Peršokti prie turinio


Nuotrauka

engage Ford Focus 2.0 TDCi 100kw


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 176

#61 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 16:33

Tai pagal tave yra taip: mobil nieko vertas, xado - rimtas reikalas, tai kur medžiaga, kad mobil blogiau už xado arba, kad ir tie iš smotraTv... Kas jiems negerai? čia kaip vitamina C leidžia pacientui, o sako čia nuo to ir to, labai geri vaistai, reziume suveikia PLACEBO efektas (jep žmonių 'power of mind' yra rimtas reikalas, dėja metalo ir trinties neapgausi. :)

 

Tiesa, prieš ką negaliu pasiginčyt, tai prieš skaičius (apyvartą kurią padaro xado) -_-

Nesakau kad mobil nieko gero. Esme buvo tame kad visi reklamuoja savo produkta kaip tik gali ir kad tavo pateikta reklama niekuo nesiskiria nuo mano pateiktos reklamos. 


  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#62 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.073
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 16:38

Viliau man tai dzin kas ka pila. Kad ir vandeni jei nori tegu pila. Bet kai atsiranda zmoniu kuriem bele paburnot kas cia nesamone ir t.t. Jei jau sakai kad nesamone tai irodymus ant stalo ir tada as desine paspausiu.
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#63 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 17:09

Viliau man tai dzin kas ka pila. Kad ir vandeni jei nori tegu pila. Bet kai atsiranda zmoniu kuriem bele paburnot kas cia nesamone ir t.t. Jei jau sakai kad nesamone tai irodymus ant stalo ir tada as desine paspausiu.

Ne tuščiai burnoju tamsta. Faktais irgi pasišvaiščiau ir retoriniais klausimais. O šiaip gal ir neta koja šiandien išlipęs buvau iš lovos. Bet kokiu atveju šventės ant nosės nėr ko pyktis  :beer:

O dėl faktų, tai galėsiu pateikt. Yra tų straipsnių apie nulinės trinties tepalus ir jų neigiamą poveikį  ;]


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#64 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 17:12

Ne tuščiai burnoju tamsta. Faktais irgi pasišvaiščiau ir retoriniais klausimais. O šiaip gal ir neta koja šiandien išlipęs buvau iš lovos. Bet kokiu atveju šventės ant nosės nėr ko pyktis  :beer:

O dėl faktų, tai galėsiu pateikt. Yra tų straipsnių apie nulinės trinties tepalus ir jų neigiamą poveikį  ;]

nemaciau ne vienos nuorodos i koki nors tai mokslini straipsni. o apie nulines trinties tepalus man straipsniu nereikia man apie Xado Stage 1 surask.


  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#65 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 17:21

Normaliam motorui nereikia jokios ypatingos alyvos. Visada rasit patarimų ir siūlymų naudoti kažkokią ypatingą alyvą su kažkokias  "labai ypatingais ir aišku slaptos receptūros priedais". Ji gal ir nėra bloga, bet jūs niekaip nepajusite tos alyvos magiško poveikio. Tad net nėra prasmės gilintis į tuos "yaptingumus". Šiuolaikinių, normaliomis sąlygomis naudojamų ir prižiūrimų variklių resursas toks, kad retas kėbulas per tą laiką nesurūdija, o mašina neatsiduria metalo lauže. Tad nėra jokios prasmės tų varikliu lepinti kažkokias "ypatingais" tepalais.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 gruodžio 23 - 18:14

  • 1
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#66 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 17:56

Nesu naivuolis ir kitu tokiais nevadinu.
Bet xado jau kai ir buvo sukurtas pati pradzia kai jo ipyliau ir buvo sukis kad atgaivina leisgyvi daikta, ataugina metalo mesos su savo mikro dalelem ir panasiai ir dauktas kaip buves.
Aklai nepyliau - paieskojau straipsniu, atsiliepimu, ta syk visi buvo gan geri, kad visi pyle prieda i pavargusi motora ji atgaivino. Nu pabandziau ir as - taciau i hidro sistema.
Nu nesitikejau kad po atsigavimo jis staiga numirs po 2 savaiciu visiskai. Gal as ir naivus atrodau, bet tikrai netikejau juo , o pasiskaites atsiliepmimus sugalvojau ji isbandyt. Buvo tais metais pigesne alternatyva nei naudotas siurblys.
O ir dabar xado sukis toks koks buves, atgaivinti daikta ir tipo ale priedas i tepala. Nesakau nieko, gal tas priedas ir nieko. Pilu as retkartem wynns i baka.. bet tokiais dalykais as visiskao netikiu. Kaip ir bet kokia degaline prekiaujancia kuru tipo ale geri ir patikimi degalai. Pilu is tos kur blogumo nepastebiu ir viskas ok.
Geriu svenciu ;)
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#67 drulia

drulia
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 36
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7 2008

Parašyta 2015 gruodžio 23 - 22:32

Pritariu diawollo šioje situacijoje. Nereikia čia net meistru būti, užtenka paprasto logiško mąstymo. Čia nereikėtu tikėtis kažkokių tai mokslinių straipsniu dėl to, kad kenkia, veikiau reikėtu geros reputacijos mokslinių darbų įrodančių teigiamą poveikį. Ir teisingai Bivainis sako, greičiau jau reikės rūpintis rūdžių šalinimu nuo kėbulo, nei variklio papildomu tepimu.
 
Aišku, čia ne žmogaus organizmas, nereikia jokių spec. patvirtinimų ir įrodymu, kad vaistus automobiliams išleistum į rinką, tad kiekvienas pats gali nuspręsti ką jam pilti į variklį, o ko ne. Tačiau logika pasinaudoti visuomet paranku.

Kaip kas benuspręstu, linkiu visiems gerų švenčių ir tvarkingai važiuojančių automobilių  :beer:

Šį pranešimą redagavo drulia: 2015 gruodžio 23 - 22:35

  • 0

#68 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2015 gruodžio 24 - 03:09

Pritariu diawollo šioje situacijoje. Nereikia čia net meistru būti, užtenka paprasto logiško mąstymo. Čia nereikėtu tikėtis kažkokių tai mokslinių straipsniu dėl to, kad kenkia, veikiau reikėtu geros reputacijos mokslinių darbų įrodančių teigiamą poveikį. Ir teisingai Bivainis sako, greičiau jau reikės rūpintis rūdžių šalinimu nuo kėbulo, nei variklio papildomu tepimu.
 
Aišku, čia ne žmogaus organizmas, nereikia jokių spec. patvirtinimų ir įrodymu, kad vaistus automobiliams išleistum į rinką, tad kiekvienas pats gali nuspręsti ką jam pilti į variklį, o ko ne. Tačiau logika pasinaudoti visuomet paranku.

Kaip kas benuspręstu, linkiu visiems gerų švenčių ir tvarkingai važiuojančių automobilių  :beer:

na as asmeniskai geros reputacijos mokslininku kaip ir nepazystu tai tenkinuos tuo ka randu internete (jau buvau numetes kelis linkus su teigiamiu poveikiu varikliui) kitas dalykas sitas priedas nera skirtas "papildomam varikio tepimui" jis tik per tepala patenka i tas vietas kur daugiausiai trinasi metalas ir jo darbas yra atnaujinti ir islyginti metalo pavirsiu ir sumazinti trinti. jei jau sakot kad nereikia rupintis variklio vidumi ar tai "papildomu tepimu" tai is kur ant variklio tepalo isleidimo esancio varzto magneto visada buna metalo daleliu? ne dilimas cia? 

 

 

When XADO is added to the lubricant, the lubricant acts as a carrier.  XADO is NOT an oil additive!! XADO does NOT change the characteristics or viscosity of any mechanical oils, greases or fluids in any way, unlike other additives that do.  However, we do use the oil or grease to initially DELIVER XADO to the moving parts of your engine or machinery.  Once there the heat and friction created by the mechanism's moving parts, triggers a process which removes and cleanses any non-metallic matter that is present on the friction surfaces; the revitalizant then acts as a catalyst to activate the process of carbon absorption by the surface layer and as a result metal carbides are formed.

ir tai tik dar karta irodo kad nemazai zmoniu tiesiog burnoja beleka net neisigiline apie ka kalba eina

 

P.S pirmasis pastebejimas kad variklis maziau vibruoja ant laisvos eigos. nors ir pries tai nebuvo didele bet dabar vos juntama per begiu svirti.

P.P.S Visiem taip pat geru svenciu ^_^


  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#69 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gruodžio 24 - 04:19

Istorija viena buvo su mobil butent is forumieciu su 2.2hdi -pirko bakelyje,keite,ir po ~100km uzvele indeklus,kitaip tariant klyna gavo.

kas liecia xado ,pats netikejau kadaise,isitikinau,tai veikia,zinoma is lavono nepadarysi naujagimio,bet veikia.Visa si chemija buvo seniai atrasta ir naudojama karineje pramoneje,kaip ir oktano skaiciu pakelti sovietiniais laikais pile kazkoki tai bruda,kas galejo pavogti,prieiti prie kariniu objektu sandeliu tas tampe viska kas naudinga.

bet visa tai kaip vaistai ar snapsas,duosi didele doze-koma,truputi-gydis ,100g pakels nuotaika..


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#70 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 30 - 09:09

Prisiminiau šitą žodžių "mordąbojų". Teko per šventes bendraut su mechaniku iš auto sporto, kuris vokietyjoj dirba, tai pripasakojo apie visokius xado, kad net ausys linko. Keletas logiškų faktų.

Pirmiausiai ta visa metalo keramika, kuri tuose metalo "kondicionieriuose" randasi yra silikatų pagrindu, o tai yra panašu į stiklą, smėli. Esmė, kad medžiaga daug kietesnė už plieną. Tuo sluoksniu pasidengia metalinės dalys, kuris yra pakankamai glotnus ir turi mažą trintį tarpusavyje. Atrodo, kad viskas puiku, bet..

Tas sluoksnis yra labai prastas šilumos laidininkas ar net izoliatorius. Kas pirmiausia atsitinka, tai sumažėja variklio bloko aušinimas tam tikrose vietose. To pasekoje gali perkaisti blokas su visom to pasekmėm, pradega stūmokliai (nežinau kaip tai įmanoma, bet būna sakė). Antifryzo temperatūra net būna keliais laipsniais nukrinta dėl prasto šilumos perdavimo, o realiai temperatūra būna aukštesnė.

Toliau tokios dangos labai nemėgta didelių temperatūros šuolių. Pvz. -20 lauke ir kuriant variklį pasiekiama degimo kameros temperatūra - danga trūkinėt pradeda. Pradeda luptis (lupasi ir naturaliai po tam tikro eksplotacijos laiko priklausomai kaip ji ten gerai prsisitvirnus buvo, koks storis ir t.t.). O kai lupts pradeda, tai ir yra visas smagumas. Kadangi ta metalo keramika kietesnė už metalą jos gabaliukai kaip smėlis pasklinda po alyva. Kažkas sulaikome filtre, o kita dalis kaip švitrinis popierius drožia cilindro sieneles, žiedus. Pricipe ipilk kvarcinio smėlio į tepalą ir bandyk įsivaizduot kas bus. Tada kompresija dingsta staigiai ir variklio veleną jau tarp dviejų pirštų prasukt gali. O tada vienintelė viltis vėl xado pilt ir tikėtis, kad sienelės visdar "apaugs" ir kažkokia kompresija susidarys degimo kameroj, bet poto variklio blokas, o ir visas variklis išmetimui tik. Labai sunku ji apdirbinėt - remontuot su tom visom keramikom.

Naudoja tuos xado autosporte, kai vyksta ištvermės lenktynės arba šiaip variklis kompresijos mažai teberodo - galios nebėra, o variklį keist laiko nėra. Tada xado į gerklę ir dar būna sekmingai "atpjaunamas" visas etapas. Bet variklis po to jau į metalo liejykla :)

Dar vienas dalykas ant galingesnių variklių buna tepalo purkštukai bloke ar kažkas panašaus. Tai jie užsikiša nuo tos metalo keramikos.

Į naują variklį niekas net nabando pilt, nes tada jau "pasmerktas" priklausomai nuo to kokia ten kokybiška danga gavosi ir kaip gerai "prilipo". Gali ir 100k km laikytis. Po to "klynas".

Pripylus metalo "kondicionieriaus" į naują variklį, reik dažniau keist alyvą ir tikrint alyvos filtrą. Jei jis nerdomas, tai pjaut ir ardyt. Žiurėt ar nėra "košės" ant filtro elemento, nes tai gali būt požymis, kad ta danga jau lupasi. Laiku pastebėjus dar galima "atplauti".

Tai va, reziumė ką girdėjau iš savo tepaluoto meistriuko :) Bet čia aišku nebuvo kalbėta apie tą patį xado , kur autorius naudojo temos, bet apskritai apie metalo keramikos priedus.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#71 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 gruodžio 30 - 09:25

butent ta metalo keramika gryna as ir pyliau i hidro sistema. tada aisku kodel taip nusprogo po dvieju savaiciu ir buvo blogiau nei blogai jau :)

 

geras ir logiskas paaiskinimas :good:


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 gruodžio 30 - 09:25

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#72 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 gruodžio 30 - 09:58

pagaliau kažkas logiško :)


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 30 - 09:58

  • 0

#73 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 09 - 01:37

pagaliau kažkas logiško :)

as tai logikos ir faktu nemtau,o kad perkat tepalus pagal "brenda" castrol mobil shell...ir tupa reklama uz kurius ir gyvena tie taip vadinami tepalistai taip ir toliau...

yra toks dalykas tepaluose kaip priedai ir zymejimas tepalu kokybes tik mazom raidelem zymimi ir tik kitoje bakelio puseje,va tie skaiciukai ir raidytes nurodo kokybe tepalu,internete galima ir dokumentacija pasiskaityti ir sertifikatus paziureti.

Internete visko yra,bet va "motina tingine" daznai kamuoja..

o ne dejuoti "uzkale",cia dar didelis klausimas nuo ko uzkale,ar ne nuo tepalu...

galvojate kad kose ar "lakas" ant sieneliu,kanalai tepimo uzkisa nuo "kondicionieriaus",klystat,kisa tepalai levi net ir nenaudojus xado smado...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 sausio 09 - 01:40

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#74 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2016 sausio 15 - 16:38

Daugiabuciu kiemu kronikos. Gailinis kairys sparnas  :(

e2286fdba5c02ea5eb2c8bfba45c4d58884.jpg


  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#75 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 sausio 15 - 17:23

Čia ramiai gali gyvent tik kasko turint, aš užsiknisau perdažinėt bamperius... nespėju prisiruošt kėbulo poliravimui, kaip bamperį suskaldo ir dingsta...


  • 0

#76 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2016 sausio 15 - 20:46

Siandien pafilmavau kaip masiniukas kuriasi po paros laiko stovejimo. Temperatura nera labai zema bet panasiai kuriasi kad ir -15 tik kad variklis tada daugiau triuksmauja uzkurus

https://youtu.be/UzH48PRqvYE

Tuo paciu nufilmavau kaip is salono girdisi siek tiek jau pasilusio variklio garsas. O vat apie turbinos garsa tai net nezinau ka galvot :D Kai nusipirkau toks buvo ir pravaziavau virs 13k km ir viskas su ja gerai. O pas teva toks pats variklis volvo tokio garso neduoda turbina.

https://youtu.be/lv3bRIvCjjg


  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#77 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.363
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 sausio 15 - 20:57

kad tik -7 rodo skydelyje, net be zvakiu kaitinimo turi uzsivest :P


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#78 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2016 sausio 15 - 21:07

kad tik -7 rodo skydelyje, net be zvakiu kaitinimo turi uzsivest :P

zinau bet kaip ir rasiau panasiai kuriasi ir prie -15. jei prognoze nemeluoja sianakt turetu buti -20 tai ryte perfilmuot bus galima :)


  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#79 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2016 sausio 15 - 22:06

Kas nors turit minciu del turbinos garso?


  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#80 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 sausio 15 - 22:12

Kas nors turit minciu del turbinos garso?

Arba kažkur kiauras oro padavimas arba turbina paskutiniąją giesmę gieda..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0