Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6 HDi variklio darbas

klaksi relė kuro kiekis

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 tocekas

tocekas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 207 SW 1.6HDi

Parašyta 2015 gegužės 14 - 17:50

Sveiki, turiu tokią problemą. Dar žiemą važiuojant sumažėdavo variklio galia, žymiai padidėdavo kuro sąnaudos, variklis dirbdavo per jėgą. Daugiau akseleruojant trauka atsirasdavo. Pasiskaičius internete nusprendžiau, kad susidarydavo vakuumas bake, nes po kiekvieno tokio priepuolio atsukus kamštį girdėdavosi kaip įtraukiamas oras į baką. Iki šiol vakuumo problema nepašalinta, bet esant šiltiem oram ji lyg ir nepasireiškia. Šiandien vėl buvo tie patys simtomai, bet jau į baką oras nebeįtraukiamas, kartais užkūrus šiek tiek spustelnant akseleratorių juntamas trukčiojimas. Dar toks pastebėjimas, kad trauka sumažėja ir išauga suklaksėjus kažkokiai relei ir esant tokiai būsenai ji laikas nuo laiko suklaksi. Gal kas žinote kame gali būti problema, nes man atrodo, kad čia ne vien tik vakuumo bėda ir kas ten per relė klaksi?


  • 0

#2 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 14 - 21:38

Itariu rele langu sildymo,1,6hdi kai regeneracijas paleidineja apkrauna visa el.iranga,bent taip buna su 206;307 1,6hdi kiek teko pastebeti,ir ar ne geriau tau pirma diagnostika  pasidaryti...?


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 15 - 13:14

Pasijungėm Lexia, šiaip per pietų pertrauką pasičiupinėt, nes ir man įdomu. Paprastą PP2000 pasijungėm, nežinau gal jau čia Diagboxas tokiam geriau veiktų...

Klaidų variklis nemeta jokių, išskyrus standartiškai dėl nekaistančių žvakių.

Purkštukų parametrų neradau net :D

Srauto matuoklė laisvais sūkiais šaltu motoru 250-300.

Temperatūriniai grybo nepjauna

Kuro slėgį pataiko normaliai, praktiškai idealiai

Turbo sužiūrėt pamiršau, kaip ten jai sekasi.

Lindom ir prie FAPo

Truputį kitoks FAPo interfeisas, negu iki šiol čiupintų pežų ir citrų, ir atskiro kompo nerodo, tik skysčio siurblio kompas, kuris nieko nerodo išvis. O į FAPo parametrus einam per variklio kompą.

FAP load 69proc, bevažiuojant (vos keli km kelio) pakilo iki 71proc. Kai pradėjo takšėti relės po vairu ir krito galia, katalizo temperatūra pamažu šoko nuo 300-350C iki 500-550C. Išvažiavom ta proga prasipūst, pabandžiau priverstinę regeneraciją įjungt, bet kažkaip nenoromis ji jungiasi, tiksliau jungtis jungiasi, bet nelabai nori pati baigtis - rašo 10min trukmė, o per beveik pusvalandį nieko neįvyko. Nebeturėjom laiko dar ilgiau žaist. Perkrovus kompą ir PP jau skaičiukai FAP load 0%, bet gramų nesumažėjo ir nepadaugėjo (angliškai rašo kaip Eolio kiekis, esantis filtre, bet žinant prancūzų vertimus, tai čia tikriausiai rodo arba jau sunaudoto eolio kiekį, arba suodžių svorį filtre?). Rodo 57gramus. Reik bandyt važiuot, žiūrint, kas vyksta. Slėgio perkrytį rodo praktiškai niekinį, nebent davikliai sugedę... Berods nepakilo daugiau 50-60mbar net stipriau važiuojant.

Tarp paskutinių 5 regeneracijų vidutinis atstumas apie 280km. Tragiškai mažai, bet kaip supratau iš kolegos toceko, tai važinėjimo rėžimas maždaug 5-10km ryte ir tiek pat vakare, tai gal čia tiek ir nomalu.

Kadangi ne specialistas aš šitam reikale, tai galim palaukti specialistų komentarų, tiesiog bandau pateikti kažkiek aiškesnės infos :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 15 - 13:18

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 15 - 18:00

Itariu tas 207 1.6hdi su siemens sistema sid807 todel ir nera korekciju purkstuku bet yra kitas "navarotas" purkstuku kodai,cia kaip fordas/mazda 1.6tdci tip top variklis kaip peugeot,bet korekciju nera.tad purkstukus tik ant stendo.

O va del fap vertetu susirupinti "Tarp paskutinių 5 regeneracijų vidutinis atstumas apie 280km"


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 gegužės 15 - 18:01

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 tocekas

tocekas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 207 SW 1.6HDi

Parašyta 2015 gegužės 27 - 20:45

Pagaliau atradau laisvo laiko. Tadas kaip ir jau surašė kompiuterio parodymus. Po to pasivažinėjimo buvusių valymosi simptomų nebėra. Užsivarius ant duobės patikrintas faktinis eolio kiekis. Maiše likę gal 50 g skysčio, bet jo jau nebeištraukia, be to maišas kažkur kiauras. Nuspręsta šalinti filtrą.


Šį pranešimą redagavo tocekas: 2015 gegužės 27 - 20:46

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0