Peugeot Partner-VW Caddy Life
#1
Parašyta 2006 balandžio 10 - 18:40
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2 Svečias_Belial_*
Parašyta 2006 balandžio 10 - 18:52
#3 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 balandžio 10 - 19:34
tai reiskia, mano jau subyrejo. nes penkti metai eina. ir rinkos kaina nenukrito net per puse.po 2 metu is ju nieko nelieka ir nesvarbu ar ten vokietis ar ten pezas, citrina ar dar koks mikas. Vistiek jos visos per visus galus pradeda barsket ir biret.
Franci, siaip Caddy yra ne vokietis, o lenkas. Linges ten tikrai yra vienas is didziuju blogiu, nes normaliai vaziuoja tik pakrautas. siaip straksi kaip oziukas. kitas blogis - apdaila, kuri normali tik iki priekiniu sedyniu galo. galas Partnery daug geresnis, kaip ir garso izoliacija ir minxtumas.
1,9 TDi labai smagus ir ekonomiskas. HDi tox nera, nors Partneryje gal del perdavimo veikia gana smagiai. kad kainos taip skiriasi - labai keista. Caddy platesnis ir gerokai patogesne vairuotojo vieta - o cia PSA yra xroniskas bugas. be to, PSA senas modelis, nors jo nuvertejimas yra pavyzdinis.
asmeniskai negalvodamas rinkciausi kuri nors PSA daikta, o geriausiai - Transit Connect, nors jis dar brangesnis. Cia tox mano subjektyvas.
#4 Svečias_Tomekas_*
Parašyta 2006 balandžio 10 - 19:58
Šį pranešimą redagavo Tomekas: 2006 balandžio 10 - 19:59
#5
Parašyta 2006 balandžio 11 - 06:22
Šį pranešimą redagavo Francis: 2006 balandžio 11 - 06:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#6
Parašyta 2006 balandžio 11 - 07:14
Vilnius
#7 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2006 balandžio 11 - 07:31
#8 Svečias_Tomekas_*
Parašyta 2006 balandžio 11 - 08:15
caddy tikrai nera geriau, nei uz golf IV, nei uz focus'a. klase ne ta. Del dyzelino sanaudu, tai manau nebus didesnes uz tos pacios klases kito automobilio motoro.Jop, kazkaip nesmagu paklausius, beje pas Partneri ar buna diskai gale O kad surinktas Lenkijoj tai cia tipo nieko gero?
Speju kas del vaziavimo focus turbut geriau vaziuoja nei Caddy?Bo vaziuojant 160km/h ner problemu su stabilumu, gal tik variklis silpnokas vokieciai isiviepe tvirtina kad caddy geriau uz 4 golpa, juo labiau uz focus, as atvirksciai pavaziaves apie 4 golpa turiu labai prasta nuomone Na kad TDi tai gal ir geras variklis,bet kad ziuriu vidutines sanaudos 6,2l, ar ne daugoka?
prie to pacio, valdzia pardavines universala balta Ford Focus TDdi 98 metu, ABS, priekiniai el. langai, daugiau ligu nieko is privalumu, tikra rida 160000km, masina idealiam stovyje, priziurima Vistoje.Ragu nera.Kainos kl kas nzn, sakau gal kas uzsinores.
O VW Touran kainos kokios? greiciausiai brungiau...
#9
Parašyta 2006 balandžio 11 - 09:21
Ar tu tiki tuo kad Turkijoj surinktos korolos yra tokios pat kokybiškai surinktos kaip ir Japonijoje? Aš ne. Ir niekada netikėsiu.O kad surinktas Lenkijoj tai cia tipo nieko gero?
#10
Parašyta 2006 balandžio 11 - 10:13
Vienas prie vieno mano variantas ivykdytas pries menesiuka. Norejau pugo is principo, bet uz ta pacia kaina daugiau farso buvo citre...Mes naują kai pirkom, tai ėmėm Citroen Berlingo, nes kaina buvo ta pati, kaip Partner, o Berlingo turėjo daugiau standartinės įrangos, kad ir lempų apiplovimas ar sėdynių šildymas. Tiesa, ėmėm paprastą 1,9D, nes HDI kainavo gerokai brangiau, o mums kaina buvo svarbu, nes buvo imamas paprastas krovininis.
#11 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 balandžio 11 - 10:30
#12
Parašyta 2006 balandžio 11 - 10:55
Linges ten tikrai yra vienas is didziuju blogiu, nes normaliai vaziuoja tik pakrautas. siaip straksi kaip oziukas.
jei kablukas krovininis, tai manau geriau jau linges.
Torsionai su legendiniais guoliais kazkaip nekelia pasitikejimo
#13 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 balandžio 11 - 11:33
nu man irgi keista kad torsionus pasirinko. nu ir vazineja puse ewropos jais. idomu, ar keicia? zibinte meistriukai aiskino kad guoliai laiko nors ir 9 metus, nors as isitikinau kad ne visada.jei kablukas krovininis, tai manau geriau jau linges.
Torsionai su legendiniais guoliais kazkaip nekelia pasitikejimo
bet cia kalba ne apie krovinini.
#14
Parašyta 2006 balandžio 11 - 11:36
Musėt lietuvos keliais barškant, pakaba atkenčia tiek, kiek ievropoj per penkis metuszibinte meistriukai aiskino kad guoliai laiko nors ir 9 metus, nors as isitikinau kad ne visada.
bet cia kalba ne apie krovinini.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 balandžio 11 - 11:56
pas many ratu ofsetas nenormalus. ir vasariniu, ir zieminiuMusėt lietuvos keliais barškant, pakaba atkenčia tiek, kiek ievropoj per penkis metus
naudojimas irgi ne visada rutininis
tai ir nepyxtu
#16
Parašyta 2006 balandžio 11 - 12:01
#17 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2006 balandžio 11 - 12:39
#18
Parašyta 2006 balandžio 11 - 12:41
Tada biski neaisku kam 3 kubometru bagazine?Pas mus tas kablukas svorio beveik nevežioja, dažniausiai tuščias arba iš maximos ofisui ten šikpopierio ar kavos kelis maišus kad paveža tai čia px., todėl nežiūrėjau, kad torsionas.
Vilnius
#19 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2006 balandžio 11 - 14:04
#20 Svečias_Tomekas_*
Parašyta 2006 balandžio 11 - 15:23
reklamos nematei, kur dezes su fosilijom i gezo gala krove??? ;)Na keleivinis buvo žymiai brangesnis, nors keleivinio kabluko ir norėjo ūkvedis, be to spyriojosi dėl forminimo į komercinį to keleivinio. Anyway, ten tos būdos kartais reikia, nes jis retkarčiais naudojamas didesniems daiktams pervežti, kaip antai dėžės su bylom ar gėlės didesnės Na ūkvedžiui juk nepirksi Hyundai Getz
Šį pranešimą redagavo Tomekas: 2006 balandžio 11 - 17:31
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0