Šis automobilis, kaip ir dauguma specialių, retų, sportiškų leidimų, buvo skirtas homologacijai - reikėjo tam tikro skaičiaus serijinės gamybos modelių. Apie tikslius skaičius Europoje kalbėti labai sunku, nes bent aš tokios informacijos neturiu. Bet pvz. dešiniavairių Rallye S1, skirtų Anglijai, buvo pagaminta kiek mažiau nei 1000 vnt. Automobilio retumas pastebimas ypatingai tada, kai užsimanai tokį nusipirkti - Lietuvoje to padaryt beveik neįmanoma, o ir visoj Europoj skelbimų kiekis nedidelis (o kaina nemaža, lyginant su paprastais 106).

Galbūt kam nors kyla klausimas, kuo šis automobilis skiriasi nuo paprastų 106, nekalbant apie pagamintų vienetų skaičių. Reiktų pradėt nuo to, kad gaminant jį buvo orientuojamasi į jauną, entuziastingą vairuotoją, kuris nevengia spustelti greičio pedalo ir greičiau įveikti posūkio. Tam skirtas 1300cc variklis "sukasi" iki begalybės (AG pikas tik prie 7200rpm), pakaba sutvirtinta, o išorė unikali šiai versijai. Spalvų gamos plačia pavadinti nepavyks - vos 3 spalvos (kurių kiekviena graži savaip): Bianca White, Cherry Red, Onyx Black.



Variklio blokas atkeliavęs iš 205 Rallye automobilio, o variklio galva - iš 106 XSi. Specifikacijos šiais laikais neatrodo labai įspūdingos, o ir nelabai ką pavyks pagąsdinti pajudant nuo šviesoforo: 72kw (100bhp) prie 7200rpm ir menki 108Nm prie 5400rpm. Tačiau situaciją gelbsti mažas svoris ir gerai dirbanti automobilio pakaba. Būtent tada atsiskleidžia automobilio vikrumas ir vairuojant jaučiamas malonumas. O pakaba taip pat pasiskolinta iš 106 XSi versijos, neskaitant vos kelių menkų patobulinimų, kurie ir paverčia automobilį pačiu sportiškiausiu modeliu 106 S1 gamoje. Valdomumui žavesio, malonumo, gerumo prideda ir tai, kad į standartines versijas nebuvo montuojamas nei vairo stiprintuvas, nei ABS - važiuojant smagiais keliukais, esi tik tu ir automobilis, nieks nebando įsiterpti ir tau sutrukdyti.

Išorėje ypatingų detalių nėra, išskyrus "stebuklingas" ratų arkų apdailas, kurių nedėjo niekur kitur. Bamperiai pavogti iš... taip taip, to paties 106 XSi. Skiriasi tik smulkmenos - vietoj priešrūkinių žibintų, čia įstatytos grotelės. Smagi smulkmena: už grotelių esančią plokštelę galima nuimti, taip padidinant stabdžių vėsinimą. Taip pat malonus akcentas - Michelin Sport ratlankiai (5,5J R14), kurių lengvumas ir tvirtumas atspindi automobilio sportinę dvasią ir pasitarnauja įveikiant posūkius ir begėjantis.



Salonas neperkrautas, nieko nereikalingo nėra - matomas plikas metalas ant durų ir gale. Durų apmušalai ir sėdynės papuoštos raudonais PTS (Peugeot Talbot Sport) logotipais. Salone unikali detalė - raudonas kilimas, prie kurio priderinti raudonos spalvos saugos diržai. Smagus faktas: gale virš keleivių galvų nėra rankenėlių laikymuisi (nėra net skylučių joms stogo apdailoj).

Išvada: 106 Rallye S1 turi kaip tik tai, ko reikia grynam vairavimo malonumui. Jis nėra labai greitas, neatrodo ypatingas ir "ant popieriaus", tačiau pavairavus jį, prasilėkus smagiau, ant veido atsiranda šypsena ir pirmas atėjęs į galvą žodis yra SMAGUMAS.