Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi 2024 Bal 16 10:03
*****

#741352 2l HDI 79kw turbinos problema

Parašė tadas1991 2017 vasario 06 - 01:20

gerai, nebedeginu biznio, ne forume kaip sakant reikia plesytis maikes ir kalbet apie mentalitetus, bus galima gyvai kada padiskutuot, kad teisingai vieni kitus suprastume, nes dabar taip gaunasi, kad zmones kurie tu galva ant peciu ir rankas ne is subines yra susipyke su pinigine arba mentalitetu nutekejimas, o as isvis primestas prie studento turincio 607 uz 1000eur

Man iš diagnostikos ne biznis, tai gali deginti, kiek tik nori. 

Nemėgstu tokį dalyką, kaip diagnostiką vien tik kompiuterinę, atlikti. Nes žmogui dažnai ko tikslaus negali pasakyti, o tik kryptį, kam iš esmės šitas dalykas ir skirtas.

Ir kažkodėl vistiek asmeniškai sau mano pasakymą nusikreipei, nors jis buvo labai bendras ir skirtas tiems, kurie sėdi po kapotu dvi dienas ir ieško bėdos, kai prisijungus kompą, galima po to po kapotu trukti penkias minutes ar pusvalandį.

 

Studentu su 607 už 1000eur nevadinau. O ir nevadinčiau jokiais būdais, nes pats esu ex-studentas, daug nerimtesnis už daugumą esamų studentų, ir dar su BXu už 230eur. Taip, už 20vnt. kokybiškos kompiuterinės diagnostikos...

 

Papasakosiu, kaip šeštadienį atlikinėjau primityvią diagnostiką. Mergina atvarė C4 1,6HDi, iš seniai susitarus. Kažkada vasarą sakė pradėjo nerodyti temperatūros stulptelis ekranėly, pradžioj dar viena padala būdavo, o paskui jau visai nieko.

Aha, gerai, žiūrim, kaip yra. Sėdam į saloną - pečiukas pučia šiltą orą. Atsukam daug šilumos ir dar vėjelio - temperatūra nekrenta. Jungiamės Lexia, žiūrim temperatūrą variklio ECU - 45C. Žiūrim temperatūrą BSIno matomą (tikrinam, kaip per CAN suvaikšto duomenys, nes būna, kad variklio kompas mato -20C, o BSI rodo +97C) - irgi 45C. Vadinasi, arba daviklis tik perduoda tokią varžą, lyg būtų 45C, arba ten ir iš tikro yra 45C. Tikrinu, ar yra ir ar veikia elektrinis pečiukas - yra ir veikia. Iškoduoju - pučia vistiek karštą orą.

Lendam po kapotu ir tikrinam radiatorių - šiltas. Na, mašina kątik važiavusi, lauke lengvas pliusas, nėra šalta, viskas norma, gali būti ir karštas. Kišam ranką labai labai giliai ir nepatogiai (pas 2.0HDI tavo jau turėtų būt nepatogu, bet pas 1,6HDi dar daug šūdiniau, 307 praktiškai identiškas kėbulas :) ) prie pečiuko žarnų - karštos, bent jau pakankamai geram šildymui. Dar dėl visa ko patikrinam termostatą - užkurtam atjungiu temperatūrinio fiškę ir sudirba radiatorius, per minutę radiatorius jau ledinis, prijungus fiškę atgal - per penkias minutes nesušyla nė kiek. Vadinas, su termostatu viskas gerai. Daviklis užsakytas naujas, bet rytoj ryte dar prieš keisdamas pasijungsiu Lexia ir pažiūrėsiu, ką rodys šaltam minusiniam varikliui. Jei ten bus -50C arba +40C, tai iškart aišku, kad tikrai padės.

Pasakyk dabar man, kad 15eur už šitą problemos nustatymą yra daug :) Gal kas kaltintų termostatą. Termostatas kainuoja apie 40eur, daviklis gal net visus 8. Na, termostato keitime pliusas tas, kad termostatas tiekiamas kartu su nauju davikliu, tai ir ta problema vistiek pasitaisytų, ir termostatas būtų profilaktiškai pakeistas už gerokai pigiau, negu tada, kai iš tikro reiktų pačio termostato :)

 

Man labai patinka, kai žmonės tikisi, kad kompas parodys, kodėl nešviečia kokia lempa arba nepurškia ant langų.

Vienam Berlingui pasijungiau specialiu prašymu. Nu okei, norit, tai jungiamės. BSI yra klaida, kad perdegus lemputė. Lemputė gera, įdėję žmonės jau naują. Kontaktai geri, fiškė gera. Toliau jau darbo valandų kiekis pasidaro milžiniškas. Susitartu laiku atvažiuoja. Fiškėje randu 1,8V. Po dviejų valandų su testeriu, atsikasęs laidą praktiškai per visą mašinos ilgį, randu, kad per visą ilgį įtampa didėja, bet nieko gero ten vistiek nesigauna. Kadangi mašina buvęs anglas ir padaryta nelabai tvarkingai laidai po panele, tai BSI neišeina ištraukti, tai tikėjaus, kad prie jo nereiks lįsti. Deja, kai laide prieš palendant po panele radau 3,3V, tai nutariau, kad arba po panele nusvilęs laidas, arba problema BSIne. Tai atradau tą laidą šiaip taip tam užgrūstam BSI, šiaip taip atsiskaičiavau tinkamą skylę fiškėj ir laidą ten radau, dūriau su testeriu į laidą ir ten radau visus 3,8V... Išvada - susvilo BSI. Kompiuterinė diagnostika rašo, kad perdegė lemputė.

Kitas buvo atvažiavęs su 807, nepurškia ant langų. Varikliukas veikia, patikrino. Laidas nesupuvęs, fiškė irgi, patikrino, netgi susisekė laidą nuo saugiklinės (BSM) iki varikliuko ir sakė, kad viskas ten puiku, saugiklis irgi gyvas ir ant jo įtampa kabo. Pasijungiu kompą - COM2000 blokas mato rankenėlės paspaudimą, BSI mato rankenėlės paspaudimą ir pažadinus dirbtinai - ant langų nepurškia vistiek. Išvada - arba supuvęs kontaktas tarp BSI ir BSM, arba supuvęs BSM. Toliau jau testerinės diagnostikos reikia. Bet fiškes ir laidus pasižiūrėjo pats, kaip tu ir pasiūlei žmogui :)


  • 1


#740151 kujuots 607

Parašė tadas1991 2017 sausio 02 - 23:20

Pas VOLVO gamykliskai kaladeles tokios kietos kad jos praktiskai nesidevi o sueda pacius stabdziu diskus. Ta prasme durnizmas. Geriau minkstos kaladeles ir greiciau devisi nei keisti prie 120-160k ir kaladeles ir stabdziu diskus. Plius kuo kaladeles devisi greiciau, tuo jos kokybiskesnes ir geriau stabdo bei stabdymo metu maziau kaitina pati diska. Aisku priklauso ir nuo to, kokiais greiciais vazinejama, kujuots paspaudzia tikrai neblogai, o kai paspaudi tai reikia ir sustoti... O mase didele.

Žinokit nebūtinai reikia lakstyt, kad sustot reiktų normaliai.

Kaladės byra, diskai linksta, ir ne tik 247 ar 266mm neaušinami, bet ir rimti 288mm aušinami diskai.

Kasdieniniam važinėjime, tiesiog mėgsti, kad stabdžiai veiktų tada, kada reikia, o ne tada, kada galima.

Draugas aiškina, kad prieš balą stabdyt jokiais būdais negalima. Tai o jei man reikia prieš balą pastabdyt, tai nestabdyt? :D

Stabdžiai yra ta vieta, kur taupyt apsimoka tik tada, jei nevažiuoji. Pirkau kablukui savo kalades kaip tik, draugas juokiasi, nes žaidžiau, kol suradau, kas dar gali atvežt kažką rimtesnio, gavau TRW. Bo pigieną tam senam modeliui gamina ir tiekia visi, nes rimtų tokiom mašinom niekas neperka ir net senovėj gilioj nepirko. Fūros su pigiu šūdu arba garažų restauruotom važinėja, mikriukai sunkiai krauti su pigiena važinėja, stipriai čipuoti bolidai ir galingos mašinos su pigiena važinėja. Kažkaip į tai pasigilinęs gatvėj toks saugus pradedi nebesijaust...

Stovi eilėj parduotuvėj, perki senam triperiui Berlingo kokias TRW ar ATE kaladėles ir ekonominio varianto FERODO arba Delphi diskus, o šalia rimtas baryga BMW X7 bolidui už tas pačias detales dvigubai pigiau moka, kitas Audi A7 3.0TDI perka pigiausias kaladėles, ir kai pasako kainą, dar derėtis bando. Pasakai, kad 93čių 405tam nori kažkokių rimtesnių kaladėlių, ir jei negalima greitai gauti, tai dar ir palauksi, nes ICER ar Remsa truputį nestabdo. Tai šaiposi tie piliečiai tada, tipo kas čia per lochas perka tokiai mašinai tokias kaladėles, "už pusę mašinos kainos", "ant kebabo nebeužteks..." ir t.t....  :doh:

 

Esu pats su pigiais stabdžiais daug pravažinėjęs. Įspėjamasis manevras buvo, kai Norvegijoj leidžiantis nuo kalno 10km be sustojimo, kalno papėdėje paturėjo "pedalo košę", bet toliau žaidžiau dar kurį laiką, jaunas aštuonuolikmetis mat buvau  :fool:

Sekantis momentas buvo, kai buvo nupirkta kita pagyvenus mašina, galiniai stabdžiai iškart dėl neveikimo buvo perrinkti ir sudėti pilnai nauji būgniniai TRW, o į priekį nelindau. Nors ir žinojau, kad mašina buvo dieduko, ir nebus ten nieko rimto, ir žinojau, kad ilgai stovėjus, bet tipo pataupiau ir kolkas nelindau, nes TA praėjo ir į visas normas ten sutilpo. Tai lygiai taip pat paturėjau su tais stabdžiais košę, tik jau leidžiantis elementariai pilnai pakrautam "keturi žmonės ir krovinys" nuo nedidelio, bet gana ilgoko kalno Zapyšky. Vos neįlėkiau į plentą, padėjo tik ručnykas ir antras bėgis su variklio gesinimu. Negana to, toliau važiavau su tom pačiom senom pigiom ir dar jau perkaitintom kaladėm ir po kelių mėnesių, besileidžiant nuo tilto, prieš sankryžą į plentą, nukrito pedalas iki dugno ir dingo stabdymas. Tiesiog atsisluoksniavo kaladėlės frikcinė medžiaga ir iškrito lauk. Paskui, pamaigęs pedalą kokius 10 kartų, stabdžius vėl atradau, aišku jau su metalo garsais. Bet prieš sankryžą tiek nesumaigysi, tai vėl nuo išlindimo į pagrindinį kelią kam nors prieš nosį išgelbėjo tik ručnykas ir antras bėgis  :doh:

Nuo tada pasakiau sau GANA


  • 1


#738272 Apie Peugeot 607

Parašė tadas1991 2016 lapkričio 07 - 12:05

Na, pas miniveną normalu, jis juk ir sveria, ir gera burė yra. Tokia dėžė.

Kai varinėjau su kabluku ir atmosferiniu 1.8D 44kw, penktą jungdavau nuo 50 :) Irgi tokia dėžė.

Tiesiog didelė mašina su mažesniu varikliu, nėra tas derinys, kur skirta mėgavimuisi tyla dideliu greičiu trasose :)


  • 1


#737355 pezo degimas

Parašė tadas1991 2016 spalio 17 - 18:12

Jasna. Nustojam čia šnekėti apie tuos visus mandrus EW variklius.

Tamsta tikriausiai susidūrė su XU variklio prasuktu guminiu skriemuliu. Teks pirkti naują skriemulį, kad tinkamai sustatyti fazes.

 

O šiaip net ir nesvarbu, ar mes čia tiesą šnekam ar ne, bet tamsta esate KIAUŠAS. Žmonės dvi dienas stengiasi ir spėlioja jūsų bėdas, o jūs pasivarginate bent kažką apie automobilį aiškesnio parašyti. KIAUŠAS !!!


  • 1


#736631 407 2005m nesildo keleivio puses

Parašė tadas1991 2016 spalio 02 - 19:45

Sveiki visi,

turiu toki klausima ,gal kas esate susidures su Peugeot 407 problema,neveikia keleivio puses sildymas.

vairuotojo puse sildo viskas gerai bet keleivio ne,tik toki vesu vejuka pucia ir viskas.

ar cia elektrine dalis kokia neveikia ar reikia kazkur giliau lysti ? ar isvis paciam imanoma cia sutvarkyti? :huh:  :dntknw:

Sklendė tos pusės lūžusi 90proc.

kultūringas remontas kainuoja apie 230 eur, t.y. remontinis komplektas naujų sustiprintų sklendžių (apie 80eur, o parduotuvėse būna ir dar brangiau), plius darbas apie 150, sklendžių keitimo. Reikia imti panelę, skelti pečių ir keisti sklendes. Darbo dienai, gal net dviems.

Pačiam įmanoma suremontuoti, bet darbo sočiai tikrai. Ta prasme, kai pats pasidarysi, tai nuspręsi, kad ta suma ne iš piršto laužta gal visai :)

Kiti pjauna skylę šone, išėmę bardačioką, ir padaro. Esu daręs taip, laiko ir veikia gerai, bet dabar nebepasirašau, nes man ten pasirodė per daug vulgaru.

Dar pasitaiko kartais ir pats varikliukas sugedęs, bet labai retai. Bet va praeitą savaitę buvo atvaręs vienas žmogelis C5 II su tokia pačia bėda. Pečius ten lygiai toks pats, sklendės irgi tokios pačios, tai bėdos tos pačios. Jau susinešiau į mašiną įrankius panelės lupimui, bet dėl visa ko pradžioj išėmiau varikliuką. Ir radau, kad sukinėjasi jo dantratis belekaip į visas puses. Išardžiau - reduktoriuj dantratukas sulūžęs. Kyšt pirštą į pačią sklendę - sukinėjasi be problemų. Tai visas remontas, kartu su naudotu varikliuku žmogui kainavo tik 30eur.


  • 1


#736486 Automobiliu skelbimai

Parašė tadas1991 2016 rugsėjo 28 - 15:26

http://autoplius.lt/...as-4771350.html

 

Sveiki, žiūrinėjuosi 407. Norėčiau paklausti ką manote apie būtent šį variantą? Pirkta Lietuvoje iš salono ant įmonės. Tvarkyta servize, yra servizo knygute tad manau, kad visai realu, kad prižiurėta. Neramu tik dėl automato + benzinas. Galbūt senas stereotipas, kad prancūzo automato geriau vengti, ką manot jūs? 

Reikia žiūrėti, koks ten automatas. Jei prancūziškas AL4, tai gal nelabai. O jei kažkas iš ZF ar Aisin gaminių, tai paprasčiau. Iš tikro viskas su tom AL4 gerai, kol jos važiuoja. Tik kai pagenda, nelabai kas nori jas remontuoti.


  • 1


#736420 Pulsuoja variklis ir uzgesta

Parašė tadas1991 2016 rugsėjo 27 - 00:01

Na, benzinas ir dyzelis visiškai skirtingi bajeriai ir mažai kuo susiję jų gedimų paieškos algoritmai.

Zondas gali neteisingai rodyti ir ne dėl pačio zondo kaltės. Tuo labiau, jei matote ne neteisingą jo kreivę, o tiesiog zondo klaidą. Nebent jei keikiasi, kad zondas išvis nematomas arba įtampa tiesiog stabili. Tokiu atveju galima bandyti jį kaltinti iškart. Prieš kelias savaites taip apkaltinęs zondą, jį išsukęs, radau tiesiog nulaužtą ar nulūžusį, nutrupėjusį.

 

Šitam EW7 varikliui pirma reikia pasirūpinti naujomis žvakėmis ir bent jau gera (jei visgi ne nauja) uždegimo rite (babina), o tuomet jau galima jungtis diagnostinę įrangą ir bandyt kabinėtis prie kuro sistemos daviklių ar mechaninių/elektromechaninių dalių (sklendžių, vožtuvų, varikliukų) veikimo. Jei niekas įtarimo stipresnio nekelia, tuomet gali tekti tikrinti pačio variklio gebą toliau važiuoti, pvz kompresijos matavimas. Jei 407 iš naujausių, tuomet gali būti galingesnė, 92kw variklio modifikacija 6FY (senesnis 85kw 6FZ), kuri turi dar ir kintamų fazių mechanizmą, kurį valdo elektroniniu būdu, tai problemos gali būti ir tame.

 

Bet šiaip jau dėl pulsuojančių laisvų tai būna ir Lambda, ir MAP, ir LEV, ir t.t. kalti.


  • 1


#736396 Padekit. 407 2l hdi. dingsta trauka, dumina. apsukos pacios sukila.

Parašė tadas1991 2016 rugsėjo 26 - 18:44

Nu dar į penkias vietas parašyk, tai gausi atsakymą.

Reikia tamstai diagnostikos. Gali būti, kad kvailioja regeneracinės sklendės ir dar šis bei tas, bet reiktų pasijungti kompą specialistui ir pasinagrinėti parametrus.

O gal kas ir mintinai mato ir žino, kokiu atveju variklis taip daryt pradeda, bet vistiek nemanau, kad tikras specialistas iš youtube video, kuris net ne tavo pačio, o simptomai panašūs tik pasitikint rašytiniu forumo žodžiu, imsis spręst apie bėdos priežastį 100proc tikslumu.


  • -1


#734181 Suodžiu filtro šalinimo darbai

Parašė tadas1991 2016 liepos 30 - 23:13

Supratau. Nu pas mane niekas nedege, buvo kelis kart depolution fault ismete (per 2 metus vazinejimo, gal 4kartus ir poto uzgesdavo). Prie kompo prijungus rode kad 100% filtro užsikimšimas, išprogramavus beliko 0. Tai kaip čia taip gautis galejo? Apšvieskit ;D

Tie procentai nieko nereiškia, juos kompas skaičiuoja pagal praėjusių kažkiek etapų kilometražų tarp regeneracijų vidurkio formulę, o ne pagal matomus realius slėgius ir temperatūras. Net jei filtras ir išdaužomas, kilometražas gražiai toliau sukasi ir užsikimšimo procentai renkasi, nors diferencinis slėgis nulinis ir temperatūrų skirtumas taip pat beveik nulinis. Na, ne visais atvejais išmes klaidą ir ne visais atvejais permes į avarinį rėžimą, kaip ir sakė Paulius, bet tas tikrai pasitaiko.

 

Realiai, tai žmogui, kuris darė diagnostiką - pėda gelėda.


  • -1


#733281 peugeot 2.2hdi kelios klaidos.nerandu galu

Parašė tadas1991 2016 liepos 11 - 14:21

Forumo meistrų skiltyje arba autofrance.lt susirask Laimoną. Ne visai Klaipėda, bet nelabai toli, o nepasigailėsi tuos keliasdešimt km nuvažiavęs tikrai.


  • 1


#731729 Intermittent fault. Particle filter. Particulate emission filter overl

Parašė tadas1991 2016 birželio 01 - 13:57

Taip, susidūrę. Reikia žiūrėti, ką iš tikro rašo, o ne šitą tavo duotą klaidos pavadinimą. Ten gali būti, kad meta klaidą dėl per aukšto slėgio, dėl per didelės temperatūros, dėl pasibaigusio filtro kilometražo, dėl pasibaigusio skysčio kilometražo. Jei filtro ar skysčio kilometražai pasibaigę, juos galima nustatyti iš naujo, bet jei problemos su slėgiu ar temperatūra ir davikliai tvarkoj, tai teks šalinti filtrą arba keisti nauju.


  • 1


#731180 Nauja ir kitokia transporto detalių paieška

Parašė tadas1991 2016 gegužės 21 - 19:39

500eur vertės ČEKĮ, ką? Kodėl Lietuvos marketingas nuolat pagrįstas dezinformacijos skleidimu? 

 

Iš facebook:

Išradingiausius nugalėtojus rinksime net tris: 
• I vietos nugalėtojas gaus 250 eurų vertės kuponą kurui;
• II vietos nugalėtojas - 150 eurų kuponą;
• III vietos nugalėtojas - 100 eurų kuponą.

Na bet čia ne esmė - nugalėtojus rinksit jūs patys ar feisbuko "laikintojai"? Jei laikintojai, tai net negalvosiu apie savo geros idėjos įgyvendinimo pabandymą.


  • 1


#729174 peugeot 406 nesikuria ant benzino

Parašė tadas1991 2016 balandžio 14 - 21:01

Jei kompo nemaitintų, tai nebūtų ir kibirkšties, tai variklis nedirbtų ir dujomis.


  • 1


#729113 607 del apsuku kritimo

Parašė tadas1991 2016 balandžio 14 - 00:23

Pirma žiūrėt reikia, ar nėra elementaraus gazo troso ar pedalo strigimo.

Pasigazuok po kapotu su tuo "elektriniu gazu" (ten dviejų kanalų bekontaktis potenciometras iš esmės) ir jei skirtumo nebus jokio, tai tuomet jau reiktų bandyti kompą pasijungti ir žiūrėti, kas ten ne taip, kitaip sakant diagnostika. Bet jokiu būdu ne klaidų nuskaitymas, nes greičiausiai nebus čia jokių klaidų su tuo susijusių. Lygiai kaip ir nebūna jokių klaidų, kai mašina netraukia, nes gazo potencą nuspaust pedalu teišeina tik iki 50proc...


  • 1


#727402 Martyno pugas su 10-mete istorija.

Parašė tadas1991 2016 kovo 25 - 22:14

Na, jeigu jau įdėtas kietas Valeo smagratis, tai tuomet tau užteks trijų dalių komplekto. Jo kaina ne šimtu eurų mažesnė, bet beveik tiek.

Pilno komplekto kodas 835001. Jei to smagračio nesudrožėt, tai pakaks tik sankabos 826701 :)


  • 1