gerai, nebedeginu biznio, ne forume kaip sakant reikia plesytis maikes ir kalbet apie mentalitetus, bus galima gyvai kada padiskutuot, kad teisingai vieni kitus suprastume, nes dabar taip gaunasi, kad zmones kurie tu galva ant peciu ir rankas ne is subines yra susipyke su pinigine arba mentalitetu nutekejimas, o as isvis primestas prie studento turincio 607 uz 1000eur
Man iš diagnostikos ne biznis, tai gali deginti, kiek tik nori.
Nemėgstu tokį dalyką, kaip diagnostiką vien tik kompiuterinę, atlikti. Nes žmogui dažnai ko tikslaus negali pasakyti, o tik kryptį, kam iš esmės šitas dalykas ir skirtas.
Ir kažkodėl vistiek asmeniškai sau mano pasakymą nusikreipei, nors jis buvo labai bendras ir skirtas tiems, kurie sėdi po kapotu dvi dienas ir ieško bėdos, kai prisijungus kompą, galima po to po kapotu trukti penkias minutes ar pusvalandį.
Studentu su 607 už 1000eur nevadinau. O ir nevadinčiau jokiais būdais, nes pats esu ex-studentas, daug nerimtesnis už daugumą esamų studentų, ir dar su BXu už 230eur. Taip, už 20vnt. kokybiškos kompiuterinės diagnostikos...
Papasakosiu, kaip šeštadienį atlikinėjau primityvią diagnostiką. Mergina atvarė C4 1,6HDi, iš seniai susitarus. Kažkada vasarą sakė pradėjo nerodyti temperatūros stulptelis ekranėly, pradžioj dar viena padala būdavo, o paskui jau visai nieko.
Aha, gerai, žiūrim, kaip yra. Sėdam į saloną - pečiukas pučia šiltą orą. Atsukam daug šilumos ir dar vėjelio - temperatūra nekrenta. Jungiamės Lexia, žiūrim temperatūrą variklio ECU - 45C. Žiūrim temperatūrą BSIno matomą (tikrinam, kaip per CAN suvaikšto duomenys, nes būna, kad variklio kompas mato -20C, o BSI rodo +97C) - irgi 45C. Vadinasi, arba daviklis tik perduoda tokią varžą, lyg būtų 45C, arba ten ir iš tikro yra 45C. Tikrinu, ar yra ir ar veikia elektrinis pečiukas - yra ir veikia. Iškoduoju - pučia vistiek karštą orą.
Lendam po kapotu ir tikrinam radiatorių - šiltas. Na, mašina kątik važiavusi, lauke lengvas pliusas, nėra šalta, viskas norma, gali būti ir karštas. Kišam ranką labai labai giliai ir nepatogiai (pas 2.0HDI tavo jau turėtų būt nepatogu, bet pas 1,6HDi dar daug šūdiniau, 307 praktiškai identiškas kėbulas ) prie pečiuko žarnų - karštos, bent jau pakankamai geram šildymui. Dar dėl visa ko patikrinam termostatą - užkurtam atjungiu temperatūrinio fiškę ir sudirba radiatorius, per minutę radiatorius jau ledinis, prijungus fiškę atgal - per penkias minutes nesušyla nė kiek. Vadinas, su termostatu viskas gerai. Daviklis užsakytas naujas, bet rytoj ryte dar prieš keisdamas pasijungsiu Lexia ir pažiūrėsiu, ką rodys šaltam minusiniam varikliui. Jei ten bus -50C arba +40C, tai iškart aišku, kad tikrai padės.
Pasakyk dabar man, kad 15eur už šitą problemos nustatymą yra daug Gal kas kaltintų termostatą. Termostatas kainuoja apie 40eur, daviklis gal net visus 8. Na, termostato keitime pliusas tas, kad termostatas tiekiamas kartu su nauju davikliu, tai ir ta problema vistiek pasitaisytų, ir termostatas būtų profilaktiškai pakeistas už gerokai pigiau, negu tada, kai iš tikro reiktų pačio termostato
Man labai patinka, kai žmonės tikisi, kad kompas parodys, kodėl nešviečia kokia lempa arba nepurškia ant langų.
Vienam Berlingui pasijungiau specialiu prašymu. Nu okei, norit, tai jungiamės. BSI yra klaida, kad perdegus lemputė. Lemputė gera, įdėję žmonės jau naują. Kontaktai geri, fiškė gera. Toliau jau darbo valandų kiekis pasidaro milžiniškas. Susitartu laiku atvažiuoja. Fiškėje randu 1,8V. Po dviejų valandų su testeriu, atsikasęs laidą praktiškai per visą mašinos ilgį, randu, kad per visą ilgį įtampa didėja, bet nieko gero ten vistiek nesigauna. Kadangi mašina buvęs anglas ir padaryta nelabai tvarkingai laidai po panele, tai BSI neišeina ištraukti, tai tikėjaus, kad prie jo nereiks lįsti. Deja, kai laide prieš palendant po panele radau 3,3V, tai nutariau, kad arba po panele nusvilęs laidas, arba problema BSIne. Tai atradau tą laidą šiaip taip tam užgrūstam BSI, šiaip taip atsiskaičiavau tinkamą skylę fiškėj ir laidą ten radau, dūriau su testeriu į laidą ir ten radau visus 3,8V... Išvada - susvilo BSI. Kompiuterinė diagnostika rašo, kad perdegė lemputė.
Kitas buvo atvažiavęs su 807, nepurškia ant langų. Varikliukas veikia, patikrino. Laidas nesupuvęs, fiškė irgi, patikrino, netgi susisekė laidą nuo saugiklinės (BSM) iki varikliuko ir sakė, kad viskas ten puiku, saugiklis irgi gyvas ir ant jo įtampa kabo. Pasijungiu kompą - COM2000 blokas mato rankenėlės paspaudimą, BSI mato rankenėlės paspaudimą ir pažadinus dirbtinai - ant langų nepurškia vistiek. Išvada - arba supuvęs kontaktas tarp BSI ir BSM, arba supuvęs BSM. Toliau jau testerinės diagnostikos reikia. Bet fiškes ir laidus pasižiūrėjo pats, kaip tu ir pasiūlei žmogui