Peršokti prie turinio


sizus

Užsiregistravo 2008 Lie 14
Neprisijungęs Lankėsi 2024 Spa 30 23:02
-----

#693959 P307 1.6 Hdi Zvakiu Pakaitinimas

Parašė sizus 2014 gruodžio 02 - 22:49

Paklausiau raudonai

8 kontaktas yra valdomas minusu.

3 griztamasis rysys is reles i ecu taip pat minusas.

Rele tikrinama,tik kai ijungiama.Uztenka i ecu paduoti minusa ir nieko blogo nemato :D


  • 1


#693853 P307 1.6 Hdi Zvakiu Pakaitinimas

Parašė sizus 2014 gruodžio 02 - 13:00

Tai kad schemoj aiškiai parodyta 1,2,6,7.

Dėkui už pastebėjimą.Tikiuosi moderatoriai pataisys,nes man jau neleidžia.

1. Pakaitinimo žvakes +12  3 cilindras

2.Pakaitinimo žvakes +12  1 cilindras

3. Diagnostinis kontaktas į ECU

4. pastovus+12

5. masė

6.Pakaitinimo žvakes +12  4 cilindras

7.Pakaitinimo žvakes +12  2 cilindras

8, relės valdymo kontaktas


  • 1


#693812 P307 1.6 Hdi Zvakiu Pakaitinimas

Parašė sizus 2014 gruodžio 02 - 03:44

Kaip ir kiekvienais metais žiema užklumpa netikėtai.Bendrai nupasakosiu kaip per 5 min  pasitikrinti pakaitinmo žvakes,žinant kaip giliai jos nugrūstos.Pirmiausia išstudijuojame principinę el grandinę.1158-Žvakių pakaitino relė,1320-variklinis kompiuteris.

 

 

 

2cfp1c.jpg

 

 

Belieka surasti pačią pakaitinmo relę.

rsvas7.jpg

 

 

 

Relę laiko 10mm veržlė su varštu įsuktu į saugiklinės plastmasę.Prieš traukiant pilką plastmasę,kad ištraukti relę,būtina įsitikinti,kad iš kitos puses nepritvirtinti "sagučiai,kurie neleidžia ją atitraukti.Mano atveju jau nebebuvo.

ww0qwg.jpg

Dabar belieka mano meninis žymėjimas :doh: .Tas žymėjimas atitinka pačios relės kontaktų numerius ir elektrinę schemą.Pažymėjau dėl to,kad ant šitos jungties jau gaunasi veidrodinis atvaizdas.

1,2,3,4 kontaktai eina į pakaitinmo žvakes.Vieną multimetro galą kišim čia,o kitą į variklio minusą.Geriausias variklio minusas (masė) yra ant generatoriaus korpuso,visur kitur daugiau buvo 1-2 omais.

10qhwg4.jpg

 

Mano atveju visų žvakių varža svyravo 0,6-0,7 omo.Varža labai maža todėl maksimaliai reikia užtikrinti gerus kontaktus su pačia jungtimi ir su variklio mase.Paklaida bus į didesnę pusę.Geriausia minusą imti nuo viemos vietos ,matuojant visas pakaitinmo žvakes.Nuo akumuliatoriaus minusinės klemos varža jau gaunasi apie 3 omus.

Esant perdegusiai žvakei,varžą matysime kaip begalinę.

 

 

 

Srovę srebiančiam kaitinimo elementui varžos matavimas gali parodyti ar žvakė nudegus ar nenudegus.Tai kaip dabar daryti?Negi sukti lauk?

O kaip žvakė gyvena nebūtina ją išsukti,užtenka pamatoti srovę.Visa bėda ,kad daugelis multimetrų matuoja max 15 A srovę,išskirtiniais atvejais iki 20A.Kyla didžiulė rizika sugadinti multimetrą.Tada tenka pasitelkti srovės reples nuolatinei srovei.

gerai matuojame srovę,bet relė neįsijungia-garaže +15c temperatura.Krapstome lauk variklio temp daviklio fyškę:

13zy2xh.jpg

Dabar yra vienas niuansas:jei užkursime variklį,pradės dirbti avariniu režimu su įjungtu ventiliatoriumi.Taigi mes nekuriame,o tik įjunginėjame degimą.Mauname reples srovės :

2cy4269.jpg

Pradžioje matuojame kiek pasiima visos pakaitinimo žvakės:

x3906p.jpg

 

Žvakes kaitina 28 sekundes,o srovės pikas 60 amperų.Laikas ateina matuoti kiekvieną žvakę atskirai:

2yy8qrq.jpg

Srovės pikas 17A,dėl to negalima jungti multimetro.Iš grafiko matyti,kad žvakė darbinę temperatūrą pasiekia per 10s.O įkaitus ima apie 6 amperus.Tokie pat grafikai buvo visų 4 pakaitimo žvakių.Žiemai pasiruošta :good: .

 

Dar yra toks įdomus dalykas,kad varikliui perlipus 3000 rpm,nutraukiamas žvakių kaitinimas (post-heating).Tai puikus būdas pažiūrėti kaip suveikinėja pati relė.Numetu dar vieną foto:

1118syg.jpg


  • 2