padekit
#21 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 sausio 30 - 10:50
#22
Parašyta 2007 sausio 30 - 18:46
A čia tavo problemą sprendėm? Man jau pasidarė įprasta, kad kažkas užduoda klausimą, o po to žodis po žodžio chebra nugrybauja į pievas... Kyla ginčai neesminiais klausimais, o "iš principo".viskas jau mazdaug ir aisku tepalo spaudimas ten normalus..... ytik dacikas del salcio grybauja. vakar 300lt uz dyka galima sakyt padejau i vieta bet dbr jauciuosi ramus . pravaziaves kruva servizu suzinojau galima sakyt nieko. o nuvares diagnostika parode kad viskas gerai ir kad kazka elektra chimycina su lemda ir tepalo spaudimo dacikelio laidais. o siaip viskas gerai. gryzes po visu tu servizu pastaciau i sildoma garaza porai valandu ir uzkurus viskas gerai poto valanda lauke pastovejo ir vel tas pats. isvada ta kad elektra puliuoja.
Va ir Darka kabinėjasi. Geras žmogus, bet per ilgai gyvena.......
P.S. Gal sekmą dieną per kašių sustiksma, prigirdysiu ir Elektrėnų mentams paožinsiu...
#23
Parašyta 2007 sausio 30 - 18:57
#24
Parašyta 2007 sausio 31 - 08:19
Taigi problemą aš jau aukščiau aprašiau, pasirodo buvau teisus. O toliau tiesiog diskusas ir prie nieko nesikabinėju, tiesiog technika kaprizingas dalykas ir kartais atstinka su tas kas realiai neturėtų nutikt ir tiek.A čia tavo problemą sprendėm? Man jau pasidarė įprasta, kad kažkas užduoda klausimą, o po to žodis po žodžio chebra nugrybauja į pievas... Kyla ginčai neesminiais klausimais, o "iš principo".
Va ir Darka kabinėjasi. Geras žmogus, bet per ilgai gyvena.......
P.S. Gal sekmą dieną per kašių sustiksma, prigirdysiu ir Elektrėnų mentams paožinsiu...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#25
Parašyta 2007 sausio 31 - 09:48
cia apie Darka ir Jimmy???OT: Ėjo ežiukas mišku ir sutiko mešką. -Sveikas, dygliuotasis,- pasisveikino meška. -Sveika gauruotoji,- atsakė ežiukas. Taip, žodis po žodžio, žodis po žodžio ir gavo ežiukas į snukį...
#27
Parašyta 2007 sausio 31 - 10:50
Kažkaip pastebėjau, kad labai užsirauni ant "burtininkų". Nusipurtyk makaronus nuo ausų. Indėklai prasukami, kai jau pradeda girdėtis variklio kalimas, t.y. atsiranda pakankamas tarpas tarp indėklo ir veleno kakliuko. Kalimas buvo?
Ir atsistojo jis prieš savo apštalus irgi kitus žmones.Ir tarė jis : "- Esmi aš Dievo sūnus!". Ir atsakė jam žmonės :"- Aleliuja! Aleliuja!"......
Per pora menesiu tavo pozicija labai pasikeite, tapai pats "mesiju" kuriuos taip kritikavai. Geras tu zmogus, bet labai kategoriskas.
P.S. del kalimo ir indeklu tai nepyk bet biski nusvaigai. Prasuka tuos indeklus ir be kalimo, tik tai ne esme sitoj temoj.
#28
Parašyta 2007 sausio 31 - 11:09
#29
Parašyta 2007 sausio 31 - 21:16
Nu va, kolegos mašina kaip kad ir pasveiko.
Per pora menesiu tavo pozicija labai pasikeite, tapai pats "mesiju" kuriuos taip kritikavai. Geras tu zmogus, bet labai kategoriskas.
P.S. del kalimo ir indeklu tai nepyk bet biski nusvaigai. Prasuka tuos indeklus ir be kalimo, tik tai ne esme sitoj temoj.
Dabar manau turiu teisę apsiginti prieš kai kuriuos man mestus kaltinimus.
1) Tvarkingame variklyje indėklai nei iš šio nei iš to neprasisuka. Tai galima padaryti tik taip : užvedi ir nieko nelaukęs - bėgis, gazas-dugnas, "prakasai". Tepalas dar nepasiekęs indėklų, o velenas pilna jėga priglunda ir lyg prilimpa. Tik tokiu atveju pilnai tikėtinas prasukimas. Na ir visi kiti mano minėti atvejai: nemokšos remontininkai, viršytas ribinis išdilimas . Vėl "nusvaigau"???
2) Dabar įdomiausia. Kolega Maiklass tame "...aleliuja..." kažkodėl įžvelgė kritiką. Ir tada teko gintis, ir dabar. Apgailestauju, kad pas ne kuriuos elementasrus jumoras- neįveikiamos aukštumos...
Beliko tik apkaltint mane skelbiantis Mesiju.
Jei iš mano 26 metų darbinės veiklos 21 buvo susiję tik su autoremontu, kažkodėl lyg turėčiau teisę šį tą ir patarti, ir paneigti akivaizdžiai neteisingus samprotavimus (dingo slėgis- kaltas majonezas ir t.t.).
Taip, aš kategoriškas gindamas savo nuomonę.Bet ar tai blogai? Kai oponentas neranda kontrargumentų, patogiausia išvadinti kitą "svaigstančiu" mesiju.
#30
Parašyta 2007 sausio 31 - 21:38
#31
Parašyta 2007 sausio 31 - 22:43
Juokiasi puodas kad katilas juodas ;)Apgailestauju, kad pas ne kuriuos elementasrus jumoras- neįveikiamos aukštumos...
Peace
P.S. del prasuktu indeklu papasakosiu toky nutikima. Honda CRX '92 metu, DOHC budavo tik 1.6 kubaturos, bet kazkokie Taurages "auksarankiai" DOHC galva uzdejo ant 1.4 bloko . ko pasekoje nesutapo tepimo ir ausinimo kanalai. antifryza vare y kartery ir nors indeklai nebuvo sudile, bet juos per pirmus 50 km prasuko, nors greiciau islyde, nes kai kuriu indeklu net su plaktuku nepavyko numust nuo svaistiklio
Dar vienas komentaras: nors as ir jaunas, bet pries ysigyjant pirma Peugeot turejau sioky toky suvokima apie technika, taciau prasidejus su sitais automobiliais kai ka teko pamirst kai ka naujo ismokt, cia juk PEUGEOT ;)
#32
Parašyta 2007 vasario 01 - 09:03
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#33
Parašyta 2007 vasario 01 - 11:21
#34
Parašyta 2007 vasario 01 - 23:27
#35
Parašyta 2007 vasario 01 - 23:57
Gal pvz. šitoks mazgas prie unikalių priskirtinas?... Gal kas gali įvardyt unikalų mazgą,ar kokį kitą "pribumbasą", kuris būdingas tik pežams ir nesutinkamas kituose modeliuose? Būtų tikrai įdomu sužinoti. ...
Darka, Maiklass, Jimmy - nesustokit, tęskit
#36
Parašyta 2007 vasario 02 - 08:13
#37
Parašyta 2007 vasario 02 - 08:33
Golfas. Ir čia ne bajeris. Jimmy, dar kartą sakau. Viskas yr narmaliai, nieko unikalaus anei pežai, anei kiti neturi. Visur tie patys vidaus degimo varikliai ir kita chernia. Skiriasi niuansai, o va tie niuansai gali skirtingai įtakot tą patį mechaninį mazgą ir tiek.Koks modelis pas tą žmogelį buvo , kur nei iš šio nei iš to mataras numiro? Net įdomu, kokio modelio reiktų vengti .
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#38
Parašyta 2007 vasario 02 - 09:05
#39
Parašyta 2007 vasario 02 - 17:50
Vo čia tai tiesiog unikumas. Dar kad taip vietoj slioniko pritaisius bambalį nuo "Kobros" alaus. Pamatytų francūzas, tai jam kojas pritrauktų....Gal pvz. šitoks mazgas prie unikalių priskirtinas?
Darka, Maiklass, Jimmy - nesustokit, tęskit
Dėl unikalumo, tai dar gerokai iki savojo pirkimo turėjau reikalų su pežais. Tik viena man priskirtina unikalumui - debilavotas ardymas. Taip tik pežo konstruktoriai varlėm apsiėdę galėjo sugalvot. Paskutinis atvejis - 607-o galinio buferio nuėmimas. Kokiam proto bokštui dašuto jį "prisobačint" 13 (!!!) varžtų ?
Visa kita - mazgai, agregatai proto ribose. Nieko naujo. Su nostalgija prisimenu žigulėlius. Anot rusiško posakio "pri pomošči molotka, zubila i kakoj-to materi" susiremontuodavai viską.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0