Peršokti prie turinio


Simas306

Užsiregistravo 2011 Rgp 28
Neprisijungęs Lankėsi 2023 Bal 10 17:45
-----

#752036 BMW E36 330Ti

Parašė Simas306 2018 vasario 16 - 01:04

 

7300rpm(7.2k soft) hardcut ribotuvas ir 4000rpm launch control 


  • 1


#752000 406 2.2i sedanas daily-project

Parašė Simas306 2018 vasario 15 - 09:44

Faini upgreidai salone, bus praktiškai limuzinas :D

 

Tik xenononų atisakyčiau, nelegalu man rodos jie dabar. Ir ten kur jie nepriklauso atrodo tikrai nekaip.

 

Ratai nežinau ar buvo ant 207, bet, kad originaliai taip pat atrodė ant BMW X5 tai tikrai :D :D  http://www.bmwstylew...els.com/bmw/63 


  • 1


#748047 BMW E36 330Ti

Parašė Simas306 2017 rugsėjo 21 - 09:40

281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL

Komplektacijoje taip parašyta. Smagus tas Peugeot forumas, kai iš viso posto svarbiausia koks čia vairas uždėtas :D 


  • 1


#744154 BMW E36 330Ti

Parašė Simas306 2017 balandžio 18 - 19:22

Dalyvau greituminiam slalome rukloje. Dieną prieš jau planavau atsisakyti ir atiduoti vietą kam nors kitam, pamačiau, kad visą naktį lis, bus šalta ir nusprendžiau vis dėl to dalyvauti. Pagalvojau, kad ant šlapios ir šaltos trasos turėsiu daugiau šansų su gatvinėmis padangomis prieš konkurentus, kurie važiuos su semiais.
 
20170415-007_8525_zpssegaojet.jpg
 
Atvažiavus pagalvojau, kad nieko gero nebus :D Prisirinko kovinių bolidų ant traliukų su lankais, sparnais ir visais kitais racecar dalykais. Trasa sausa, nėra šalta ir dar įskaitiniai važiavimai iš eigos po apšildomojo rato, kas nepalieka man jokio pranašumo prieš dėvinčius tinkamas padangas. Oh well, galvoju bent sudalyvausiu ir mašina toliau pasibandysiu.
 
20170415-007_8585_zps5rcp21cs.jpg
 
Startavau 26, tai jau spėjau pamatyt kaip kiti važiuoja ir kokius laikus suka, iškart supratau, kad paskutinis neliksiu :D Sistema buvo tokia, kad yra 3 įskaitiniai važiavimai ir 2 geriausi laikai sumuojami. Pirmą važiavimą įlėkiau 52.00 ir iškart papuoliau į pirmą vietą ir 3 bendroje įskaitoje.
 
20170415-007_8569_zps4ygxwdxc.jpg
 
Įvažiavau visai neblogai, bet buvo kur patobulėt, kadangi baimės nusirašyt nebuvo jokios, nepaisant to, kad trasa tikrai nebuvo lėta, vietomis 160+ km/h. Antras važiavimas 51,58, trečias važiavimas - 51,58 
 
Garantuotai užsitikrinau sau pirmą vietą ir už savęs palikau visas awd imprezas ir kitus bolidus, kas tikrai mane patį nustebino. Atsilikau tik nuo pikto Honda crx, bet dėl to nė trupučio neliūdėjau.
 
20170415-007_8675_zpsu4ialbly.jpg
 
Onboard turiu tik vieną iš bandomojo važiavimo, kur pradžioje pasiklydau trasoje, bet vaizdui susidaryti tikrai užteks https://www.dropbox....uminis.MOV?dl=0

  • 2


#719623 Automobiliu skelbimai

Parašė Simas306 2015 gruodžio 23 - 14:49

Nu man tai nelabai suvokiama kur tada su su kokiu e46 leituvoj galima važinėt. Pakaba gi ten medinė. Arba esi koks pižoniuks vadybinikėlis į darbą pavažiuojantis 500m, nes neprestižas peškom eiti arba koks esi koks treninguotas "inteligentas" nuspirkęs tačką, tik tam, kad špakliuta baidyklė tau už "ryčiago" paimtų :D Lietuvoj 3 BMW pirkt arba jau baisiai galingą, kad pyktį galėtum išliet, kad su malka važinėji, o ne kaip koks  :pug: savininkas mikštai į krėslą ikritęs važiudamas dar ir karštą arbatą gali gurkšnoti nebijodamas pautų nusiplykyt :D Graudus vaizdelis kai pamatau kokį žmogystą su kumščio dydžio gumbu vietoje galvos vairuojantį kokį e46 (3 serija) su 1.8/2.0 varikliu, kuris net daugumos  :pug: negali į vietą padėt, belekaip kietas ir pigus vidus, bet žmogeliuks už jį paskutines kelnes pardavė ir "džiaugiasi" presitžu, nors vakare grįžęs rauda susirietęs kur kampe, kad jo gyvenimas ne kaip BMW reklamoj..

Bet su tuo pačiu e46 ir kokiu 3.0 170kW, tai tikrai malonu ir smagu lygiam geram kely važiuot ir posūkius "išiminėt", bet tik ne kauno ir kitų LT miesto gatvėm  :beer:

 

:doh: Aš smarkiai abejoju ar esi jame bent sėdėjęs, nebent kokiam išklerusiam ar su nestandartine pakaba. Standartinė pakaba važiuoja kaip 406, su gamykline sportine važiuoja standžiau ir stabiliau, jau ne taip minkštai, bet nekrato Kauno gatvėmis, esu vairavęs ir tokį ir tokį 2l dyzelį, 2.8 benzą, mano 306gti6 daug didesnis vežimas buvo palyginus. Variklius renkasi pagal poreikius, o sakyt, kad BMW perka tik dėl prestižo tai jau siauro mąstymo požymis ;) 170kw trilitriai važiuoklę turi tokią pat kaip ir 1.8 išskyrus didesnius stabdžius.


  • 1


#698228 Luciferio 406coupe všeši 140kw

Parašė Simas306 2015 vasario 03 - 07:12

Nemėgstu aš šiaip vectrų, bet su teisingu varikliu ir komplektacija ir jos patrauklios gali būti  :good:  P.S tuoj tapsim EX pežukų klubu kiek matau :D


  • 1


#697076 Peugeot 205 DOHC

Parašė Simas306 2015 sausio 18 - 13:12

Jei taip ir darysi viską tai aišku smagu viskas, bus kažkas įdomaus ir savotiško :) nors paskaičius šitą ir kitą autoriaus temą, tai man čia panašiau į trolinimą forumo :D


  • 1


#693751 BMW E36 330Ti

Parašė Simas306 2014 gruodžio 01 - 19:53

50f8207488084063eb4e4e5a33558561202.JPG

 

Šiandien mano automobilį visai transformacijai priėmė šių reikalų specas, ruošiantis išskirtinai bmw sportui - Pingvinas iš BMWFAN. Tiesa, iškilo šiokių tokių nesklandumų, išardžius bloką kaip ir būtu viskas gerai, tačiau vienas stūmoklis buvo įtrūkęs, laimei gan greit ir labai pigiai pavyko rasti kitą, jį gausiu tik penktadienį tad tikiuosi šis bus sveikas.

 

Taip pat radau ir piktesnį įsiurbimo velenėlį nuo seno variklio be VANOS sistemos, kuris bus naudojamas kaip išmetimo velenėlis. Maniškis išmetimo yra 228@9mm lift, o nupirktas - [email protected] lift, bendrai gausis įsiurbimo ir išmetimo abu vienodi - vanos'inis nuo m54 [email protected] lift ir m50 nonvanos [email protected] lift.

 

Tai tiek žinių šiam kartui , po kiek daugiau nei savaitės jau turėčiau džiaugtis 1000km apkatkę :)

 

Ir vos nepamiršau :D Kol BMW tvarkomas, globon priglaudžiau 406 coupe dviltrį iš klubiečio, kuris turi du tokius ( Iš niko gal neatpažinsit, bet tikrai žinot, kur apvertė 307 nemuno žiede ir skelbimą čia įdėjo)

 

Nors ir netraukia, bet važiuot su Peugeot tikrai smagu  :lyzht:

 

e1068ab325f25ac3367066ba6cef27bb280.jpg


  • 1


#692863 BMW E36 330Ti

Parašė Simas306 2014 lapkričio 20 - 20:16

UaU1Zy5l.jpg

rJ0lZTel.jpg

ujW5rMUl.jpg

 

Variklis:

M52B30 11.5CR strokeris 
M54B30 3 litrų apačia (alkūninis, švaistikliai su stūmokliais)
Schrick [email protected]/[email protected] valikai
M50 įsiurbimo kolektorius
Borinta 68m gazo sklendė
Walbro 450LPH siurblys
VEMS programuojamas ECU, E85 kuras

880cc Siemens Deka purkštukai
Oil catch can
Gyvatynas (long tube headers) su custom x-pipe, 2x50mm,2x rezais ir magnaflow gale 



Transmisija:

M20 vienmasis lengvintas smagratis
Standartinis dėžė
3.46 188 4 diskelių LSD  200NM 45% 
Z3 2.8 kulysa (shortshift'as)

Važiuoklė:

Bilstein B12 su Eibach Pro-kit 
Ekcentriniai M3 sailentblokai casteriui padidinti.
Ekcentriniai M3 atraminiai sudėti atvirkščiai išvirtimui (-1.4) ir casteriui(6.3) padidinti.
Pergrežti priekinio stabilizatoriaus tvirtinimo taškai jo standumui padidinti
Neplaukiojantys šarnyrai
Priekinė viršutinė rasporkė

Apatinė X rasporkė
E34 stabdžių cilindriukas
Priekyje 325x25 E46 330i stabdžiai, gale E30 m3 suportai ant stokinių diskų ir kaladžių.
Ate Typ200 racing stabdžių skystis
OEM Motorsport DS1 ratlankiai

 

LONG STORY:

 

Savo Peugeot 306 GTI6 pardaviau, o kaip triniausi prie Peugeot klubo, taip ir iki dabar trinuosi, todėl BMW markės automobilio kuriamą istoriją talpinsiu širdžiai mielame klube.

 

ILjhUFGl.jpg

 

Pristatau – 1997 metų gimimo BMW E36/5 323Ti. Nupirkau aš jį praėjus mėnesiui po pežuko katastrofiško variklio persukimo, su mintimi, kad trys metai su viena mašina man jau per daug ir gana į ją investuoti pinigus, laiką ir savo nervus, tad susiradau vokišką hothatch‘ą, tik šįsyk su teisinga varomąją ašimi – galine!

 

v6mQWnrl.jpg

 

Parvežtas iš Vokietijos, kurioje pratūnojo kelis metus nejudinamas ir iš visų matytų variantų Lietuvos skelbimuose buvo pats idealiausias ( arba kaip perkant BMW pasakyčiau – mažiausiai papjautas ir supuvęs).  Komplektacija praktiškai pilniausia, kokia tik gali eiti į e36 compactą. Sukibimo kontrolė, kruizo kontrolė, tamsėjantys veidrodžiais, 10 garso kolonėlių, 6 cd changer‘is, pusiau odinės šildomos sėdynės, Mtech vairas, AC ir dar visokiausių dalykų, kurie genda arba lupasi J) trūko tik porankio, kurį neilgai trukus susiradau ir susimontavau.

 

xzYoZvel.jpg

 

Mašina tikrai nėra nauja, 363t (500k reali) rida byloja įlinkimai ir pabraižymai ant kėbulo,  paplyšusi ir pasitrynusi vairuotojo sėdynė,  atsilupęs vairas, tačiau rudžių kiekis toks, lyg ši mašina druskų nebūtu mačiusi. Dugnas švarus, o parūdijimai tik ten kur būta stuktelėjimų. (foto iš pirkimo)

 

Po kapotu slepiasi M52B25, kas reiškia siaurų kanalų isiurbimo kolektoriumi prislopinta 2.5l plyta, kuri vietoj įprastų 192 arklių, turi viso labo 170, tačiau galiu patikinti, kad didžioji dalis kaimenės vis dar savo vietoje ir mašina važiuoja kaip jai ir priklauso.  Tiesa, reikėjo pasikeisti dirželius, vandens pompą, tepalus – tik tai kas priklauso perkant kiekvieną naudotą mašiną.( foto daryta perkant mašiną)

 

Važiuoklės skyrius kiek įdomesnis. Tikrinant servise iškart nukrito nulūžusi priekinės spyruoklės vija (truputis dropo nepakenks :D ), pasimatė klibantys priekiniai šarnyrai, palūžęs krankšteinas, kurį reikės virinti ir į galą einanti stabilizatoriaus traukė. Nėra taip ir blogai, ypač kai dėl to buvo galima numušti kainą. Visi gedimai buvo sutvarkyti iškart po pirkimo, tik spyruoklių neliečiau, bet apie tai vėliau.


Sudalyvavus pirmame slalome iškart supratau, kad pakaba nėra sportinė ir reikės su ja padirbėti. Pirmas žingsnis – orginalus e36 m3 ekcentriniai sailenblokai, kurie padidina caster‘į, rezultate stulbinantis , lyginant su standartu, turn-in‘as ir stabilumas ant didelio greičio.

 

 

 

 

Iškritus pirmam lietui nusprendžiau pasinaudoti RWD teikiamais malonumais ir likau nemaloniai nustebintas – bandant užšinešti iš gazo girdžiu tik besivelianti ratą, o nuo žaidimų su inercija tik kelnės nejučia parudėja. Pasirodo su atviru diferincialu per daug nepasilinksminsi, tad ilgai nelaukęs nupirkau tvarkingą, pastoviai 25% rakinantį LSD nuo 5 serijos e34 paliekant standartinę compacto 3,64 porą.  Nuo šiol užmiesčio kelyje nereikia naudoti atbulinės pavaros norint apsisukti,  o norint pradėti slysti ant sauso asfalto spirti per sankabą J

 

 

 

 

Tai gi kodėl ši mašina projektų temoje? Gyvenimas susiklostė taip, kad ateinantį pavasarį išvažiuoju pusmečiai mokytis svetur, vėliau trumpai grįžtu į lt ir vėl ilgam studijuot išvažiuoju. Reikia apsispręsti – parduoti mašiną ar laikyt ją ant kiemo. Kol mįslijau ir linkau link pardavimo bmwfan skelbimuose netikėtai atsirado dalimis paskerstas 3l 6cilindris variklis su trūkusia galva už juokingus pinigus ( BMW einamieji projektų varikliai išties brangūs). Tad nieko nelaukęs jį nupirkau ir aiškiai pasirinkau kas bus daroma su mašina – Studentiškas M3 savaitgaliams, fastlapui ir pnš. Išlaikant sleeper‘io etiketę - standartine ir tvarkinga išvaizda, bet perdaryti viduriai.

 

8gIlc7jl.jpg

 

M54B30 (3l 170kw) viduriai (alkūninis, švaistikliai ir stumokliai) puikiai tinka į mano m52b25 variklį, kas paverčia jį 3l strokeriu, o užmovus M50 variklio kolektorių šis variklis iš esmės tampa amerikietiško M3 (S50B30US) arba Alpina B3 3.0 (M52TUB30) variklio kopija turinti ~180kw.

 

Tačiau aš tuo apsiriboti nenoriu , kadangi variklį reikės išimti ir iš esmės perrinkti, prie to pačio bus didinamas ir suspaudimo laipsnis negailint nei galvos, nei bloko. To pasekoje, kartu su m54 įsiurbimo velenėliu tikiuosi 190kw savo 1250kg sveriančiai mašinai.

 

Kadangi sankaba eina į pabaiga, smagratis skleidžia simfonijas, o greičių dėžės garsai priverčia jaustis kaip elektromobilyje, teks pakeisti ir šiuos komponentus. Vietoj be galo brangaus (1500lt naujas) sunkaus, dvimasio smagračio bus pritaikytas daugiau nei dvigubai lengvesnis m20 smagratis nuo chuligankės, kurį nupirkau už juokingus 50lt.

Visas šis modifikacijų komplektas turėtu būti užbaigtas iki gruodžio mėnesio, kadangi dalys jau yra, beliko viską sukonstruot J

 

Kas planuojama ateityje:

 

Valdymas ir stabdžiai:

 

·         Bilsten B12 arba KW V2 komplektas

·         Mtech stabilizatoriai

·         Priekinės ir galinės rasporkės

·         Reguliuojamas camber, toe priekyje ir gale

·         BMW Z3M greitesnė vairo kolonėlė

·         Ekcentriniai m3 sailenblokai +

·         LSD +

·         E46 330i stabdžių supportai su raižytais diskais ir ferodo ds2500 kaladėlimis

·         Armuotos šlangelės

 

Variklis ir transmisija (Siekiant ištraukti likusius kw, su planu 210-220kw):

·         Schrik velenėliai

·         Padidinta gazo sklendė ir MAF

·         Laisvesnė pilna išmetimo sistema

·         Remap su ribotuvo nukėlimu iki 7000rpm


  • 1


#689586 Luciferio 406coupe všeši 140kw

Parašė Simas306 2014 spalio 07 - 09:07

Kaladėlių kitas puses vario tepalu susitepk ir pačias kreipiančiąsias juo sutepk, man padėjo :) 


  • 1


#689527 Luciferio 406coupe všeši 140kw

Parašė Simas306 2014 spalio 06 - 09:20

Visados pavydžių 406 3.0 kupų savininkams šitų BREMBO supportų :D


  • 1