Tarakono 106 Rallye S1
#1
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 20:04
Šis automobilis, kaip ir dauguma specialių, retų, sportiškų leidimų, buvo skirtas homologacijai - reikėjo tam tikro skaičiaus serijinės gamybos modelių. Apie tikslius skaičius Europoje kalbėti labai sunku, nes bent aš tokios informacijos neturiu. Bet pvz. dešiniavairių Rallye S1, skirtų Anglijai, buvo pagaminta kiek mažiau nei 1000 vnt. Automobilio retumas pastebimas ypatingai tada, kai užsimanai tokį nusipirkti - Lietuvoje to padaryt beveik neįmanoma, o ir visoj Europoj skelbimų kiekis nedidelis (o kaina nemaža, lyginant su paprastais 106).
Galbūt kam nors kyla klausimas, kuo šis automobilis skiriasi nuo paprastų 106, nekalbant apie pagamintų vienetų skaičių. Reiktų pradėt nuo to, kad gaminant jį buvo orientuojamasi į jauną, entuziastingą vairuotoją, kuris nevengia spustelti greičio pedalo ir greičiau įveikti posūkio. Tam skirtas 1300cc variklis "sukasi" iki begalybės (AG pikas tik prie 7200rpm), pakaba sutvirtinta, o išorė unikali šiai versijai. Spalvų gamos plačia pavadinti nepavyks - vos 3 spalvos (kurių kiekviena graži savaip): Bianca White, Cherry Red, Onyx Black.
Variklio blokas atkeliavęs iš 205 Rallye automobilio, o variklio galva - iš 106 XSi. Specifikacijos šiais laikais neatrodo labai įspūdingos, o ir nelabai ką pavyks pagąsdinti pajudant nuo šviesoforo: 72kw (100bhp) prie 7200rpm ir menki 108Nm prie 5400rpm. Tačiau situaciją gelbsti mažas svoris ir gerai dirbanti automobilio pakaba. Būtent tada atsiskleidžia automobilio vikrumas ir vairuojant jaučiamas malonumas. O pakaba taip pat pasiskolinta iš 106 XSi versijos, neskaitant vos kelių menkų patobulinimų, kurie ir paverčia automobilį pačiu sportiškiausiu modeliu 106 S1 gamoje. Valdomumui žavesio, malonumo, gerumo prideda ir tai, kad į standartines versijas nebuvo montuojamas nei vairo stiprintuvas, nei ABS - važiuojant smagiais keliukais, esi tik tu ir automobilis, nieks nebando įsiterpti ir tau sutrukdyti.
Išorėje ypatingų detalių nėra, išskyrus "stebuklingas" ratų arkų apdailas, kurių nedėjo niekur kitur. Bamperiai pavogti iš... taip taip, to paties 106 XSi. Skiriasi tik smulkmenos - vietoj priešrūkinių žibintų, čia įstatytos grotelės. Smagi smulkmena: už grotelių esančią plokštelę galima nuimti, taip padidinant stabdžių vėsinimą. Taip pat malonus akcentas - Michelin Sport ratlankiai (5,5J R14), kurių lengvumas ir tvirtumas atspindi automobilio sportinę dvasią ir pasitarnauja įveikiant posūkius ir begėjantis.
Salonas neperkrautas, nieko nereikalingo nėra - matomas plikas metalas ant durų ir gale. Durų apmušalai ir sėdynės papuoštos raudonais PTS (Peugeot Talbot Sport) logotipais. Salone unikali detalė - raudonas kilimas, prie kurio priderinti raudonos spalvos saugos diržai. Smagus faktas: gale virš keleivių galvų nėra rankenėlių laikymuisi (nėra net skylučių joms stogo apdailoj).
Išvada: 106 Rallye S1 turi kaip tik tai, ko reikia grynam vairavimo malonumui. Jis nėra labai greitas, neatrodo ypatingas ir "ant popieriaus", tačiau pavairavus jį, prasilėkus smagiau, ant veido atsiranda šypsena ir pirmas atėjęs į galvą žodis yra SMAGUMAS.
#2
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 20:06
Tai ne pirmas mano Peugeot automobilis. Hm, tiksliau, tai net ne pirmas mano 106 Rallye! Prieš šį turėjau S2 versiją (naujesnę). Būtent tas modelis ir atvedė mane į Peugeot klubą, jo dėka susipažinau su krūva žmonių ir tomis pažintimis labai džiaugiuosi. Su Rallye S2 aš pradėjau ir slalomuose dalyvaut, ir dar labiau pasinėriau į automobilizmą. Kadangi turiu savo blogą ir apie Rallye S2 viską rašydavau ten, labai nesiplėsiu.
Rallye S2 (spausti "senesni įrašai" norint skaityt toliau) - čia visa Rallye S2 istorija nuo pat pradžios ir pabaigos.
Slalomai - čia įspūdžiai iš kai kurių sudalyvautų slalomų.
Manojo Rallye S1 pradžių pradžia
Viskas prasidėjo dar seniai seniai, kai nežinojau apie 106 Rallye automobilius išvis. Kaip apie juos sužinojau, aprašyta mano bloge. O kai sužinojau, tada ir pradėjau ieškot Rallye versijų pardavime. Šį baltąjį S1, kurį dabar turiu, tada ir pražiopsojau - jį pardavė anksčiau, nei aš pradėjau ieškot, bet skelbimai dar buvo likę. Tad nusipirkau juodąjį S2... Tačiau sužinojau, kad šį S1 nusipirko mano pažįstamo draugas! Sakė, kad labai džiaugėsi pirkiniu (na, manyčiau, kad turėtų džiaugtis). Kaip ir pamiršau aš jį nuo to laiko... kol nesužinojau, kur jis stovi! O tai buvo visai netoli mano namų. Kartu su Mantas_lt buvom jo apžiūrėt gal net kelis kartus, o gal aš ir vienas po to buvau, nežinau. Turiu net nuotrauką iš 2011-11-29, kaip stoviu prie jo ir pro langą į saloną žiūriu. Kas galėjo pagalvot, kad jis vėliau bus mano?
Pardavęs S2, maniau, kad nepirksiu kurį laiką smagesnio automobilio ir pavažinėsiu su mk2 Golfu dyzeliuku - pataupysiu pinigų ateičiai ir panašiai, o slalomams mašiną išsinuomosiu iš draugų. Taip taip, kurgi ne, lyg aš galėčiau ištvert ramiai važinėjant! Taip vieną dieną Mantas parodė skelbimą šio Rallye S1! Nu turėjau biškį pinigų, bet bijojau pirkt, nedrįsau. Bet apžiūrėt nuvažiavau. Patiko. Labai man jis patiko. Ir nieko keisto, kad jo užsimaniau. Pardavinėjo jį perekupas už 1350 (prieš tai nupirko iš mano pažįstamo draugo už 850) ir kitą dieną po apžiūrėjimo jis jį kažkam pardavė. Nespėjau... Bet tuo viskas nesibaigė! Naujas pirkėjas apsireiškė Peugeot Klube! Praėjo TA, truputį kai ką sutvarkė ir 2012-08-08 pardavė man už 1850! Galima būtų sakyt, kad velnioniškai permokėjau ir perekupai iš to užsidirbo, bet kaina vistiek buvo labai gera ir vistiek labai džiaugiuos. Nuotraukos, kaip jis baisiai atrodė vos tik nupirkus:
Na ir pačią pirmą dieną jau pradėjau automobilį laužyt! Nulupau nuo langų tamsinančią plevelę, išėmiau iš po panelės raudonos spalvos neoninę lempą, nulupau savadarbį dėtuvės dangtelį, dingo pavarų svirties, ištraukti dalis laidų aparatūrai. Pirminis apsikuopimas padarytas, bet dar liko daaaug rankų pridėt, kad automobilis atrodytų bent tvarkingas.
#3
Parašyta 2012 lapkričio 25 - 21:30
Na kur man ieškot dalių, jei ne pas Mantą_lt? Kadangi jis važiavo į Vilnių, aš greitai permetęs akimis, ko man reikia, visą sąrašiuką išsiunčiau jam, jis viską surinko ir atvežė. Aišku, kai kas liko ir nepastebėta, tad kitas detalių papildymas atvyko dar po savaitės. Visko dar net nespėjau susidėt, bet liko tik mažutės smulkmenos. Salonas jau faktiškai standartinis, neskaitant biškį šviesesnių, nei turėtų būt stoikių apdailų ir to baisaus tiuninginio prietaisų skydelio. Kuo jis baisus? Visų pirma baltas, greitis surašytas mph, o baisumą papildo keičiantis spalvą apšvietimas. Na, dar pavarų svirties bumbulas neoriginalus, o paimtas iš Manto_lt žydrojo 106 - jis aukštesnis, todėl arčiau vairo ir patogiau!
Naktinis Vilnius su Pežukais
Užteks apie nuobodžius dalykus! Nugvelbiau mamos Canon EOS 600D ir išlėkėm su Mantas_lt "pabudulint" po Vilnių. Prieš tai teko susivirinti duslintuvą keliose vietose, bet tai ilgai neužtruko. Blyn, su Rallye S2 irgi taip buvo, kai nupirkau - reikėjo pavirinti duslintuvą. Savotiškas automobilio krikštas. Pafotkinom Pežukus, palakstėm, pasimatavom. Dar kažkaip gimė pavadinimas mano Pežukui - vienaragis. O abu pežukai su iškeltom į viršų ilgom antenom atrodo kaip RC automobiliukai. Bet visgi pakalbėsiu apie labai įdomią dalį (na, įdomu turbūt tik keliems žmonėms bus, bet vistiek).
XSi vs. Rallye
XSi (1400cc) turi daugiau torko prie žemų apsukų, bet arklių skaičius didesnis pas Rallye (1300cc). Ant popieriaus XSi 100kmh surenka greičiau, bet nelabai dar aišku ar patikimas šaltinis. Kalbant apie patį jausmą vairuojant (tai bus mano subjektyvūs jausmai, jei ką), automobiliai atrodo labai skirtingi ir didžiausią skirtumą turbūt suteikia varikliai. XSi toks labiau rėkiantis žvėriukas, labiausiai tinkantis angliškas žodis - raw/rough. Toks netašytas, piktas, urzgiantis, pamišęs (tiek, kiek gali būt pamišęs 1400cc varikliukas). O štai Rallye tylesnis, ramesnis, bet geriau besijaučiantis prie aukštų apsukų. Jis toks zyzaliukas, ale "Hondinis", tik pas VTEC'us torkas kažkada ateina, o Rallye kaip neturėjo torko prie žemų, taip jo nėra ir prie aukštų. Nu gaaal pasijaučia biškį agresyvumo prie maždaug 5000rpm, atgijimukas toks tarsi. Pavairavus abu atrodo, kad XSi turėtų traukti geriau, ypatingai startuojant nuo nulio ar prie žemų apsukų. Tad reikia gi viską išbandyt savo užpakaliais! Iš karto sakau, kad visi bandymai buvo atliekamo uždarytame Vokietijos autobano ruože, buvo gauti leidimai iš savivaldybės ir krč, viskas čia legaliai. Nuo nulio startavus, XSi šokteli į priekį dėl geresnių padangų ar geresnės vairuotojo reakcijos, bet visą laiką skirtumas nesikeičia - Rallye nei artėja, nei tolsta. Trečiu bėgiu nuo 50-60kmh važiuojant XSi vos vos įsiveržia į priekį, bet neužilgo XSi nustoja tolti ir atstumas tarp automobilių išlieka pastovus iki pat drago pabaigos (bet skirtumas tai ten tikrai nedidelis buvo). Antru bėgiu nuo 50-60kmh... Na šito beveik nepamenu, bet jei ir buvo XSi persvara, tai turbūt labai menka (jei buvo išvis). Tiek mano, tiek Manto_lt įspūdis buvo "labai čia viskas panašiai". Dar reikia paminėt, kad XSi "avėjo" lengvus R13 lietus ratlankius, o Rallye buvo su sunkiais R14 skardinukais ir žieminėm padangom! Nutarėm, kad reikės dar kada nors kreiptis į savivaldybę, kad uždarytų Vokietijos autobano dalį mūsų bandymams. Tik man reikia ratukų ir padangikių normalių.
http://tarakonaz.vho...udraugai2th.jpghttp://tarakonaz.vho.../PK/dirbuth.jpghttp://tarakonaz.vho...abartine1th.jpghttp://tarakonaz.vho...abartine2th.jpghttp://tarakonaz.vho...abartine3th.jpg
Dar visokie šūdeliai
Kas dar buvo padaryta iki žiemos sezono? Nieko ypatingo. Susitvarkiau pakabą pilnai prieš Peugeot Klubo pasivažinėjimą Kačerginės "Nemuno žiedo" trasoje (ha ha, apie tai vėliau dar parašysiu). O po pasivažinėjimo pavarų svirties traukutes keičiau pas Cheiniką ir Sparcį. O daaar vėliau, čia jau visai visai neseniai, pas tuos pačius pežukistus atvariau pasiskolinti keltuvo ir įrankių (AČIŪ jiems!!!), kad galėčiau nusiimt tuos sušiktai tragiškai baisius tiuninginius slenksčius. O! Gal kuris nors iš 106 ownerių norėtų tuos slenksčius nupirkti už nedaug? Jie labai gražūs, puikiai tinka prie 106 dizaino ir kėbulo linijų. Na ir kol kas užteks to teksto. Paskutinėse telefoninėse nuotraukose galima pamatyti, kaip automobilis atrodo dabar.
#4
Parašyta 2012 lapkričio 28 - 01:13
VIDEO VIDEO VIDEO
Šis automobilis, visai ne paslaptis, buvo pirktas pasilakstymams, megėjiškiems slalomams ir panašiai (kasdienai turiu kitą). Bet vistiek keista, kad Rallye S1 krikštas buvo Kačergoje. Atsimenu, kai turėjau Rallye S2, maniau, kad tikrai nekišiu nosies į Nemuno žiedą, nes baisu važiuot tuo nelygiu paviršiumi, ta nesaugia trasa su tokios trumpos bazės automobiliu. Taip pat ir savo jėgomis nepasitikėjau. Su senuoju automobiliu taip ir neišlindau, nes net ir niekada nesvarsčiau tokios galimybės. O čia kur buvęs, kur nebuvęs atėjo Dewgonas, pasiūlė pasivažinėt Kačergoj... Nu tai kas man belieka? Negi atsisakysiu? Žinoma, kad sutikau. Prieš važiuojant susitvarkiau visą pakabą (restauruotas dešinės pusės šarnyras, keista variklio pagalvė ir pusašio guma), pasiruošiau automobilį, kiek leido finansai (bet vistiek važiavau žieminėmis padangomis), nuploviau, užsidėjau Peugeot Klubo numerių rėmelius ir pirmyn.
Iš Vilniaus išdardėjau su Sparciu pašonėje - nejaukios tylos turbūt nebuvo visą kelią, bendrą kalbą radom. Visai neplanuotai sustojom prie IX forto, nes ten ketino rinktis kauniečiai, bet radom tik vieną vargšą dalyvį su Citroenu. O bet tačiau, prie to pačio IX forto dar ir slalomas vyko - siauroje aikštelėje su duobėmis. Pagalvojau, kad tik Kaune taip gali būt - va tokie slalomai tikrai pakabų laužymas. Nieko nesulaukę nuvažiavom iki Kačergos, o ten jau ir chebros sutikom! Lyg ir nieks neišsigando apniukusio oro! Tada sekė formalumai visokie, trumpas instruktažas ir vsio.
Kad kažkas negerai, supratau tada, kai užsimaniau prisiparkuoti galu prie visų kitų. Šnipštas kažkoks, nėra atbulinio bėgio... Op op op, greitai į pagalbą prisikviečiau Sparcį (dvi galvos visada geriau už mano vieną) ir dar greičiau buvo nustatytas gedimas - išsimovė pavarų svirties traukutė. Dešimtys minučių nesėkmingų bandymų viską sutvarkyt, po kurių buvo nuspręsta išvis nuimt na**rien tą sušiktą traukutę (išplyšo guma, pataisyt be šansų). Kol Pežukas stovėjo (vargšas nelaimėlis), kiti Pežukai važinėjo (irgi vargšai nelaimėliai). Praėjus 15-20 minučių nuo pradžios ir EvX stovėjo su nušokusia šlanga ir apsimyžęs antifryzu, ir Laurutis gulėjo kažkur laukuose susivartęs su savo 106 GTI. Greiti tie nelaimėliai - aš nespėjau niekur išvažiuot, o metalo laužo Dievas jau pasiglemžė vieną auką. Ten vėl prasidėjo visokie formalumai, kaip trasos šlavimas ir panašiai (padėjau ir aš, tikrai padėjau, net iš Liūtuko atėmiau šluotą nes merginoms nevalia vargt). O kai trasa vėl atsidarė, nutariau pabandyt ir aš.
Pasisiukojęs aikštelėj supratau, kad aš vis dar turiu 1, 3 ir 4 bėgius. Pasvarsčiau, kad turėtų užtekt (nebet pritrūktų 5). Nu ir ką, išlėkiau. Aš buvau teisus! 3 ir 4 bėgiai buvo kaip tik! O kadangi važiavau su šikanu (chicane, ne tualetu), tai net ir to 5 bėgio visiškai nereikėjo. Pradėjau važiuot kaip įsivaizduoju, plius minus primesdamas savo trajektorijas ir vaizduotę. Na, ne pats blogiausias variantas, bet ir nieko gero. Liūtukas pasisiūlė padėt! Tad prasukęs kažkiek ratų kartu su ja, laikai stebėtinai pagerėjo (naudojau Android programą "RaceChrono", kuri sekė man GPS pagalba). Vėliau, paleidęs Liūtuką, atakavau vienas. Kai automobilis nevalina, išmestas žmogus sudaro apčiuopiamą skirtumą! Aišku, ir pats drąsiau jaučiuos vienas važiuodamas, kai esu atsakingas tik pats už save.
Ratas po rato, biškis po biškio... Ir padariau 1:36.87! Oi patenkintas buvau. Grįžau atgal į pit'us, kad Pežikas pailsėtų. Laiko buvo likę nedaug - vos keletui ratų. Svarsčiau ar lėkt, ar ne. Nenorėjau persistengt, nes esu azartiškas tokiuose dalykuose. Bala nematė, sėdau už vairo. Gaila, kad neįjungiau kameros filmuot, nes aš tikrai persistengiau. Išslydau iš trasos toj pačioj vietoj, kur vertėsi Laurutis. Pasišokinėdamas slydau šonu per žoliąžvyrį... Pavyko neapvirst! Taip ir likau sėdėt nejudėdamas ir drebančiom rankom. Oi tas nemąstantis protas ir karštas kraujas! Gerai, kad vienintelė patirta žala - nutrauktas duslintuvo tvirtinimas ir iš vietos iškritusi stogo lemputė su plastmase aplink. Nu ir dar dėl patirto siaubo susitrumpinau gyvenimą kokiomis 5 paromis.
http://tarakonaz.vho...PK/ataka1th.jpghttp://tarakonaz.vho...PK/ataka2th.jpghttp://tarakonaz.vho...PK/ataka3th.jpghttp://tarakonaz.vho...dewgonas2th.jpghttp://tarakonaz.vho...K/poviskoth.jpg
Važiavimai pasibaigė, o geros emocijos išlieka ilgam. Sunku beapsakyt, kaip džiaugiaus. Na, net grįžus namo ir po dienos ar kelių susitikus su mergina, iš jos išgirdau, kad tokio laimingo manęs nėra mačius. Chi chi, verta kažkam susimąstyt (juokauju). O Rallye S1 krikštą atlaikė kaip tikras vyras! Su aušinimo ir kaitimo nebuvo kilusių net menkiausių bėdų, jokių užuominų į tai. Taip pat ir gedimų išvengta (na nurautas duslintuvas nesiskaito, o traukutė atsisakė gyvent dar prieš tai). Tiesa, po Kačergos ir kitos pusės šarnyrą restauruot reikia (bet to buvo galima tikėtis, kadangi ką tik buvo restauruotas dešinys). Bet tai čia smulkmenos, palyginti su tuo, kaip jau grįžus į Vilnių buvo malonu žiūrėt į juodomis stabdžių kaladėlių dulkėmis nusėtą šoną, į šalmą ant stogo (nu aš jį pats ten padėjau, aišku) ir į visą Pežuką... Kaip ten sakoma? "Juk tai meilė".
#5
Parašyta 2012 lapkričio 28 - 15:10
#6
Parašyta 2012 lapkričio 28 - 15:41
#7
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 16:07
#8
Parašyta 2013 kovo 28 - 01:35
Per žiemą automobiliui nieko nedariau. Beveik visą laiką jis ramiai snaudė kiemo pusny. Jei išlėkdavau pavažinėt, rūpestingai nuvalydavau slenksčius, arkas ir po dienos ar kelių (naktimis nedirba plovyklos visgi) nuplaudavau visas tas druskas. Tada pastatydavau gražuolį atgal į pusnį žiemot keliom savaitėm ar ilgiau iki kito pasilakstymo... Visą tą laiką kūriau planus artėjančiam sezonui ir tuo pačiu laukiau vertų dėmesio žiemos slalomų. Pastarųjų nesulaukiau nei vieno, tad jokios apčiuopiamos veiklos, kurią būtų galima aprašyt šioje temoje, neturėjau. Bet užtat yra pirkinių, kuriais noriu pasigirt ir yra planų, kuriuos norisi papasakot (gal kam nuoširdžiai įdomūs ir 106, ne tik 406 bei 605).
Ratai
Kadangi turiu tik skardinukus ir žiemines padangas, per žiemą norėjau susiveikti ir ratlankius, ir padangas vasarai. R14 padangų surast sunku, ypatingai mano norimų 185/55 išmatavimų. Tad pirma šovusi mintis buvo mano buvę XSi ratlankiai su BF Goodrich Profiler G padangom. Jau kaip ir susitariau, viskas ok, džiaugiausi, kad vėl turėsiu padangas, kurios priklijuodavo Pežuką prie kelio... O tada kažkurią dieną pasirodė skelbimas su Porsche 924 ratlankiais, kurių centrinė skylė buvo pratekinta ir pritaikyta Peugeot. Nu ir negalėjau nepagriebt - įdomūs, reti, man asmeniškai ir gražūs ratlankiai. Bet padangos netinkamos ant jų. Nu tai nupirkau ir XSi ratlankius su padangom, kurių man reikia. Tad jau penktadienį ant Pežuko atsidurs pats geriausias derinys: Porsche ratlankiai su BF Goodrich padangom. Ir todėl XSi ratlankiai ir tos kitos padangos PARDUODAMOS. Tokie štai planai, tokie pirkiniai buvo įsigyti... O planai neužilgo ir įgyvendinti bus. Tiesa, Poršračiai kol kas juodos spalvos, o netolimoje ateityje planuoju juos perdažyti baltai.
Salonas
Kai turėjau Rallye S2, sėdynės dar atrodė visai pakenčiamos. Tačiau dabar aš kasdieniam važinėjimui turiu VW Golf II, į kurį įkrautos GTI Edition Recaro sėdynės iš Golf III ir pradedu suprast, kokios nepatogios manojo Pežuko sėdynės (plius dar paplyšusi vairuotojo sėdynė). Visą žiemą stengiaus medžiot Recaro sėdynes ir man tai pavyko. Nukoviau visiškai ledines Ford Escort RS2000 (mk7) priekines sėdynes. Jos nei kiek nenutrintos, neturi jokių įplyšimų ar skylučių, o taip pat yra švarut švarutėlės. Normalių nuotraukų neturiu, tad nuotraukos internetinės, bet lygiai tokių pačių sėdynių. Kol kas patogumas jaučiamas kambary, kur jos dabar ir stovi, bet iki vasaros turėtų atsidurti jau Pežuke. Žinoma, paskutiniu metu Fordo Recarai pasidarė populiarūs (Vilbcv įsigijo tokias pačias sėdynes kaip Mantas_lt turi), bet taip tik todėl, kad jos tobulos ir nebrangios. Mano bent jau raštas skirsis nuo kitų, cha.
Dabar labiausiai laukiu balandžio 6d., kai vyks slalomas, kuriame kruvinai ir aršiai susikaus Mantas_lt, Cheinikas, Vilbcv ir aš! Nu ir dar Silogizmo su savo limuzinu.
Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2013 spalio 16 - 18:47
#9
Parašyta 2013 kovo 28 - 10:57
#10
Parašyta 2013 kovo 28 - 20:09
#11
Parašyta 2013 kovo 28 - 21:19
#12
Parašyta 2013 kovo 28 - 21:23
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#13
Parašyta 2013 kovo 29 - 08:47
I <3 HATERS
#14
Parašyta 2013 kovo 30 - 18:47
Šį pranešimą redagavo Tarakonaz: 2013 kovo 30 - 18:54
#15
Parašyta 2013 kovo 30 - 22:59
#16
Parašyta 2013 kovo 31 - 22:10
http://tarakonaz.vho...velykos11th.jpghttp://tarakonaz.vho...velykos12th.jpg
Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2013 spalio 16 - 18:48
#17
Parašyta 2013 kovo 31 - 22:49
O jei nori priduoti agresyvumo, tai manau grafito spalva butu pats tas... nes juodi atrodo kaip skardiniai
aisku cia tik mano nuomone, vieni pritars, kiti paneigs... tik viena is ideju cia
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#18
Parašyta 2013 balandžio 01 - 09:53
#19
Parašyta 2013 balandžio 01 - 12:17
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0