Tai gi sako, kad nieko verti jie Ar tu neskaitė? Gi buvo rašyta?..Yra pieštukai tokie kaip flomasteris ir yra tokie kur gale plonas vamzdelis. Yra dar kažkokios spalvotos pastos. Dar kažkur mačiau, kad su kempinėle dažais pripildo įbrėžimą...
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: markGonzalez
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 1.511
- Profilio peržiūros 13.592
- Amžius 33 metų
- Gimtadienis Sausis 20, 1991
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Kaisiadorys
-
Pomėgiai
Megstu futbola, ziuriu laidas apie automobilius, retkarciais perparduodu masinas is Prancuzijos i Lietuva.
Paskutiniu metu labai domiuosi FAP, EGR salinimu, darbu per WinOls.
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP
#713047 Kaip pašalinti kėbulo įbrėžimus?
Parašė markGonzalez 2015 rugsėjo 17 - 09:07
#712045 Markgonzalez Peugeot 407
Parašė markGonzalez 2015 rugpjūčio 28 - 17:33
Sveiki !
Na ka, kaip ir zadejau lengvai aprasyti savo RT3 keitima i RT4, kaip mazdaug viskas vyko, kokios paslaptys ir kaip ka dariau. Verta pamineti, kad tikrai negaila tu isleistu pinigu RT4 sistemai, nes :
1. RT4 pranasene uz RT3.
2. Jei randi RT4 uz gera kaina, tai pardavus savo sena RT3 atsiperka ir gaunas, kad pasikeitei vienas prie vieno (kaip dabar megsta Lietuvoje keisti kainas is LTU i EUR vienas prie vieno).
3. Nesunkus pajungimas.
4. USB, MP3, CD-RW skaitymas, temu keitimas, 40GB vidine atmintis zemelapiams bei 10GB vartotojo reikmems.
5. 3D zemelapiai bei Bi-tuner.
Pirmiausiai sorry uz tai, kad nepadariau savo senos RT3 aparaturos foto, bet manau isivaizduojate kaip tai atrodo.
Pirmiausiai reiktu atsukti 2 varztelius ir magas turetu siek tiek islisti is savo vietos tam, kad butu lengviau istraukti.
Taip pat pirmoje foto matesi po ekranu dar 2 varzteliai, kurius reikia atsukti norint pasiekti pati ekrana ir ji isimti.
Pats ekranas yra prisuktas 4 varzteliais is abieju pusiu (foto dariau is sono tam, kad is karto matytusi ekrano pajungimas.
Tai gi, cia yra pati subtilybe, kadangi RT3 ekranas yra kitoks nei RT4, tai zinoma, kad ir pajungimas kitos. Pats RT4 ekranas turi visai kitokia jungti su paciu magu, tai yra paprastas, o ne sviesolaidinis kaip pas RT3. Sitie laidai sujungti tam, kad BSI matytu ekrana ir galetu jame afisuoti vaizda taip pat kaip ir mazam ekrane be GPS net jei ir pasikeistumet i after market maga. Kur, kas radau su testeriu, uzteko 12v i ekrana ir mases, tam, kad ekranas nerodytu atvirksciai, nes kaip dauguma pasijungia belekaip ir paskui bando vartyt su mirascript, nezinodami, kad ekranas nepagaves mases. Pajungiau kaip matot foto, uztrumpinimo tikimybe maza.
Cia foto is mago galo, ekrano pajungimas i maga, vel gi kitoks nei RT3, yra atskira saka, o ne i iso fyske.
Na, o stai cia bituner jungtys.
Nezinau kaip taip yra, gal PSA galvojo, kad zmones nores atsinaujint RT3 i RT4, tai gi pagamino viska tobuliau jau su bituner, tik pastate paskirtytoja tam, kad dvi antenos atliktu funkcija kaip viena ir padare tik viena jungti is dvieju. Tai gi ta blokeli reikia atjungti ir pasideti kur nors atminimui arba tiesiog parduoti, jei reikalingas kam nors tas dalykas. O paskui tuos du laidus pajungti tiesiai i maga (foto auksciau) pagal spalvas, tam, kad veiktu Info traffic, arba tiesiog kaip tinka, nes jungimai individualus ir sumaisyti neimanoma.
Cia tie laidai, kurie jungiami i dvi laisas vietas mage.
Na stai ir rezultatas susukus ir sudejus. Kaip matot satelitu pagaves 0, nes esu -2 aukste, tai normalu.
Stai taip atrodo interface. Kagi viskas, del klausimu, galit drasiai rasyt, sekti sia tema, atsakysiu, padesiu. Kaip pasijungti USB galesiu padet ir gi, gal net pratesiu foto paroda, bet siaip info yra internete (palieku pasiieskoti patiem, kad butu idomiau dirbti ir upgradinti masina, tikrai rasit, nesijaudinkti).
Siaim kartui tiek, toliau lauks foto apie lietus R18 nuo V6, kiek radau internete jie vadinas soleil arba lietuviskai, saule.
Na ir i pirekines grotas truputis chromo juosteliu, kad atrodytu kaip restile nuo 2007 ir zinoma siek tiek graziau.
Dekui, kad sekat tema, iki
P.S turiu pardavimui ekrano remeli. Siunciu i visus miestus, i visas salis
- 1
#712033 Prietaisų skydelis
Parašė markGonzalez 2015 rugpjūčio 28 - 15:30
Ar eitu pajūngt pas mane?
Aisku eitu pajungt
- 1
#702910 dėl stabdžių
Parašė markGonzalez 2015 balandžio 06 - 14:56
Sveiki,
Jau 5-ius metus vairuoju Peugeot 307 2.0 hdi 2002 m. Paskutiniu metu pastebėjau, kad kartais ( o dažniausiai kai pravažiuoju mažą atstumą, pasistatau automobilį trumpam laikui ir vėl važiuoju ) stabdžių pedalas 30-čiai sekundžių pasidaro labai tvirtas, tuo metu automobilis vos sustabdomas. Kiek spėjau perskaityti temas, kažkaip radau pranešimus tik dėl minkštu stabdžių. Gal galėtu kas atsakyti ( jeigu yra susidūręs ) ką reiktų tikrinti ir keisti? Prašau labai nepykti jeigu tokia tema jau yra. Ačiū
Sveikas, manau vakumo problema, taip pat reiktu ziuret stabdziu cilindriuka
- 1
#694754 307 2.0 hdi 79kw, dideles kuro sanaudos
Parašė markGonzalez 2014 gruodžio 14 - 14:43
- 1
#693110 Pegeot307 2 Hdi Del Traukos..
Parašė markGonzalez 2014 lapkričio 24 - 13:56
FAP, EGR?
- 1
#690923 Cd Changer Aktyvavimas P406
Parašė markGonzalez 2014 spalio 23 - 13:26
As, tai nesuprantu kam seniai perkasi laidus ir vadinasi, kad auto diagnostika jei nemoka jais paskui naudotis kaip tu ir sakei, taip reikia tik praktiskai varnele uzdet, kad veiktu tavo changer is
- 1
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: markGonzalez
- Privatumo politika