Peršokti prie turinio


Lukask

Užsiregistravo 2013 Kov 18
Neprisijungęs Lankėsi 2017 Rgp 23 08:22
-----

Mano sukurtos temos

Peugeot 307 2.0 HDI 66kw variklio aušinimo problema (elektra)

2017 rugpjūčio 15 - 21:02

Sveiki klubiečiai,

Pabandysiu pajudinti ne kartą gvildentą temą apie variklio aušinimo problemą. Automobilis Peugeot 307 2.0 HDI, 66kw. Pas mane buvo problema, kad variklio temperatūra kilo iki beveik 100 laipsnių. Kondicionierių įjungus ventiliatorius įsijungdavo su pertraukimais, aušindavo variklį, taip numušdavo temperatūrą iki 90 ir mažiau laipsnių. Pertikrinau abi rėles (mažo ir didelio greičių), visus laidus, viskas ateina, niekas nekoroduoja (nežaliuoja kontaktai). Šiandien bandžiau vėl ieškoti galų ir pastebėjau, kad ižvis numirė aušinimo ventiliatorius (jau buvo labai klebantis, įvorei turbūt šakės). Pakeičiau į kitą šrotinį, veikia. Dabar yra taip, kad užkaitus ik apytiksliaii 95-96 laipsnių aušinimas įsijungia ir ataušina iki 90 laipsnių, toliau variklis kaista vėl ir vėl ataušina (čia stovint vietoje). Važiuojant numuša vėjas iki 85-88 laipsnių. Stovint vietoje, jeigu variklio temp. pvz. yra 90 laipsnių, įjungus trumpam kondicionierių ir jį išjungus, ventiliatorius lieka suktis, kol temperatūra numuša iki 80 laipsnių. Dabartinė situacija yra toki, kaip šiame video: 

 

Šiuo metu pakeistos detalės naujomis: termostatas, variklio temp. daviklis, ventiliatoriaus termo varža.

 

Dar buvo vienas įdomus momentas su lexia diagnostika stebint gyvus parametrus. Stebint variklio temperatūrą, palaipsniui varikliui šylant iki 87 laipsnių viskas ok, tačiau kai turėjo temperatūrą rodyti vienu laipsniu didesnę, t.y. 88, vietoje to parodė tris klaustukus (???), tokia mintis, kad nebematytų variklio temperatūros, tačiau skydelyje, toliau proporcingai temperatūra kyla tvarkingai. Kitas įdomus momentas, kad kai per diagnostiką bandė testuoti pirmą ir antrą ventiliatoriaus greičius, to diagnostika padaryti neleido, rašė "nenormalus prisijungimas" ar kakžas panašaus.  Gal yra minčių, kodėl taip rodo diagnostika?

 

 

Mano klausimas būtų toks:

 

Kaip turi teisingai veikti 2.0 HDI 66kw variklio aušinimas? Prie kokios temperatūros turi įsijungti pirmas aušinimo greitis? Kokia normali šio variklio darbinė temperatūra?