Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3397

#1 Svečias_Andree_607_*

Svečias_Andree_607_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 03 - 20:45

Sweiki, na tapau sio zweriaus sawininku o ispudziai tikraij neblogi pasivazinejus: variklis 2.2 benzas arkliuku pakankamaij, tad soka kaip tikras zweriukas palyginus su preis tai tureta audi c4, tik va pakaba pasirode kietoka. tai tiek

Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 lapkričio 18 - 01:44

  • 0

#2 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 11:24

2,2... Mazoka, bet svarbu masina grazi... Sveikijimai...

Šį pranešimą redagavo Algirdas: 2005 gruodžio 05 - 11:24

  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#3 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.375
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P508SW HDI140

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 12:21

2,2... Mazoka, bet svarbu masina grazi... Sveikijimai...

nezinau kaip 607'ame, bet siaip 2.2 variklis tikrai labai gyvas. Gal jam ir sunkoka butu pretenduoti i "daugiausia arkliu is litro" titula, taciau jo sukimo momento kreive labai grazi
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#4 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 12:45

normaliai ir 607- ame. del mineto gero momento. su dvilitriu mersu niekaip nepalyginsi <_<
  • 0

#5 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.375
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P508SW HDI140

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 14:53

2.2 VVT variklis geras tuo, jog gana placiam apsuku diapazone islaikoma veik gulsti sukimo momento kreive (90% sukimo momento pasiekiama jau nuo ~2krpm ir tesiasi iki 5.5krpm), kai tuo tarpu dauguma "kitu" varikliu atsibunda nuo 4-5krpm. Va cia ir yra sio variklio gyvumas: jei nori isnaudoti maximalia variklio galia, nebutina jo grezti iki negalejimo. Kitas dalykas, bent jau 406'o sedano, su 2.2 varikliu, priekis subjektyviai yra sunkus (tiek is valdymo jauciasi, tiek stabdant). Su V6'iuke, tas jausmas butu dar stipresnis.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#6 Svečias_e2110_*

Svečias_e2110_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 15:59

2.2 VVT variklis geras tuo, jog gana placiam apsuku diapazone islaikoma veik gulsti sukimo momento kreive (90% sukimo momento pasiekiama jau nuo ~2krpm ir tesiasi iki 5.5krpm), kai tuo tarpu dauguma "kitu" varikliu atsibunda nuo 4-5krpm. Va cia ir yra sio variklio gyvumas: jei nori isnaudoti maximalia variklio galia, nebutina jo grezti iki negalejimo. Kitas dalykas, bent jau 406'o sedano, su 2.2 varikliu, priekis subjektyviai yra sunkus (tiek is valdymo jauciasi, tiek stabdant). Su V6'iuke, tas jausmas butu dar stipresnis.


viskas gerai su tuo varikliu, tik suvartojamo kuro kiekis neproporcingas variklio turiui, jei lygintume su 3.0 V6

Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 lapkričio 18 - 00:24

  • 0

#7 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.375
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P508SW HDI140

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 16:17

viskas gerai su tuo varikliu, tik suvartojamo kuro kiekis neproporcingas variklio turiui, jei lygintume su 3.0 V6

cia kuriuos duomenis lyginai? V6 popierinius su 2.2 faktiniais? :lol:

mieste V6 pasiims gerokai daugiau nei, kad raso popieriuose. I popierines 2.2 sanaudas Vilniuje telpu tik vasaros metu ir tik nepiko valandomis: ~12l/100km...piko metu dabar, sanaudos sudaro ~15-16l/100km (vidutines faktines ~13-14l/100km), kai tuo tarpu popierines miesto sanaudos yra berods 12.7l/100km. I uzmiescio popierines sanaudas telpu tik su vasarinemis padangomis: su spygliuotom zieminem padangom - +1-1.5l/100km. Tiek vasarines, tiek ziemines padangos yra vienodo dydzio: 205/55R16
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#8 Svečias_e2110_*

Svečias_e2110_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 16:42

cia kuriuos duomenis lyginai? V6 popierinius su 2.2 faktiniais? :lol:

mieste V6 pasiims gerokai daugiau nei, kad raso popieriuose. I popierines 2.2 sanaudas Vilniuje telpu tik vasaros metu ir tik nepiko valandomis: ~12l/100km...piko metu dabar, sanaudos sudaro ~15-16l/100km (vidutines faktines ~13-14l/100km), kai tuo tarpu popierines miesto sanaudos yra berods 12.7l/100km. I uzmiescio popierines sanaudas telpu tik su vasarinemis padangomis: su spygliuotom zieminem padangom - +1-1.5l/100km. Tiek vasarines, tiek ziemines padangos yra vienodo dydzio: 205/55R16

as V6 neturiu, tai galiu tik popierines su faktinem palygint
  • 0

#9 Svečias_polaz_*

Svečias_polaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 18:26

cia kuriuos duomenis lyginai? V6 popierinius su 2.2 faktiniais?  :lol:

mieste V6 pasiims gerokai daugiau nei, kad raso popieriuose. I popierines 2.2 sanaudas Vilniuje telpu tik vasaros metu ir tik nepiko valandomis: ~12l/100km...piko metu dabar, sanaudos sudaro ~15-16l/100km (vidutines faktines ~13-14l/100km), kai tuo tarpu popierines miesto sanaudos yra berods 12.7l/100km. I uzmiescio popierines sanaudas telpu tik su vasarinemis padangomis: su spygliuotom zieminem padangom - +1-1.5l/100km. Tiek vasarines, tiek ziemines padangos yra vienodo dydzio: 205/55R16

as V6 neturiu, tai galiu tik popierines su faktinem palygint

V6 popieriuje kuro sanaudos miesto rezimu 15,9/17,2 (automat.) As praktiskai benzu nevazineju, tai galiu parasyti duju sanaudas, kurios tiek mieste tiek uzmiestyje labai panasios. Tai su baku duju (ipila 34-35l) nuvaziuoju apie +-280km. Priklauso kur daugiau vaziuoju po miesta arba ne. Kadangi Kaune praktiskai kamsciu nera, del to ir tokios mazos sanaudos.
Benzo turetu valgyti 10% maziau, o uzmiestyje iki 20%.
Ka norit ta sakykit bet sitas benzininis ES9J4 motoras Peugeotu/Citroenu pasididziavimas ;)
  • 0

#10 Svečias_e2110_*

Svečias_e2110_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 19:15

tai 100 km tik 12.5 l :o ar tikrai ???
  • 0

#11 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.375
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P508SW HDI140

Parašyta 2005 gruodžio 05 - 19:59

tai 100 km tik 12.5 l  :o 
ar tikrai ???

jei manes klausi - taip. Tokis parodymas buvo uzfiksuotas praeitais metais paskutine rupjucio savaite. Riedeta vien tik mieste ir tik marsrutu namai-darbas-namai. Ilgiau kaip savaite taip vazineti neisgalejau - per didelis stresas :lol: Kita savaite kuro sanaudos pakilo ~3l (del rugsejo pirmosios kamsciu bei nervines iskrovos).

Siaip, neuztaikant i kraupius kamscius ir kolei nera slidu - mieste i 14l itelpu. Praeita ziema, saltomis dienomis, dumais paleisdavau 15-16l.

Dar pastebejau, kai variklis nera is silpnuju, menkiausias nervinis tikas issivercia i papildoma stikline benzino sanaudu. Vaziuojant apgalvotai bei ramiai, bent jau vasara, i gamyklines sanaudas itilpti galima. Uzmiescio faktines sanaudas galima padaryti mazesnes nei, kad nurodomos popierines: ne karta marsruta Vilnius-Utena-Rokiskis-Utena-Vilnius nuriedejau su 6-6.5l/100km sanaudom (priklausomai nuo eismo intensyvumo, oro salygu, pasikrovimo).

Tiesa, pas mane visuomet ijungtas tiek A/C, tiek trumposios sviesos.
Sanaudos skaiciuotos "nuresetinus" keliones kompiuteri. Borto kompiuterio parodymai nera idealus, taciau paskutines 5.5kkm keliones po Europa parodymai ekranelyje bei popieriuje skyresi 0.1l/100km, taigi kompo parodymus galima priimti uz gryna piniga :rolleyes:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#12 eimaz

eimaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607, 2001, 2,2 HDI

Parašyta 2006 spalio 07 - 15:09

Planuoju neuzilgo keisti auto, ir kazkaip akys pradejo krypt i sita modeli. Zinau, tik, kad tikriausiai bus ne dyzelis, o 2.2 benzas. Tiesa, automatas. Tikriausiai jau buvo kalbeta apie si modeli forume, jei buvo, gal galit linka koki duot, nes nerandu kazkaip <_< O kam nesunku, tai galit ir parasyt, kaip eksplotuojamas, ar labai brangios dalys, ar nera labai byrantis modelis? Na ir siaip +/- tokisu pagrindinius. Dekui.
  • 0

#13 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2006 spalio 08 - 09:36

Manau,kad visi kurie klube turi 607 ,patars tik 2.2HDI motorą žiūrėti ;]
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#14 eimaz

eimaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607, 2001, 2,2 HDI

Parašyta 2006 spalio 08 - 11:27

zinau, kad Peugeot gerus dyzelius gamino, bet zinau, kad dyzeli imsiu nebent jei pasitaikys labai geras variantas. na tai nebutinai kurie turit 607 galetu ka pasakyti, nes kol kas nedaug nuomoniu apie juos girdejes esu. viena is ju, kad laaaaabai jau brangi eksplotacija, ir kad dalis tik originalias reiks uzsakinet.
  • 0

#15 Svečias_svaike_*

Svečias_svaike_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 08 - 14:32

Vazineju su 607 2,2 HDI nuo geguzes menesio Pirma ka dariau,pasikeiciau pagrindini paskirstymo dirza(ten i komplekta 2 atraminiai guoliukai,vandens pompa,tempimo guolis,pats dirzas) generatoriaus dirza,visus filtrus(tepalo,kuro,oro,salono) ir sintetini tepala.Sumokejau 1500 lt pas peugeot atstovus. Nesenai keiciau priekines stabdziu kaladeles,ju kaina 77 lt. Daugiau kaip ir nieko nekeiciau,kas susije su eksploatacija. Tai tiek pradziai ziniu.Jei kas domina-klausk
  • 0

#16 eimaz

eimaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607, 2001, 2,2 HDI

Parašyta 2006 spalio 08 - 14:49

Vazineju su 607 2,2 HDI nuo geguzes menesio

aisku, kaip tik parases tau meil'a buvau. ar apsimoka ziuret i 2000 metus? ar dar bus neistaisytos klaidos jame? o gal ju ten gausiai nera. beje, su dirzu butina ten visas dalis keist? kiek pas tave prabeges buvo ir kelintu metu?
  • 0

#17 Svečias_svaike_*

Svečias_svaike_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 08 - 15:15

aisku, kaip tik parases tau meil'a buvau. ar apsimoka ziuret i 2000 metus? ar dar bus neistaisytos klaidos jame? o gal ju ten gausiai nera. beje, su dirzu butina ten visas dalis keist? kiek pas tave prabeges buvo ir kelintu metu?

Maniskio pirmoji registracijos data 2001.02.02
Ant detaliu 2000 m.Zodziu vienas is pirmuju
O prabeges buvo apie 114 000 kilometru.
Pries perkant su peugeot atstovu pagalba susisiekeme su prancuzija
Tai gavai visa pilna info apie ji-kada buvo nupirktas,kur buvo atlikinejami tech.aptarnavimai
kiek buvo pravaziuota kiekvieno aptarnavimo metu,kokio amziaus ir is kur yra buves vienintelis savininkas.
Remdamasis siais duomenimis ir padariau sprendima ji pirkti.
Nes turbut pats supranti,kad siais laikais tiketi spidometro parodymais yra naivu

o del velesniu modeliu-viskas zinoma i pinigus remiasi.
Tikiu,kad 2003 m. 607 bugai labiau isgaudyti,bet kaina didesne

Pas Vyta 607 naujesnis 2002 m.gal jis daugiau info turi tuo klausimu ^_^

Del dirzo
Kazkaip obydna butu ,jei nepakeitus kazkokio guoliuko uz 80-90 lt.
jis kazkada uzsikirstu ir nutrauktu dirza.
  • 0

#18 Svečias_Tomulis_*

Svečias_Tomulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 01 - 11:21

SVEIKI.NORECIAU KUO DAUGIAU SUZINOTI APIE 607 HDI VARIKLIUS IR VAZIUOKLE.KAIP PATVARUMAS? :unsure:
  • 0

#19 Svečias_GeneralLT_*

Svečias_GeneralLT_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 01 - 11:38

Sveikas, Kaip supratau pirkti ruošiesi. Tai aš irgi ieškojau pora mėnesiu, bet galiausiai nusipirkau 2,2 benza. Jei vis dėlto reikia dyzelio tai patarčiau prieš perkant išsamiai patikrinti Peugeot servise, nes didžioji dalis 607 dyzelių Prancūzijoj buvę taksai, tai ten jie nubėgę begalę. Vieną 2003-11 mėnesio žiūrėjau, ridą rodė apie 100000, o patikrinus parodė 250000 km. Tai labai daug, o dar kiek žinau Prancūzijoj dar prieš parduodant irgi mėgstana atsukti, tai ta mašina galėjo būti bėgus ir virš 300000 km. Tai per porą mėnesių visus naujesnius dyzelius Vilniuje peržiūrėjau, tai tinkamo neradau. Autopliuse kurie yra dyzeliai iš seniau netgi ligas galiu pasakyti. O šiaip variklis geras, salone ladai mažai gidisi jo darbas, ryja apie 7 100km.
  • 0

#20 Svečias_Tomulis_*

Svečias_Tomulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 01 - 11:53

AACIU.AS PATS GALVOJU ATSIVARYT DEL SAVES.GIRDEJAU,KAD NEBLOGAI SUKASI.IR DIRBA GRAZIAI.TIK VA KAIP VAZIUOKLE IR KAIP DETALIU KAINOS TAI NELABAI SUPRANTU.IR AR PATVARIOS MASINOS.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0