Peršokti prie turinio


Nuotrauka

EGR Vožtuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 271

#1 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2012 liepos 17 - 10:53

Sveiki , Vat neperseniausia nusipirkau savo 406 80kw bet pravaziavus nepasakytum kad joje 80kw ,masina buka isrisau tokia problema ,EGR tikriausiai neveikai. atjungus slangele kuria ateina vaakumas i EGR ir pravaziavus visai kita trauka pasidare . norejau atsukt ir pravalyt ta Egr'a bet varztai prikepe niekaip neina atsukt. Noriu sužinot jusų nuomone ir pamastymus ar važinėt atjungtu taip jau blogai kaip kai kas sneka.(skaiciau daug forumu bet aiskios nuomones taip ir nesusidariau :hmm: )
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#2 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 liepos 17 - 11:58

Sveikas. Naujasnem gal ir ne i nauda, o siaip su savo senesniu 80kw hdi visada su atjungtu vazinejau, nes jau ir neveikiantis, ir tepalais pasruves buvo. Masina vaziavo kaip priklauso, sanaudos irgi nemirtinos. Tik vienas niuansas tai, kad varikliui ziema truks silumos, tuo atzvilgiu egr naudingas. Dar sako, kad susimaiso su oru ir taip dirbtinai sumazina cilindro turi ir vidaus deigmo temp. O jei jo nera tada riebinamas misinys, bet viskas salyginai. Pats dabar mastau kaip cia su juo but, bet pas mane 2.2hdi ir jis veikiantis. Ziemai webasta turiu. Zodziu nesuprasi. Nesu girdejes dar nei vieno normalaus komentro/pasisakymo sia tema. Tie kas nezino rekia daugiausiai, tie kas zino nieko nesako arba lazdavoja. Taigi, paciam liks sprest bet kuriuo atveju.
  • 1
2.2HDi 136ag/[email protected] ~200ag/410nm

#3 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.725
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 liepos 17 - 12:09

EGR is esmes sumastytas tam, kad sumazintu i aplinka patenkanciu nesudegusiu degalu kieki t.y. ekologiniais sumetimais, kai jis veikia nei ekonomijai nei traukai itakos jis neturi, nes jis atidaromas tik tada kai atleidziamas akseleratorius, kai mini per pedala egr uzdarytas, nes kitaip ismetamosios dujos neissuktu turbinos, del to sugedus egr atidarytoj padety, netenkama galios...pirmo komentaro autoriui uztektu pasikeist egr vakumo elektrini valdyma ir viskas butu gerai ir aplinka maziau terstum, nei su visad uzdarytu egr, o siaip kai jis visad uzdarytas, neturi itakos nei tavo motoro darbui, nei ekonomijai, nei ausinimui...o del silumos trukumo ziema kazka skiestelejai, nebent tik kad veikiant egr variklis greiciau susyla ant laisvu, jeigu vaziuoji tai ar egr veikia ar ne, variklis syla panasiai..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#4 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2012 liepos 17 - 12:19

Tai vat jai jis veiktu as net nelysciau prie jo ,bet kadangi masina važiuoja ne kaip 80 o kaip 66 kw tai manu reikia ieskot problemos . Ispradziu buvau pasiryžęs jį nuimt ir pravalyt ,bet varztai tiek prikepe kad niekaip neatsisuka . O atjungus vaakumine slangele nuo EGr trauka tikrai pagerėjo . Tik vat kiek tas atjungimas kenkia ar padeda masinai man neaisku :hmm:
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#5 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 liepos 17 - 14:29

EGR is esmes sumastytas tam, kad sumazintu i aplinka patenkanciu nesudegusiu degalu kieki t.y. ekologiniais sumetimais, kai jis veikia nei ekonomijai nei traukai itakos jis neturi, nes jis atidaromas tik tada kai atleidziamas akseleratorius, kai mini per pedala egr uzdarytas, nes kitaip ismetamosios dujos neissuktu turbinos, del to sugedus egr atidarytoj padety, netenkama galios...pirmo komentaro autoriui uztektu pasikeist egr vakumo elektrini valdyma ir viskas butu gerai ir aplinka maziau terstum, nei su visad uzdarytu egr, o siaip kai jis visad uzdarytas, neturi itakos nei tavo motoro darbui, nei ekonomijai, nei ausinimui...o del silumos trukumo ziema kazka skiestelejai, nebent tik kad veikiant egr variklis greiciau susyla ant laisvu, jeigu vaziuoji tai ar egr veikia ar ne, variklis syla panasiai..

Kokio velnio tada pas 2.2hdi ismetamos dujos sildo ausinimo skysti ? O pas bemsus net EGR termostatas yra. Taip pat, kokio velnio oro srauto matuokles rodmenys padideja vos ne 2x, kai atjungi egr ant laisvu ? Dar kiek zinau yra masinu pas kurias egr neuzsidaro iki tol, kol nereikia maks galingumo. Ne taip ten viskas paprasta kaip noretusi....Dar kiek prisimenu lygtais ramus forume minejo, kad atjungtus EGR kaikuriem auto turbo-lagai prasideda ir panasios nesamones. Nors pradzioj irgi buvau giliai isitikines, kad cia "tupas" ekologu ismyslas, dabar jau taip negalvoju...Ne viskas taip paprsta, kaip noretusi :)

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 liepos 17 - 14:30

  • 0
2.2HDi 136ag/[email protected] ~200ag/410nm

#6 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2012 liepos 17 - 15:37

Kokio velnio tada pas 2.2hdi ismetamos dujos sildo ausinimo skysti ?

Kiek zinau ne vien 2,2 HDi sildo ausinimo skystį pas 2.0 HDi taspats.
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#7 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2012 liepos 17 - 17:00

Nezinau ar sutapimas, ar ne, bet as kai savo atglusinau (akstesnis masinos savininkas buvo uzglusines) - sumazejo sanaudos. Kaip bebutu, kazkokiame uzsienietiskame forume radau protingo zmogaus nuomone, kad EGR ir sanaudos yra stipriai susije per ekologija. Pvz, ir su veikianciu ir su atjungtu EGR galima pasiekti tokias pat geras sanaudas, jei nekreipiama demesio i ekologija. Taciau, jei siekiama ekologijos, VISADA laimi sistema su EGR. T.y. "Islauzus" tas pacias sanaudas sistema su EGR ekologiskesne. Ir atvirksciai, kai ekologija vienoda, sanaudos su EGR mazesnes. Taigi, jei tas rysys teisingas, tai pagrindinis klausimas yra toks, ar HDI kompas bando kazkaip "gerinti" situacija ekologijos vardan, kai "nujaucia", kad ismetamuju duju recirkuliacija nevyksta. Jei bando, tai tikiu, kad sanaudos tam tikrais darbo rezimais gali buti didesnes. Be to, vienoj sio forumo temoj tiek Proffanas, tiek berods Ramus teige, kad atjungus/uzglusinus EGR miesto sanaudos gali padideti. Deja, tiksliai nepaaiskino, kodel taip mano :)
  • 0

#8 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2012 liepos 17 - 19:45

na cia daug nuomoniu as tai sakiciau kad erg reikalingas kas padaryta tas padaryta neisradinekim dviracio
  • 0

#9 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2012 liepos 17 - 20:05

Tai gi va kiek zmoniu tiek nuomoniu ir suprasti kas tiesa sunku . :mellow: Tikriausiai reiks kaskaip atsukinet EGR ir bandyt pravalyt gal padės ,prie to pacio ir kolektoriu isivalyt reiks nusiemus nes yra nuojauta kad nei jis nei EGR nevalytas nuo masinos gimimo. :hmm:
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#10 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 liepos 17 - 20:42

Speju, kad nieko cia vieningai nenuspresi. Vistiek liks savi pliusai ir savi minusai...Tai kaip jau ir sakiau, tavo teise vistiek liks rinktis ar atjunginet, ar tasyt ir palikt veikianti.
  • 0
2.2HDi 136ag/[email protected] ~200ag/410nm

#11 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2012 liepos 17 - 22:19

Aisku didziausias minusas EGR yra tai, kad viskas apeina suodziais. Bet ne patys suodziai savaime yra problema. Problema yra, kad jie susimaiso su tepalu ir susdaro derva, kuri kitaip, nei sausi suodziai, nepasisalina :) Kazkur girdejau, kad sias problemas praktiskai issprendzia tepalo gaudykle. T.y. nera tepalo, nera kas surisa suodzius. Nezinau, ar tame tiesos yra - nebandziau, bet gal kada pabandysiu.
  • 0

#12 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.262
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 3008 1.6 hdi 2017

Parašyta 2012 liepos 17 - 22:19

Tai gi va kiek zmoniu tiek nuomoniu ir suprasti kas tiesa sunku . :mellow:
Tikriausiai reiks kaskaip atsukinet EGR ir bandyt pravalyt gal padės ,prie to pacio ir kolektoriu isivalyt reiks nusiemus nes yra nuojauta kad nei jis nei EGR nevalytas nuo masinos gimimo. :hmm:

jauciu kad ji reikia programiskai atjungti ir viskas,,bo kitaip brangiai kainuos jo atstatimo remontai,be to jis tersia tik varikli
  • 0

#13 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2012 liepos 18 - 14:26

Dar man idomu- sako kad jis veikia tik ant laisvu apsuku, ir tipo išsijungia kai užspaudi gazo . Bet tai kodel tada ji atjungus trauka ryskai pagereja ? (o gal as kaska ne taip suprantu apie EGR veikima ?) :blush:
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#14 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2012 liepos 18 - 14:58

Tikrai ne tik ant laisvu. Praktiskai visada, kai variklis lengvai apkraunamas. Egr nevyksta, kai variklis gauna pilna apkrova, kai apsukos didesnes nei 2700 berods. O atjungus trauka pagereja tik tada, kai yra gedimas, t.y. kai EGR voztuvas stringa.

Šį pranešimą redagavo vigosas: 2012 liepos 18 - 15:14

  • 0

#15 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2012 liepos 18 - 15:44

Nu grysiu uz savaites is keliones ,bandysiu valyt . nepadės n* atjungsiu ^_^
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#16 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.725
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 liepos 19 - 07:38

me gusta taigi sakiau pirma patikrink egr vakumini valdyma, greiciausiai jis bus numires, nes neuzdaro egr kai reikia ir del to netraukia tau..labai paprasta, susirandi egr valdymo varikliuka, toks su fyske 2ju laidu ir keliom slangelem, tad nusiemi slengele iseinancia i egr, paprasai kad kas pagazuotu, pats ziuri ar dingsta vakumas pagazavus slangeles pajungimo vietoj ar ne, jei nedingsta reiskia valdymo voztuvelis mires...o siaip labai lengvai tokie dalykai nustatomi atliekant diagnostika..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#17 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2012 liepos 19 - 09:44

Tai gi va kiek zmoniu tiek nuomoniu ir suprasti kas tiesa sunku . :mellow:
Tikriausiai reiks kaskaip  atsukinet  EGR ir bandyt pravalyt gal padės ,prie to pacio ir kolektoriu isivalyt reiks nusiemus nes yra nuojauta kad nei jis nei EGR nevalytas nuo masinos gimimo. :hmm:

jauciu kad ji reikia programiskai atjungti ir viskas,,bo kitaip brangiai kainuos jo atstatimo remontai,be to jis tersia tik varikli

o ar tai įmanoma? Kiek aš žinau bent jau 2,2hdi programiškai neatjungsi.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#18 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 liepos 19 - 10:45

Pirmos kartos hdi varikliuose paprasciausiai fiske galima istraukti, jokios klaidos negausit, isbandyta. Programiskai nelabai EGR susietas su kompu. Kam ramesne duse fiskes galit netraukti, o tiesiog "buitiskai" uzglusint slangele.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 liepos 19 - 10:46

  • 0
2.2HDi 136ag/[email protected] ~200ag/410nm

#19 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2012 liepos 19 - 16:53

me gusta taigi sakiau pirma patikrink egr vakumini valdyma, greiciausiai jis bus numires, nes neuzdaro egr kai reikia ir del to netraukia tau..labai paprasta, susirandi egr valdymo varikliuka, toks su fyske 2ju laidu ir keliom slangelem, tad nusiemi slengele iseinancia i egr, paprasai kad kas pagazuotu, pats ziuri ar dingsta vakumas pagazavus slangeles pajungimo vietoj ar ne, jei nedingsta reiskia valdymo voztuvelis mires...o siaip labai lengvai tokie dalykai nustatomi atliekant diagnostika..

Tas vožtuvėlis veikia pagal mane -davus gazo vaakumo slangeleje nelieka . O ant laisvu yra.
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#20 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.725
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 liepos 19 - 17:57

na jei veikia, tai tik egr mechaninis gedimas lieka, teks traukt ir valyt, nepergyvenk jei kolektoriaus varztai nuluzines, isgrresi prasriegsi ir ikalsi naujus..apie 50 proc atveju luzta varztai imant egr.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0