Peršokti prie turinio


Nuotrauka

407 nesyla automobilis stovint


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 19Gintas

19Gintas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 46
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2019 sausio 09 - 23:26

Sveiki noriu paklausti 407 2.2 benzinas variklis buna siltas ir stovint vietoje nors uzduota sildymo temperatura iki max, bet i salona pucia tik drungna ora. O kai pradedi vaziuoti pradeda pusti karsta ora. Kodel nesildo salono stovint
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 10 - 01:32

Dujos yra?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 19Gintas

19Gintas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 46
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2019 sausio 10 - 07:47

Dujos yra
  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 sausio 10 - 07:55

Yra ir atsakymas :D Varyk pas dujininkus ir tegul ziuri kontura ausinimo.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 19Gintas

19Gintas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 46
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2019 sausio 10 - 10:21

Tai cia gaunasi ne taip slangos pajungtos ar su kompiuteriu reikia reguliuoti
  • 0

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 sausio 10 - 10:47

Reduktorius sildosi su antifreezu. Gali buti, jog reduktoriuje beda, jopajungime ir pan. CIa jau dujuninku klausimas


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 10 - 13:23

Reikia jungt nuosekliai ant griztamos is peciuko zarnos, zarnu ilgu ir su dideliais posukiais neprivedziojant, kad nebutu dideli hidrauliniai nuostoliai ir labai nemazetu skyscio debitas. Jei kazka dujininkai pasakos, kad butina jungt lygiagreciai (jiem taip paprasciau, nes galvot nereikia), tada tegul ideda koki srauto per reduktoriu ribotuva. Nes dazniausiai tiesiog ant laisvu pompos nasumo neuztenka ir teka viskas per reduktoriu, kadangi peciuke didelis pasipriesinimas
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 19Gintas

19Gintas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 46
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2019 sausio 10 - 20:25

Supratau vaziuosiu pas dujininkus aiskintis
  • 0

#9 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2019 sausio 10 - 23:02

Pas mane atvirksciai buvo, dujininkai buvo reduktoriu nuosekliai pajunge, tai ant laisvu vos silta pusdavo, perjunge lygegreciai viskas ok., o silo prastai kadangi dirbant laisva eiga reduktorius daug silumos paimdavo, ko pqsekoje uz reduktoriaus peciukui jau silumos nebeuztekdavo.
  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 11 - 05:41

Pas mane atvirksciai buvo, dujininkai buvo reduktoriu nuosekliai pajunge, tai ant laisvu vos silta pusdavo, perjunge lygegreciai viskas ok., o silo prastai kadangi dirbant laisva eiga reduktorius daug silumos paimdavo, ko pqsekoje uz reduktoriaus peciukui jau silumos nebeuztekdavo.

Už tai ant grįžtamos ir reikia statyt reduktorių, kad pirma per pečiuką eitų, o reduktoriui ten drąsiai pakanka ir kokių 40C nuolatinės.

Su lygiagrečiu jungimu viskas ok, jei išeina sutvarkyt srautus. Bet dažnai būna taip pajungta, kad per reduktorių pasipriešinimas dvigubai mažesnis, negu per pečiuką, tai pro pečiuką išvis nelabai teka, nes aušalas kaip žmogus, irgi renkasi lengvesnį kelią :)

 

Senoms Audi būlkoms ten būdavo viskas pofig, kaip pajungta nes pompa galinga, pečiukas seno tipo gigantiškas vamzdelinis su storais vamzdžiais, ir variklis generuoja dvigubai šilumos. Naujesni benzai daug mažiau šyla, pečiukai mizerno dydžio (reikia daugiau temperatūros šildymui geram) ir plokšteliniai labai plonų plokštelių (taip gaunasi didesnis efektyvumas iš dydžio generuojamos šilumos, bet labai didelis pasipriešinimas ir lengvai kemšasi). O pas PSA Prince dar yra ir vandens pompa valdoma, ne visada veikia pilnu pajėgumu, tai išvis.

Kuo toliau, tuo sunkėja tinkamas ir kokybiškas dujų sumontavimas į autumobilius ir tuo daugiau problemų tai kelia. Pagrinde dėl montavimo klaidų ar nekokybiškų įrangų, bet būna, kad tiesiog nieko negali padaryt, nes konstrukcijos sunkiai suderinamos. Turėjau BX 1,4 benzą monopurškalą TU3, buvo su dujaku. Tai iki -10C šildydavo normaliai, o nuo 15kos ant laisvų būdavo vėsu, virš 20 visiški batai. Junk reduktorių kaip nori, visvien šalta, tiesiog  variklis neišgeneruoja tiek šilumos, kad pakaktų ir dujoms, ir salonui. Važiuojant - Taškentas, stovint vietoj gazuojant kad ir iki 3000 - šilčiau, bet vistiek ne panacėja. Dabar turiu pežuką 206 su tokiu pat varikliu, tik pilnu purškalu ir be dujako. Pas BX nebuvo temperatūros rodyklės, o pas 206 yra, tai matau, kad ant laisvų palieki šilt kieme, tai kad ir po valandos atėjęs randi tik 70C, jei pūtiką įjungtą palieki kad ir ant pirmos padėties. Termostatas naujas, Wahler/BorgWagner. Salone ne šalta, šyla normaliai, tik daug lėčiau, negu senieji benzai, ir ties tais 70C benzinai normaliai labai jau šildo, bet esmė, kad va iš BX dujos pasiimdavo dar kokius 10-15C ir jau per mažai gaudavos.

Nuo BX laikų ir įstrigus sąsaja, kad per žiemos tikruosius šalčius dujakas=dubakas. Aišku, čia kalba tik apie šildymą stovint mašinai, bet tuo metu tokį darbą dirbdavau, kad lauke reikdavo mašinoj nemažai sėdėti/dirbti.

Brolio ZX su XU7 1,8 benzu/dujaku jau šildydavo visada ir visaip puikiai.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 11 - 05:45

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0