cia kazkokia nesamoneTurbina įsijungia tik užkūrus variklį, tiesiog maksimalų darbinį slėgį pasiekia konkrečiai šiam varikliui prie 1850.
kada permesti begi
#41
Posted 2008 February 02 - 01:14
#42
Posted 2008 February 02 - 01:26
dyzelis- ne benzinas,jo "padsosas" zymiai maziau reguoja nuo temperaturos.jei ramiai vaziujant (saltas)rodo tokias kuro sanaudas-tai jau gedimas(nors ir "chekas" nedega).as maciau kai hdi su kompu beveik 11L rodo ziema kol salta
tarkinga ir pagedusi 307 tuscioje eigoje (stovint vietoje) kuro sanaudos skiriasi ~2,5 kartus.(tik siu metu palyginimai-tik 2.0l bosch ecu) ;)
#43
Posted 2008 February 02 - 01:39
kaip tik nereikia virsyti(ekonominiam vaz. max sukimo momento) i kalna vaziuojant,lenkiant-tarp max sukimo ir max galios.(tada tik virsiji max sukimo momenta).pas 66 kw hdi max sukimo momentas prie 2000 apsuku
pas 80kw hdi prie 175O apsuku aisku ir ramiai vaziuojant reike biski virsiti pirmu atveju 2200 antru 2100 abejais atvejais y kalna kylant nereiketu mazesnes apsukas laikyti nei max variklio sukimo momentas
visais dyzelio atvejais negalima virsiti 4300 apsuku sportuojant ir t.t
ir nemaisykit turbina isijunge ne gazuojant o tik uzkurus varikli ir veike visada
bent jau "furu" manualuose(man,volvo) yra rekomendacijos ekonomiskam vaziavimui.pagal juos-2000 aps-lubos(gerai kai begiu daug).
#44
Posted 2008 February 02 - 01:55
siap su HDI reikia vaziuoti beveik kaip su benzinu(pagal tai jie buvo kuriami-didesnes apsukos-didesne galia-mazesne 'kubatura',svoris,gabaritai)prie siu salygu-issaugoti ekonomija.nu sakyciau 4000 jua daugoka ;) man 3000 jau trauka galinga gaunasi o prie 4000 tai jau daugoka ;)
jei ne mitsubishi su savo 2,0 l benzininiu ir 295 AG motoriuku-dyzeliai jau buvo beveik pasivije. 2,7 l 6V dyzeliukas -praeitu metu pripazinta "virsune".
#45
Posted 2008 February 04 - 09:47
Nu tai parašyk samonęcia kazkokia nesamone
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#46
Posted 2008 February 04 - 10:08
Gal jis norejo pasakyti, jog turbinos sukuriamo slegio maksimumas nebutinai sutampa su sukimo momento maksimumo apsukomis?Nu tai parašyk samonę
#47
Posted 2008 February 04 - 10:44
Tai vat man ir įdomu ką jis turėjo raumeny.Gal jis norejo pasakyti, jog turbinos sukuriamo slegio maksimumas nebutinai sutampa su sukimo momento maksimumo apsukomis?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#48 Svečias_DAULS_*
Posted 2008 February 04 - 19:05
#49 Svečias_DAULS_*
Posted 2008 February 04 - 23:29
#50
Posted 2008 February 05 - 00:42
#51
Posted 2008 February 05 - 11:01
#52 Svečias_Dizzaz_*
Posted 2008 February 12 - 01:19
#53
Posted 2008 February 17 - 17:42
#54
Posted 2008 February 24 - 03:28
aiskinu nezinaciui-vietoje stovedamas-gazuok kiek nori (nors ir 6000)-turbinos nasumas nevirsys 30%.cia kazkokia nesamone
jei turi mintyje TWIN turbo(pirmi BMW) panaudojo(nekalbame apie formule 1 ;) ;) ;) ),tai tikrai pirmos turbinos max efektyvumas ~1800 aps(motoro).o jau antros ~4000.
vienos turbinos ~3700. ir tai motoro apkrova maksimali.(trecias begis ,i kalneli ~3500 -cia PSA konserno konstruktoriu mintis)
formule pamirsk.artimiau furos(nebent turi twin turbo) ;)
siap jei bent jau seki spauda- PSA-BMW bendri motorai-praeitais metais pripazinti vieni geriausiu(2l,benzinas.twin turb,196AG),ir t.t.
#55 Svečias_kests_*
Posted 2008 February 26 - 15:05
#56 Svečias_307hdi_*
Posted 2008 February 26 - 17:37
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users