Peršokti prie turinio


Geriausiai įvertintas turinys


#737957 P407 tepalas aušinimo bakelyje

Parašė Laimonas 2016 lapkričio 02 - 11:00

Turėjau egzempliorių aną savaitę(nors istorija ilgesne).

 

ISTORIJA:

 

Nusipirko žmogus prieš 7 metus Peugeot 407 SW, ant skydelio buvo 51k (wtf sakysit). Važinėjo laimingai beveik 5 metus, tik tepalai, skysčiai. Dabar 82k. po tų 5 metų prasidėjo bėdos su FAP (buvo arti 70k). Kadangi Klaipėdoje darė "BRANGIAI", tai vežė į Šiaulius pas šiknarankius, išrogramavo FAP filtrą. Mašina visvien netraukė, bet jokių klaidų nemetė. Pežo centras, Eoltas, Autoaibė ir dar 3 servisai bėdų nenustatė - vienintelė išvada PEŽO GAVNO. Klaidų nėra, diagnostika tuom ir baigias. Bet dauguma jų - greičiausiai turbina. Po servisus nabagę pravarinėjo 2,5 MĖNĖSIO. Žmogus retauravo turbiną. Visvien netraukia, klaidų nemeta. Turbo meistrai: Pežo gavno, todėl neužpučia. O dar kur žiemą nesijunginėja pavaros (užšaldavo trosas). Pabrėšiu, KAIP TAI GALI BŪTI kai mašina ~70k tebėgus. Visi suvaro ant PEŽO gavno. Pabrėžiu, daugiau jokių bėdų, tik nevažiuoja kaip priklauso.

 

DABAR:

 

Prieš nepilnus metus kreipėsi į mane. Žinoma iškart tik pravažiavus, sustaojus ant kelio radau padriskusia Turbo valdymo slangele, pakeiciu nauja, masina lekia ir pyst vel nebetraukia, jokiu klaidu, nieko. Matau turbo potenciometras grybauja, todėl ir nebeužpučia, bet klaidos nemeta (Šiaulių elektronikos specialistai IŠPĖDĖEFINO ne tik PDF bet ir visą klaidų lentelę). Sutvarkius failą į TOKS KOKS PRIKLAUSO, akurat, potenciko bėda. Savininkas panikoje, nes nesenai turbo tvarke (aiško potencika sena pailiko). Anyway, pasiuliau keisti i kita naują kinišką(50/50 kad veiks) arba užsakinėt naują originalų su vakumo valdymo rezervuaru (180e). Žmogus: O gal yra galimybė kažka dar padaryt? Matosi iš kalbos kas antras žodis jau PEŽO GAVNO (vos ne metai sudėjus vargo). O dar lemputės stabdžių kartais neveikia. ELEKRONIKOS hemarojus. Čia jo žodžiai. Spjaudėsi ir pan. Sakau palik mašina, lupau lauk potencika(aisku vartai nuciulpti ir OIJ kaip smagu) pravaliau 1000 kartu pramankstinau, pratestinau. Is 20 paspaudimu 1-2 kartai FAIL. Surinkau, sutvarkiau vakuumus, fsio masina vaziuoja, zmogus dziaugias. Bet paaiškinta, tai tik laikinas sprendimas.

 

Išaiškinu, kad čia ne pežo gavno, o meistrai ir svarbiausia... PATIKRINUS PAGAL VIN ir pagal kompu įrašus - RIDA turėtų būti virš 350000km. Blyn. sakau kiek mokejot. Sako 18000 litų. Prieš 7 METUS????? sako jo. Su 50 000km rida? WTF. Mano katiliukas VERDA. Nes pežo matai gavno ir prie 70 000km reikia keisti turbina ir reikia FAP remontuot. ŠAIZE. Tada rinkos kaina ėjo apie 25 000-35 000lt, nekalbant jau apie kad čia kosminė rida. Na bet nupirko žmogus ir dar sugebėjo kažkaip 5 metus nieko neremontuot. Taigi, nėra tas Pežo toks blogas. Blogas mastymas, požiūris ir NAIVUMAS, JUODAS naivumas. Ir tas pasakymas: "BET MAN SAKĖ kad tikra rida". Arba: "JUK NE RIDĄ PERKI O ŽIŪRĖK Į BENDRĄ STOVĮ" - žinot ka, tada Jums taip ir reikia. Nudegsit 1,2,3,4 kartus, gal pasimokysit pirkdami daiktą PIGIAI ir LAAAAAABAI gerą. Žmogui atskleidus visas tiesas apie mašinos istoriją ir šiaip atvertus į + - teisingą mastymo kelią, stovi jis pas mane, veidas baltai žalias. "I KU MONEJ SIULA DARYYTEE?".  Na sakau dabar mašina važiuoja, bet nežinau ar ilgai, nes čia tik laikina pagalba, reikia užsakyti dalis ir keisti. OK sako. Neskambino vos ne metus. Ana savaite pasireiskia. Ai jau puse metu netrauke taip kaip turi traukt, bet sako pofig. Jei ismeta klaida ant skydelio, tai po kurio laiko dingsta. Na taip ir turi but pas Siemens SID803. Aišku po tencikas blūdija. Ale brangu detalė + pakeitimas. Vėl tą pačią operaciją atlikus - požymiai dabar jau trubina nebeužkelia daugiau 1800Mbr nei tiesiogiai vaakuma padavus nei per reguliatoriu. Žodžiu arba užtuko reguliaciniai sparneliai turbos arba nuotekis oro. Oro nuotekio ner. Nuo važinėjimo su nepilna galia ARBA dėl blogos restauracijos dabar vėl reikia remontuoti TURBINĄ. ŽMOGUS melynai žalias man beria į ausis O SAKEI PEŽO GERA MAŠINA. WTF. O kad jam aiškini valandą laiko, jog reikia susitvarkyti iš karto, tia ne, kol važiuoja tol GERAI. Visiem darbam (čia įskaičiuota ir mano labdara) sukišo arti 1000e per 2 metus ir dabar nusimato dar 400-500 su turbo. PEŽO GAVNO.... O skydelyje IDEALIAI ŠVYTI 81200km. BULL SHIT. Sako neberemontuosiu, nes galo nesimato ir PEŽO nebepirksiu NIEKADA GYVENIMA TO ŠŪŪŪDO.

 

Norėtusi paimti gero šampūno ir išplauti jam galvą. Nepiktybiškai, nieko prieš tokius asmenis neturiu, tiesiog, padaryta klaidu:

 

1. Nupirkta mašina 40% mažesne nei rinkos kaina;

2. Rida visiškas absurdas (vėlgi pririšant prie kainos);

3. Pagrindine bėda dėl tolimesnio N servisų ir N LAIKO - šūdrankių programuotojų NAGAI;

4. Restauravo turbiną už 350eur (čia su nuėmimu), kai normali turba su garantija viena be pakeitimo kainavo 400e - pakeitė be potenciko ir dar nežinia kokiom dalim, nes atlaikė tik ~10k

5. Nenorėjo uždakinėti nei "kiniško" nei su visu valdymu potenciometro, nes po mano pravalymo "GARA YR";

6. Dabar mašiną nori varyti į laužyną, nors realiai reikia tik turbiną pakeist, visa kita melač.

 

Jo žodžiai: "visa mano giminė sako pežo gavno".     KRC KEEEEEP GOING, so far so GUUUT.

 

Dar kart, nieko asmeniška, tiesiog. Sorry už OFFTOPIC, bet jei esi ubagas(plačiaja prasme, gyveni ne pagal galimybes), tai nereiškia, jog jei radai kažkieno numestą daiktą už pusę kainos ir jis tau nekels bėdų. Geri daiktai nesimeto, juos arba perka arba vagia(aišku lietuviai).


  • 5


#652517 Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)

Parašė Laimonas 2013 rugsėjo 23 - 20:20

VISKAS APIE AMVAR PAKABĄ.
Montuojama ji buvo su V6 varikliais, tiek pas 407, tiek pas 607. Nesvarbu ar tai Dyzelis ar Benzinas, jei V6 tai pakaba su adaptyviais amortizatoriais AMVAR. Zinoma priklauso nuo komplektacijos, gali buti ir be ju, bet pas 2.0 - 2.2 dyzelius ir 2.2 benzina montuojama ji nebuvo. Is tikro, tai sudetinga kompleksine sistema ir nors jei vienas daviklis gauna neteisingus parametrus baigiasi komfortiskas vaziavimas. Klaida kompas ismeta tik tuo metu, jei nutruksta signalas. Kitais atvejais klaidu nematysit, viska reikia ziureti PP2000 LIVE rezimu.

AMVAR principas:

Posted Image
Posted Image

Nusprendziau pasidalinti siokia tokia savo patirtimi, senai galvojau parasyt bet vis nerasdavau laiko... Mielieji Peugeot savininkai, kurie skundziasi jog ju 607-tas vaziuoja kaip golfas (o kartais ir tas golfas minksciau vaziuoja) apacioje gulinti info JUMS.

Visu pirma atsakom i klausimus:
1. Ar pas Jus yra AMVAR pakaba? Turi buti “SPORT” mygtukas su amortizatoriaus simboliu (pas 607 jis prie porankio);
Posted Image
2. Ar nera padangu slegis per mazas/aukstas. ISKART UZBEGU KLAUSIMAMS I PRIEKI – atsakymas – jeigu slegis per mazas (padanga perminksta) tada AMVAR kompiuteris mano, jog vaziuojama pakankamai lygiu pavirsiumi ir padidina amortizatoriaus “kietuma”, taiga ivaziavus i kokia kelio “propersa” ta eiga sukietinta pavirsta dideliu “DUN” per pakaba. Jeigu slegis perdidelis (pvz 2.8) tada atvirsktinis variantas, suminkstinama pakaba ko pasekoje pradeda masina plaukioti po kelia. O isivaizduokit, jeigu auksciai kompui uzduoti neteisingai ir dar kadangi kietai vaziuoja masina nuleidziat slegi, tai viskas dar pablogeja nes AMVAR kompas tiesiog sublusta. Taigi, numatytas slegis padangose 2.5 PRIEKYJE ir 2,3 GALE. Tuoj vel kas protingesnis uzduos klausima… “O kodel parasyta, kad prie pilnos apkrovos laikyti padangose 2,7 priekyje ir 3,2 gale???” Atsakymas – tam ir yra aukscio davikliai, jei masina nusesta nepradejus vaziuoti(pamatuojama pries judesi), AMVAR kompiuteris pradeda veikti kitu rezimu (ijungiama kita programa), taiga viskas cia apgalvota. Slegis padangose yra KRITINIS reikalas pas AMVAR.
3. Ar vaziuokle tvarkinga? (uztenka paprasto serviso ivertinti ar nera klibejimu bei apsitepalavusiu amortizatoriu) ir geresniame servise imanoma pasidaryti amortizatoriu testa %. Jei AMVAR pakaba, testuojama jinai neijungus !SPORT! rezimo.
4. Jeigu pirmi 3 punktai tvarkoje einame prie sio punkto. T.y. jungiame diagnostika, tam tinka tik PEUGEOT diag2000 arba Lexia per PP2000. Susirandame “Variable suspension” ir darome klaidu paieska. Jeigu klaida uzfiskuota, tada aisku, reikia padaryti taip, kad jos neliktu, o ne “nutrinti”. Dazniausios bedos:
1. Nera rysio su aukscio sensoriumi;
2. Blogas signalas is sensoriaus;
3. Bloga dinamine info is variklio kompiuterio. PIRMU atveju tikrinam ta sensoriu su kuriuo nera rysio, gali buti, kad jis vapse sulauzytas arba jums pasiseke kontakto nera fiskeje. ANTRU atveju jei grandine gera belieka keisti kitu sensoriumi. TRECIU atveju tikrinti laidyna nuo variklio kompo iki vaziuokles kompo.
5. JEI KLAIDU NERA, pereiname prie “Parameters measurements”. Mus domina pagrindiniai DU parametrai, t.y. “Hr1 bei Hr2” auksciai BEI rato bei vaziuokles aukscio santykiai.
Hr1 ir Hr2 apskaiciuojami taip (jie ivedami kaip KONSTANTA):
Hr1 = Y – X, t.y. X - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko A (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Hr2 = Y – X, t.y. Y - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko B (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Sufleruoju, dazniausiai buna priekiniai auksciai (Hr1) ~150mm, o galiniai (Hr2) nuo -15,00mm iki -20mm (taip cia su minusu, nes pamatavus dazniausiai gaunamas neigiamas atstumas arba artimas 0-iui), viskas cia OK, nebent yra keltas GALAS su gumomis, tada bus +, todel ir reikia ivesti kitas reiksmes dedant gumas po spiruoklem. Sitas yra LABAI svarbu, todel ir galvoja zmones, kad pakisus gumas masina nestabiliai pradeda vaziuoti + skaudziai ima duobes. Visada pakelus gala butina ivesti realias reksmes esamas reiksmes, kitaip AMVAR kompiuteris duoda klaidinga signala amotizatoriui ir prasideda “golfo” efektas. Zodziu reikia suvesti tai kas yra po galo iskelimo. Kaip pamatuoti aukscius aprasysiu apacioje. >>
Rato bei vaziuokles aukscio santykiai apytiksliai tokie (sedint vienam zmogui masinoje, gali skirtis apie 10mm nuo mano
pateiktu, bet negali vienos asies ratu skirtumas buti didesnis nei 2, zinoma masina turi stoveti IDEALIAI lygioje vietoje):
Priekiniu ratu: ~20mm;
Galiniu ratu: ~24mm.
JEIGU randate neitema skaicius, pvz. -80mm(minus), reiskias kazkas kojele daviklio ne is tos puses uzmoves po
kokio nors vaziuokles remonto ar tai netycinio uzkliuvimo.
6. JEIGU visi sitie parametrai geri, tada lieka tik amortizatoriu testas ant stendo.
Su idealiai veikiancia AMVAR pakaba turite plaukti kaip gulbe per lygu ezera  O BET TACIAU, turi AMVAR 1 minusa, jei vaziuoji ilga laika lygiu keliu didesniu greiciu ir islenda kelio “policininkas” pakaba nespeja adaptuotis ir gauname skaudziai per pakaba, taciau jei dar ir parametrai arba slegis padangosi ne REIKALAUJAMAS, turime mazu maziausiai GOLFINI vaziavima. Tai tiek.

ZADETA Hr1 ir Hr2 skaiciavimo pricedura:

1. Pakeliam/nuleidziam masina jog atitiktu nurodyti auksciai. Nuleisti galima su spec dirzais, bet jei ne, tai pades i bagazine idedant atitinkamus svorius, cia jau jusu ismones menas. Pakelti aisku su domkratu ar pan... H1 PRIEKIS H2 GALAS.
Posted Image

2. Ismatuojam auksti nurodytose vietose Hr1 priekis Hr2 galas:
Posted Image
Posted Image

Norodau aukscio davikliu vietas:

Galas desine (keleivio):
Posted Image

Galas kaire (vairuotojo):
Posted Image

Priekis desine (keleivio):
Posted Image

Priekis kaire (vairuotojo):
Posted Image
  • 4


#758930 Peugeot Klubo 18'tasis Gimtadienis!

Parašė Mamutas 2018 spalio 28 - 18:59

Kelionėje bus skaitomi praeitų metų gimtadienio palinkėjimai, rašomi nauji, vyks aukcionai ir daug tų dalykų, kurie kasmet vykdavo Trakuose.
  • 3


#751915 PEUGEOT GRAND MEET 2018

Parašė Mamutas 2018 vasario 12 - 10:56

Peugeot_klubas_GrandMeet2018_blue_600.pn
DĖMESIO ! UWAGA !   :) Artėja jau 18-tas, tradicinis "Peugeot" gerbėjų vasaros suvažiavimas "Peugeot Grand Meet 2018" ! Renginio metu laukia įvairios pramogos, kultūrinė programa, susitikimai su senai matytais klubiečiais bei pažintys su naujais. Kiekvienas ras ką veikti - pramogauti, linksmintis ar pailsėt nuo kasdienės rutinos.
 

Šių metų Peugeot klubo GM vyks liepos 6-8 dienomis (nuo penktadienio iki sekmadienio). Didžiausias klubo renginys vyks ... prie Punsko, Lenkijoje !   :)

 
Taip, GM'as pirmą kartą peržengia Lietuvos sienas. Neišsigąskit - atstumas nuo Kauno - tik apie 100km, nuo Vilniaus ar Klaipėdos - apie 200km. Kokie privalumai?
 
Žinoma - mažesnė kaina;
Daug nedidelių kambarių su patogumais;
Daugiau ir įvairesnių pramogų;
Didžiulė teritorija prie ežero;
18mečiai ir 19mečiai vėl galės pasijusti žmonėmis   :D (Verygos rankos trumpos);
Na ir užsienis, egzotika ten žinai...  :D
 
Reikės pasirūpinti ar pasitikrinti:
Vairuotojams - draudimo žaliom kortom;
Tėvams - vaikų dokumentais;
Jei jums draudžiama išvykti iš šalies, tai... soriukas.    :)
 
GM 2018 vyks sodyboje "Šilainė". 
 
 
Rekomenduojama važiuoti per Punską, pasukti "1 Maja" gatve ir toliau sekti nuorodomis "Šilainė". Jų tikrai yra prie kiekvieno posūkio. Norintys daugiau egzotikos - galite važiuoti traukiniu iki stotelės "Trakiszki", nuo kurios parsivešim į sodybą (~3km). Tik traukiniai vaikšto retai.
 

Dabar apie sąlygas.

 

Renkamės sodyboje liepos 6 dieną nuo ~12val.  

 

S T O V Y K L A V I E T Ė

* Sodyba nuošalioje teritorijoje;

* Ežeras;

* Daug erdvės, kurioje tilps visi, taip pat bet kokio dydžio palapinė ir Jūsų automobiliai;

* Daug nedidelių kambarių šeimynoms;

* Tinklinis, krepšinis;

* Pirtis;

* Baras;

* Lauko pavėsinės;

* Vaikų žaidimo aikštelė;

* Šašlykinės;

* Virtuvė, šaldytuvai, dušai, WC, pokylių salė;

* Valtys, baidarės, vandens dviračiai (valanda ~2-3€);

* "Extreem pūslė", vandens burbulai;

* Pasivažinėjimas brička, jodinėjimas;

* Maitinimas.

 

N A K V Y N Ė

2 - 6 vietų kambariai;

Palapinės.

 

Kambarių turėtų užtekti visiems (kitu atveju pirmenybė bus pirmiau užsiregistravusiems ir šeimom su mažais vaikais, nėsčiosiom ir pan.). 

 

A U T O M O B I L I A I

Automobiliams teritorijoje yra aikštelė. Tilps visi.

 

L A I S V A L A I K I S

Pasiimkit viską, ką manot būtina stovyklaujant geram laisvalaikiui praleisti (kamuolius, raketes, kortas, kaimynę (-ą) ir.t.t)

 

K A I N O S

 

Asmeniui 1 nakvynė lovoje kainuoja 15€.

Asmeniui 1 nakvynė palapinėje kainuoja 10€.

(nuo penktadienio iki sekmadienio yra 2 nakvynės jeigu ką).

 

Klubo nariams* (asociacijos nariai, mokantys nario mokestį) - 50% nuolaida.

* galima pasitikrinti čia.

 

PVZ: Penktadienį (iki sekmadienio) atvažiuoja pora, kurios vienas yra klubo narys. 7.5€ x 2naktys + 15€ x 2 naktys = 45€ porai dvivietis kambarys visam renginio laikui.

 

V A I K A I

Iki 13m. 1 nakvynė lovoje kainuoja - 10€;

Iki 3m. - nemokamai.

 

M A I T I N I M A S (dienai)

Pusryčiai - 4€;

Pietvakariai - 6€;

Vaikams iki 13m - 20% nuolaida.

 

K Ą  R E I K I A  D A R Y T I ?

Jei galite ir norite važiuoti, nieko nelaukdami siunčiate el. laišką adresu [email protected] (Subject=GM2018)  ir laiške surašote:

1) Nick'as;

2) __ Važiuojančiųjų skaičius (kartu su tamsta) + __ Vaikai (kokio amžiaus);

3) Pageidaujamas gulimasis plotas: Kambarys, palapinė, ... ;

4) Maitinimas (detalizuojat);

5) Kontaktinis telefonas;

 

Neatidėliokit registracijos paskutinei savaitei - anksčiau užsiregistruosi - ramiau miegosi.  :)

 

FB eventas

 

Kada kas nuo kokio miesto pajudės - susirašysime vėliau.

 

Do widzenia!   :)

 

c381d07e-508d-4c27-b629-15f7cdda14ff.jpg

 

Preliminari renginio dienotvarkė:

 

Penktadienis, 07.06

 

12:00 – 17:00 Atvykimas, registracija, įsikūrimas, pažindinimasis, palapinių statymas, deginimasis, maudymasis, tinklinis, kitos pramogos, laisvas laikas.

17:00 - 18:00 Pietvakariai.

21:00 - Kartu su lietuviais visame pasaulyje sugiedosime "Tautišką giesmę".

21:10 - ... Pirtis.

22:00 – ... Dainos, šokiai, sula ir tamsa.

 

Šeštadienis, 07.07

 

10:00 – 11:00 Pusryčiai, kava, mineralinis...

12:00 – 15:00 Kelionė brička į Prūsų - Jotvingių gyvenvietę.

15:00 – 17:00 Komandinės rungtys.

17:00 - 18:00 Pietvakariai.

18:00 - 19:00 Naujųjų klubiečių pagerbimas.

20:00 - 21:00 Rezultatų skaičiavimas, apdovanojimai, teisėjų korimas, asmenukės, blykstės, šampės laistymas...

21:00 - … Pirties metas

23:00 - ... Pašnekesiai su ežero laumėm...

 

Sekmadienis, 07.08

 

10:00 – 11:00 Pusryčiai, kava,

11:00 – 12:00 Šeimyninės rungtys

13:00 - 15:00 Nuodėmių nuplovimas ežere, daiktų susidėjimas, renginio uždarymas, atsisveikinimo ašaros beigi apsikabinimai…

15:00 – Biedronka, namai...

 

Tvarkaraštis iki renginio gali nežymiai pasikeisti arba pasipildyti.

 

Renginio rėmėjas: http://www.peugeotlietuva.lt/

 

peugeot_logo.jpg


  • 3


#740004 borto komp. mygtukas (trip computer button)

Parašė diawollo 2016 gruodžio 28 - 19:56

nera ka prilituot, iskrito tas metaliukas kazkur pries du metus, nebent burti

diaw man prie prancuzisko dizaino ne taip dera sitie mygtukai, tureciau volvo sueitu ir net pagyvintu vaizda

Čia buvo normalus patarimas aištinga mergaite. Tai mokėk 5000e už naują bloką neverkęs  ;]


  • 3


#730920 PEUGEOT GRAND MEET 2016

Parašė Mamutas 2016 gegužės 15 - 19:31

 DĖMESIO !!! PEUGEOT KLUBO GRAND MEET 2016 ARTĖJA!!!   :good:

 

Š.m. liepos 8 – 10 dienomis (nuo penktadienio iki sekmadienio) prie Gaveikių ežero, Sidabrių k., Vilniaus r. ( žiūrim ) - Adomo sodyboje, vyks šešioliktasis, tradicinis PEUGEOT klubo narių vasaros susitikimas!

 

Čia suvažiuos PEUGEOT automobilių gerbėjai iš visos Lietuvos. Visi klubo nariai bei prijaučiantys galės pailsėti nuo kasdienių rūpesčių, susitikti su senai matytais klubiečiais, susipažinti su naujais. Tradiciškai atvykusieji bus kviečiami aktyviai dalyvauti įvairiose rungtyse, akcijose atrakcijose ir t.t.

 

Dabar apie sąlygas.

 

S T O V Y K L A V I E T Ė

Užmetam akį į artėjančio renginio vietą ( čia ).

Taigi, ką mes šiemet turim:

* Stovykla ant ežero kranto uždaroje teritorijoje;

* Ežeras skaidrus ir žuvingas, krantas smėlėtas;

* Didelė teritorija, kurioje tilps bet kokio dydžio palapinė ir Jūsų automobiliai;

* Kambariai / lovos šeimynoms;

* Tinklinio, badmintono aikštelės, stalo tenisas ir stalo futbolas;

* Pirtis su tvenkiniu;

* Lauko pavėsinė, židinys;

* Šašlykinė ir malkų bus, bet visada galima atsivežti ir savo;

* Virtuvė, šaldytuvai, dušai, WC, TV, pokylių salė;

* Valtis (jei turit liemenes - pasiimkit).

 

N A K V Y N Ė

Keli šeimyniniai kambariai;

Sofos - lovos priepirty, salėj;

Palėpė;

Palapinės.

 

Į kambarius pirmenybė bus suteikiama nėščiosioms, šeimoms su mažais vaikais ir pan.

Užvalkalus patalynei rekomenduojama pasiimti (galima ir neimti - kainuos papildomus kelis €).


A U T O M O B I L I A I

Automobiliams teritorijoje yra aikštelė. Tilps visi.


L A I S V A L A I K I S

Pasiimkit viską, ką manot būtina stovyklaujant geram laisvalaikiui praleisti (meškeres, kamuolius, kortas, kaimynę ir.t.t)

 

K A I N O S (kainos nurodomos klubo nariams* / forumo dalyviams)

Kainos (nuo penktadienio 12val. iki sekmadienio pietų):

Asmeniui palapinėje, automobilyje, kitame kilnojamame objekte, dalyvio mokestis – 5€ / 10€;

Asmeniui palėpėje, pirtyje, lovoje – 7,5€ / 15€;

Asmeniui kambaryje - 15€ / 30€;

 

K Ą R E I K I A D A R Y T I ?

Jei galite ir norite važiuoti, nieko nelaukdami siunčiate el. laišką adresu  [email protected] (Subject=GM2016)  ir laiške surašote:

1) Nick'as;

2) __ Važiuojančiųjų skaičius (kartu su tamsta) + __ Vaikai (kokio amžiaus);

3) Pageidaujamas gulimasis plotas: Palapinė, vieta palėpėje, kambarys, ...

4) Kontaktinis telefonas;

 

* klubo nariai - susimokėję klubo nario mokestį (ir kandidatai) - pasitikrinti galima čia.

 

Renginio rėmėjai:

 

peugeot_logo.jpg

 

logo_ISIC.jpg?464c5e


  • 3


#697925 Peugeot 205 DOHC

Parašė Silogizmo 2015 sausio 29 - 20:21

Andrejau, ne tik, kad nebus jokio tarpinio varianto, bet manau, kad jeigu tu sugebėsi iš šito sado mazo cirko padaryt kažką, kas neišsitaškys pirmame pusūkyje į pakelėj besiganantį arklį, tai technikinėj dar ir baudą gausi, kad išdrįsai su tokiu hibridu-frankenšteinu be jokių kėbulo numerių ir panašių daiktų pasirodyt gatvėj. Siūlau protingesnį variantą - viską į metalo laužą ir pasimelsk Dievuliui, kad Probe variklis-kėbulas dar laikytų ir teiktų džiaugsmo. Bus mažiau problemų ir mažesnė tikimybė, kad ką nors nukuokosi pakeliui link Švenčionių. 


  • 3


#690869 Naujoku prisistatymas

Parašė PatsSauDievas 2014 spalio 22 - 22:52

 

Šalčininkiete,22 m.

gyvenanti Vilniuje.

kam reiks masaziuko nugarai pavargusiai nuo vairavimo kreipkities,padiesiu kuom galiu ;)

Gyvenu Seskineje. 

Mokyklos laikais buvusi sokieja

Sitos info butu uzteke :D

Prades dabar forumo vyrai murai plestis nuo kriutines marskinius ir kovot del vietos eileje i masaza :) Nagi, kas antras eileje po manes? :)


  • 3


#690768 Depolution System Faulty !

Parašė taurius 2014 spalio 22 - 09:03

2.7 HDi dažna problema EGR vožtuvų strigimas. FAP filtras pas juos kelia mažiau problemų ir retai užsikemša - aišku varikliui kvėpuoti nepadeda, bet čia jau atskira diskusija.

 

Diagnostikos metu rodomos oro srauto matuoklių klaidos yra dėl stringančių egr vožtuvų, nes jie reguliuoja oro srautą, o jiems stringant, kompiuteris mato neatitinkančius normų oro srauto rodmenis, todėl ir "pyksta" ant oro srauto matuoklių. Sutvarkius EGR vožtuvus, dings ir oro srauto klaidos.

 

Valyti galima, tačiau tai yra laikinas ir brangus sprendimas. Gamintojas deklaruoja, jog pakeisti vieną vožtuvą 2.7HDi varikliui užtrunka 6 valandas, kadangi jų yra du, tai turime 12 darbo valandų. Pats vožtuvas stringa dėl suodžių, dėl išdilusio ašelės arba kartais dėl blogo padėties daviklio, todėl valymas gali tiesiog visai nepadėti. Vožtuvą keisti naudotu irgi nerekomenduotina, nes šiems varikliams bėdos dėl EGR'o prasideda nuo maždaug 70 000km ridos. Esu matęs naujesnių 3.0hdi 177kw variklių su EGR bėdomis, nuvažiavusių tik 50 000km, todėl tikimybė nusipirkti stringantį vožtuvą yra labai didelė.


  • 3


#690110 Peugeot Klubo 14'tasis Gimtadienis!

Parašė Mamutas 2014 spalio 13 - 09:47

Ar Jūs girdit beldimą? Ne, ne šitą - :fool: Tuoj išgirsit! Gi keturioliktas klubo gimtadienis jau stuksena! :clap:    

 

Pasak legendos, kuri eina iš lūpų į lūpas, metai iš metų, kurią pasakoja senoliai (kažin, ar dar beliko jų gyvų), tai įvyko gūdžiais 2000-11-11. Tada Trakuose susitiko du būriai. Vienas iš Kauno pusės, kitas - nuo Vilniaus. Aptemo dangus nuo tokios gausos žmonių ir liūtų kiekio (tais laikais liūtą ne kasdien gatvėj pamatydavai). Bet jokio mūšio tada nebuvo - atvirščiai - kauniečiai susibičiuliavo su vilniečiais, daužė bokalus ir nutarė, kad ateitį kurs drauge. 

Šiemet paminėti garbios datos renkamės lapkričio 15 d. (šeštadienį), tradiciškai pirmojo susibūrimo vietoje - Trakuose. Tad, visi seni ir jauni nieko nelaukdami puošiatės ir ruošiatės dalyvauti puotoje. 

~12:00 Renkamės prie kavinės - kibininės "Turistas" (Karaimų g. 66A, Trakai). Ten kur viskas ir prasidėjo.

 

~16:00 Pajudėsim pas StopForce į pirtį (Galgiuose). Pakeliui pasirūpinsim užkandžiais ir gaiviaisiais gėrimais pavakarojimui. Jei yra neragavusių StopForce vantos skonio - tokios progos geriau nepraleisti. :) 

 

Programoje:

 

Kibinai, alus, tradiciniai palinkėjimai, atsiminimai, gimtadienio tortas, akcijos, atrakcijos, siurprizai ir STAIGMENOS !  :)~ 

Staigmenų žadam pateikti ne vieną! Nori apie jas sužinot pirmas? DALYVAUK ! 

 

Neatvykę į Trakus rizikuojat visus metus sirgt savigrauža ir pavydu! :ph34r:

 

Taigi iki susitikimo gimtadienyje!  :good: 


  • 3


#729565 Apie Peugeot 508

Parašė dzonyB 2016 balandžio 21 - 19:40

Chebra pilstot vejus temoje apie 508, paskui kai zmogus klausia apie auto, sakot skaityt tema, bet kai skaitai pora lapu visiskai vejus ir nieko konkretaus neranda, tik pilstimus.

 

 P.S. moderatoriai galetumet pratrint ko nereikia cia ir maniski posta.


  • 2


#690876 Naujoku prisistatymas

Parašė sanis 2014 spalio 23 - 06:32

Not bad. Masažas + prezikų parduotuvė ;-)
  • 2


#726949 Dviračių dalys (shimano)

Parašė diawollo 2016 kovo 21 - 13:36

nu bet kas iš to jis kietas, standus visas, užlipo ant mano, nulipt nenorėjo..

That she was said  :D Sorry už offtopic, bet nesusilaikiau  :D


  • 3