Kad dėvėtas pigiau, tai dažniausiai faktas, net jei jis ir deficitinis ir brangus. Nes remontuojant, jei nori kokybės ir garantijos, keiti viską. Visas tarpines, galvos varžtus, visus salnykus (net ir nebėgančius, nes jau sujudinai), o tas pradžioj atrodo kaip smulkmena, bet tu pažiūrėk, kiek kainuoja visą variklį susandarint, ir suprasi
O variklio kainą sužinosi paskambinęs Karoliui iš Domeikavos arba galbūt dar vis žino Laimonas (seniau tokį variklį ne tik remontavo, bet ir pats vairavo, ir kainas žinodavo mintinai).
O su tuo varikliu tai viskas yra normaliai, nėra jis toks tragiškas, kaip jį piešia. Pats variklis nėra megatrapus, bet turi aprišimo silpnųjų vietų, kurioms subirus, damuša ir patį variklį. Aušinimo sistema gana silpna, trūkinėja flanšai, žarnos, antgaliai. Vakuumo žarnelės ok, bet vamzdeliai lūžinėja rimčiau pajudinus. Laidų gofros iš popieriaus pagamintos. Alkūninis gal ir silpnas, bet tai dažniausiai susiję su tuo, kad žmonės važinėja su smūgiuojančiom dėžėm. Su tvarkinga dėže esu nekart rimtais rėžimais testavęs šitą variklį. Per gazą minkiau taip, kaip nei vienam kitam nesu minkęs, ir viskas ten gerai.
O kas prižiūri ir stebi būklę, tai važinėja ilgai ir laimingai.
Sakyčiau kaip ir senasis 2.5TD, t.y. DK5ATE variklis. Važiuoja super, patikimumas neblogas, bet labai jautri aušinimo sistema visokiem nukrypimam (aušalo trūkumas, radiatoriaus užsikimšimas dulkėm, termostatų (yra 2) neveikimas) ir aišku vandeninis interkūleris irgi duoda savo papildomą minusą, nes prie didelių greičių, esant išmestam mažajam radiatoriuikui (90proc būna išmestas) iškart kaista. O tada bėdos su galvom, tarpinėm
Jau pamėgau frazę - koks šeimininkas, tokia ir mašina