Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 10:47
*****

#726897 2.7HDI variklio kaina,keisti ar remontuoti?

Parašė tadas1991 2016 kovo 20 - 23:17

Kad dėvėtas pigiau, tai dažniausiai faktas, net jei jis ir deficitinis ir brangus. Nes remontuojant, jei nori kokybės ir garantijos, keiti viską. Visas tarpines, galvos varžtus, visus salnykus (net ir nebėgančius, nes jau sujudinai), o tas pradžioj atrodo kaip smulkmena, bet tu pažiūrėk, kiek kainuoja visą variklį susandarint, ir suprasi :)

O variklio kainą sužinosi paskambinęs Karoliui iš Domeikavos arba galbūt dar vis žino Laimonas (seniau tokį variklį ne tik remontavo, bet ir pats vairavo, ir kainas žinodavo mintinai).

 

O su tuo varikliu tai viskas yra normaliai, nėra jis toks tragiškas, kaip jį piešia. Pats variklis nėra megatrapus, bet turi aprišimo silpnųjų vietų, kurioms subirus, damuša ir patį variklį. Aušinimo sistema gana silpna, trūkinėja flanšai, žarnos, antgaliai. Vakuumo žarnelės ok, bet vamzdeliai lūžinėja rimčiau pajudinus. Laidų gofros iš popieriaus pagamintos. Alkūninis gal ir silpnas, bet tai dažniausiai susiję su tuo, kad žmonės važinėja su smūgiuojančiom dėžėm. Su tvarkinga dėže esu nekart rimtais rėžimais testavęs šitą variklį. Per gazą minkiau taip, kaip nei vienam kitam nesu minkęs, ir viskas ten gerai.

O kas prižiūri ir stebi būklę, tai važinėja ilgai ir laimingai.

Sakyčiau kaip ir senasis 2.5TD, t.y. DK5ATE variklis. Važiuoja super, patikimumas neblogas, bet labai jautri aušinimo sistema visokiem nukrypimam (aušalo trūkumas, radiatoriaus užsikimšimas dulkėm, termostatų (yra 2) neveikimas) ir aišku vandeninis interkūleris irgi duoda savo papildomą minusą, nes prie didelių greičių, esant išmestam mažajam radiatoriuikui (90proc būna išmestas) iškart kaista. O tada bėdos su galvom, tarpinėm

 

Jau pamėgau frazę - koks šeimininkas, tokia ir mašina :)


  • 1


#726097 2.2 hdi 94 kw nesikuria :( VIDEO)

Parašė tadas1991 2016 kovo 13 - 15:13

Tadas tokius daiktus, kaip slėgio reguliatoriai veikiantys, skolina tik su savo montavimu. O kai reikėjo savai mašinai patikrint, ir kampe gulėjo variklis su siurbliu ir reguliatorium pilnai veikiančiais, tai pasižiūrėjau, kaip ten viskas apšikta ir kiek pastangų visa tai būtų nuvalyti prieš atsukant reguliatoriaus varžtelius, kad nupirkau už 25eur gerą naudotą tam klausimui... Ten reikia švaros. Ne laboratorija, maža dulkelė ne smėlinės kilmės nieko nepadarys, bet jei prikris smėlio ar žvyro, tai ties ta vieta geras veikimas siurblio ir reguliatoriaus (jei be sietelio, o pas senus 2.0HDi būtent tokie) gali ir pasibaigti.


Nesikuriančio kreivė.

Užsikuriančio kažkur prašikau, tiksliau failas užlūžo, ir nesuprantu kodėl. 

Bet skirtumas buvo tik tas, kad kuro slėgis pakilo iki maždaug 250-280 ir užsivedė.

807%20nesikuria_zpsngayqcis.jpg


  • 1


#725211 Klubiečiai Meistrai, Dalių Pardavėjai

Parašė tadas1991 2016 kovo 02 - 10:35

Nežinau, kur įdėti reiktų, bet rašau pradžioje čia, o jei reiks kur kitur - moderatoriai gal sugalvos ir perkels į teisingą vietą :)

 

Varinėdamas po internetus radau vieną smagų žemėlapiuką.

 

Žodžiu čia reikalas visiems piliečiams iš Didžiosios Britanijos, Velso, Šiaurės Airijos, Škotijos, žodžiu Anglijos, ir dar iš Airijos.

 

https://www.google.c...Ao.kmA902W5aW7Y

 

Prižiūrintis šitą žemėlapį žmogus teigia, kad asmeniškai atsako už kiekvieną įvestą žmogų ir žino, kad jie turi tinkamą laidyną ir Peugeot planet, Lexia ar Diagbox softą bei pakankamas žinias bent jau preliminariai kokybiškai kompiuterinei diagnostikai, t.y. moka ne tik nuskaityti klaidas ar jų kodus, bet ir susirasti gyvus parametrus ir bent apytiksliai žino, kas ką reiškia ir kas ką rodo, moka padaryti aktuatorių testus ir kitus reikalus.

Teigiama, kad vyrukai daugumoj nėra krūčiausi brangiausi automeistrai arba yra, bet čia užklasinė veikla ir diagnostika atliekama už daugmaž "beer money". Bet, aišku, kątik prisiregistravusiems su viena žinute gali gi tekti ir normaliai susimokėti. Bet bent aišku kur kreiptis būtų...

Na o jeigu gyvenate tose salose ir nemokate anglų kalbos, tuomet belieka apsiverkti atsistojus į kampą arba kažkaip gudrauti :)

 

Instrukcija pačio žemėlapiuko paraštėse:

A map of PeugeotForums members with Lexia3 & Planet / Diagbox equipment.

Visit Peugeotforums.com and send a PM to the username closest to you.

Map maintained by Gibbo.

  • 1


#723672 P406 stovėjo 2 savaites nebeveikia CU,valytuvai ir galinio šildymas

Parašė tadas1991 2016 vasario 09 - 05:31

Aš tai saugiklius pažiūrėčiau pirma.


  • 1


#723642 Peugeot 406 2.0 hdi nesikuria po magnetolos keitimo

Parašė tadas1991 2016 vasario 08 - 19:43

Visaip ten gali būti. Schemas iš autodatos į dantis ir tikrinkis, ar visur viskas maitinasi, kas reikia. Jei taip - teks vistiek pas elektronikus kreiptis, net jei ir teisingai pajungęs buvai.

Šiaip tai būna dar ir visokių zajovų, kaip grūdant magą užgnybtas laidas, kuris senai mašinai padaro saugiklio čirkšt arba trumpinantis magas tiesiog gesinasi į avarinį rėžimą, o naujesnės kartos va taip.


  • 1


#722803 Pašalinis garsas priekyje

Parašė tadas1991 2016 sausio 27 - 16:20

Pas dvilitrį atviršktinė sankaba, pas 1.8 - paprasta spaudžiama. Dėžė ta pati BE4 ir išoriškai, viską nurinkus, nesiskirs.

Apie skirtumus, tai bandau paaiškinti kaip technikoje suprantančiam žmogui :)

 

1. Spaudžiamos sankabos guolis montuojasi ant kreipiančiosios ir persikiša per per jį šakutės lapcės. Dažniausiai šrotiniai kai nuima dėžę, į guolį nesigiliną, todėl jei ant kreipiančiosios rasit užmautą guolį - tokia dėžė jums netinka.

2. Šakutė pas spaudžiamą ir atvirkštinę sankabas dirba skirtingomis pusėmis, t.y. dirba skirtingos lapcių pusės. Spaudžiamos sankabos bus užapvalinta ir aišku padilus ta pusė, kur į variklio pusė, atvirkštinės bus užapvalinta ir padilus ta pusė, kur į dėžės pusę.

3. Pas spaudžiamą sankabą trosas tvirtinasi pačios dėžės aliume, pas atvirkštinę - ant dėžės viršuje, labiau į mašinos priekį, negu sankabos svirtis, yra trimis varžtais prisuktas kronšteinas, į kurį kabinasi troso galas, ir svirtelę realiai spaudžia ne pats trosas, o jo šarvas.. Čia aiškiausiai atskiriamas skirtumas.

4. Pas spaudžiamą sankabą svirtelė nuo šakutės ašies nusiima labai sunkiai - reikia išpresuoti arba išgręžti pirštuką iš šakutės ašies, o jis ten labai kietai įpresuotas. Pas atvirkštinę sankabą dėžė draugiškai (be laužtuvo) nenusiima ir jokiais būdais atgal nebeužsideda, jei tos svirtelės nenuimame, todėl padarytas labai paprastas nuėmimo būdas. Pirštukas ilgesnis ir išlindęs lauk, o ant jo užmauta fiksacinė spyruoklinė vielutė, ir ją nuėmus, pirštukas išsitraukia tiesiog pirštais, taip pat ir svirtelė nusitraukia pirštais.

Skiriasi ir pačios svirtelės išvaizda. Pas paprastą sankabą ji siaura, o pas atvirkštinę - plati, su grioveliu per vidurį

 

Atsiprašau, bet vaizdinės medžiagos neturiu. Spaudžiamos sankabos dėžę neseniai pardaviau, o atvirkštinės dėžė - vis dar ant mašinos, ir dar apardyta...

Pridedu ką maždaug radau internete:

Atvirkštinė, aiškiai matomas troso kronšteinas (juodas).

$_1.JPG

 

Paprasta spaudžiama, aiškiai matoma, kad kronšteino nėra ir kad šakutės lapcės užapvalintos į dėžės pusę, t.y. dirba stumdamos guolį, o ne traukdamos :) :

19781_29877.jpg


  • 1


#721804 2.0 hdi bendros problemos

Parašė tadas1991 2016 sausio 17 - 16:13

Čia turbūt apie šniūrą tempimui, užvedimo laidus ir pakrovėją-būsterį kalba? Nu dar gal plius atsarginis kuro filtras ir bakiukas gero žieminio dyzelio?


  • 1


#721413 Nesikuria Peugeot 307 dyzelis

Parašė tadas1991 2016 sausio 13 - 13:10

Jei būtų kaltas imobilaizeris, tai rašytų ekrane immobiliser fault. Jei nerašo, vadinasi bėdos su kuro sistema arba elektros sistema, kuri valdo kuro sistemą. Jums reikia diagnostikos kokybiškos. Sakykit miestą, rekomenduosim artimiausius kokybiškai dirbančius ir Peugeot markę suprantančius ir gerbiančius žmones.


  • 1


#721355 P206 1.1 garsai is pavaru dezes

Parašė tadas1991 2016 sausio 12 - 12:46

Pas tave bus ne BE, o MA dėžė, tai truputį kitaip, bet viskas panašiai.

Siūlau su tais posparniais nežaist, nes ten daug vargo, ypač daug purvynės tokiais orais.

Apačioj rasi išleidimo varžtą, viską gražiai išsileidi ir išsivarvini. Užsuki varžtą atgal. Tarpinę pakeist arba patepk hermetiku, nes sena jau suspausta ne visada laiko antrą kartą gerai.

Dėžės viršuj rasi atbulinės eigos daviklį. Atjungi jo fiškę, išsuki daviklį ir per tą skylę suvarvini lygiai 2litrus tepalo. Suki daviklį atgal ir važiuoji testdraivą.

Darant darbą pačiam, reikalo kaina 12eurų.

Tepalas Total Gear 8 75w80, bene pigiausias iš tų, ką gali nupirkti ir kas yra teisinga šioms dėžėms.


  • 1


#720497 307 kvailioja salono vėjelis

Parašė tadas1991 2016 sausio 04 - 19:37

Įtariu, kad gali būt paprasčiausias gedimas, kad trumpina ventiliatorius truputį ir valgo per daug srovės. To pasekoje kaista greičio valdymo blokas ir suveikia apsauga. Arba jis tiesiog pūliuoja ir tiek. Čia problema bus taip vadinamame ežyje. Bet, aišku, nebūtinai. TIkslią bėdą nustatys ir pasakys elektrikai ar prijaučiantys tam.


  • 1


#719089 Variklio valdymo blokas

Parašė tadas1991 2015 gruodžio 17 - 12:31

Dita, savo pežuką bandyk tempt pas Paulių, kurio kontaktus rasi va Laimono numestoje nuorodoje. Aišku, viskas čia bus jau tik po švenčių, bet kitaip nesigaus tiesiog, nes visi rimčiau dirbantys žmonės darbų turi iki švenčių sočiai, žmonės nori pas gimines važiuot švęst :)

Jei Paulius nenorės priimti ar kokios sąlygos netiks, gali bandyt ir man parašyt, nesu aš labai rimtas elektrikas, bet variklio valdymo bloką tokiam automobiliui su tokiu varikliu garantuotai surasčiau per dieną ar kelias, tai manau ir kitas problemas išspręstume tikrai greičiau, nei per mėnesį. Bet priimti irgi tik po švenčių galiu. Tiksliau priimti tai beveik bet kada, bet stovi eilutė mašinų arba telefono numerių surikiuota iki Naujų tai tikrai.

Turiu pažįstamus labai gerus elektrikus, kurie taip pat to darbo manau apsiimtų, jei klientas normaliai bendraujantis, pasitikintis meistrais ir mokus, bet įtariu, kad taip pat irgi eilutę turi.

 

Jei meistrai nuoširdžiai mėnesį laiko ieško variklio valdymo bloko, bet nuoširdžiai ieško, tai bėk nuo tokių meistrų kuo tolyn, nes dar nupirks neteisingą bloką, mat šitas variklis turėjo mechaninį-trosinį arba elektroninį droselį, ir blokai skiriasi.


  • 1


#718082 ivairus likuciai 406 2hdi

Parašė tadas1991 2015 gruodžio 04 - 16:22

Kaip žmonių nuomonę apie markę gali sugadinti šūdarankiai :)


  • 1


#717280 307 Sw Salono Peciukas Nepaskirsto Vejalio Putimo Kripties

Parašė tadas1991 2015 lapkričio 25 - 15:47

Čia apie 407 kalba?

 

Per ortakius nenustatysi, nes ten viskas labai apačioj. Jei sulūžo temperatūrinės sklendės, arba atvažiuoji ir meti ant stalo 230baksų (eurų :) ) ir po dviejų dienų išvažiuoji su veikiančia sistema, naujomis originaliomis remontinėmis sklendėmis, arba ardaisi bardačioką ar plastmases vairuotojui virš kojų, ten nusiimi temperatūrinių sklendžių varikliukus, randi sulūžusias sklendes ir bandai kažkaip jas pasukti.


  • 1


#716979 BMW E36 330Ti

Parašė tadas1991 2015 lapkričio 22 - 12:06

Kaip tik ir Kaune kala kumščio didumo snaigėm... Vakare, jei nenutirps, gal bus smagu, aišku deja su FWD... nes mano AWD iki "road legal" statuso dar kokie 5 metai ...


  • 1


#716973 Eddy_P_206-406-607_2001m_1.4i_2.0HDI_2.9i..

Parašė tadas1991 2015 lapkričio 22 - 05:53

Man irgi daug ką meistrai sakė, dar labiau sakė tiems žmonėms tie meistrai, po kurių darbo paskui iš naujo remontuot reikia, tik dar labiau, negu jiems :D

 

O jei rimtai, tai linkiu, kad salnykas po pūsle laikytų :)

Ir viska kitka irgi...


  • 0