimo lapkę po kapotu. Jei per kokias 10minučių ta lapkė net nesujudėjo atgal, tai vadinas su pagrindiniu cilindru yra viskas gerai.

Pirmiausia visada pabandom paorint.

Kai pedalas neatšoka ir lieka ant dugno, reikia palįsti po kapotu ir pažiūrėt, ką veikia ta pati išmynimo lapkė. Jei ji atsilenkus į neutralią poziciją, beveik garantuotai problema su pagrindiniu cilindru.


  • 1


#692296 meistras Kaune

Parašė tadas1991 2014 lapkričio 13 - 18:22

Taigi, po šito sankabos keitimo pas meistrus, jau pakeičiau abu pusašių riebokšlius ir pakabinamą guolį, nes bėgo tepalas ir guolis barškėjo.

Pakeičiau sprogusį variklio valdymo relių blokelį, beimant dėžę sugadintą alkūninio veleno apsukų daviklį - pradėjo variklis normaliai dirbti.

Pakeičiau sulaužytą spidometro daviklio reduktoriaus didįjį baltą dantratį, kurį iš ten, kur jis buvo, išžvejojau gabalais.

Penktadienį bandysim gauti kitą tvarkingai veikiantį skydelį (meistrai keitė ir jį) ir turėtų jau atsirasti ir tachometras, ir odometras, ir spidometras :)

Manau, kad meistrai ėmė dėžę neišėmę dešinio pusašio  :clap:

 

Dėžę imt ir vėl sankabą nauja keist turbūt būtų naudinga patikimumo atžvilgiu, bet suma jau gautųsi trijų nulių zonoj. O dabar ji veikia kaip ir normaliai, tai kolkas be reikalo pasiūlyta nelįst.

 

Tuo pačiu pakeisiu abi šakes, nes meistrai nepastebėjo mirusių šarnyrų, ir abi visiškai negyvas stabilizatoriaus traukes.

 

Tai vat tokių nesąmonių pasitaiko. Pamatęs pradžioj iš duobės vaizdą, galvojau net nesiimt, bet kažkaip paskui susikaupus rankos visgi pakilo.


  • 1


#690588 Generatoriaus Diržo Keitimas

Parašė tadas1991 2014 spalio 19 - 17:21

Atvaryk kurį vakarą, pažiūrėsim ir nustatysim, kitą vakarą po dienos ar kelių - atvarysi arba su dalim, arba dalys bus pas mane, ir pakeisim.

Škyvas irgi nėra didelis baubas, nes Corteco kainuoja apie 220Lt.


  • 1