Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 09:20
*****

#749112 RT3 sistema

Parašė tadas1991 2017 lapkričio 01 - 03:28

Vat tai toks ir specas tas Ramus, o giriasi kad viska moka, budamas megejas ir tai viska susijungiau pasiskolines laida, viska rodo viskas veikia

Nu butu pasiknises ilgiau ir butu surades, arba paskambines kolegom ir paklauses, kuriose vietose dar ieskot jungikliu. Uztai butu idomu pamatyt, kaip tu megejas is rankos variklio programos koda taisai pagal poreikius.
Gal dar padesi issprest beda tokia? Zmogui neveikia 607 2.7hdi amvar. Sutvarkem viena neveikianti davikli, viska sukalibravom, parametrai puikus visais rezimais, bet vaziuojant po kokiu 10km paima ir isimeta avarinis rezimas be jokiu klaidu, ir sukietina vaziuokle. Laimonas ir Taurius nezino, daugiau nepazistu zmoniu, kazka apie amvar zinanciu. Kur bedos ieskot, megejo nuomone?
Zodziu apsiramink.
Man, beje, irgi su rt3 yra taip buve. Sujungem viska, ir BSI, ir Parking Aid, ir Telematics. Vistiek nerodo. Pinigu nepaemiau ir paleidau. Po to gaunu sms, kad visgi veikia, tik reikia kliuties. Pas ta Rt3 versija be kliuties net nepradeda rodyt, pasirodo, nors iki tol visi matyti ijungdavo parkingo langely ekrane vos ijungus atbulini.
  • 1


#748376 Pagalba- foto talpinimas

Parašė tadas1991 2017 spalio 03 - 23:02

Nieko čia painaus, tik talpyklą susiraskit. Į feisbuką nuorodą visada galima įdėt, tik ne aktyvią. Tiksliau, tai galima ir aktyvią, kad rodytų tiesiaii puslapyje, bet ji būna dinaminė ir ten nelabai amžinai galioja.


  • 1


#747837 307 starterio fiiškė oksiduojasi pastoviai?

Parašė tadas1991 2017 rugsėjo 14 - 09:29

Man atrodo, kad jums reikia tokio kabelio... Tada galėtume jūsų automobilį prijungti prie interneto ir nustatyti jo fiškių oksidacijos bėdas per 1s (greičiau, nei ankstesnieji meistrai !!!).

Beje, šiame paveikslėlyje (autorius ne aš, šaltinis matomas paspaudus dešiniu pelės mygtuku ant paveiksliuko) parodytas kabelis turi net dvi "fiškes" ir laidą tarp jų. Kaip matote, jos abi yra skirtingos. Tai rodo, kad fiškių būnama įvairių rūšių ir tipų. Ir nei viena nėra prisukama varžtu. Tai rodo, kad būna ir tokių fiškių, kurios neskirtos ir netinkamos jūsų starterio sujungimui su automobilio elektros sistema. Galbūt taip ir yra, bet sunku nustatyti neprisijungus šiuo kabeliu.

Pas jus abudu laidai, einantys į starterį, turėtų turėti galus, prisukamus varžtu. Jei taip nėra, vadinasi meistrai per 3sekundes nustatantys bėdą, nėra kompetetingi ją išspręsti. Bet užtat jie, nepažiūrėję, kas ten dedasi, supranta iškart visas bėdas. Tai rekomenduoju kreiptis pas juos dar kartą :)

41liOEpsv9L._SY300_.jpg


  • 0


#747348 peugeot 307 2.0L 2003m airbag pajungimas

Parašė tadas1991 2017 rugpjūčio 24 - 00:27

Jeigu klaidu jokiu nerasi, tai ir nepasakys. Bet jei lempute ir ekranelis tyli, tai ju ir turetu nebut. Nebent paziuret, ar neiskoduoti kurie nors uztaisai programiskai.
  • 1


#747320 peugeot 307 2.0L 2003m airbag pajungimas

Parašė tadas1991 2017 rugpjūčio 23 - 01:21

Dėkui, o kaip dėl smūgio daviklių, jei tokie yra? Bandziau nuimti varžą, išmeta airbago klaidą. Prijungiu varžą, klaida dingsta, taip išeina turėtų būti viskas gerai su airbagų kompu? Mygtukas išjungiantis airbagą priekyje irgi "veikia"

Tai jei viskas taip, kaip sakai, tai lupi lauk varžas ir dedi Airbagus su tvarkingom nesulaužytom fiškėm (jei fiskatoriai išlaužti, būna nenuspaudžia kontaktų ir tuomet gauni trumpą fiškėj ir klaidą skydely) ir viskas bus OK. Tik tvarkingai sulituok laidus, kad būtų saugu ir patikima.

Airbagų kompas ten, kur ir parašė Senas. Smūgio daviklių jokių papildomų nėra, G sensorius pačiame Airbag kompiuteriuke. TIk pasirūpink, kad tas kompiuteriukas būtų tvarkingai prisuktas prie kėbulo visais priklausančiais varžtais ar veržlėm ir atsuktas rodykle į automobilio priekį, nes kitaip 90 proc. avarijos metu niekas nešaus. Jei yra kokių nors abejonių, kad gali būti atidarinėtas ar iš vaizdo nors kokia abejonė kyla, kad gali būti nekokybiškai "nuresetintas" (elektrikai taip daro, kai būna po avarijos kompuke neištrinamos klaidos, o nešovusio kompuko po ranka neina lengvai greitai pigiai gauti, ir tai pateisinama, bet TURI BŪTI PADARYTA KOKYBIŠKAI), geriau pakeisk į šrotinį su tokiu pačiu kodu nuo nedaužtos nešovusios mašinos.

Pereik dar kartą per visas kitas vietas, kur yra ar gali būti Airbagų ar kitokių užtaisų (pvz diržų špūlės ar sagtys pirotechninės ir t.t.) ir dar patikrink, ar ir ten nėra pridaryta kažkas. Kai sagtys susiskleidžia, tai dar nieko, tik būna nepatogu įkišti diržo kilpą. Bet kai špūlės pirotechninės, tai ten kad jas atrakint, būna išdrąsko vidurius ir išima ko nereikia, tai avarijos atveju gali normaliai neužsifiksuot, arba jei pvz išimtas šarato mechanizmas, tai staigiai patraukus veiks, bet pvz apvirtus automobiliui neužsikirs diržai. Apie tokį saugumą daug kas nepagalvoja, bet ten toks primityvus gravitacinis giroskopinis mechanizmas, ir tai buvo europietiškuose automobiliuose jau nuo kokių 85tų metų, o gal ir nuo 80tų, o verčiantis niekas nenori daužtis su galva į stogą.


  • 1


#746406 Kietųjų dalelių filtras (FAP)

Parašė tadas1991 2017 liepos 07 - 13:07

Pavaziuok iki Gargzdu pas Laimona 😊
  • 1


#746105 Apie Peugeot 208

Parašė tadas1991 2017 birželio 29 - 11:29

O kuo skiriasi elektro magnetinai ir pjeziniai?

Veikimo principu. Elektromagnetiniame yra elektromagnetas, kuris kartu su adatėle sudaro selenoidą - elektromagnetinį slankiklį. Padavus įtampos - jis pasistumia į vieną pusę, nuėmus įtampą - spyruoklės grąžinamas atgal.

Tas slankiklis ne tiesiogiai darinėja purkštuką, bet per hidraulinį kanalą. Na, toliau ten reikia jau gilintis ir aiškintis, kad būtų suprantama.

Pjezopurkštukas naudoja pjezoelementą. Tai medžiaga, kuri, gavusi elektros impulsą, deformuojasi pati iš savęs, o nuėmus - grįžta į pradinę padėtį.

Jūsų senajam pežuke buvo elektromagnetiniai Bosch purkštukai, o C5 100kw variklis turi jau pjezinius Siemens purkštukus.


  • 1


#746089 Pasiguoskim

Parašė tadas1991 2017 birželio 29 - 07:09

Yra labai puikių žmonių, kaip Kokonas, Virzin ar Ramūnas, apie kuriuos galima kalbėti tik gerai ir jei daugiau tokių puikių žmonių būtų, tai visiems būtų geriau. 

 

 

Pirma, turiu aš normalią mašiną, 2008 metų Audi, kuri yra labiau "išeiginė". Dar turiu tris pežukus, kuriais kartais važinėju aš , kartais šeimos nariai, nes tarnauja labiau kaip atsarginės mašinos. Dar turiu "kasdieniams" reikalams pežuką universąlą, kuris puikiai tarnauja be labai didelių bėdų i investicijų jau ketvirti metai. Tamstos minima mašina, prie kurios esi nagus kišęs dėl turbos, yra eksploatuojama bendroj sumoj maximum mėnesį per metus ir niekada nei buvo (nors buvo kilę minčių), nei nėra, nei bus parduodama, o kai nebevažiuos (nors dabar puikiai važiuoja, kai elektrą sutvarkė), bus paleista dalimis ir utilizuota. Į tokią mašiną, kuri nuvažiuoja max 1000-2000 km. per metus, dėti visus MANN filtrus ar pilti ELF pilnai sintetinius tepalus,remontuoti elektrą pas paulių už 150 eurų (kai reali kainakita) nematau nei tikslo, nei prasmės. Aišku, tu gali į savo antikvarinius lauželius Mannus dėti, čia tavo reikalas, bet gal nereikia šikti ant Filtrono filtrų, kai net nežinai realios situacijos apie mašiną, kam ji skirta ir kiek ji važiuoja.

Natūralu, kad pigiai mašinai, ieškoma ir pigesnių dalių, ypač kai tenka keturis automobilius išlaikyti. Dėl tavo remonto, tai galėjau laisvai reikšti pretenzijas, kad tavo rankose turba užlinko, nors prieš kokį pora mėnesių dar trauka buvo (todėl fantazijos apie metus neveikiančią ar du metus nekeistus tepalus gal pasilik sau) ir tau bežaidžiant užlinko. Nieko nesakiau, pakeitei, sumokėjau sutartą kainą ir atsisveikinome, nors po remonto atsirado ir simptomas,kurio iki tol nebuvo. Neprašiau nei čekių už neva pakeistus tepalus, nešūdeliauju ir pasitikiu (nors buvo keista klausyti pasakymo, kad rekomenduoju pasikeisti tepalus, jei neva pats keitei ir už tai pinigus paėmei). Ir turbą aš radau greitai (ačiū Ramūnui),nemeluok gal viešai. Tik va su keitimu tu užtrukai, bet nei pusės žodžio nesakiau, man tiko, nes mašina beveik nevažinėjama, neskubu buvo). Nedraskiau akių, ne mano stilius. Visko būna, ne tokia ten vertinga ta mašina. Žodžiu, kai kitą kartą rašysi 10 puslapių išvedžiojimų, atsakingiau atskirk faktus nuo fantazijų. Būtum geras konkurentas broliams Grimams. Plunksną turi aštrią, tik iškraipyti buvusius faktus ar pridėti išgalvotus faktus, kad būtų galima apšikti kitą žmogų ir draugelį įtaigiau "apginti", irgi moki. Šiaip keista, kai žmgus tikisi, kad kitas žmogus, rimtai rašantis komentaruose, turi būti realybėje kažkoks piktas ar akis draskyti. Nesu toks, bet parašyti nepagražintą teisybę ar pakritikuoti kartais mėgstu. Sėkmės tau.

Apie tuos puikius žmones tai pats dar pasitikslink savo faktus, ar ir jie visi tikrai patį tokiu pat puikiu laiko :)

 

Turbina užlinko dėl to, kad, grąžinus į vietą jos valdymą, buvo pagazuota iki 3tūkst. apsukų su avarinės būklės turbina, ji įsisuko iki darbinių apsukų ir užpūtė, ir tada kažkas pyst ir sugedo. Aš nežinojau (negalėjau žinoti), kad ji avarinės būklės. Kai klientas dėl tokių dalykų rimtai priekaištauja, grąžinu babkes arba padarau, kad vėl veiktų, nemokamai, ir išleidžiu be teisės sugrįžti. Bet savo kaltės vistiek nepripažįstu, jeigu jos nebuvo, kaip šiuo atveju. Kadangi priekaištų nebuvo, tai traktavau, kad jų nėra. Po dešimties mėnesių jų atsirado.

Buvo sakyta, kad MAPo striaubliukas seniai nulūžęs, bet buvo priklijuotas. Buvo sakyta, kad veikė. Nesiginčijau, gal ir veikė suklijuotas, jei turbina nepūtė, nes ji negalėjo pūsti be valdymo. Buvo visiškai kiauras arba visiškai nesidarinėjo (nebepamenu, kuris variantas) vienas selenoidas, ir buvo nuolat atviras arba EGR, arba turbinos wastegate'as, ir tą radau nesunkiai su vakuumo pompyte ir vakuummetru, ir greitai sutaisiau.

Dėl kuro sistemos darbo pasėkmių po tokio remonto, kai turbininiam varikliui grąžinama sistema, tai esu ne kartą viešai rašęs, kad kai ji nepučia, purkštukai dirba kokiu ketvirtadaliu savo pajėgumo. Dažniausiai, sutvarkius ir nutrynus klaidas - gęsta lemputė ir pradeda po ilgo darbo avariniu rėžimu, pagaliau normaliai dirbti purkštukai ir reguliatorius, ir tuomet prikepę purkštukai užkalena net ant laisvų taip baisiai, kad bėgi gesinti variklio ir visko tikrinti, kad nesulūžtų. Prasimankština kuro sistema, tuomet jau važiuojama į gatvę mankštinti turbinos ir kitų mazgų, valyti užkimšto duslintuvo... Būna viskas susitvarko prasidirbus, o būna ir lieka kažkokių liekamųjų reiškinių, o būna indėklus prasuka, kaip jau yra man nutikę. Dauguma šitų simptomų minėto automobilio atveju buvo, todėl pasakysiu, kad nebelabai tikiu klientų su nuvarytais automobiliais pasakojimais, kada sugedo ir kiek taip buvo važinėjama. Galbūt tos traukos tikrai nebuvo tik du mėnesius. Vadinasi, automobilio ir kuro sistemos būklė tokia tragiška, kad ten viskas per kelis mėnesius užsistovėjo tiek, kad nebesugebėjo vėl grįžti į darbines normas. Sausai be kuro pralaikytas du metus toks pats Bosch purkštukas arba reguliatorius, jei buvo geros būklės, atsigauna iki gero veikimo per kelias minutes darbo.

Esu remontavęs ne vieną 307 su tokiu pat varikliu. Ten nulūžta turbinos valdymo selenoido kronšteinas, selenoidas kabo ant laidų ir fiškių, kol galiausiai nukrenta visai, žarnelės nusimauna, o laidas nupūna ir nutrūksta. Tuomet žmogui užsidega lemputė, bet vistiek važinėjama toliau. Po to, jam atvažiavus, matai kabantį laidą be fiškės plikais galais, kai oksidas laidą izoliacijos viduj jau supūdęs į gylį kokius 2cm, ir dar 5cm žaliojo laido, tik tada prasideda švarus (juodas vistiek, bet tokį jau galima naudoti), o klientas ramiu veidu meluoja, kad trauga dingo prieš dešimt minučių. 

 

Apie tai, KAS MELUOJA. Kaip inžinierius, kalbu skaičiais ir faktais. Tai dabar labai gerai turėtų čia susiskaityti. Visiems, kurie perskaitė, kad nepakeičiau tepalų, bet už jų keitimą negailestingai paėmiau pinigus (tepalai nebuvo pakeisti, nes taip buvo prašyta, ir už jų keitimą pinigų neimta, tik dapyliau, kiek trūko). Visiems, kurie perskaitė, kad tepalai toj mašinoj buvo pakeisti ne prieš du metus (2014metai, darbai buvo atliekami 2016 rudenį). Ir t.t.
Netaisytas ir neredaguotas pilnas tekstas iš PM žinučių:

 

evbi

2016 rugsėjo 22 - 09:19
Sveikas, informuoju, kad pavyko rasti dar kazkiek "gyva" turbina. Siandien iki vakaro tureciau paimti. Kai turesiu, informuosiu.
2016 rugsėjo 22 - 20:55
Siandien nepavyko rasti laiko paimti turbina. Ta tureciau padaryti rytoj.
2016 spalio 09 - 11:35
Sveiki, reikalas nelabai skubus, bet norėjau pasiteirauti, gal jau maždaug aišku, kada prieisite prie mano pežuko? Nes jo ir draudimas pasibaigė jau.
 
tadas1991
2016 spalio 10 - 11:26
Sveiki.
Savaitgalį būčiau ir pakeitęs, bet be sustojimo visą laiką lijo. O garažo, kaip ir sakiau, neturiu šiuo metu, tai lauke nei savęs, nei tuo labiau, pačios turbinos, šlapint nesinorėjo. Bandysim šiomis dienomis prieit, nes atrodo jau viskas geriau bus.
 
evbi
2016 spalio 10 - 12:53
Sveiki, taip, orai buvo nekokie, viskas suprantama. Tepalai su filtru keisti 2014 m, bet nuo tada su šituo pežuku nenuvažiuota nė 3000 km. Didesnę laiko dalį jis stovėjo, o važiuojama buvo tik kartkartėm neilgais atstumais. Tiesa, per tuos du metus pora kartų buvo papildyta tepalų. 1 litras 2015 m. ir 0,5 litro šią vasarą.
2016 spalio 21 - 19:57
Sveiki, gal jau pakeitete turbina? Jei ne, kada planuojate si darba atlikti?
 
tadas1991
2016 spalio 24 - 16:00
Sveiki. 
Dar nepakeičiau. Nuėmiau šiandien iki galo seną, numečiau ją į kampą ir užsisakiau naujas išmetimo ir įsiurbimo kolektorių tarpines (išmetimo net neaiškinsiu, kodėl reikalinga, o įsiurbimo reikalinga dėl to, kad tą koliką nuėmus turbina gerai pavarčius ir atitaikius kampą, išsitraukia per viršų ir nereikia lupti viso duslintuvo ar vartytis variklio ar dar kokio smurtinio metodo taikyti. Viso labo papildomi 3,5eur prie dalių ir nusimeta kokia 10eur nuo darbo.
Vakare tas tarpines jau turėsiu, o kai nustos lyti, tai ir pabaigsiu darbą. Rytoj arba ketvirtadienį, matomai.
 
evbi
2016 spalio 24 - 17:44
Sveiki, viskas OK, ačiū už info :) O dėl tarpinių tai idėja gera, nesiginčiju : )
 
tadas1991
2016 spalio 30 - 16:04
Sveiki. Turbė pakeista. Ant laisvų dirba gražiai, gazuojant irgi normaliai. Pučia gerai. Kuriasi šalta stovėjusi, tiesa, sunkokai, bet ne variklio ten bėda, o kuro sistemos. Nes lengvai užsikuria ir užgęsta, užsikuria ir užgęsta, apsukos pašokinėja ir užgęsta. Iš kokio trečio-ketvirto karto jau normaliai, prasidirba. Gal taip buvo ir prieš tai?
Pravažiavau kokius 20km, prasidūmino ir traukia tikrai gerai, variklis dirba gražiai ir tyliai. Bet, davus stipriau gazo ties tuo momentu, kai stipriai užpučia turbė, kalena purkštukai, kartais švelniai timpteli, tada, apsukoms labiau pakilus, ir vėl viskas gerai. Žodžiu, siurblys/reguliatorius/purkštukai ar kažkas panašaus. Kai netraukė, laisvai galėjo to visai nesijausti, o dabar turbė normaliai pučia, ir kompas tai per daviklį puikiai mato, tad nori atiduoti didelį kiekį kuro į cilindrus, bet kažkuri kuro sistemos vieta nėbėra įgali tam procesui.
Reiktų lįsti giliau ir aiškintis, bet, jei tiesą sakant, jau nebenoriu, nes pastaruoju metu tokios tiksinčios bombos mano kieme labai linkę ir užlinkti, būtent mano rankose. Ir tuomet dažniausiai lieku kaltas, ir, esant teisiojo kliento pagrindui, turiu remontuoti savo lėšomis.
Dabar būtų taip:
Įsiurbimo kolektoriaus tarpinė Elring 3,5eur
Išmetimo kolektoriaus tarpinė Elring 4eur
Variklio alyva 2litrai po 4eur - 8eur
Na ir darbai:
Turbinos keitimas. Kadangi užtrukau krūvą laiko, nes labiau norėjosi daryti tuos darbus, dėl kurių buvo tartasi su žmonėmis iš anksto, tad ilgą laiko tarpą viskas stovėjo, tad bus pigiai, 60eur.
Mago pririšimas 6eur. Magas nebepypsi, bet groti negroja, nes nesugaudo nei vienos stoties, įtariu problemas su antena.
Generatoriaus dirželio keitimas, kartu su naudotu apygyviu dirželiu, kur kaip sakiau, pridėsim. 8eur.
Vakuuminės turbinos ir EGR valdymo sistemos diagnostika ir remontas - 20eur.
Nebepamenu, už slėgio daviklį tada sumokėjot ar ne? Jeigu ne, tai dar plius 8eur. Jei sumokėjot, tuomet atsiprašau.
Viso:109,5 arba 117,5eur, priklausomai pagal paskutinę eilutę.
Ir šiaip, tepalus vistiek siūlyčiau gal pasikeisti, bet valia jūsų : )
 
evbi
2016 spalio 30 - 19:31
Sveiki, kad purkštukai prie galo, tai žinojau, nors labai tai nesijautė. Kuro slėgio reguliatorius buvo keistas, bet, tiesą sakant, net nežinau, ar į geresnį pakeistas, nes ne naujas dėtas. Turiu dar vieną atsargoj, gal tas būtų geresnis, nežinau. Dėl užgesinėjimo užkūrus, tai tokios problemos niekad nebuvo, naujiena tai. Kadangi po truputį ieškosiu automobilio pirkėjo, o pardavinėti gęstančios nenoriu, tai, bet kuriuo atveju, reikės ieškot galų, kodėl tai vyksta. Dabar net nežinau, ar čia tamstos prašyti, ar jau kitur dėl užgesinėjimo remonto (ar bent dėl problemos nustatymo) dairytis. Dėl kainos priekaištų neturiu, viskas tinka, tik noriu pasiteirauti, ar jus tenkintų 110 eurų galutinė kaina?
 
tadas1991
2016 spalio 31 - 20:11
Bus gerai 110.
O reguliatorius tai aš dedu naujus, dažniausia pasiteisina finansiškai. Dėdei į tokį pat bolidą 2013tais buvo įdėtas naujas, po šiai dienai važiuoja : )
 
evbi
2016 spalio 31 - 23:22
Ok, tai iki savaitgalio susitiksim ir atsiskaitysim. : ) Pirkčiau gal ir naują, bet neskubu dėl dviejų priežasčių: 
1) nesinori į šį bolidą daug investuot, nes jei pradėsi viską naują dėt, tai kainuos tiek, kad kitas toks bolidas išeitų, juo labiau, nematau aš jo savo ilgalaikiuose planuose kaip mano automobilio;
2) neaišku, ar tai apskritai reguliatoriaus, o jei taip, ar tik reguliatoriaus problema. Žinočiau tiksliai, tai gal ir svarstyčiau, bet tokie bolidai paprastai tampa nesibaigiančia pinigų melžykla, o daug aš į jį investuoti nematau tikslo ir noro : )
 
tadas1991
2016 lapkričio 03 - 20:31
Dėl antro punkto labai sutinku. Darant sau, galima kažką gimdyti. Bet kai pinigų melžyklą reikia parduoti, tai kiekvienas suktelėjimas į šoną ir jau esi dideliam minuse...
Jei yra noro paimti iki kitos savaitės, tai galima bus padaryti rytoj arba šeštadienį iki kokių 10h ryto. Paskui būsiu tik pirmadienį ir iki ketvirtadienio. Tuomet porai savaičių dingsiu. Žodžiu skambinkit, rašykit ar pan. : )
 
evbi
2016 lapkričio 04 - 09:33
Sveiki, automobilį pasiimsiu šiandien vakarop arba rytoj ryte (kaip ir sakėt iki dešimtos), priklausomai nuo to, kaip pavyks geriau suderint su savo planais. Be to, prieš tai turiu dar apdrausti, nes baigėsi draudimas. Bet kuriuo atveju, šią savaitę paimsiu : )
2016 gruodžio 20 - 16:04
Sveikas, įtariu, kad manajam P406 bloga oro srauto matuoklė. Pažįstamas neseniai įsigijo kompą diagnostikai, patikrintų, bet nežino, koks oro srautas turi būti, to nežinau ir aš. Gal gali padėt šiuo klausimu? O gal yra kitų matuoklės pratestavimo būdų? Gal pats turi atliekamą gerą pardavimui?
 
tadas1991
2016 gruodžio 20 - 22:56
Naudotomis dalimis neprekiauju, tai ir neturiu, nes jei kas geros būklės papuola, tai mygom ir išeina, jei tik paklausi dalis.
Naujas stengiuosi irgi tik kartu su remontu parduoti, nes mano veikla ne prekyba.
Kas dėl matuoklės parametrų:
Su atviru EGRu ant laisvų apie 200-300
Su uždaru EGRu ant laisvų apie 400-500
Gazuojant, kai normaliai pripūčia turbė, turi bent 900 pasiekti, kitaip netrauks visai. Aišku, kai viskas puikiai dirba, tai pratraukia ir 1000, ir net iki 1200 esu matęs pasiekiančias matuokles šiuose varikliuose.
 
evbi
2016 gruodžio 21 - 00:59
Ačiū už info. Jei gerai supratau, tai bloga matuoklė bus tada, kai su atviru EGR ant laisvų rodys mažiau nei 200, o su uždaru - mažiau nei 400?
O dėl reguliatoriaus užklausiau, nes pamaniau, kad gal turi atliekamą (kaip kad turėjai turbinos slėgio daviklį). : )
 
tadas1991
2016 gruodžio 21 - 02:59
Tai kad ne dėl reguliatoriaus klausėt, o dėl srauto matuoklės.
O matuoklė bloga nebūtinai, kai rodo mažiau. Būna rodo mažiau (tuomet dažnai dar padeda išplovimas, nes būna aplipusi tepalo iš alsuoklio ir patekusio purvo dėl naudojamų gerų oro filtrų mišiniu), būna rodo kaip tik daugiau, ir tuomet perpilinėja kurą ir dūmina, būna važiuojant šokinėja skaičiai ir mašina tamposi, būna išvis rodo vienodą skaičių ir niekas nesikeičia, būna matuoklė išvis visiškai sugedus ir susvilus ir nerodo nieko, bet tuomet jau šitiems senoliams turėtų mesti Džeki Čano lemputę ir avarinį rėžimą jungti.
 
evbi
2016 gruodžio 21 - 03:26
Taip, del matuokles turejau omenyje. Cia tas atvejis buvo, kai viena detale galvoj turejau, o kita ant liezuvio. 
Dar karta aciu uz info : )
 

Pridėkim apie pagarbą poilsiui (pagal datą - šeštadienio rytas, o jei atmintis nepaveda, skambučiai du arba trys, įkyrūs iki pat signalo galo, tarp 8 ir 9h, ir dar lygtai buvo ir sms žinučių po to.

Taip pat, kad turbinos buvo ieškoma minimum pusantros savaitės, nes 22d. - "suradau", o 26d, - bus po dviejų trijų dienų. Buvo atvežta, kiek pamenu, penktadienį 30d. Kiek laiko ieškota iki tol, istorija tegul nutyli, nes faktų neturiu. Palikim pusantros savaitės. Aš todėl visiškai nesiparinau mėnesį ją keisti. Ypač kai buvau iškart pasakęs, kad nebus greitai ir kad neturiu sąlygų, nes tuo metu dirbau be garažo.

evbi

2016 rugsėjo 24 - 09:42
Sveiki, is automobilio reikia pasiimti raktus, bet negaliu prisiskambinti.
 
tadas1991
2016 rugsėjo 26 - 20:09
Sveiki.
Savaitgalį nedirbau, todėl ir buvo problemų prisiskambinti. Skambinote man į palapinę, stovinčią kažkur miške tarp Smiltynės ir Juodkrantės, kuri buvo pastatyta gal prieš ~2-3h nuo skambučio, kiek pamenu iš tų praleistų skambučių įrašų. Normalu, kad žmogus tokiu metu nekelia darbinio telefono ragelio? :)
Kaip supratau, su raktais problema buvo išspręsta. Kaip su turbina reikalai?
 
evbi
2016 rugsėjo 26 - 20:30
Sveikas, viskas Ok, o skambinau kelis kartus tik todėl, kad tuo metu buvau netoli ir maniau ta pačia proga paimti raktus. Dėl turbinos, tai tos turbinos, apie kurią kalbėjau, žmogus, pasirodo, nerado, bet dabar turi parsivaręs naują donorą su gyva turbina (kiek gyva, paaiškės išėmus). Savaitgalį žadėjo, kad išims pirmadienį-antradienį. Šiandien po pietų dar nebuvo išėmęs, sakė paskambinti antradienį vakarop. Tai ryt vakare jau bus aiškiau ir informuosiu. Šiaip žmogus patikimas, tai neturėtų užtempti, per artimiausias 2-3 dienas tikrai turėčiau gauti ir pristatyti.

 

Skaityk savo tekstus ir valgyk informaciją, ir toliau varyk. Ant Pauliaus, ant Laimono...

 

Labai gerai, kad paskutinę savo vakarinę žinutę parašei, nes pats parodei, kaip meistras, kuris už 20eur keičia kuro filtro korpusą , yra tau per brangus, tad tavo meistras, kuris keičia kuro filtro korpusą pigiau, turi konsultuotis su meistru, kuris kuro filtro korpusą keičia už 20eur, nes pats nemoka. Čia reikia gan daug akiplėšiškumo ir gan mažai savigarbos...

 

Paulius nėra mano draugelis, mano darbdavys ar viršininkas. Jis yra mano kolega. Tos pačios profesijos atstovas.

Kadangi neturiu patogių patalpų darbui, o jis turi patogias patalpas darbui ir daugiau vietos, negu pats išnaudoja, tai dalį tų patalpų tarpusavyje suderintomis sąlygomis, naudojau birželio mėnesį iki 23d. Lygiai taip pat, jei dar bus galimybė, toliau naudosiu nuo rudens, nes viskas ten buvo gerai. Jis turi savo klientus ir savo uždarbį ir moka savo mokesčius, aš taip pat turiu savo klientus ir moku savo mokesčius valstybei bei kitoms įstaigoms. Aš į jo darbus ir kainodarą nesikišu, jis į mano darbus ir kainodarą nesikiša, aš su jo klientais nelendu bendrauti, jis taip pat. Kartais taip sueina, kad dirbame su tais pačiais klientais ar tomis pačiomis mašinomis, dėl įvairių priežasčių, bet tai nėra taisyklė, ir tai yra visiškai normalu ir autoremonto srity įprasta.

O ginti ką dėl asmeninių ryšių, kurių buvimas ar nebuvimas yra ne visuomenės, ir ne tavo, reikalas, net jei jų ir būtų, aš nesiimčiau, nes tai prieštarauja profesinei etikai - objektyviai vertinti kitų atliktą darbą. Bet labai džiaugiuosi, kad nepatingėjau parašinėti ir dar informacijos parinkti, nes, pasirodo, kad yra ir ant manęs laikomos kažkokios tylios nuoskaudos dėl netinkamai suteiktų paslaugų, ir labai puiku, kad paaiškėjo. Tegul patys žmonės įvertina, o jei turi pats faktų ir informacijos, tai prašau taip pat viską pilti, nes neturiu, ko labai slėpti.

Žodžiu, įsėsk į savo 2008tų Audi ir važiuok, nes su šroto šauksmo kankinamais pežukais nesugebi savigarbos turėti. Ramiai atsipalaiduoti ir pagalvoti, kaip čia yra, kad yra krūva mašinų, bet kad jas išlaikyti, tenka nepagarbiai elgtis, meluoti ir sukčiauti. Susiradai pigiau, darbą atliko kokybiškai - super puiku. Kaip jau supratai, nelabai kam įdomu. Nebūtina į forumą rėkti WAI WAI MANE NUSKRIAUDĖ, nes pasiūlė paslaugas brangiau, o tu atsisakei. Jei nori sąžiningai, tai dar surašyk viešai savo visų pežukų valstybinius numerius, užsirašysim ir su kolegomis pasidalinsim, kad neapsiimtų netyčia kažko taisyti ir nepasimautų.

Dėl "pasenusio prietaiso", tai kadangi labai mėgsti domėtis rinkos kainomis, tai va, pasidomėk Launch X431 Master rinkos kainomis (ir palygink su Lexia komplekto kaina) ir techninėmis galimybėmis, lyginant su kitais universaliais prietaisais, ir tuomet pilk kritiką apie netinkamą techniką. Nieko absoliučiai nesupranti nei apie turbinas, nei apie variklius, nei apie kuro filtrus, nei apie laidus ir daviklių bei aktuatorių valdymą tais laidais, nei apie diagnostines įrangas, o aiškini tvirtai užsitikrinęs, kas pasenę, kas gerai dirba, ir kas moka dirbti, kas užsilenkė, o kas ne. Ir, svarbiausia, kas tave apgavo, o kas neapgavo. Ir dar, kas yra brangu, o kas yra pigu, visiškai nesuprasdamas skirtumo tarp kokybės. Jei tas meistras tikrai sutvarkė kabaliojančius besimėtančius sutrintus ir sulūžinėjusius variklio laidus ir juos tvarkingai sudėjo ir apsaugojo bei visa tai padarė taip, kad atrodytų tvarkingai ir būtų saugu, už 15eur, tai aš užjaučiu to meistro šeimą arba patį jį, nes jis save labai nuvertina.

 

Diskusijas dėl nepagarbos pertekliaus vistiek teks ištrinti ir išvalyti, bet su didžiausia pagarba moderatorių prašau dar bent porą dienų neištrinti, kad aktyvesni žmonės galėtų pasiskaityti ir susidaryti nuomonę, ar Paulius tikrai kažką apgavo, ir ar aš tikrai toks blogas ir nekompetetingas ir neprotingas, ir ar Laimonas tikrai savo kolegą bandė apginti tik iš solidarumo.

 

Šita situacija man šiek tiek primena tokią, kai kažkam užkliuvo Taurius, aš, ir dar daug žmonių:

http://www.citrina.l...hp?f=17&t=34214

 

Taip kad visgi diagnozė - kEUšas.


  • -1


#745787 dzonyB Peugeot 3008

Parašė tadas1991 2017 birželio 17 - 11:20

Man atrodo, kad kategoriškumas yra tas dalykas, kuris mažiausiai turi dalykų su logika, sveiku protu ir intelektu.

 

Labai gerbiu aplinkosaugininkus. Jei ne jų kilni specialybė, tai mūsų aplinka skendėtų šiukšlėse ir smarvėje, visi medžiai visuose privačiuose sklypuose būtų išpjauti (čia gal tik aš derinu namo projektą tokioje vietoje, kad nereiktų be reikalo jų pjaustyti?) ir visi natūralūs šaltiniai užkasti bei į natūralius vandens telkinius būtų leidžiama kanalizacija tiesiai iš vamzdžio be jokių sudėtingų filtrų (gal čia tik aš paskundžiu kaimynus, kai šalia mano sodo esančioj kūdroj vanduo pasidaro balkšvas ir smirdantis, šalia yra geriamo vandens šulinys, o gretimoje pievoje močiutė, paieškojus atidžiau, randa prikastą tekantį vamzdį?). Deja, bet pas demokratiją tokia yra dalia, kad dažniausiai įstatymai kuriami dėl 90proc. populiacijos.

90 proc. populiacijos nupjauna medį. 10proc. vietoj nupjauto - šalia pasodina du naujus, nes po medžiu smagu.

90 proc. pila atliekas į žemę. 10proc. pila bent jau į kanalizaciją, o iš to vamzdžio ten tekėtų nebent drenažinis vanduo iš kiemo, kitaip sakant lietus.

90 proc. plauna mašiną su pigiausiu šampūnu, kokį nusiperka, ir pila tiesiai ant žemės šalia vandens telkinių ir geriamo vandens šaltinių. Kiti pasižiūri ir dar kažko sau nusiperka, kas turėtų tik azoto (tiek jau to tą azotą, jei niekur labai rimtai nepatenka...).

Kai kurie sprendimai gali būti nepriimtini, kai kurie netgi patiems ekologams nepriimtini, ir jie galbūt kieme taip pat plauna savo mašinas, kaip ir pasieniečiai rūko konfiskuotas kontrabandines cigaretes, bet savo darbą atidirba ir dėl to ekonomika kažkiek stiebiasi.

 

Teisės išsilavinimas turėtų kažką duoti supratime apie teisę. Apie teisę mažai suprantu, teisinio išsilavinimo ir praktikos neturiu. Bet tikrai suprantu, kad kai esi teisininkas arba šiaip bet koks įstatymo tarnas, viešai kalbėdamas, dažniausiai sakai ne savo nuomonę, ir priimdamas sprendimą, dažnai pats su juo nesutikt norėtum. O jei nesutiksi atvirai viešai savo vardu, tai gali po savaitės tavo vaikams maistelio arba rūbų pritrūkti, arba galbūt po savaitės vietoj garbingos valstybės tarno pareigybės netekimo beliks tik tapti automechaniku ir dėl kiekvieno euro muštis su taupiu klientu, kad tavo dukra galėtų suvalgyti sūrelį arba kad jai galėtum nupirkti geidžiamą fyydžtspinerį, kad sulaukus pilnametystės, galėtum padovanoti ne lexusą, bet bent kokį seną golfą, pačio jau suvažinėtą, damušimui.

Visa pasaulio neviltis neatperka to jausmo, kai pamatai, kaip apsimetėliškai veikia visas šitas pasaulis, ir atrodo, kad tikrai labai daug žmonių to visiškai absoliučiai nesuvokia ir nuoširdžiai piktinasi kažkieno žodžiais, veiksmais arba pareikšta  nuomone. Mes juk visi esam visiški apsimetėliai. Neapsimeteliai tik kaikurie maži vaikai, ir neapsimetėlis yra paprastas kaimo žmogus, kuris šneka nuoširdžiai tau į akis ir sako, ką galvoja. Atrodo juokingai, ypač kai sakoma su keiksmažodžiais ir kartais (kai žmogus būna sunkiai gyvenantis) būna ir su alaus buteliu rankoje, bet galbūt tai vienintelis nuoširdžiai su tavim bendraujantis žmogus, kurį sutiksi per artimiausią dieną, savaitę, mėnesį, metus... 

Nesakau, kad nereikia kovoti už savo nuomonę ir teises, dar ir kaip reikia - labai reikia. Bet kovoti prieš tam tikrą žmogų, prieš galvą, yra labai juokinga. Po darbo su ta galva dviese susėdus prie ribojamo alaus, gali pasirodyti, kad visai jūsų ir tos galvos nuomonės sutampa, tik vienam reikia sakyti vienaip, kitam kitaip. Vienas internete viešai po savo vardu parašo ne savo nuomonę, o gyvai draugams sako savo, o kitas atvirkščiai tik internete gali, bet vistiek po slapyvardžiu, reikšti savo nuomonę, o viešai nedrįsta jos sakyti, dar kitas išvis niekam nieko nesako, nes dėl visko gėda arba nejauku, kad dėl savo nuomonės turėjimo kažką sau naudingo praras, nes yra apsimetėlis, kaip ir dauguma kitų. Labai sudėtinga sistema, kurią perprasti beveik neįmanoma. Bet suvokimas, kad tai vyksta kasdien visur aplink, truputį padeda.


  • 1


#745622 Techinė apžiūra

Parašė tadas1991 2017 birželio 10 - 14:04

As dabar jau vel nebeturiu auto su abs ir airbag. Vakar vaziuojam su zmonem i pajuri, zmones nekantrauja "spausk gaza". Nifiga, iki vietos ir atvaziavom 90. Vienas gal ir gazuoju, bet su keleiviais... uzmust nieko nenoriu.
  • 1


#744848 Privalomasis draudimas

Parašė tadas1991 2017 gegužės 11 - 04:45

O as buciau uz, jog valtybe kompensuotu daleiskim 3000e naujo automobilio isigijimui, jei jis yra EURO6+ ir nesvarbu, jis uz 10000e ar uz 100000e, butu tie patys 3000e. Nauji automobiliai turetu buti apmokestinami 50% mazesniu automobiliu metiniu mokesciu, nei seni, gamta tersiantys kibirai, kuriu kas antras nenaudojamas. Tai butu didziulis paskatinimas rinktis nauja masina ir atnajinti auto parka.

 

Manot kvailai mastau? Taip yra ne vienoje europos valstybeje, mokesciai kompensavimui butent surenkami is metiniu/menesiniu mokesciu automobiliams, taip butu visi suinteresuoti pirkti NAUJA ekonomines arba vidutines klases auto is salono, o ne 7-10 metu limuzina uz 5000-10000e.

 

Paskaiciuojam protingieji kurmiai. Pavyzdys.

 

Pusetinos komplektacijos Peugeot 308 ar tai Kia CEED ar tas pats Opel Astra, kainuotu apie 15k. Turim 5000e, darom pradini. Lieka issimoket 10k, valstybe remia 3k, lieka 7000e. Imam likutine verte 25% (minimum tokia), tai iseina 3750e. 7000-3750=3250EUR. Butent tiek reiketu issimoketi bankui + palukanos 1.8-2.0%. Gautusi bendroje sumoje 3700e 5 metam. Kas menesi moketum po 60e. TIEK manau daugelis sugebetu ismoketi, turintis 5000e sutaupytu naudotam 10 metu lauzui. Po 5 metu turime galimybe ismoketi 3750e ir masina tavo (bet po 5 metu jos likutie verte su TIKRA rida bus zymiai didesne, taigi atpirkus ir pardavus bus vel pradinis inasas sekanciam naujam), arba pratesiam lizinga ir droziam toliau, bet jau su +50% didesniu automobiliu mokesciu.

 

TIK SITAIP butu galima persodinti is SENU MIRTIES masinu, be oro pagalviu ir su tusciais ismetimo bakeliais. O susirinktu tai 100%.

 

KITAS DALYKAS, poziuris. AS SU TRIPERIU NEVAZIUOSIU. MAN REIK DIDELIO SEDANO, su DYYYDELIU varYYYYkliu, pimpala pasimatuot...

Nesutinku, nes kasdieną po miestą maluosi su 20 metų amžiaus ir senesniais automobiliais. Man tiesiog taip patinka, galiu turbūt vairuoti ir naujesnį. Pabandžiau C5 2003čių pavairuot, metus paturėjau, iš jų pusę metų stovėjo, dabar mama važinėja patenkinta... apie dar naujesnį pagalvus išvis smagumas dingsta. Remontuoti juos įdomu, smagu, bet važinėjimui nenorėčiau.

Tai dabar man tada diskriminacija gaunasi, nes mano mašina, kuri man patinka, yra be ABS, be oro pagalvių ir su GAMYKLIŠKAI TUŠČIAIS išmetimo bakeliais (nėra katulio, tiesiog paprasti keli bakeliai su paprastais koriais) :)

Aš suprantu, kad yra taršos mokestis pagal skaičiavimus, bet man taršos mokestis pagal automobilio amžių nepatinka. Nes tokiu atveju moka daugiausiai tas, kas turi mažiausiai pinigų, irgi labai negražu. Nors jo senesnis automobilis jo gamybos metu atitiko visus tuo metu taikytus ES arba vietinius (jei dar nebuvo ES ir panašiai) teisės aktus ir buvo neteršiantis gamtos daugiau, negu reikia. Eilinis įstatymo taikymas atgaline data. Iš manęs taip jau atėmė galimybę sėdėti ant pilnos galios motociklo be papildomo perlaikymo, trūko dviejų savaičių ir buvo pritaikytas įstatymas atgaline tvarka.

O visi mano nenaudojami automobiliai ramiai stovi nuosavo namo kieme, t.y. privačioje valdoje, ar garaže, iš jų niekas nevarva ir gamtos jie stovėdami neteršia, taip kad irgi, neverskime kiemus užgrūdančių nemąstančių piliečių atsakomybės ant visų kitų, kurie taip pat turi nenaudojamų automobilių. 

Vokiečiai labai gerai prisitaikė geltonus numerius tuo reikalu. Žinai, kad važinėsi su mašina 3 mėnesius iš dvylikos, vadinasi moki 25proc. metinio mokesčio, 25proc. draudimo ir t.t. Arba dar yra kažkokie tai numeriai, kurie galioja tai mašinai, ant kurios uždėti. Draudimas tuomet kainuoja daug, nes galima dėti ant labai galingos ir labai negalingos, bet užtat gali žiemą važinėti su savo kibiru, o vasarą išsitraukti kokį raritetą pakeliaut po pasaulį, ir nereikia dviejų draudimų ir kitos brechnios. Anglai turi SORN statusą, kur automobilis nenaudojamas ir gali stovėti įregistruotas niekam netrukdomas privačioje valdoje ne ant valstybinio kelio ar kiemo. Nori važiuoti - nusiimi statusą, susimoki taxą, draudimą ir važiuoji. Nu vat jei norima kažką uždrausti arba apmokestinti, tai reikia pirma sugalvoti kažkokią išeitį piliečiams, kurie nenori mokėti už orą. Nes čia geras bajeris apmokestinti mašinas ir tikėtis pinigų surinkimo X, o paskui sužinoti, kad iš tikro pinigų surinkimas bus X/2, nes tik tiek mašinų piliečiams realiai reikia. Ir aišku tuomet galima priimti, kad tos mašinos bus sunaikintos. Bet iš tikro bus sunaikinti tik jų dokumentai ir leidimai važiuoti eisme, kaip realiai yra dabar padaryta. Tai normalus pilietis toliau daugiabučio kieme savo grabą laiko, nes numerių niekas jam nenukabina, o aš, pamiršęs kartą per pusmetį mėnesiui apdrausti nenaudojamą mašiną, dabar sužinau, kad ji išregistruota. Kadangi mašina jau yra paruošta naujai TA (baigėsi vasarį, nevažiuota nuo lapkričio) ir toliau ruošiama kelionei į Afriką, tai dabar kad pravaryt TA, normaliai nebegaliu imti vienadienio lapo nuvažiavimui į TA, o turiu kaip debilas samdyt tralą. Aišku, niekas to tralo nusamdys, o nuvažiuos tyliai ramiai savo eiga, kaip ir visada. Mašinai 28 metai, o dar ne kiekviena 8nių metų tokia tvarkinga, ir toli gražu ne kiekvienas tiek prižiūri techninę būklę 8nių metų mašinai. Dabar vien dalių per pastaruosius du mėnesius pripirkau už maždaug trigubą kainą rinkos vertei. Dabar pasakykit, kad mano tuoj trisdešimtmetį švenčiantis variklis daugiau teršia gamtą, negu 2010tų dvilitris HDinas su išluptais FAPais, EGRais, katalizatorium, kiaura turbina ir besibaigiančiais purkštukais, žodžiu toks tipinis kasdieniškai gatvėmis riedantis ir troškų dūmą pučiantis vos mygtelėjus gazą triperis :)

Beje, aš čia neburbu ir nezyziu, su linksma gaidele rašau. Eilinį kartą apie demokratiją, tiesiog. Kai dėl 10proc. žemiausios grandies vargsta likę 90, o dėl 95kių procentų populiacijos debilų likę penki procentai dažnai negali jaustis žmonėmis. Draugas pasakojo, kad šiandien Prismoj buvo. Ten bankrotą jie išsikėlė, išsiparduoda. Tai susirinkę tie 95proc. ir viską neša. Viskas kainuoja pigiai, tai neša. Prekės išmetytos, rūbai virtę skudurais, liaudis perka... Primena 2004tųjų referendumą į Europos Sąjungą, kai už lipdukus davė berods už centą ar dar pigiau tūlikano su medžio drožlėmis, pigiausių miltelių, t-market cukraus, saldžiosios plytelės ar euro-alaus, toks pat vajus buvo... Ko neįperka, tai vagia, ir taip atvirai vagia. Pilna visa parduotuvė tuščių dėžučių... Nu ple...


  • 1


#743261 mokami keliai, tuneliai, vinjetės

Parašė tadas1991 2017 kovo 28 - 10:54

Vazijuonat pro Cekija nusipirkite vinjete, tik 8 eur, bet sutaupo 100 eur :)

Ne tik per Čekiją. Yra ir kitur. Austrija, Šveicarija, Slovėnija, Slovakija, Vengrija.... Dauguma atvejų galima išvengti, važiuojant nacionaliniais keliais. Bet kartais būna labai nepatogu. Buvome Šveicarijoje. Beveik visą pravažiavom kaimo keliukais - LABAI GRAŽU. Bet vienoj vietoj palei didelį ežerą buvo tunelis per kalną ir kaimo keliukas sueina į magistralinį kelią, vedantį per kalną. Tiems penkiems kilometrams reikėjo vinjetės. Nusipirkti nėra kur. Pravažiavom taip, bet pasidairydami. Vengrijon įvažiavom praeitą vasarą be vinjetės. Kažkaip Slovakijos pusėj nekilo minčių, kad reikės, o įvažiavus matau, kad irgi nėra, kur nusipirkti, o nusukimų irgi visiškai jokių. Ženklai nuolat rodo, kad privalote važiuoti su vinjete ir kameros fiksuoja, jei ant lango nematomas lipdukas. Pravažiavom vieną kameryną iki pirmo nusukimo, bet lyg neužfiksavo, bent jau niekas nesustabdė ir nieko neatsiuntė. Įvažiuojant iš Slovėnijos į Austriją, slovėnai visam pasieny visur siūlo pirkti vinjetes. Nepirkom, ant sienos paklausėm pareigūno (sustabdė patikrinti dokumentų), kur galima būtų įsigyti vinjetę. Nurodė, kad už 10km po dešine poilsio aikštelė ir joje bariuke galima nusipirkti. Paklausiau, ar neužgaudys čia mūsų. Sakė, kad šitame ruože niekas nebaus, bet už tos pirmos vietos jei toliau važiuosim, ten jau jei sustabdys, tai tikrai nubaus.

Man tai patinka nemokamais keliais važinėti. Ilgai užtrunki, bet žmonių gyvenimą ir tikrą valstybės vaizdą pamatai, tai jei neskubi - daug smagiau. 

Čekijoj gan sunkoka be magistralių, bet navigacija surodo ir nemokamais keliais tuos maršrutus. Būna šunkeliukų, būna žvyrkeliukų truputį, būna netgi pravažiuoji per tokius visiškus kaimelius, kur atrodo laikas prieš 30 metų sustojo, bet taip juk dar smagiau, jei ne su darbiniais reikalais, o poilsinio rėžimu važiuoji :)


  • 1


#741958 2.7HDi alyvos pasirinkimas

Parašė tadas1991 2017 vasario 22 - 15:04

Mes apiXXisinėjam klientus, juos taip pat gamintojai. O gamintojus - ES ir pasaulinės ekologinės direktyvos. O VW - tas direktyvas :D


  • 1


#741725 Tepalas pro turbiną

Parašė tadas1991 2017 vasario 15 - 23:54

Jokio skirtumo kokioje auto turba sėdi. Turbos ašis įrėminta slydimo guolyje ir yra gausiai maitinama tepalu ,kuris atlieka ir tepimo,ir aušinimo funkciją. Kad tai būtų galima  realizuoti, turbos ašis tame guolyje turi jaustis pakankamai laisvai. O ten kur laisvai teka skysčiai laisvai ir vėjai pučia.

Man apie turbinos ir turbodyzelinių variklių sandarą pasakoti nereikia, esu dalinai susipažinęs su tuo gyvenime tiek teoriškai, tiek praktiškai.

Aš tai turėjau omeny tą, kad paklausėjui visiškai vienodai apie informacijos suteikimą potencialiems atsakytojams, o atsakytojai turi knistis ir kažką burti iš krištolinio rutulio. Norisi gero atsakymo - reikia mokėti ir paklausti. O jei nemoki paklausti, tai gali paklausti, kaip teisingai paklausti, kad gautum atsakymą. Bet kuriuo atveju, elementarūs bendravimo pagrindai :)


  • 1


#741500 407 sw dyzelis(2l hdi) ar benzinas/dujos (3l v6)?

Parašė tadas1991 2017 vasario 10 - 09:45

Ten esmė, kad termostatas dirba ne taip, kaip standartinis termostatas, kuris pats turi vožtuvėlį, kurį atidaro arba uždaro, plius kai kurie dar gale pypuką/plokštelę, kuris užspaudžia dar vieną pratekėjimo kanalą. Ten termostatas yra kiauras ir tiek išsiskleidęs, tiek susiskleidęs yra kiaurai permatomas ir perpučiamas. Jis dirba pats savo korpusu. Manžetą turi nuosavą - sandarinimui. Bet dar galvos viduje yra dar vienas manžetas, būtent kuris su slankiojančiu termostato korpusu ir sudaro sandarinimo porą, kuri atsidaro arba užsidaro. Jei tas manžetas vidinis išplyšęs, bus šilta (nes šitas variklis turi užtenkamai karščio), bet karšta prie didžiųjų šalčių tikrai nebus. Taigi, jei tas manžetas sveikas (o jis dažniausiai būna sveikas, tai taip - užtenka išimt seną ir uždėt naują. Ant žemės (t.y. ant pavarų dėžės, jei neišleisi sistemos) išbėgs apie 4-5litrai antifrizo, maždaug 20 varžtų, kokios penkios fiškės, oro filtras, kokios penkios žarnos, iš kurių kai kurios nepatogios, ir dar reikia tokią termostato korpusą nuimti trukdančią ausį atlenkti, o paskui prilenkti. Nes kad tos ausies nereiktų lenkti, tu nenori sužinot, kokio didumo šūdą reikia nuimti iš variklio galo :)

Tiesa, dar yra toks o-ringas, kur jungia termostato korpusą su kitu dideliu galingu aušinimo flanšiniu bloku. Jį reiktų keisti, iš tikro, bet dažniausiai irgi tiesiog gražiai nuvalomas ir patepamas hermetiku, kad geriau priliptų.

Kiek pamenu, labai tvarkingai ir gražiai dirbant, neskubant, su nuorinimais ir pašildymais apie 3h darbo. Įprasi - bus gerokai greičiau, bet pirmais kartais ten kebloka.

Nepalyginsi su kokiu senuoju 2.0HDi, arba senaisiais XU benzais kur atsuki tris arba du varžtelius, žarnos net neatjuginėji, o patrauki kartu su flanšiuku, prispaudžiančiu termostatą. Išimi seną, jei yra oksidų ir šiukšlių, išvalai, jei yra išgraužtų gilių sandarinimo vietose - tepi hermetiko, dedi naują termostatą ir atgal prisuki varžtus :)

 

Va instrukcija anglų daryta. Tik čia seno tipo varikliui, bet mažai kuo skiriasi, tiesiog kitokie laidai ir jų daugiau, gal truputį priėjimas dar skirsis.

http://www.406coupec...4 V6 engine.pdf

 

Labai atsargiai su žalvariniais nuorinimo varžteliais, kurie įsukti į aliuminį. Lūžta. Prieš sukant, nepakenktų jam švelniai užvažiuoti lengvu plaktuku per įkištą sukimo galvutę. Lengvu dėl to, kad korpusas iš aliuminio, bet aišku stuksenti mergaitiškai tikrai nepadės :)


  • 1