Peršokti prie turinio


Simas306

Užsiregistravo 2011 Rgp 28
Neprisijungęs Lankėsi 2023 Bal 10 17:45
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:BMW E36 330Ti

2019 kovo 20 - 22:58

Užsikuria ir lekia , laukiam balandžio :) 

 

 

cjcR5W7h.jpg


Temoje:BMW E36 330Ti

2019 sausio 25 - 11:27

Projektas turėjo mirti, bet nemirė :D tai tęsiam.
 
Blokas pasirodė netvarkomas, variantai buvo keli:
 
1. Dėti gilzes, bet pasirodė per brangu
2. Dėti remontinius stūmoklius, bet už protingą kainą neradau
 
Taip atėjo paskutinis ekonomiškas variantas - pirkti m50 senesnio tipo špižinį bloką ir ant jo krauti turimus stumoklius. Nusipirkau bloką, nusipirkau storesnius švaistiklius nuo senesnio motoro. Atidaviau viską motoristui, kuris man originaliai rinko motorą.
 
n457Etph.jpg
4ATM2Nkh.jpg
 
Paaiškėjo, kad blokas nors ir nesenai perrinktas ir honiguotas buvo, bet pora cil jau išdilę per daug. Stumokliai mano irgi jau susitraukę t.y sijonai pasidėvėję. Vienintelis normalus variantas dėti kaltinius stumoklius (800e :D )
 
Pagalvojau, už***o galutinai mane tas kompaktas su savo nesamonėm ir visą aš jį išparduosiu. Tai taip ir pradėjau daryt, tik norėjau vieno pirkėjo, kuris supirktų kuo daugiau iškarto. 
 
Per tą laiką kol ieškojau vieno pirkėjo, draugai keli mane baisiai atkalbinėjo nepalikt to projekto, kol jų atkalbinėjimai galiausiai užkniso ir sakau, okey, bet jei darau toliau tai tik su S54 (E46 M3 variklis).
 
Ta gaida, pradėjau išpardavinėti tik variklio dalis. Kompresoriaus komplektas iškeliavo pats pirmas ir kadangi parsidavė į riebų pliusą, tai S54 mintis neatrodė tokia nepasiekiama :)
 
RxdqpsVh.jpg
 
Fast forward į šios savaitės pradžią ir jau turim likusių variklio dalių pirkėją bei mano sumokėtus rankpinigius už labai patrauklų S54B32 variklio pasiūlymą iš 2005m anglo kabrioleto e46 m3, kuris greitu metu atsidurs mano garaže.
 
zbRJL5Vh.jpg
 
Kadangi ne BMW forumas, tai šiek tiek specs:
 
S54B32 3.2l 6cil eilėje, 6 gazo sklendės, dvigubas VANOS reguliuojantis abiejų velenėlių fazes visam RPM ruože, OEM kaltiena. 343AG@7900RPM, 365Nm@4900RPM, 8000rpm redline. Iš atmosferiko spaudžiasi iki 500ag, su boost'u 1000+ ag.
 
Nusimato pakankamai pasiruošimo darbų. Profilaktiškai pasikeisti švaistiklių indėklus, peržiūrėti visą VANOS sistemą, susireguliuoti vožtuvų tarpus (hidrokomensatorių S serijos motoruose jau nebūna), pasitikrinti ir išsivalyti purkštukus, pasikeisti visas tarpines, termostatą, vandens pompą t.y pasidaryti pilnai patikimą motorą. 
 
Įkraut motorą į kėbulą bus tas pats kas originalų motorą. Tik jį užkurt reikės perdarymų su pravodkę, bet tikrai nesudėtinga. Procesas toks pat kaip ir su 3l 170kw m54b30 swapu. Daugiau sankaba, dėžė, išmetimas tiks nuo seno motoro. Vieninteliai būrimai bus su skydeliu ir ordėžę, abu tinka nuo bmw z3m, bet jų cielų lietuvoje nėra buvę, ką jau kalbėt apie skerdžiamus dalimis :)
 
 
 
Kolkas tiek žinių su BMW projektu. Atsirado ir dar vienas BMW žiemai, kurį aktyviai laužau, bet tingiu jau rašyt apie kitas transporto priemones, nebent kam įdomu bus :D
 
SeoUKaoh.jpg

 


Temoje:BMW E36 330Ti

2018 spalio 17 - 12:45

Rudeninės bakterijos pagavo ir mane, tad galiu rasti laiko ir šitai temai atnaujinti. 

 

Turėjau toliau bėdų su aušinimu. Nuvažiavau į slalomo akademijos greituminį ir vėl išpūtė šlangą.

 

GAd3YO0l.jpg

 

Varžybų tęst negalėjau, tai teko važiuot namo. Vienintelis dalykas be tarpinės likęs buvo vandens pompą (nors ją buvau keitęs naują prieš ~12k km).

 

viVsq4Pl.jpg

 

Apsidžiaugiau, kad radau priežastį visų aušinimo problemų ir tuo pačiu neaiškaus kalenimo, kuris galvojau ėjo iš VANOS sistemos. Nušoko skardelė ir trankėsi. Surinkau viską naujai ir išlėkiau į test ride rimtesnį, kadangi tos bėdos atsirasdavo tik ant itin didelio krūvio kai lauke karšta.

 

https://www.instagra...m/p/BjhUzoenO1n

 

Vėl tas pats, pučia šlanga ir nuorinus vėl atsiranda. Teks lupt galvą. 

 

 

Rrwplrzl.jpg

edwnboBl.jpg

xDWqSJfl.jpg

ycDQzR1l.jpg

dzzLcaHl.jpg

tmiL6Mtl.jpg

 

Kaip pirmąjį tarpinės ketimą tai nebuvo taip ir paprasta . Kadangi išmetimoj pusėj įdėtas įsiurbimo velenėlis, nebuvo galima jo užstaporint , teko žymėtis viską markeriu su viltim, kad sudedant viskas pavyks, tas pats su alkūniniu, dėl kitokio smagračio jo taip pat nebuvo galima užstaporint :D + VANOS sistema su savo bairiais. Išlupus galvą pasimatė kaltininkas, mikroįtrūkimas: 

 

9F0RlL7l.jpg

 

Galvą nuvežiau patikrint ir nušlifuot, nauji varžtai, nauja tarpinė ir garažo sąlygom pats gan pigiai viską susirinkau , tik visa tai užtruko dėl laiko trūkumo apie 1,5mėn  :dntknw:

 

Išlekiu į pirmą test drive, viskas atrodo gerai, šlangų nepučia. Išokau į autobaną , 200kmh+ atleidžiu gazą ir pasigirsta keisti garsai - kažkas su dėžė. Galvoju gal ko nepriveržiau ar pan, grižinėjant į garažą dar užmyniau per gazą ant durniaus ir KABUM , dėžė pasakė ate :D

 

https://www.instagra...m/p/BlbYnOXFGHa

 

FUU97rVl.jpg

 

Per ateinantį mėnesį susiradau kitą stipresnę ZF dėžę, kardaną ir kitas smulkmenas, kurių reikia, susidėjau. Viskas veikia, smagu, galima vėžintis.

 

xAaXzCEl.jpg

 

 

Įsidėjau rimtą reguliuojamą shortshifterį, pradėjau naudot mašiną kaip daily, kokias 2-3 sav viskas super duper buvo. Kol nenuvažiavau į kačergą (rugpjūčio galas kažkur jau čia) 

 

Pirma sesiją viskas fainai, paramaterai visi geri per VEMS apps'ą, tik pamečiau dugno apsauga, bet kam nepasitaiko :D Važiuoju antrą sesiją , kylu už daubos į kalną ir kažkaip atrodo nevalyt, atleidžiu gazą ir žiūriu dūmų kalnas, ZJB B**T 

 

TIQ6O43l.jpg

C0XriT2l.jpg

 

Partempėm mašiną į Kauną:

 

bql6IUo.jpg

 

Pasimatavau kompresiją , visi cil normaliai išskyrus 1 ir 6. Pirmam 7bar, o šeštam - 0. YEY . Įkišau kamerą į cilindrus ir 6 aiškiai matosi, kad trūksta dalies cilindro :D Ką vėl lendam į motorą 

 

KaTQ3lgl.jpg

 

j3IKHG7l.jpg

8oABV8dl.jpg

 

23EQNJOl.jpg

 

 

Situacija tokia. Užliesėjo 1 ir 6 cil ir pradegė stumai, vienas smarkiai, kitas minimaliai. Priežastis purkštukai. Vežiau juos tikrint, būtent 1 ir 6 turėjo 7proc mažesnį pralaidumą. Tai nebūtų problema, jei purkštukai būtų mažesnio pralaidumo. Gavosi taip, kad ant pilnos variklio apkrovos jų dūty cycle buvo gan mažas ir dėl netolygumo vemsas neteisingai suprato ir užriebino 4 cil, o 2 (1 ir 6 )užliesino. Būtų nieko blogo nenutikę jei turėčiau 450cc puršktukus arba tiesiog turėjęs daug arklių t.y kad būtų didelis duty cycle ant max load (60-90%). Shit happens. Patarimas,  nedėkit didesnių purkštukų nei reikia net jei ir ateityje juos žadat išnaudot :D

 

Bet čia dar ne viskas:

 

XX6hK1rl.jpg

 

1 ir 3 švaistiklių indėklai taip atrodo (kiti sveiki). Net jei ir nebūtų pradegę stumai, man tas motoras būtų neužilgo pradėjęs kalti. Būta ir geresnių sezonų nei šis  :D Dabar blokas atiduotas pažiūrėt ar rinkes išeis išhoninguot ir tą patį bloką panaudot. Jei taip, tuomet rinksiu su stipresniais švaistikliais ir galvos smeigėms, kad turėt saugią galią su kompresoriumi. Jei nepavyks seno bloko sutvarkyt, tuomet neaišku koks laukia BMW likimas 

 

Iš geresnių reikalų tik iš daily mašinų gyvenimo. Pardaviau savo 93m MB W124 200E ir radau tinkamą pakaitalą, kurį turėsiu turbūt ilgiau nei metus 

 

VwGKIaOh.jpg

 

2003 MB W211 E500 (V8 5l 306ag/460nm) Avantgarde. Po w124 , kuriam net elektrinių langų nebuvo, tai gan didelis šuolis :D

 

dFRRIsZh.jpg

KnBqFF1h.jpg

 

 

Iekšojau tinkamo varianto gal 3 mėnesius, kol radau tinkamą Klaipėdoje (skelbimuose jo nebuvo). Atkeliavo iš Švedijos su 177k rida (patikrinau per STAR įranga, tikra rida 208k, kažkoks durnius 30k ridą suko   :D )
 
Avantgarde su pilna gamykline AMG apdaila. Airmatic pakaba (orinės pagalvės su elektromagnetiniais amortizatoriais) , šildomos/šaldomos/posūkiuose prisipučiančios/masažuojamos sėdynės, 4zonų klima, webasto, telefonas, soliarinis/panoraminis stogas, dvigubi langai, harman kardon, pdc, bixenonai, užuolaidos, automatinė bagažinė ir dar krūva visokių nesamonių. Trūksta tik distroniko ir keyless go iki pilnos komplektacijos. 
 

 

 


Temoje:BMW E36 330Ti

2018 gegužės 14 - 07:53

Man rodos buvau rašęs. Šalinau termomovą, dėjau 80c temostatą, 80-88c daviklį ir pajungiau kondyškęs feną papildomai nuo vemso (82c+ įjungimas), daugiau stock viskas. Laiko gatvėje stabiliai 82c, trasoje per karsčius koviniu režimu 82-86cc ruože. Visos nesamonės su ta sistema dėl senų šlangų/ nuorinimo nesamonių ar dar kokių nors bairių, našumo kaip ir užtenka.


Temoje:BMW E36 330Ti

2018 gegužės 11 - 11:40

vairo kolonele gal is e46 desi?

 

Tikriausiai, tik kolkas nesiseka jos rasti, nes šrotuose pasakai, kad reikia būtent su rožine lentelę ir jiems smegenys susisuka, nesupranta ko nori :D dar nuo z3 vieno tinkama yra, bet super retos Lietuvoje.