Zodziu belakstydamas po interneto platybes uzmaciau toki pradzioj pavadinsiu "stebuklinga" dalyka Suprotec Atomium produkcija. truputi info yra ir lietuviskai http://www.autobamba...uprotec-lietuva , taciau dauguma youtubej rusiskai eina, paziurejau kazkiek dar angliskai, o jau rusiskai tevukui palikau zodziu variklio tepalo priedas ale turetu atstatyt visokius metalo susidevejimus, taip pagerindamas variklio darba. Kiek tevukas N video perziurejo youtubej rusiskai, tipo labai giria toki dalyka... kiek ir pats ziurejau, tai ale ir amerikieciai rekomenduoja. Tai vat galvoju gal butu visai nieko isbandyt ant maniskio, ar pasijaustu kazkas tokio vaziavime ar bent varikliui tai butu naudinga. aisku tik kiek ziurejau eina 2-3 etapai, kur reik 1-2 bankiu per etapa... tai susidaro ta suma nemaza sakyciau... Kokie jusu pamastymai, gal cia tikrai kazkas rimtesnio is tokiu alyvos priedu?
variklio alyvos priedas ATOMIUM.
#1
Parašyta 2016 vasario 27 - 06:19
#2
Parašyta 2016 vasario 27 - 08:07
#3
Parašyta 2016 vasario 27 - 09:45
taspat kaip xado,nieko nauja.geriau normalu tepala pagal auto rekomendacija naudok ir bedu nebus,nors.........
#4
Parašyta 2016 vasario 27 - 10:22
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#5
Parašyta 2016 vasario 27 - 10:54
Na bent jau as pyliau XADO prieda i vairo stiprintuvo bakeli,nes vaira sunkiai sukiojau,tai mazdaug po 150km eksploatacijos zymiai palengvejo sukinejimas...i variklio alyva irgi pyliau tai nelabai ka pajutau.
#6
Parašyta 2016 vasario 27 - 11:13
nu vat kad kas kazkiek k km reikes kartot tai manau jo, bet vat net nezinau ar apsimoka is vis tai daryt, va nebent gal pas ka kompresija sumazejus, dumina kazkiek, gal padetu. o dabar jei 3 etapai, tai 100 evriuku iseina... o del senelio ir jaunuolio palyginimo tai nesutikciau masina - ne zmogus aisku nebus kaip naujas, bet pagerejima seno variklio galima pasiekt
#7
Parašyta 2016 vasario 27 - 11:52
Nu tai ir siek. Parašysi rezultatą, pasidalinsi, liaudis sužinos.
Draugas RVS naudojo, ten metalokeramika, irgi regeneracija, ir irgi veikia. Tai po kelių šimtų km variklis labai atsigavo ir visos eksploatacinės savybės pagerėjo, o po 50kkm dabar jau žiemą vos užsiveda, su baisiausiais dūmų kamuoliais ir smogo užsklandom kieme, purtosi kratosi kol neprašyla, kuro sąnaudos litru padidėjusios nuo nominalo ir traukos normaliau išgavo tik belekiek atsukęs turbo kuro didinimą ant siurblio.
Tai aš tokį dalyką stebėdamas savo nusipirktą XADO tiutelę savo senam XUDui taip ir palikau stalčiuj gulėt, ir nedrįsau pilt, nors jis jau gerokai padilęs. Už tas babkes padarėm pas Paulių purkštukus (trys senoliai dar atsiplovė, vienam pakeitė išpurškėją) ir nupirkau kuro siurbliui gumelių rem.komplektą, kad būtų tikrai sandarus. Ir pagerėjimas buvo absoliutus. Pabandėm jam irgi padaryt purkštukus - pakeitė Paulius visus keturis išpurškėjus. Pagerėjimas jaučiamas ant traukos ir sąnaudų kažkiek, bet kuriasi ir dūmina šaltas vistiek tragiškai. Išvada - kibiro kompresijos trūksta
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2016 vasario 27 - 13:20
Buvo muštasi čia http://peugeot-kluba...ci-100kw/page-4
Senam laužui gerai. Sveikai mašinai - jokiu būdu.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#9
Parašyta 2016 vasario 27 - 15:18
nu vat mastau, dar paskaitinesiu uzsienio forumuose ka liaudis sneka. gal pakolkas visai nereikia mucyt su visokiais priedais
#10
Parašyta 2016 vasario 27 - 15:31
Yra logiškas paaiškinimas. Jei tai būtų gerai, tai visi didieji tepalų gamintojai siūlytų tokią produkciją, bet kažkodėl tą stebūklą gamina 12-20žmonių kontoros iš rytų europos.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#11
Parašyta 2016 vasario 27 - 15:39
#12
Parašyta 2016 vasario 27 - 15:40
Bandziau as kazkada su Roveriu 600 dyzeliniu XADO - rezultate -
Pries: kompresija buvo 18-22-22-17 - nu pavarges lauzas.
Po: kompresija 25-25-25-25 - nu galvoju stebuklas
Po 47 000 km: 16-20-20-15 - STEBUKLU NEBUNA.
Vel pripylus kompresija velgi atsistate iki 23-23-24-22
Masina tokia ir nupirko tamsaus gymio, neaiskia kalba snekantys tipai..tolesne istorija ir kiek tesesi stebuklas jau nebezinoma.
Beje, jei jau pilsit, zinokit kad joks save gerbiantis motoristas motoro po tokio patobulinimo neremontuos, arba kaip minimum neduos garantijos..nes pajudinus visus tuos cheminius metalo priauginimus, neisvegiamiai dalis nutrupa, kazkur ikrent, arba ant pavirsiu atsiranda netolygumai del isardymo ir surinkimo, taigi tikimybe kad po remonto variklis issiskes, yra didele.
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2016 vasario 27 - 15:43
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0