o svoris?saab turi turbina, kaip galyma lyginti turbinini ir neturbinini panashaus litrazo benzininius varyklius?
Kokis ten malonumas is 150Nm. Tai as ir ieskau eeprom kad pats galeciau chipuot. 325 BMW jau chipaves. turiu ir daugiau eeprom, bet peugeot savo ir dar saab 9000 neturiu. Tik va saab ir taip skrenda gerai, o peugeot nifiga. Aisku gaila 1000lt.Tas chiptiuning prasmingas tik tada kai tu tiuninguoji kelis dalykus iskarto, tik to chipo istatymas prie normaliu salygu nieko nepakeicia, o jei spausi - dides sanaudos plius po savaites pamirsi(t.y.priprasi) o moket 1000 ir toliau lt. uz nezinia uz ka - neapsimoka, plius geresni filtrai, geresnis benzinas ir t.t... taip kad cia daugumai patinka standartai, ju pilnai pakanka, kad gauti adrenalino, pujusti smaguma ir t.t. Tai vistik dar karta pagalvok, ar apsimoka!
P.S. Golfus reik tiuninguot, nes ten standartai nekokie!

Peugeot 405 chiptuning
#21
Svečias_athlonxp_*
Parašyta 2005 gruodžio 02 - 21:11
#22
Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2005 gruodžio 02 - 22:32
#23
Svečias_athlonxp_*
Parašyta 2005 gruodžio 03 - 03:06
ch*inia man tie posukiai, mes draginam tiesiose trasose ir 5ag tai daug ka reiskia. Bet buna ir tokiu zmoniu kur uzsideda brangesnes padangas ir sako kad geriau einaUžčipuosi ir gausi papildomus 5AG ?? Dar būtu tūūūrbo dyzelis suprasčiau labiau, ten ~20AG gali išlošti. Čipą
į tokį variklį dėčiau paskutinėje vietoje, ir iš vis nedėčiau, kam daryt traukiančią iš netraukiančios, geriau iš traukiančios gerai traukiančią. Geriau padangas l.geras nusipirk, tai bus daug daugiau naudos posūkiuose.

#24
Parašyta 2005 gruodžio 03 - 12:23


#25
Svečias_nujo_*
Parašyta 2005 gruodžio 03 - 13:07


#26
Svečias_athlonxp_*
Parašyta 2005 gruodžio 03 - 18:16
Nenutuoki nieko apie chipavima, tai geriau tylek visai. Dar ne su tokiom dragina zmones. O tokioj kai tavo 205 siukslinej tai du vos atsiseda. Tai cia tipo ne pensininkam ane? tokiem kasikam yra 405T16. Nors uztektu ir gero migo.Nu tu duodi, geresnes masinos neradai draginimui
405'tas gi seimyninis pensinyku avtamabilius
Šį pranešimą redagavo athlonxp: 2005 gruodžio 03 - 18:19
#28
Parašyta 2005 gruodžio 03 - 19:07
#29
Svečias_athlonxp_*
Parašyta 2005 gruodžio 03 - 19:43
Siaip kad uzchipint tai kompo keist nereikia. reikia perrasyt softa atminties mikroschemai, kuri randasi kompe. T16 yra dabar autopliuse.Taip, buna kad ir su moskviciais dragina, bet ar ka nors laimi jie?
Uzchipint, are tiesiog pakeist kompa, gal visai ir noreciau, bet kad neapsimoka, pinigu isleidi, o naudos is to praktiskai nulis. Kad ir kaip beuzturbintum ar uzchipintum savo masina, vistiek atsiras greitesnis.
T16 su zyburiu nerasi ant Lietuvos, o ir svetur jie papygiai nesimeto. O Mi16 pakankamas variklis nuo sankryzos aplenkt tokius kaip tavo SRI, o kai nuvaziuoji drage, tai dziaugiesi papuoles i 16'tuka.
#30
Svečias_Stanakas_*
Parašyta 2005 gruodžio 03 - 19:56
#31
Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2005 gruodžio 03 - 20:30
Žiūrint su kuo palyginsich*inia man tie posukiai, mes draginam tiesiose trasose ir 5ag tai daug ka reiskia. Bet buna ir tokiu zmoniu kur uzsideda brangesnes padangas ir sako kad geriau einaUžčipuosi ir gausi papildomus 5AG ?? Dar būtu tūūūrbo dyzelis suprasčiau labiau, ten ~20AG gali išlošti. Čipą
į tokį variklį dėčiau paskutinėje vietoje, ir iš vis nedėčiau, kam daryt traukiančią iš netraukiančios, geriau iš traukiančios gerai traukiančią. Geriau padangas l.geras nusipirk, tai bus daug daugiau naudos posūkiuose.Ir tada pagal tave tai tipo visi peugeot neina ane?



Dabar va pavizdys: ČIA , ką padarė iš 120ag turinčio variklio. O dabar nusipirk 306 S16 ir turėsi netoli 170 AG nesukišęs belekiek tūkstančių į variklį, arba sukiši tą patį ir turėsi virš 200 arklių.
#32
Svečias_athlonxp_*
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 00:10
Tai uztai ir turiu saab 2,3 turbo 195Ag 320Nm. Nes peugeot isskyrus t16 kurio uz normalius pinigus nenupirksi visi yra didelis ssssssss!!!!! arba kaip sakai: is kaimo bulviu parsivest.Žiūrint su kuo palyginsi
ch*inia man tie posukiai, mes draginam tiesiose trasose ir 5ag tai daug ka reiskia. Bet buna ir tokiu zmoniu kur uzsideda brangesnes padangas ir sako kad geriau einaUžčipuosi ir gausi papildomus 5AG ?? Dar būtu tūūūrbo dyzelis suprasčiau labiau, ten ~20AG gali išlošti. Čipą
į tokį variklį dėčiau paskutinėje vietoje, ir iš vis nedėčiau, kam daryt traukiančią iš netraukiančios, geriau iš traukiančios gerai traukiančią. Geriau padangas l.geras nusipirk, tai bus daug daugiau naudos posūkiuose.Ir tada pagal tave tai tipo visi peugeot neina ane?
T16 tikriausiai eina, 205 mi16 eina ir k.t. o su tokiu kaip tavo matoru ne į dragą važiuot, o pas močiute į kaimą bulvių parsivežt
![]()
Šiaip ar taip gali iš jo kažką pasidaryt, bet pirmas dalykas reikia variklį pasikeist, tada variklį "padaryt" ir tik po to programuot kompą.
Dabar va pavizdys: ČIA , ką padarė iš 120ag turinčio variklio. O dabar nusipirk 306 S16 ir turėsi netoli 170 AG nesukišęs belekiek tūkstančių į variklį, arba sukiši tą patį ir turėsi virš 200 arklių.
#33
Svečias_athlonxp_*
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 00:11
#34
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 00:53

#35
Svečias_Stanakas_*
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 01:29
#36
Svečias_athlonxp_*
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 01:47
ko reaktyviniu nepaminejai?Neisizeisk, bet nerandu as logikos tavo pasisakymuose. Visi peugeot sudas (isskyrus T-16), bet turiu 405 88kW ir net nezadu keist variklio. Jei dragams reiskia daug 5hp, tai issimusk katalizatoriu, ismesk sedynes, atsargini rata - bus pigiau.
Del 2.3 turbo, tai komentaras butu toks, kad subaru 2.0 turbo turi ~300 hp ~400 Nm, nors dragams to neuztenka, reiktu bent 1.5 karto daugiau.

#37
Svečias_Atlantis_*
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 02:30
Tas chiptiuning prasmingas tik tada kai tu tiuninguoji kelis dalykus iskarto, tik to chipo istatymas prie normaliu salygu nieko nepakeicia, o jei spausi - dides sanaudos plius po savaites pamirsi(t.y.priprasi) o moket 1000 ir toliau lt. uz nezinia uz ka - neapsimoka, plius geresni filtrai, geresnis benzinas ir t.t... taip kad cia daugumai patinka standartai, ju pilnai pakanka, kad gauti adrenalino, pujusti smaguma ir t.t. Tai vistik dar karta pagalvok, ar apsimoka!
P.S. Golfus reik tiuninguot, nes ten standartai nekokie!


#38
Svečias_nujo_*
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 13:56
visiskai pritariu! ir isvis, atlonxp, atejai cia padergt ant pugu?Neisizeisk, bet nerandu as logikos tavo pasisakymuose. Visi peugeot sudas (isskyrus T-16), bet turiu 405 88kW ir net nezadu keist variklio. Jei dragams reiskia daug 5hp, tai issimusk katalizatoriu, ismesk sedynes, atsargini rata - bus pigiau.
Del 2.3 turbo, tai komentaras butu toks, kad subaru 2.0 turbo turi ~300 hp ~400 Nm, nors dragams to neuztenka, reiktu bent 1.5 karto daugiau.


o del tavo sabo tai galiu irgi tavo stiliumi pavaryti, jis visiskas sh! nes jo variklis yra sudroztas, ziedai praputineja, apie turbo isvis nera ko sneketi, pries 10 metu jau koks vokietys ji nuzude. idomu pries ka tu su juo dragini???
#39
Svečias_athlonxp_*
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 19:49
o man susidare ispudis kad jus patys stumiat ant savo pugu. tai moskviciai arba i kaima bulviu, cia skaitosi gera nuomone? o del sabo, draginu as ne pries peugeot, nes nera tokio kuris pasilaikytu. ir su jo varikliu viskas gerai.visiskai pritariu! ir isvis, atlonxp, atejai cia padergt ant pugu?Neisizeisk, bet nerandu as logikos tavo pasisakymuose. Visi peugeot sudas (isskyrus T-16), bet turiu 405 88kW ir net nezadu keist variklio. Jei dragams reiskia daug 5hp, tai issimusk katalizatoriu, ismesk sedynes, atsargini rata - bus pigiau.
Del 2.3 turbo, tai komentaras butu toks, kad subaru 2.0 turbo turi ~300 hp ~400 Nm, nors dragams to neuztenka, reiktu bent 1.5 karto daugiau.tai visi jie ssss, tai lavonai.... cia seip pugu megejai renkasi, bent man taip rodos
![]()
o del tavo sabo tai galiu irgi tavo stiliumi pavaryti, jis visiskas sh! nes jo variklis yra sudroztas, ziedai praputineja, apie turbo isvis nera ko sneketi, pries 10 metu jau koks vokietys ji nuzude. idomu pries ka tu su juo dragini???
#40
Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2005 gruodžio 04 - 20:07
Atvažiuok su savo sabu į peugeot slalomo-pramoginioo man susidare ispudis kad jus patys stumiat ant savo pugu. tai moskviciai arba i kaima bulviu, cia skaitosi gera nuomone? o del sabo, draginu as ne pries peugeot, nes nera tokio kuris pasilaikytu. ir su jo varikliu viskas gerai.
visiskai pritariu! ir isvis, atlonxp, atejai cia padergt ant pugu?Neisizeisk, bet nerandu as logikos tavo pasisakymuose. Visi peugeot sudas (isskyrus T-16), bet turiu 405 88kW ir net nezadu keist variklio. Jei dragams reiskia daug 5hp, tai issimusk katalizatoriu, ismesk sedynes, atsargini rata - bus pigiau.
Del 2.3 turbo, tai komentaras butu toks, kad subaru 2.0 turbo turi ~300 hp ~400 Nm, nors dragams to neuztenka, reiktu bent 1.5 karto daugiau.tai visi jie ssss, tai lavonai.... cia seip pugu megejai renkasi, bent man taip rodos
![]()
o del tavo sabo tai galiu irgi tavo stiliumi pavaryti, jis visiskas sh! nes jo variklis yra sudroztas, ziedai praputineja, apie turbo isvis nera ko sneketi, pries 10 metu jau koks vokietys ji nuzude. idomu pries ka tu su juo dragini???

Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0