padekit
#1
Posted 2007 January 26 - 17:57
#2
Posted 2007 January 26 - 19:04
#3
Posted 2007 January 26 - 22:51
#4 Svečias_ttadaz_*
Posted 2007 January 27 - 13:21
Edited by ttadaz, 2007 January 27 - 13:21.
#5
Posted 2007 January 28 - 12:39
#6
Posted 2007 January 28 - 16:44
Kažkaip pastebėjau, kad labai užsirauni ant "burtininkų". Nusipurtyk makaronus nuo ausų. Indėklai prasukami, kai jau pradeda girdėtis variklio kalimas, t.y. atsiranda pakankamas tarpas tarp indėklo ir veleno kakliuko. Kalimas buvo?nu kad tik duotu dievas kad ten tas jobanas majonezas butu. bo jau nzn ka daryt . jau cia visokiu dalyku pripasakojo kas gali but taj blm nzn. o viena ish diagnoziu tai prasisuke indeklai. taj kaj pasake vos nenumirau. ir dbr mweldziuosi kad tik taj nebutu.
#7
Posted 2007 January 28 - 16:48
Majonezas su tepalo slėgiu sistemoje neturi jokio ryšio. Majonezas kemša sistemą karteris-alsuoklis-oro filtras.gal tas pats visu isgirtasis sviesiai kakavines spalvos marmaledas duoda apie save zinoti
cia tik siaip spejimas...
Dar vienas "burtininkas"...
#8 Svečias_zbigis_*
Posted 2007 January 28 - 17:19
#9
Posted 2007 January 28 - 18:44
Dar kartą "gudručiams" : variklio tepalo slėgį MAJONEZAS VISIŠKAI NEĮTAKOJA !!!!!!!Šiaip jei majonezas kankintų, tai tepalo slėgis kaip tik sukilti turėtų..
#10
Posted 2007 January 28 - 20:24
netgi tuo atveju kai aklinai uzkemsa alsuoklius?Dar kartą "gudručiams" : variklio tepalo slėgį MAJONEZAS VISIŠKAI NEĮTAKOJA !!!!!!!
#11
Posted 2007 January 28 - 20:58
Tai visai skirtingos trasos.netgi tuo atveju kai aklinai uzkemsa alsuoklius?
#12
Posted 2007 January 28 - 21:39
#13
Posted 2007 January 28 - 21:49
Ką reiškia "biškį"? Aš visiškai užtikrintas. Kas nori pasiginčyt, pradžiai įrodykit man, jog buto ventiliacija įtakoja vandens slėgį čiaupe...Bisky per uztikrintai sneki, bet varai i teisybes puse.
O dėl gedimo, tai pas rimtą motoristą visad galima pamatuoti slėgį mechaniniu monometru, įsukus jį į daviklio vietą. Gal ir elektrinis į "pievas varo".
#14 Svečias_Kursis_*
Posted 2007 January 28 - 22:06
#15
Posted 2007 January 29 - 08:29
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#16
Posted 2007 January 29 - 09:04
Nebent kai del uzsalusio majonezo tepala pro kur nors isvaro ir jo truksta ;)Dar kartą "gudručiams" : variklio tepalo slėgį MAJONEZAS VISIŠKAI NEĮTAKOJA !!!!!!!
#17
Posted 2007 January 29 - 20:13
Darka, specialiste, įsiskaityk dar kartą ką rašiau apie indėklus. Iš pradžių kalimas, kuris ir padaro tuos tavo 2mm. Dėl indėklų prasukimo naujam motorui paskutinį kart girdėjau tik žiguliniais laikais, nes jie visad garsėjo savo šiknarankišku surinkimu. O šiais laikais teko matyt panašių specų darytų kap. remontų, kada dėl nedašlifuoto veleno, arba "pritaikyto" kito matmens indėklo šis būdavo užveržiamas tiek, kad net nepratekėdavo tepalas. Pasekmės tos pačios. Kažkada teko ragaut ir motoristo duonos, todėl už bazarą atsakau ir makaronų niekam neketinu kabinti.Dėl slėgio Jimmy teisus, slėgis karteryje neturi jokios įtakos slėguii tepalo sistemoj. Bet va dėl indėklų nevisai teisus. Prasukt juos galima ir naujam matarui, viskas priklauso nuo apkrovų ir kitokio š. Tavo versija, kad iškrenta todėl, kad sudyla ir tarpas atsiranda irgi kvepia makaronais ;) . Tokiu atveju ten turi būti tarpas apie 2 mm. Nu neįsivaizduoju mataro su tokiu išsibaladojimu Mano manymu, didesnė tikimybė, kad tiesiog dačikas grybą pjauna ar kur nors kontaktai abžėlė.
#18
Posted 2007 January 29 - 23:25
#19
Posted 2007 January 30 - 08:17
O man ne tik girdėt, bet ir matyt teko. Ir be jokių kalimų be nieko, važiavo, sustojo ir batai ir ne žigulis te buvo. O išbaladot 2mm tai reik sugebėt, nes 0,2mm tarpas jau nebelaiko tepalo spaudimoDėl indėklų prasukimo naujam motorui paskutinį kart girdėjau tik žiguliniais laikais, nes jie visad garsėjo savo šiknarankišku surinkimu.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#20
Posted 2007 January 30 - 09:15
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users