Jump to content


Photo

Nedidelis remonto rinkos tyrimas


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#21 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 March 06 - 11:10

Darka-

Reikia pastatyt veleną taip, kad kurie nors cilindrai būtų mirties taške (geriausiai 1-4)

O toj vietoj alkuninio kaištis atitinka ar paskui jį reiks dar sukt?

poto imi velenėlį ir jį dedi taip, kad kulokėliai neatidarinėtų tų dviejų cilindrų

- o čia kaip su kaiščiais?
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#22 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2003 March 06 - 11:25

Žinok Mike aš tau bijau sumeluot su tais kaiščiais, yra dar vienas viso šito reikalo variantas, gali kaiščiuotis tada, kai visi stūmikai viename aukštyje, bet tada supaprastėja velenėlio uždėjimas, nes nereikia baimintis, kad veržiant užlankstysi vožtuvus. Aš bent jau prieš surinkinėdamas visada pasitikslinu kaip ten yra, įkiši ilgą atsuktuvą pro žvakės dziūrą ir žiūri kaip elgiasi stūmoklis. Jeigu prieš tai bus pakelti du stūmokliai, tai be didelės rizikos galėsi prasukt veleną iki kol rasi kaiščius, nes tas pasukimas bus max ketvirtadalis aboroto, kitaip sakant vieni stūmikai leisis iki pusės žemyn kiti kils iki pusės aukštyn ir viskas. Svarbu neleist stūmokliams kilt ir verstis per mirties tačką, kol neuždėtas dirželis, bet jau uždėtas velenėlis. Pusės aboroto ribose alkūninį veleną gali ramiausiai sukinėt, jis vožtuvų tikrai nelies
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#23 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 March 06 - 11:31

Jep tas tai aišku :rolleyes: , bet nemėgstu filosofuot prie paskerstos mašinos - aš bijau to kad nesigautu taip kad pagal kaiščius gerai, o velenėlis vienu abarotu nesutampa su alkuniniu :wacko: , nežinau ar taip praktiškai gali gautis :mellow:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#24 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2003 March 06 - 11:43

Praktiškai taip gali gautis, bet tada problema bus ta, kad teks ant paskirstytojo dangtelio kryžmai sukeist aukštos laidus, nes priešingu atveju :blink: :wacko: :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#25 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 March 06 - 11:52

Sux - kaip tada užsitikrint kad taip nebūt :unsure:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#26 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2003 March 06 - 12:04

O tai kokia problema? Taigi nesunku laidus apsukt. Va tu įsivaizduok kas darosi kai migui išmetimo vožtuvų velenėlis su įsiurbimo nesutampa per aborotą, tada ne tik kad laidus keist, bet gali tekt ir vožtuvus tiesint. O šiaip tai reikia tiesiog ant velenėlio vizualiai pridėt paskirstytojo mechanizmą ir pažiūrėt, kuriam cilindrui teks kibirkštis. Aš tikiuosi žinai, kaip veikia keturtaktis variklis ir kaip vožtuvai atsidarinėja. :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#27 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 March 06 - 13:06

Aš tikiuosi žinai, kaip veikia keturtaktis variklis ir kaip vožtuvai atsidarinėja.

Abižaieš :angry:
:beer:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users