Nieko nenulausi, ten ja palenk pusiau ir ji pati issoksVakar isidejau filtra ir kaip Laimonas minejo pazejau kaip ta sklende dirba. Ji visada buvo uzsidariusKa pedariau ji nesivarte. tada as ja biski palanskciau ir atlengiau kad butu skyle. pradejo pusti ten kur niekada nepute tada sklende uzdariau ranka taip ir pazejau ar pus ar ne ir pute normaliai. Bet kazkaip keista kad isjungus OFF putima ta sklende atsidaro ir lieka atidaryta , tik ijungiu ON ir ji uzsidaro . taip turi buti ? Beto filtra MANN pirkau uz 107 litus. Filtra istaciau bet vakar vakare nesugebejau ideti tos plastmases kur nussiima kad prieit prie filtro snd po darbo bandysiu uzdeti. Nes jei lytu tai negerai butu. Ir dar jei nustatau kad pustu i kojas tai jauciasi kad pucia ir i veida. aisku nestipriai taip bet jauciasi. Ir dar kaip ta sklende isimti vakar nesugalvojau kaip. Bandziau bet neisejo bijau nulaust.
Apie Peugeot 607
#1021
Parašyta 2012 rugsėjo 19 - 09:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1022
Parašyta 2012 rugsėjo 19 - 09:46
#1023
Parašyta 2012 rugsėjo 19 - 10:16
Ne, ji ir turi buti atidaryta kai OFF, padaryta.O kaip del to kad isjungus peciuka sklende atsidaro. neturetu ji uzsidaryti ?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1024
Parašyta 2012 spalio 02 - 07:40
#1025
Parašyta 2012 spalio 02 - 08:23
Kaip suprantu hidroblokas gauna klaidinga informacija is ECU, reikia patikrinti ar mato stabdzio nuspaudima greiciu dezes kompas, jei mato tada reikes remontuoti greiciu dezes hidrobloka(jei kas apsiims), nes gali strigti elektrovoztuvelis-iai. Nieko gero nezadantis simtomas... Na bet visu pirma reikia pasitikrinti elementarius signalus, gal kur nera kontakto.Sveiki turiu 607 2005 m. 2.7 greiciu deze 6 begiu automatas, kol salta veikia puikiai, kai tik susyla iki darbines temperaturos greiciu deze pradeda oziuotis, t.y. sustojus kur sankryzoje ji visa pradeda purtytis ir net uzgesta, toks jausmas kad stabdziu laikau masima ant pirmo begio ji nori vaziuoti, bet stabdis neleidzia ir auto uzgesta. Gal kas zinot ka daryti kokia beda?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1026
Parašyta 2012 spalio 02 - 15:57
#1027
Parašyta 2012 spalio 02 - 18:34
Butent, kai atomatas eina i pabaiga tada pasireiskia viskas prie aukstos temperaturos... Cia visos dezes taip, tiek peugeot tiek vw daro. Zodziu standartinis gedimas, standartinis remontas... Situos parametrus pamatys visi, kas turi peugeot dilerine diagnostika.Bet kodel tik saltai gerai veikia, o susilus ir prasideda, jei nemato komandu tai kaip suprantu nematytu visada ir nuo isilimo tai nepriklausytu. O patikrinti ar gauna komandas is stabdzio tai cia pas kompu meistra varyti ar pas greiciu duziu? Tiesa kai normaliai isyla tai begius dar pradeda jungineti prie labai aukstu apsuku 3,5-4 tukst. o seip 2,2 buna.
Gaila, bet sita deze nera labai patikima, daug kas mano jog cia stovi ZF 4HP20, sitos dezes stovi tik pas iki restailus... Ju remontas nebrangus 2500lt kapitalinis ir su garantija, o tavoji deze 3000-4500... Na bet nenoriu taves liudinti, tik nenoriu jog isiveltum i dideles aferas, geriau jau nuvaryti meistrams tegul taiso... Is kokio miesto esi?
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 spalio 02 - 18:37
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1028
Parašyta 2012 spalio 02 - 19:08
Tai keino deze tada stovi Ainsin'as?Butent, kai atomatas eina i pabaiga tada pasireiskia viskas prie aukstos temperaturos... Cia visos dezes taip, tiek peugeot tiek vw daro. Zodziu standartinis gedimas, standartinis remontas... Situos parametrus pamatys visi, kas turi peugeot dilerine diagnostika.
Gaila, bet sita deze nera labai patikima, daug kas mano jog cia stovi ZF 4HP20, sitos dezes stovi tik pas iki restailus... Ju remontas nebrangus 2500lt kapitalinis ir su garantija, o tavoji deze 3000-4500... Na bet nenoriu taves liudinti, tik nenoriu jog isiveltum i dideles aferas, geriau jau nuvaryti meistrams tegul taiso... Is kokio miesto esi?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1029
Parašyta 2012 spalio 02 - 19:33
#1030
Parašyta 2012 spalio 02 - 19:35
#1031
Parašyta 2012 spalio 02 - 19:59
Taip Aisin Warner, bet nenusisekusiTai keino deze tada stovi Ainsin'as?Butent, kai atomatas eina i pabaiga tada pasireiskia viskas prie aukstos temperaturos... Cia visos dezes taip, tiek peugeot tiek vw daro. Zodziu standartinis gedimas, standartinis remontas... Situos parametrus pamatys visi, kas turi peugeot dilerine diagnostika.
Gaila, bet sita deze nera labai patikima, daug kas mano jog cia stovi ZF 4HP20, sitos dezes stovi tik pas iki restailus... Ju remontas nebrangus 2500lt kapitalinis ir su garantija, o tavoji deze 3000-4500... Na bet nenoriu taves liudinti, tik nenoriu jog isiveltum i dideles aferas, geriau jau nuvaryti meistrams tegul taiso... Is kokio miesto esi?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1032
Parašyta 2012 spalio 02 - 20:02
Pasiskaityk visa tema nuo pradziu, tikrai daug ka suzinosi ir zinosi i ka atkreipti demesi. Is karto pasakau, uz 10 000 nenupirksi geros, jei nori gera kad ir 2001 metu benzina nupirkti teks pakloti 12-13k... kitaip turesi remontuoti ir remontuoti, tai geriau arba issyk brangiau sumoket ir paskui ramia galva vazineti arba paskui sukti kiausinius kas savaite ir remontuoti islendancius gedimus del belekokios ridos...skaičiau daug šios temos, bet vistiek iškyla dar daugiau klausimų, pardavus savo golfa norisi tikrai kažka geresnio ir galvoju apie 607 2.2l bendz/dujos, ar verta tiketis kažko gero, nes žadu skirti apie 10 tukst. litų ar geriau ieškotis paprastesnes mašinos? teko pasivazineti su 607 3l tai vaziavimas tiesiog pasaka, patogumas, važiavimo malonumas visi vw audi ir opeliai tiesiog nublankstą prieš pežą.. taigi į ką atkreipti demesį atvažiavus žiurėti masiną?
ačiū už atsakymus.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1033
Parašyta 2012 spalio 03 - 21:07
idomu ar tokia pati statoma i Peugeot 508Taip Aisin Warner, bet nenusisekusi
Tai keino deze tada stovi Ainsin'as?Butent, kai atomatas eina i pabaiga tada pasireiskia viskas prie aukstos temperaturos... Cia visos dezes taip, tiek peugeot tiek vw daro. Zodziu standartinis gedimas, standartinis remontas... Situos parametrus pamatys visi, kas turi peugeot dilerine diagnostika.
Gaila, bet sita deze nera labai patikima, daug kas mano jog cia stovi ZF 4HP20, sitos dezes stovi tik pas iki restailus... Ju remontas nebrangus 2500lt kapitalinis ir su garantija, o tavoji deze 3000-4500... Na bet nenoriu taves liudinti, tik nenoriu jog isiveltum i dideles aferas, geriau jau nuvaryti meistrams tegul taiso... Is kokio miesto esi?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1034
Parašyta 2012 spalio 03 - 22:36
#1035
Parašyta 2012 spalio 04 - 07:25
gyvenime neimčiau 2,2 benzo jis gi dirba kaip dyzelis ir kuro ima kiek ir 3,0 benzashttp://auto.plius.lt...as-2476202.html gal sito kas buvot apziureti?
'89 205 CJ 1.4TU
#1036
Parašyta 2012 spalio 05 - 13:16
#1037
Parašyta 2012 spalio 05 - 14:32
Buvo vienas klubietis ana savaitgali nuvaziaves apziureti, automobilis VISISKAS LAVONAS, dazytas vos ne su roliku, ekranai abu isvis uzgese(nerodo), vairas vos ne baltas, netraukia, meta check engine klaidas, bilda vaziuokle, nu krc uz tokia kaina toks ir automobilis. Normalesnis trilitris benzas 12 000lt ir daugiau kashtyja... Praejo tie laikai kai dyzelis brangiau kainavo, dabar atvirsktinis variantas visose rinkose, geri benzinai isgaudomi net neidejus skelbimo. Sorry uz liudnas naujienas.taip nesinori toli vaziuoti tad jusu paklausiu kaip del sito http://www.autogidas...0124032663.html gal buvo apziureti?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1038
Parašyta 2012 spalio 05 - 15:02
#1039
Parašyta 2012 spalio 05 - 15:22
BUVO patikimesni, kazkada buvo... tikrai gaila, bet dabar prigrusta elektronikos(el.voztuveliai, reguliatoriai, sensoriai, davikliai, davikliukai...) ir velniai zino kada jie atsisakys... Nesakau kad peugeot dyzeliai blogi, anaiptol, jei rinkciausi traktoriuka tai tik peugeot. Bet siaip is asmenines ir pazystamu(o tokiu gera desimtis uzsiimanciu auto stumdymais) zinau ant kiek benzinai yra dabar vertinami pirkeju...Na tos naujienos nebent asmeniskai tavo,tikrai klaidingos,o dyzeliai deja lietuvoja pirmoj vietoje,ir nebutinai pezo,ir kas liecia motorus dyzeliniai patikimesni.
kiek pas manes atvaziuoja su klausimais "kodel buka, dingsta trauka, dumyja, meta klaidas..." Aisku jei gera traktoriuka nusipirkti(su tikrai maza rida) tada situ bedu ir nebus.
O ir siaip, naujiena as sakau apie TA PEZHA Joniskyje. Kad naudotu benzinu paklausa isaugo vos ne dvigubai cia jokia ne naujiena.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 spalio 05 - 15:24
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1040
Parašyta 2012 spalio 05 - 15:57
Vartotojų skaito šią temą: 16
narių: 0, svečių: 16, slaptų narių: 0