Sveiki
jei jus kamuoja tokia problema kaip umus visu ( o ypac priekinio) langu rasojimas ir jau joks apiputimas nepadeda, tai tikriausiai turite problemu su salono sildymo peciuko sandarumu - arba tosolas per nesandaru radiatoriaus ir i ji ateinanciu vamzdeliu sujungima patenka i salona ir liejasi ant kylimo po keleivio kaire koja, arba prakiuro pats radiatorius (nors tai pasitaiko zymiai reciau) .
Del sito tikriausiai bus kaltos dvi gumines ziedo formos tarpines, kurios uzmautos ant dveju i peciuko radiatoriu ieinanciu aliuminio vamzdliu - nuo laiko juos sukieteja ir neatlieka savo paskirties. Kad jas pakeisti tikrai teks siek tiek pasikankinti, kadangi turi tik 2 variantus kai tai padaryti :
oficialus-
nuimi visa priekine panele ir kulturingai istrauki (jei reikia) radiatoriu, atjungi vamzdelius ir keiti tarpines (ar visa radiatoriu jei reikia), taciau tai gana sudetingas ir ilgas procesas.
Neoficialus (teko paciam taip daryti)-
Pirmiausia nuleidi visa ausinimo skysti is sistemos-nuleidimo varztas turi buti desiniame(vairuotojo puse) apatiniame priekinio variklio radiatoriaus sone (salia ABS pompos). Tada nuimi apatine plastikine salono apdailos panele (absivke) prie kaires keleivio kojos- tam padaryti reikia atsukti viena varzta kuris laiko oro putimo i kojas angos apdailos plastmase. Nepatrukdys jei nuimsi ir bardacioka-bus daugiau vietos kuriosu ten ir taip neperdaugiausia Tada pasilenkes pamatysi minetus 2 aliumino vamzdelius. Jie isistato i radatoriu (prie kaires keleivio kojos mazdaug automagnetolos lygyje) ir laikomi jame su plokstele, kuri prisukta vienu varztu. Reikalas tas, kad tam kad ji atsukti, tau reikes susirasti ilga kryzmini atsuktuva ir priekines paneles sone ties to varzto galvute pragrezti mazyte skylute (juos nesimatys kai uzdiesi plastikinia apdailos panele atgal) kad geletum pro ja prakisti atsuktuva ir atsukti varzta. Tada atsuki ji, padejes skudura atsargiai istrauki vamzdelius is raiatoriaus (gali buti siek tiek nelengva nes jie visu ilgiu nueina i variklio skyriu ir nelabai nori kur nors pasistumti i sona), palauki kol islases tosolo likuciai i skudura ar kokia talpa, nuimi senas tarpines, vamzdeliu galus ir ju istatymo radiatoriuje vietas nuvalai, uzdedi naujas tarpines ir viska surinki atgal atbuline tvarka, isipili ausinimo skysti.
Pageidautina pasirupinti kokiu nors sviesos saltiniu, ilgu atsuktvu bei 2-3 valandomis laisvo laiko kad viska ramiai ir gerai atlikti. Pats jokiu problemu po remonto neturiu - kilimeliai sausi, langai nerasuoja, tik rankas siek tiek issitiapiau...
Sekmes!
© Renaldas
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: aroone
Statistika
- Grupė Moderatoriai
- Aktyvūs pranešimai 3.410
- Profilio peržiūros 10.399
- Nario rangas Zanūda
- Amžius 51 metų
- Gimtadienis Spalis 18, 1973
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Vilnius
Kita informacija
-
Automobilis
P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8
#182798 Salono sildymo peciuko remontas
Parašė aroone 2006 birželio 19 - 07:27
#177787 Elektrinio vairo stiprintuvo remontas
Parašė aroone 2006 gegužės 25 - 14:53
----------------------------
Sveiki kolegos,
dar karteli apie si reguliatoriu - jei sunkaus vairo priezastis tikrai ne susidevejusi kryzme, nuleistos padangos ir t.t - tai greiciausiai jis neveikia. Buna ir taip (asmeniskai) kad vairas tai lab. minkstas tai po minutes kietas, arba savaite minkstas/kietas o po to atvirksciai... Reguliatorius stovi po priek. vairuotojo sparnu (sakykime po oro filtro deze...), yra juodos spalvos su metaliniu skardiniu dangteliu is rato puses ir prisijungianciais (kiek pamenu...) lyg-tai 3 vamzdeliais is variklio puses. Prieiti prie jo galima nuemus posparni.
Jis reikalingas tam kad keisti vairo minkstumo lygi priklausomai nuo greicio - tai daroma labai paprastai - elektroninis blokas valdo zingsnini elektro-varikliuka kuris savo ruoztu atidaro/uzdaro droselini hydro-voztuva.
Mano manymu stovi jis labai prastoje vietoje - vanduo, druskos, purvas..... del to daznai padeda tiesiog nuimti fiske su laidais, pravalyti visus kontaktus, sutepti ateiciai kontaktus apsauganciu tepalu ir tiek. Jei gu tai nepadede ir vairas vis vien kartais minkstas, kartais kietas, tai galite pavazineti trupuciuka nuimtu posparniu ir ta momenta kai vairas bus jums priiimtino minkstumo - nuimkite nuo reg. fiske su laidas.
Jeigu vairas visa laika kietas ir niekada nesidaro minkstesnis, tai galite pabandyti nuo reguliatoriaus vieno sono nuimti toki juoda plastmasini dangteli (po kuriuo rasite el. varikliuka) ir atsukus (nuemus) varikliuka tiesiog rankomis pasukineti jo sukama voztuvo asi tam kad pahauti norima minkstuma. Na ir paskutinis variantas - tai isimti visai si reguliatoriu ir vietoj jo pastatyti koki paprasta hydro droseli (reguliuojamo pralaidumo voztuva) ir suderinti toki minkstuma koks jus tenkintu ir mieste ir trasoje.
---------------------------
Jeigu yra neaiskumu, ziurime schema:
http://www.elcats.ru...Z6F6F40H25A.gif
Is cia matome, kad yra taip- siurblis sukuria pastovu kazkoki-tai max. slegi, kuris padodamas per trisaki i kolonele ir i reguliatoriu.
1.Dabar, kai masina stovi, reikia max. minksto vairo, todel reguliatorius (triju krypciu voztuvas) nukreikpia visa i save ateinanti srauta is siurblio per viena zarna i kolonele; tokiu budu ja veikia visas max. sukuriamas siurblio slegis padodamas tolygiai per du ieimus( vienas tiesiai is trisakio, kitas-is reg.).
2.Toliau- kai vaziuoji greit, reikia kieto vairo, todel reguliatorius nukreipia visa (arba dali - priklausomai nuo greicio) i save ateinantcio slegio i kita zarna (nr.6), kuri susijungia su koloneles ausinimo kilpos isejimu ir skystis (perteklius) keliauja i bakeli; Kadangi tai yra maziausio pasipriesinimo kelias, tai visas sliegis sukuriamas siurblio keliauja ne per kolonele, o per si kelia- tai yra : siurblis>trisakio atsaka>reguliatorius>drenazo zarna>bakelis. Taigi gaunasi tiesiog laisva cirkuliacija be naudingo darbo ir vairo minkstinimo. Na, manau tarpini varianta nenagrinesim - ir taip aisku, kad jei reg. praleidzia tik dali ateinancio slegio i drenazo zarna, tai kita siurblio sudaryto slegio dalis keliaus per trisaki ir reguliatoriaus isejimo zarna i kolonele, sudarydama tam tiktra vairo minkstuma....
Taigi, jei nenori pirkti naujo/kito/senas neveiks po visu aprasytu proceduru, tai vienintele iseitis kuri tau belieka, tai -
- sujungti tarpusavyje zarnas nr.4 ir nr.5 ir uzglusinti nr.6 - ir vairas visada bus minkstas!
Sekmes !
© Renaldas
Sveiki kolegos,
dar karteli apie si reguliatoriu - jei sunkaus vairo priezastis tikrai ne susidevejusi kryzme, nuleistos padangos ir t.t - tai greiciausiai jis neveikia. Buna ir taip (asmeniskai) kad vairas tai lab. minkstas tai po minutes kietas, arba savaite minkstas/kietas o po to atvirksciai... Reguliatorius stovi po priek. vairuotojo sparnu (sakykime po oro filtro deze...), yra juodos spalvos su metaliniu skardiniu dangteliu is rato puses ir prisijungianciais (kiek pamenu...) lyg-tai 3 vamzdeliais is variklio puses. Prieiti prie jo galima nuemus posparni.
Jis reikalingas tam kad keisti vairo minkstumo lygi priklausomai nuo greicio - tai daroma labai paprastai - elektroninis blokas valdo zingsnini elektro-varikliuka kuris savo ruoztu atidaro/uzdaro droselini hydro-voztuva.
Mano manymu stovi jis labai prastoje vietoje - vanduo, druskos, purvas..... del to daznai padeda tiesiog nuimti fiske su laidais, pravalyti visus kontaktus, sutepti ateiciai kontaktus apsauganciu tepalu ir tiek. Jei gu tai nepadede ir vairas vis vien kartais minkstas, kartais kietas, tai galite pavazineti trupuciuka nuimtu posparniu ir ta momenta kai vairas bus jums priiimtino minkstumo - nuimkite nuo reg. fiske su laidas.
Jeigu vairas visa laika kietas ir niekada nesidaro minkstesnis, tai galite pabandyti nuo reguliatoriaus vieno sono nuimti toki juoda plastmasini dangteli (po kuriuo rasite el. varikliuka) ir atsukus (nuemus) varikliuka tiesiog rankomis pasukineti jo sukama voztuvo asi tam kad pahauti norima minkstuma. Na ir paskutinis variantas - tai isimti visai si reguliatoriu ir vietoj jo pastatyti koki paprasta hydro droseli (reguliuojamo pralaidumo voztuva) ir suderinti toki minkstuma koks jus tenkintu ir mieste ir trasoje.
---------------------------
Jeigu yra neaiskumu, ziurime schema:
http://www.elcats.ru...Z6F6F40H25A.gif
Is cia matome, kad yra taip- siurblis sukuria pastovu kazkoki-tai max. slegi, kuris padodamas per trisaki i kolonele ir i reguliatoriu.
1.Dabar, kai masina stovi, reikia max. minksto vairo, todel reguliatorius (triju krypciu voztuvas) nukreikpia visa i save ateinanti srauta is siurblio per viena zarna i kolonele; tokiu budu ja veikia visas max. sukuriamas siurblio slegis padodamas tolygiai per du ieimus( vienas tiesiai is trisakio, kitas-is reg.).
2.Toliau- kai vaziuoji greit, reikia kieto vairo, todel reguliatorius nukreipia visa (arba dali - priklausomai nuo greicio) i save ateinantcio slegio i kita zarna (nr.6), kuri susijungia su koloneles ausinimo kilpos isejimu ir skystis (perteklius) keliauja i bakeli; Kadangi tai yra maziausio pasipriesinimo kelias, tai visas sliegis sukuriamas siurblio keliauja ne per kolonele, o per si kelia- tai yra : siurblis>trisakio atsaka>reguliatorius>drenazo zarna>bakelis. Taigi gaunasi tiesiog laisva cirkuliacija be naudingo darbo ir vairo minkstinimo. Na, manau tarpini varianta nenagrinesim - ir taip aisku, kad jei reg. praleidzia tik dali ateinancio slegio i drenazo zarna, tai kita siurblio sudaryto slegio dalis keliaus per trisaki ir reguliatoriaus isejimo zarna i kolonele, sudarydama tam tiktra vairo minkstuma....
Taigi, jei nenori pirkti naujo/kito/senas neveiks po visu aprasytu proceduru, tai vienintele iseitis kuri tau belieka, tai -
- sujungti tarpusavyje zarnas nr.4 ir nr.5 ir uzglusinti nr.6 - ir vairas visada bus minkstas!
Sekmes !
© Renaldas
- 1
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: aroone
- Privatumo politika