407 nesyla automobilis stovint
#1
Parašyta 2019 sausio 09 - 23:26
#2
Parašyta 2019 sausio 10 - 01:32
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2019 sausio 10 - 07:47
#4
Parašyta 2019 sausio 10 - 07:55
Yra ir atsakymas Varyk pas dujininkus ir tegul ziuri kontura ausinimo.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Parašyta 2019 sausio 10 - 10:21
#6
Parašyta 2019 sausio 10 - 10:47
Reduktorius sildosi su antifreezu. Gali buti, jog reduktoriuje beda, jopajungime ir pan. CIa jau dujuninku klausimas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Parašyta 2019 sausio 10 - 13:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2019 sausio 10 - 20:25
#9
Parašyta 2019 sausio 10 - 23:02
#10
Parašyta 2019 sausio 11 - 05:41
Pas mane atvirksciai buvo, dujininkai buvo reduktoriu nuosekliai pajunge, tai ant laisvu vos silta pusdavo, perjunge lygegreciai viskas ok., o silo prastai kadangi dirbant laisva eiga reduktorius daug silumos paimdavo, ko pqsekoje uz reduktoriaus peciukui jau silumos nebeuztekdavo.
Už tai ant grįžtamos ir reikia statyt reduktorių, kad pirma per pečiuką eitų, o reduktoriui ten drąsiai pakanka ir kokių 40C nuolatinės.
Su lygiagrečiu jungimu viskas ok, jei išeina sutvarkyt srautus. Bet dažnai būna taip pajungta, kad per reduktorių pasipriešinimas dvigubai mažesnis, negu per pečiuką, tai pro pečiuką išvis nelabai teka, nes aušalas kaip žmogus, irgi renkasi lengvesnį kelią
Senoms Audi būlkoms ten būdavo viskas pofig, kaip pajungta nes pompa galinga, pečiukas seno tipo gigantiškas vamzdelinis su storais vamzdžiais, ir variklis generuoja dvigubai šilumos. Naujesni benzai daug mažiau šyla, pečiukai mizerno dydžio (reikia daugiau temperatūros šildymui geram) ir plokšteliniai labai plonų plokštelių (taip gaunasi didesnis efektyvumas iš dydžio generuojamos šilumos, bet labai didelis pasipriešinimas ir lengvai kemšasi). O pas PSA Prince dar yra ir vandens pompa valdoma, ne visada veikia pilnu pajėgumu, tai išvis.
Kuo toliau, tuo sunkėja tinkamas ir kokybiškas dujų sumontavimas į autumobilius ir tuo daugiau problemų tai kelia. Pagrinde dėl montavimo klaidų ar nekokybiškų įrangų, bet būna, kad tiesiog nieko negali padaryt, nes konstrukcijos sunkiai suderinamos. Turėjau BX 1,4 benzą monopurškalą TU3, buvo su dujaku. Tai iki -10C šildydavo normaliai, o nuo 15kos ant laisvų būdavo vėsu, virš 20 visiški batai. Junk reduktorių kaip nori, visvien šalta, tiesiog variklis neišgeneruoja tiek šilumos, kad pakaktų ir dujoms, ir salonui. Važiuojant - Taškentas, stovint vietoj gazuojant kad ir iki 3000 - šilčiau, bet vistiek ne panacėja. Dabar turiu pežuką 206 su tokiu pat varikliu, tik pilnu purškalu ir be dujako. Pas BX nebuvo temperatūros rodyklės, o pas 206 yra, tai matau, kad ant laisvų palieki šilt kieme, tai kad ir po valandos atėjęs randi tik 70C, jei pūtiką įjungtą palieki kad ir ant pirmos padėties. Termostatas naujas, Wahler/BorgWagner. Salone ne šalta, šyla normaliai, tik daug lėčiau, negu senieji benzai, ir ties tais 70C benzinai normaliai labai jau šildo, bet esmė, kad va iš BX dujos pasiimdavo dar kokius 10-15C ir jau per mažai gaudavos.
Nuo BX laikų ir įstrigus sąsaja, kad per žiemos tikruosius šalčius dujakas=dubakas. Aišku, čia kalba tik apie šildymą stovint mašinai, bet tuo metu tokį darbą dirbdavau, kad lauke reikdavo mašinoj nemažai sėdėti/dirbti.
Brolio ZX su XU7 1,8 benzu/dujaku jau šildydavo visada ir visaip puikiai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 11 - 05:45
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0