Peršokti prie turinio


Nuotrauka

407 1,6 hdi sunkiai uzsikuria salta traukos nera iki turbina neisijung


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 donatas 77

donatas 77
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:peugoet 407

Parašyta 2015 gegužės 27 - 17:33

Kas gali padet

1,6 hdi variklis 2006m.

salta kuriasi is 5 karto pradedi vaziuoti iki 1700 1800 apsuku visiskai netraukia tada turbina isijungia pradeda vaziuoti

po turbinos isjungimo dirba viskas ok bet iki jos isijungimo netraukia visai baisu ant ziedo ar ant sankryzos pradet vaziuot

pakeisti oro ir kuro filtrai fap irgi nauja idejau

oro srauto matuokle pravalyta

nemeta jokiu klaidu

kompresija negali buti

vakar vaziavau 170 km/h vaziuoja ne dugnas

padekit


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 27 - 18:40

O kaip su EGR reikalai?

 

Beje, kiek už naują FAP mokėjai?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 donatas 77

donatas 77
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:peugoet 407

Parašyta 2015 gegužės 27 - 18:55

O kaip su EGR reikalai?

 

Beje, kiek už naują FAP mokėjai?

klaidu nemeta del egr

fap 166 e  ebejui yra

nuoroda

http://www.ebay.de/i...=STRK:MEBIDX:IT


  • 0

#4 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gegužės 27 - 23:47

Donatai, nepyk, bet pasakymas "isijungia" turbina yra nesamoningas. Gal nustebinsiu, bet turbina "isijungia" lygiai tuo pat metu kaip ir tavo variklis. Nuo kiek ji pradeda gerai tvarkingai pusti - cia jau kitas klausimas. Matuokle labai abejoju ar itakotu vedimasi, spesiu, kad tvarkingai uzsivestum net pilnai ja atjunges. Ar tik ne slegio reguliatoriaus ciudai cia? :) Siaip, mazai tiketina, kad forume kas nors pasakys ka konkreciai daryti, jami ir paleki pas viena is forumieciu ir padarai normalia diagnostika, o ne klaidu nuskaityma.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#5 donatas 77

donatas 77
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:peugoet 407

Parašyta 2015 gegužės 28 - 00:56

Donatai, nepyk, bet pasakymas "isijungia" turbina yra nesamoningas. Gal nustebinsiu, bet turbina "isijungia" lygiai tuo pat metu kaip ir tavo variklis. Nuo kiek ji pradeda gerai tvarkingai pusti - cia jau kitas klausimas. Matuokle labai abejoju ar itakotu vedimasi, spesiu, kad tvarkingai uzsivestum net pilnai ja atjunges. Ar tik ne slegio reguliatoriaus ciudai cia? :) Siaip, mazai tiketina, kad forume kas nors pasakys ka konkreciai daryti, jami ir paleki pas viena is forumieciu ir padarai normalia diagnostika, o ne klaidu nuskaityma.

ta beda kad ne lt

tai nuvaziuociau is kart

vietinius apvaziavau tai visi galvas kraipo tai tas tai tas nezinau sako

vienas is viso uzspango turbina sako remontas su nauja turbina nuo 1500 e

tai ir klausiu gal kam panasiai buvo


  • 0

#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gegužės 28 - 01:14

:D nuo to su turba uz 1500eu tai bek kuo toliau. Teks tau vistiek apsieskot vietinio meistro (nezinau kur esi), kuris moketu ziuret ka rodo parametrai, o ne klaidas nuskaityt. Klaidas cia forume visi moka nuskaityt, kas laida turi :) Kitas budas, kryziaus keliai kuriuos tu jau pradejai, kaip matai naudos is to 0. Taip puse masinos detaliu galima perkeisti ir niekas nepasikes. Reik butinai, kad kazkas nusimanantis paziuretu oro srauta, kuros slegi ir jo skirtumus, turbos slegi ir ju skirtumus, taip pat pati FAP'a, ar tvarkingai ten viskas nunulinta, ar visi davikliai veikiantys ir pan. Jei nori, kad kas nors ka nors tinkamai patartu tai reiktu bent jau panasios informacijos kaip sitoje temoje:

 

http://peugeot-kluba...ariklio-darbas/

 

Trecias postas Tado, tada tai butu kazkiek informatyvu ir galbut kas nors is forumo spec'u kazka ismislytu, tai bent jau aklai visko is eiles netektu keist.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 gegužės 28 - 01:17

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 gegužės 28 - 07:04

del vedimosi purkstukai gal pavarge, normalios dozes nebeispurskia ir nesiveda.. 


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 28 - 07:08

Ne dozėje paprastai problema būna, o tame, kad per daug varo į grįžtamą ir dėl to varymo šiek tiek užtrunka (o kartais net ir visai nepavyksta), kol siurbliui iš starterio apsukų pavyksta slėgį magistralėj (Rail'e) sukelt tokį, kad ECU pradėtų bent norėt darinėt tuos purkštukus iš viso...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 gegužės 28 - 07:35

tame ir reikalas kad purkstukuose esme gal kurime.. 


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 28 - 08:44

Kaip Vokietijoj, tai sakyčiau juos nebent iškart keist, ypač jei korekcijų nerodo per diagnostiką, kaip jau teko sutikti man pas vieną P207.

Tokiu atveju vokiečiai aišku pastatys ant stendo ir pasakys, kad viskas blogai, nes jau jie bus iš gamyklinės normos pagal katalogus seniai išėję, o ten tokių meistrų kaip pauliusj ar panašiai, nerasi, kur iš praktikos pasakys, kiek to nuokrypio realiai gali būti, kad darbas dar būtų tvarkingas...

Bet traukos dėl to trūkti... Gal ir gali, bet pastarieji du bolidai, kuriem buvo šiek tiek problemų su užvedimais būtent dėl drenuojančių purkštukų, traukė labai normaliai, nors drenavimo 2-3kartus daugiau, negu praktinė norma (ne gamintojo)... Purkštukai kalena, kaip siuvimo mašina, bet trauka normaliai :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 28 - 08:44

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0