Jump to content


Photo

406 Variklio dugno apsauga


  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#81 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • posts 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Posted 2011 May 28 - 01:10

Sorry, vyriukai, bet jus jau stengiates is birkos patranka padaryt. Apsauga aisku gerai, bet daryt apsauga 406, kuris tikrai neskirtas bekelei, tai ka as zinau. Tris metus vazineju su plastmasine apsauga svedijos siaurej, kur sniego nepalyginamai daugiau nei kada lt jo buvo. Aisku nesakau, kad mano pezas visureigis, vaziuoju su juo proto ribose, bet dar nei karto nebuvo nieko panasaus, kaip apsaugu sulauzymai ir karterio pramusimai. Bet jei vistik norisi turet keturinolsesta super tank edition puga, tai rinkites iskart titanine plokste, bo kitaip nieko nebus. Peace!
  • 0

#82 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 950
  • Automobilis:406c

Posted 2011 May 28 - 01:13

Ne visi dedasi apsaugas del to kad apsaugotu karteri/vaziuokle ir pan..
bet mane jos reikia - kad nebutu dulkiu/smelio ant variklio + sumazetu variklio garsas salone.
+ pamirsau pamineti dar viena pliusa - tai po kapotu nesiveisia kates.. (nemiega naktimis)

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Kaciu.. arba kitu Gyvuliu pedos ant variklio


O plasmasines stampofkes nepirksiu vien tik is principo.. nes kainos ju tikrai neprotingai dideles. jau geriau savo rankom issipjaustysiu is skardos.

Edited by Alusgeras, 2011 May 28 - 01:19.

  • 0

#83 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2011 May 28 - 08:55

Na nera pas mane tos variklio apsaugos ir labai neverkiu. Nes keturinolsestas skirtas vazinet pravaziuojamais keliais. Todel vazinejant normaliais keliais ji reikalinga tik del dulkiu ir purvo. O ziema musu nevalytuose kiemuose su pusmetriu sniego apsauga kazi ar padetu. Kaip tik greiciau pasikabintum. O ten svaigt apie metalines apsaugas is kokio tais laksto neverta. Gal geriau tada pasikeist masina i koki dzipa, jei jau kyla noras duotis po meslynus.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#84 Svečias_2tone_*

Svečias_2tone_*
  • Svečiai

Posted 2011 June 25 - 19:24

ko tais abejoju, kad uždėjus sumažės variklio skleidžiamas triukšmas..
  • 0

#85 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 950
  • Automobilis:406c

Posted 2011 June 25 - 20:41

Dar planuoju isklijuoti veiloku ir aplinkui prikniedyti skardos juosteles kad butu uz ko tvirtinti prie kebulo + kad butu dar labiau standesne ai ir zinoma laikikllius kokius nors prisuksiu Butu gerai kad temos kurejas pakomentuotu apie ta purva kur cia daug rasete, kad kaupiasi be skyliu ir t.t.t - tai kaip? kaupiasi istikruju??
  • 0

#86 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2011 June 26 - 06:49

na galiu pakomentuot, nors nuo to laiko kai uždėta apsauga pravažiavau nedaug ~9 000 tik, prieš kelias dienas, buvo nuimta, nes tvarkė kondicionieriu, tai keli žvyriukai sausi yra, tačiau nupurčius puse saujos gal būtų, pricipe visiškai neakutalu, pats veikokas sausas, nors prieš ardyma ir lietingos dienos buvo, matyt ten vandens nalabai patenka. kas dėl pačios skardos, tai mechaninių pažeidimų nėra, korozijos dar kolkas taip pat nesimato. ps. vakar važiavau šašlyko į gamtą, tai keliukai minkšti, išvagoti miškovežių, labai džiaugiausi dugnu per grumztus slysdamas kad apsauga ne plastmasine :) Visureigis nevisureigis, bet pravažumas 406 tai įspudingas( su prieš tai turėta astra nėra ko lygint) kelis syk tikra maniau kad sėsiu, bet nieko :) su mano važinėjimo įpatumais (gamta, žvelyba ir pan) turbut kad kita mašina visureigis ir bus :>
  • 0

#87 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 950
  • Automobilis:406c

Posted 2011 June 29 - 00:38

Na as irgi laikinai uzsidejau, Nors kolkas ir be veiloko, bet garsas RYSKIAI sumazejo, siom dienom bandysiu plona sluoksni veiloko uzklijuoti (ziuresiu kokio jis svorio. jei sunkus tai isvis nedesiu)

Edited by Alusgeras, 2011 June 29 - 00:38.

  • 0

#88 Svečias_2tone_*

Svečias_2tone_*
  • Svečiai

Posted 2011 July 04 - 09:09

kokias apsaugas dėjot? darėtės patys ar užsisakinėjot gatvavas? pateikit daugiau info, juk ir kitiems peugeotistams aktualu
  • 0

#89 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 950
  • Automobilis:406c

Posted 2011 August 16 - 23:07

406 coupe 2l benzinas, iki restailas

Kiek apsaugu buvo dedama? kiek ieskau - visur randu kad tik viena maza (kiek suprantu po variklio priekiu:

Sita????
Posted Image

Ir viskas? o gale variklio jokios nebuvo? o jei ir buvo tai kaip ji atrode?
  • 0

#90 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 950
  • Automobilis:406c

Posted 2011 September 24 - 22:19

Yra siuo metu galimybe pasidaryti is is aliuminio, 1000x600mm ~1mm - idomu ar nebus per plonas? t.y ar nerezonuos ir pan?? ir kiek suprantu bus siektiek trumpas laksas, tai sakau gal dvi daryt, viena saugo 'gala', kita priekine variklio dali. tik tas storis neduoda ramybes - ar apsimoka bandyti. plius ieskosiesiu kur isigyti veiloko.

Edited by Alusgeras, 2011 September 24 - 22:19.

  • 0

#91 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • posts 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Posted 2012 January 21 - 17:21

Gal kas turi brezini suatmenimis kokia apsauga butu 96m 1,8i 16v pezui?
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#92 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • posts 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Posted 2012 October 10 - 21:04

Atgaivinsiu labai gerą temą, kadangi artėja žiema žiemužė! :good: Kaip sakoma patarlėj - ratus ruošk žiemą, o roges - vasarą. Kažkaip taip skamba. ^_^

Dar vienas apsaugos pliusas (jeigu pas mane tokia būtų), kurį pastebėjau palindęs po liūtuke - ne tik karterį reikia saugoti, bet ir 3.0 išmetimo sistemos dalį, esančią iškart po išmetimo kolektoriaus. Žiemą nuslydus nuo sušąlusių leduotų vėžių manau galima neblogai pakenkti tai išmetimo daliai. Žinoma, nesakau, kad žiema gali pridaryti daugiau bėdų, nei kažkokio formulės 1 fanatiko, iki negalėjimo nužeminta mašina, ko pasėkoje sulankstyti vamzdžiai bei karteris. :)

Man tikrai svarbu, kad į mašinos variklį nepakliūtų visokių šlamštų žiemą - tikrai nenorėčiau, kad patenkančios per priekį druskos su smėliuku keliautų po mano variklio paskirstymo diržu arba kristų ant generatoriaus. Galų gale - pamąstykim ir apie elektroniką bei drėgmę.

Dar vienas dalykas - susidariau bendrą vaizdą, kad gal tik kokie 50% :pug: forumiečių turi sveikus priešrūkinius žibintus bamperyje. Pas kitus - arba nėra jų, arba sulūžę korpusai, arba remontuoti ir leidžia vandenį bei purvą. Aš - ne išimtis. Kiek leido galimybės - tiek litavau tą plastmasę. Bet vistiek nesigavo taip idealiai, kaip originaliai. Juolab ir tvirtinimai ne tokie standūs ir panašiai. Čia žiemą man tikrai padėtų dugno apsauga.

Vandens nutekėjimas yra reikalingas, manau, nes žiemą per pusneles važiuojant, per bamperyje esančias groteles būna pritaškoma sniego, kurį sumala ventiliatorių mentės, t.p. visa tai su druskomis nuo kitų mašinų taškosi ant variklio apačios. Neestetiška.

p.s. jeigu jau dėl triukšmo mažinimo - galima pamąstyti ir apie originalios lenktos gofruotos aliuminio medžiagos, esančios virš visos išmetimo sistemos pasigaminimą ;) Dėsiuosi atgal N1 bakelį - tokia apsauga pravers.

p.p.s. FFM , tikrai ačiū už brėžinį. ;) :beer: Būtų įdomu, jeigu sąžiningai prisipažintų tie, kuriuos pačius pasigamint apsaugą paskatino FFM darbas. Domėjausi dugno apsauga jau senokai, bet paieškos - bevaisės (taip, manęs durnu nereikia laikyt - pardavime pilna variklio apsaugų, bet tikrai nesiruošiu mokėti >100lt už plastmasės gabalą, kurio pusė tvirtinimų lūžę, bet jis dar skaitomas "geru" - tereikia čia prilydyt auselę, čia ir dar čia. Na, ir dar va čia... ).

p.p.p.s. Pabandysiu remdamasis šiuo brėžiniu prieš žiemą pasigaminti dugno apsaugą pats. Tik mėginsiu daryti ją iš org. stiklo. Konkrečiau - tokio org. stiklo lakšto, kuris būna toks juodas ir grublėtas. Jis pakankamai elastingas ir netgi esant šalčiui, išsaugo bent dalį lankstumo savybių. Tai reiškia, kad jis nelūš esant menkiausiems dugno braukimo per sniegą atvejams. Įskaitant ir tam tikras nedideles "žiaunas" susikaupusiems skysčiams ištekėti. manau, kad toks variantas bus - pigus, lengvai remontuojamas esant reikalui, lengvas, lengvai apdirbamas. Prie to paties bandysiu padaryti ertmes karterio varžtui atsukti. Tai galima padaryti įtvirtinus lazeriuką, nukreiptą į tam tikras vietas, kuriose turi būti skylutė, kad ir varžtui, ir po to uždėjus apsaugą lygiai toje pačioje vietoje lazeriukas švies.

p.p.p.p.s. Kuo negerai yra tie vadinami savisriegiai? Man regis labai patogus dalykas - op ir atsukai. Op ir užsukai. Bent iš praktikos audi centre - vienintelis dalykas, kuo jie blogi - net ir naujoms audi jie būna užpuvę. Bet manau, kad tai galima išspręsti juos prieš sukimą aptepus grafitiniu tepalu?

Na, labai trumpai nesigavo parašyt, ką manau.. :doh:

Edited by Silogizmo, 2012 October 10 - 21:08.

  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#93 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2012 October 24 - 20:26

Padarysiu siokia tokia reklama : :ax: Radau tokia firmele Valkeris. jie turi apsaugu varikliams ir pan, jei kam reik PEUGEOT 312002 206 98-... 7013.F4 70LT 3120... 312003 206 šon.kairi 98-... 7013F5 30LT 312004 206 šon.dešini 98-... 7013F6 30LT 312021 207 ( po varikli) 70LT 312006 306 ( po varikli) ... - 2002/3 701379 70LT 312001 307 HDI ( po varikli) 99-... 7013L3 70LT 312010 307 HDI (po bamperi) 99-... 7013.L6 70LT 312020 307 (po bamperi) 2004 - ... 7013.Z7 70LT 312023 308 ( po varikli) 2008 - 7013EA 70LT 312029 308 (po bamperi) 2008 - 7013EF 70LT 312009 406 ( po varikli) Diesel 7013G8 70LT 312007 406 ( po varikli) Benzyna 70LT 312008 406 (po greič.deže) 7013 H00 60L 312019 407 ( po varikli) diesel benzyna 2004 - ... 70LT 312026 607 ( po varikli) 1999- 7013H9 70LT 312028 607 (po bamperi) 2005-… 7013 W8 70LT 310309 806 ( po varikli) 1491194080 70LT 312027 807 ( po varikli) 2002 - 7013AR 70LT 312022 EXPERT III ( po varikli) 2007 - ... 7013CH 80LT 312024 BIPPER ( po varikli) 2008 - 7013FQ paruošime 312030 BIPPER (šon.dešini) 2008 - 7013ET paruošime 310201 BOXER ( po varikli ) 03,1994 - ... 748934 lub 748923 75LT 310306 BOXER (dirželio) 94 - ... 7489.22 40 LT 310317 BOXER ( po varikli ) 2006 - ... 1341340080 80LT 310318 BOXER ( po varikli kairi ) 2006 - ... 1345517080 30LT 310319 BOXER ( po varikli dešini ) 2006 - ... 1345518080 30LT 312006 PARTNER I ... - 2003 701379 70LT 312013 PARTNER I (šon.kairi) ... - 2002 7136C8 30LT 312014 PARTNER I (šon.kairi) ... - 2002 .7136E3 30LT 312015 PARTNER I (šon.dešini) ... - 2002 7136C9 30LT 312005 PARTNER HDI II 2003 - ... 7013.R4 70LT 312025 PARTNER 1,6 HDI II 2003 - ... 7013,R3 70LT 312011 PARTNER II (šon.kairi) 2003 - ... 7136K5 30LT 312012 PARTNER II (šon.dešini) 2003 - ... 7136K6 30LT 312031 PARTNER III ( po varikli) 2008 - .. 7013CT,7013EC 70LT
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#94 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • posts 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Posted 2012 October 25 - 16:17

Šiaip viskas priklauso nuo plastmasės kokybės.
  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users