Kokia HDI variklio darbine temperatura?
#1
Parašyta 2007 balandžio 16 - 13:53
#2
Parašyta 2007 balandžio 16 - 14:07
Vilnius
#4
Parašyta 2007 balandžio 16 - 14:20
lygiai tiek pat ;)Apie 90 laikosi kaip įkalta. +/-5C.
#5 Svečias_erniux_*
Parašyta 2007 balandžio 16 - 15:54
#6 Svečias_artola_*
Parašyta 2007 balandžio 16 - 17:59
#7 Svečias_audriusbx_*
Parašyta 2007 balandžio 16 - 21:54
#8
Parašyta 2007 balandžio 17 - 07:56
Normaliai. Ziurek, kad tik per 100 neperliptu.Sveiki,
Kaip matot turiu 406-aji su HDI 80 Kw varikliuku. Kazkodel kad ir kiek bevaziuoju radykle, rodanti variklio temperatura nepakyla daugiau 75-80 laipsniu . Anksciau teko vazineti golfuku paprasciausiu 1.9 dyzeliu tai ten pavyzdingai bet kokiu oru ir bet kokiom salygom lygiai 90 rodydavo...
Svarsciau kame gali buti beda: ar ji ir turi tokia tebuti, ar variklis del termostato kaltes nesyla, ar rodykle grybauja?
Is anksto dekavoju
#9 Svečias_Edvutis_*
Parašyta 2007 balandžio 17 - 09:00
#10
Parašyta 2007 balandžio 17 - 13:36
#11 Svečias_Hellguard_*
Parašyta 2007 balandžio 17 - 23:00
#12
Parašyta 2007 balandžio 18 - 06:56
Vilnius
#13
Parašyta 2007 balandžio 20 - 19:16
o jei perlis ziurek ka veterokas kazkur prie 105 isijungtuNormaliai. Ziurek, kad tik per 100 neperliptu.Sveiki,
Kaip matot turiu 406-aji su HDI 80 Kw varikliuku. Kazkodel kad ir kiek bevaziuoju radykle, rodanti variklio temperatura nepakyla daugiau 75-80 laipsniu . Anksciau teko vazineti golfuku paprasciausiu 1.9 dyzeliu tai ten pavyzdingai bet kokiu oru ir bet kokiom salygom lygiai 90 rodydavo...
Svarsciau kame gali buti beda: ar ji ir turi tokia tebuti, ar variklis del termostato kaltes nesyla, ar rodykle grybauja?
Is anksto dekavoju
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#14
Parašyta 2007 balandžio 23 - 09:32
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Parašyta 2007 balandžio 23 - 16:52
tai negi kaitint iki 130laipsniu ir ziuret ar lempike uzsidegs,manau svarbu zinot kaip padares gamintojas ir kada isijungia ausinimas, nesinori bandyt uzkaitinti daugiau nei gamintojas leidziaChebra, dar kartą aiškinu. Jūs mažiau žiūrėkit ką rodyklės rodo, svarbu, kad lempelės neužsideginėja. Rodyklės rodo tą, ką suprogramavo gamykloj.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2007 balandžio 23 - 16:53
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#16
Parašyta 2007 balandžio 24 - 06:54
Visų pirma tu gali ir nesulaukt tų 130. Rodyklė ramiai rodys 90, o matysi gražias kalėdas skydelyje.tai negi kaitint iki 130laipsniu ir ziuret ar lempike uzsidegs,manau svarbu zinot kaip padares gamintojas ir kada isijungia ausinimas, nesinori bandyt uzkaitinti daugiau nei gamintojas leidzia
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17
Parašyta 2007 balandžio 24 - 07:04
be abejo, idomu nuo ko kompas gauna signala ir pasako STOP perkaitus varikliuiVisų pirma tu gali ir nesulaukt tų 130. Rodyklė ramiai rodys 90, o matysi gražias kalėdas skydelyje.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#18
Parašyta 2007 balandžio 24 - 07:28
Na ne.....Kulinaras su manim stebejo kadaise kaip tas vyksta....Is pradziu 90 kaip ikalta ...ny tudy, ny siudty ... po to rodykle kaip igelta per mazdaug 0.5-1 min kyla iki raudonos zonos, masina pradeda pypseti, uzdsidega STOP ir seka garsus <pypt> (is vairuotojo sedynes puses) Pas 807'a, panasu, jog nera dirbtinio termometro svyravimu gesinimo....vaziuojant matai ir 87C ir 98C (teko matyti labai karsta diena letai bevaziuojant misko keliuku)Visų pirma tu gali ir nesulaukt tų 130. Rodyklė ramiai rodys 90, o matysi gražias kalėdas skydelyje.
#19
Parašyta 2007 balandžio 24 - 07:56
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#20
Parašyta 2007 balandžio 24 - 08:33
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0