Peršokti prie turinio


klevas

Užsiregistravo 2012 Lap 05
Neprisijungęs Lankėsi 2013 Lie 02 11:08
-----

Mano sukurtos temos

stabdziu cilindriuku gumos

2013 liepos 02 - 09:30

Sveiki... Nutiko tokia bėda. Jau kelintą dieną mirksėjo rankinio stabdžio lemputė, tai nusprendžiau prasidaryti bugną ir pažiūrėti kas ten darosi.. Prasidariau dešinį ratą ir kaip supratau buvo kaladėlės susikreipė kažkaip.. Viską persirinkau iš naujo susidėjau tvarkingai ir nebemirksi. Viskas šiuo metu tvarkoje. Tačiau prasidaręs bugną pastebėjau jog stabdžių cilindro guma yra plyšusi, nedidelis įtrūkimas, pajudinau cilindrą į vieną ir kitą pusę, žiūriu, jog leidžia per ta įtrūkimą skysti.. Tai ir klausiu, kadangi pats cilindras yra puikaus stovio, ar įmanoma pasikeisti tik tą gumą cilindro? Nes kažkodėl galvoju jog jie eina tik išvien.. Nesinori jog pro ta plyšimą leistų stabdžių skystį...

Galinio dangčio pultelis

2013 balandžio 08 - 11:37

Sveiki... Turiu tokį sumanymą. Nusipirkęs pežuką sumasčiau šiokį tokį dalykiuką. Galinis dangtis atsiradinės paspaudus pultelį. Visas vaizdas turėtu atrodyti taip. Kadangi man betkokiu atvėju teks dažyti dangti. Nusprendžiau išimti bagažinės dangčio knopke. Ir vietoj to idėti varikliuką, kuris gavęs masę, atrakintu. Visą šitą mechanizmą turiu ir esu sukonstravęs. Į varikliuką padavus masę, dangčio spyna atsirakina. Beliko įdėti spiruoklę, kad dangtis atsidarytu pats. trumpai tariant, prieini prie mašinos spaudi pultelį ir tau atsidaro galinis dangtis. Tačiau čia susiduriau su bėda. Kur rasti schemą, kuri priims pultelio bangas ir paduos masę į varikliuką, tokį dalyką buvau radęs ebay.com pirkti. tačiau nebepamenu kaip jie vadinasi ir neberandu.. O būtų geriausiai kad rasčiau lietuvoje tokį.. Dar vieną dalyką pastebėjau, kad pas mane ant signalizacijos pultelio yra paveiksliukas kuriame pavaizduotas pakeltas galinis dangtis. Kaip suprantu, automobiliams kurie turi jau orginaliai tokį dalyka kaip mersedesai, jį paspaudus atsidarytu.. Ir iškilo klausimas, o gal man išeitu nuvesti kažkaip laidus į signalizacija ir atgal i mechanizmą, kad paspaudus tą mygtuką jis duodu masės į varikliuką... Tuomet nereikėtu man siųstis tos schemos ir ieškoti.. Butų viskas prie to pačio pultelio...

dumai is po kapoto

2012 lapkričio 17 - 14:48

Sveiki.. taigi vel uzpuole mane bedos.. Peugeot 406 1.8 16v benzinas/dujos 4tos kartos.. Zozdiu, is vakaro viskas buvo gerai.. pasistaciau masiniuka. kita diena meginau kurti, islipes apziurejau kiek tepaliuko ir visa kita. viskas buvo kaip ir tvarkoje.. taciau meginau kurti, ir tik pradejo sukt iskart didelis BUM.. ir ziuriu is po kapoto dumai.. pradariau kapota ju dar daugiau pasipyle.. nusitempiau i garaza ir meginau ziureti kas cia buvo.. radau plastmasiu gabalus..

va cia pirma foto metu mazdaug kad vaizdas butu, nes pats kai pirma masina turiu, tai sunku paaiskint..
pirma ft
po sita plastmase is antros puses kur apibraukiau, paliko skyle..

toliau pradejau ziureti, ir virs tepalo filtro radau dar viena skyle.. is tos skyles man buvo pasipyle tepalai ir t.t.. Kodel?
antra ft

na o cia dar viena ft kaip viskas atrodo is po apacios, matosi abi skyles..
trecia ft

Gal kas zinot kame cia beda ir del ko galejo taip nutikt?

Temperatura

2012 lapkričio 08 - 23:59

Sveiki. Zodziu, nusipirkau masiniuka 406 1.8 dujos . Taciau jis man nelabai syla. Ispradziu buvo 70 laipsniu kely, sustoji praleist koki traukini ar pns.. pakyla iki 90.. pavaziuoji kelis kilometrus, vel temperatura krenta.. vaziuojant kely nera pakilus daugiau nei 70. galvojau gal termostatas uzstriges ir leidzia didziuoju ratu. pasikeiciau termostata, pasirodo buvo idetas nuo 83 laipsniu kad atsidarytu. pirkau 89 laipsniu.. pasikeiciau. taciau beda nedingo.. senaji imeciau i vandeni, prasidare. o dabar su naujuoju vazineju keleta dienu, tai po miesta 80 laipsniu kaip ikalta.. vazinejau graziai, ir visaip kaip po miesta. 80 ir viskas. stovi vietoje, 90 laipsniu. pradedi vaziuoti, krenta iki 80.. trasoje nepakyla daugiau nei 80.. nemanau kad turetu taip sokineti temperatura.. kokios gal buti bedos? p.s. pas mane i priekini langa pucia salta, i kojas taippat.. per viduri siltesnis, o i soninius langus jau siltas. taciau esu sedejas tokiam pat pezuke, 406 1.8 dujos.. jokiu temperaturos sokinejimu bei tokiu nesamoningu puti kaip kas nori..

406 apsukos

2012 lapkričio 05 - 19:43

Sveiki. Taigi turiu tokia bedele. skaitinejau forume bet kazko panasaus nerandu. Tad nusprendziau pats paklausti. Pameginsiu viska paaiskinti. Pas mane pezukas 406 1.8 16v benzas/dujos Zodziu, viskas yra taip, pastovejus po nakties varikli meginu kurti, taciau jo niekaip neuzvesi. pasukus rakteli lyg ir pradeda dirbti, apsukos pakyla virs 1000 bet iskart krenta zemyn. Tad norint uzkirti turi laikyti pastoviai pedala. Uzkurus varikli laikau pedala nuspaudes mazdaug puse, taciau apsukos laikosi truputi auksciau tukstancio, taciau negesta. ir palaipsniuj nespaudziant pedalo apsukos kyla. palaikius gal minute jau galima megint antleist pedala ir ziureti ar apsukos laikysis. daznai buna kad pasikurenus siektiek laikant pedala, ji atleidi ir iskart apsukos krenta iki nulio. taciau taip buna tik uzsikuriant kai masinyte buna pastovejusper nakti ar truputeli trumpiau. kai apsukos jau laikosi vienodai, galima vaziuoti. vaziuojant nei gesta nieko. apsukos laikosi apie 1100 1200. trumpai tariant reikia laikyti gazo pedala apie pora minuciu kol variklis padirba ir pats palaiko apsukas. dujos tiesiogines, tad kuriasi iskart ant benzino. pirmas automobiliukas, tad labai nepykit jei kas netaip parasyta, stengiaus :ax: