Jeigu dyzeliukas buvo tinkamai prižiūrėtas ir važiuota daugiausia užmiestyje,285 kkm visai normalus dalykas. Kas iš to,kai nusiperki mieste varinėtą ir nežin kiek nuriedėjusį auto su pvz. 100 kkm...Pasižiūri į saloną ir graudu daros.-salonas isbūtas iki negaliu,net durelių rankenėlės nudraskytos iki metalo. Tad gal jame ne 100 kkm o 1000 kkm turėtų būti?rida visdėlto didoka Bet anyway sveikinu.
Apie Peugeot 607
#1321
Parašyta 2013 gegužės 01 - 16:28
#1322
Parašyta 2013 gegužės 01 - 21:33
Sveikas,grazu, bet tai jau ne ,,pigusis,, 4HP20 automatas, 6-begiu aisilin, dvi turbinos, kiek kainuoja keist dirzus?kokie tepalai kiek ltr. telpa? tie 2.7 varikliai ejo i dar kitokius auto, atrodo ford,land rover, tai rusai lauzynuose daznai iesko tu varikliui, nlb. patikimi. o kur senasis pug benzas v6? kiek $ zemiau ar daugiau pardaves ? gavai nuo pradines kainos?
4HP20 kapitalinis - 2500lt, AM6 - 3000lt.
3.0V6 dirzu keitimas ~1400, 2.7Hdi 1200lt.
Tepalo i 3.0 telpa 4,85ltr, i 2.7Hdi 5.85ltr.
Turbina pas 2.7Hdi 1300lt (remontas su naujais viduriais -aisku ju yra dvi), ipurskimo sistema paprasta SIEMENS, o nekokia delphi kai pas naujuosius 2.0Hdi (nuo 2007+).
Sitie varikliai eina i Peugeot 407(taip pat coupe), Peugeot 607, Citroen C5 II, citroen C5 III, Citroen C6, Land rover Range rover Sport, Jaguar XF. Kodel nelaiko pas LAND ROVER RANGE ROVER SPORT- paziurekit kokia mase reikia traukti... , todel juos ir perkaitina. Jaguarams tie varikliai laiko, nes mase panasi kaip 607. Blogiausiai yra tai, jog sita motora daro iki 320Ag turbintojai... kas antras land roveris ir jaguaras stovi su chipu... Taip ir atsiranda ieskotojai detaliu is sesinolseptinto
Sutinku, niekas nepakeis 3.0V6 benzino... Gaila porestailas trilitris retas kaip lietuvoje ziemos metu oras +15C
P.S. belarusas yra belarusas, zinau tai pats
P.P.S. Franci, tu gi geriau nei kas kitas zinai, kiek tokie auto bege belgijoj, vokietijoje ar francuose... visu rida ir prasideda tik nuo 260 000km, vidurkis tokios masinos 350 000km. Jei yra pardavime vokieciuos uz kokius 5000euru tai lavonas arba su gedimu kuris Vokieciui pataisyti neapsimokantis. Aisku galima pirkti dauzta, bet vel paieskos puse metu... Tokia kaip mano masinos bukle lietuvoje butu nu kokiu 150 000km ne daugiau "begusi"
P.P.P.S Tikrai sutinku, kad rida galetu buti kokia nors 98 000km su pilna istorija nedauzta, nedazineta, dviem raktukais, visais dokumentais ir be jokiu trukumu ir dar kas svarbiausiai iki 5000 euru na bet cia jau prasideda pasaka pas mociute pries miega kai tyliai spragsi zidinys
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1323
Parašyta 2013 gegužės 02 - 07:36
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 gegužės 02 - 07:47
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1324
Parašyta 2013 gegužės 02 - 17:26
Nekazka tiems 2.7HDI traukti ar 1,7t ar 2,0t. Praktiskai tas pats, esme, kaip jie yra exploatuojami (daugiau trumpi atstumai, ziema, sildymai ar vien autostrados, darbine variklio temperatura, aukstesnes apsukos). Ne vienoj BMW'o knygoj parasyta, jog kilometras nera lygus kilometrui. 1000KM malantis po miesta, maisant begius trumpais atstumais yra visai kas kita, negu tiek pat autostradoj laikant uzmynus tapke.Sveikas,
4HP20 kapitalinis - 2500lt, AM6 - 3000lt.
3.0V6 dirzu keitimas ~1400, 2.7Hdi 1200lt.
Tepalo i 3.0 telpa 4,85ltr, i 2.7Hdi 5.85ltr.
Turbina pas 2.7Hdi 1300lt (remontas su naujais viduriais -aisku ju yra dvi), ipurskimo sistema paprasta SIEMENS, o nekokia delphi kai pas naujuosius 2.0Hdi (nuo 2007+).
Sitie varikliai eina i Peugeot 407(taip pat coupe), Peugeot 607, Citroen C5 II, citroen C5 III, Citroen C6, Land rover Range rover Sport, Jaguar XF. Kodel nelaiko pas LAND ROVER RANGE ROVER SPORT- paziurekit kokia mase reikia traukti... , todel juos ir perkaitina. Jaguarams tie varikliai laiko, nes mase panasi kaip 607. Blogiausiai yra tai, jog sita motora daro iki 320Ag turbintojai... kas antras land roveris ir jaguaras stovi su chipu... Taip ir atsiranda ieskotojai detaliu is sesinolseptinto
Sutinku, niekas nepakeis 3.0V6 benzino... Gaila porestailas trilitris retas kaip lietuvoje ziemos metu oras +15C
P.S. belarusas yra belarusas, zinau tai pats
P.P.S. Franci, tu gi geriau nei kas kitas zinai, kiek tokie auto bege belgijoj, vokietijoje ar francuose... visu rida ir prasideda tik nuo 260 000km, vidurkis tokios masinos 350 000km. Jei yra pardavime vokieciuos uz kokius 5000euru tai lavonas arba su gedimu kuris Vokieciui pataisyti neapsimokantis. Aisku galima pirkti dauzta, bet vel paieskos puse metu... Tokia kaip mano masinos bukle lietuvoje butu nu kokiu 150 000km ne daugiau "begusi"
P.P.P.S Tikrai sutinku, kad rida galetu buti kokia nors 98 000km su pilna istorija nedauzta, nedazineta, dviem raktukais, visais dokumentais ir be jokiu trukumu ir dar kas svarbiausiai iki 5000 euru na bet cia jau prasideda pasaka pas mociute pries miega kai tyliai spragsi zidinys
Vis tiek geriausiai pazystama ir pigiausiai remontuojama dyzelio ipurskimo sistema - BOSCH (forsunkes). Pilna restauracija iki 400LT uz vnt.
Siemens visgi bus panasiai, bet jos jau 6.. Dvi mazos, brangios turbos, kad ir tas automatas brangesnis. Bet uz tai verta permoket: (pats apie toki pamastyciau, bet gera rasti - sudetinga)
Nu ka dujininkas perejai prie liaudiskos saliuros
#1325
Parašyta 2013 gegužės 03 - 02:54
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1326
Parašyta 2013 gegužės 03 - 08:20
Šį pranešimą redagavo brizas: 2013 gegužės 03 - 08:29
#1327
Parašyta 2013 gegužės 05 - 08:00
#1328
Parašyta 2013 gegužės 05 - 08:20
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gegužės 05 - 08:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1329
Parašyta 2013 gegužės 05 - 08:38
#1330
Parašyta 2013 gegužės 05 - 12:19
taip, ziuriu momentines. jei 18 litru tai jau tikrai reikia varyt idiagnostika... neimanoma tiek kad imtu. sakau, as patikimiausia buda dariau, pagal uzpylima iki pilno bako, tai gaunas 8 litrai simtui. Pakaba kai ijungi sportine masina pasidaro kaip su mediniais ratais, ziauriai kieta. Sakau atvaziuoja ir tokiu kurie sakydavo kad 6 litrus teima ju 2.7 bet tai jau tikrai vejai. O tu tokia versija dedi?na ziema man pasiimdavo mieste iki 18. Bet as vaziuoju trumpais atstumais. Laimonai tu cia apie monentines 5-7 sakai sanaudas? nes vaziuojant uz miesto su autopilotu niekaip nesigauna maziau nei 7 (pagal kompa).
Del kalbos niekaip nepasikeiciu is prancuzu i anglu, turiu kompakta bet jo nenuskaito, gal yra minciu,?
Del reguliuojamos pakabos, pajautei ka nors paspausdamas ta mygtuka?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1331
Parašyta 2013 gegužės 05 - 13:06
Šį pranešimą redagavo kaifas: 2013 gegužės 05 - 13:08
#1332
Parašyta 2013 gegužės 05 - 13:48
aaa, jei tokie atstumai tai tada imanoma, uosvienes mazda 323 1.5 irgi ziema ima 13 litru... darbas irgi 4kmLaimonai. 18 litru ziema pasiimdavo ramiai, ir nieko jei nera. Kartais mano vaziavimas buna nuo namu iki darbo ir atgal, 4 - 6 km. dar iki kokios parduotuves, atstumas mazas. todel tokios sanaudos. Uz miesto kompas rodo 7 litrus, reiliai 8-9 gaunasi... Bet as didziaija dali vazineju tik mieste ir trumpais atstumais, tad man dabar jinai pasiima apie 14-15, bet as skaitau cia normalu.
del pakabos, reguliuojamos, nieko nepajauciu, spaudinedamas ta mygtuka.
O kompakto versija nzn, reiks pazet, bet esme kad nenuskaito to kompakto...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1333
Parašyta 2013 gegužės 06 - 22:11
#1334
Parašyta 2013 gegužės 07 - 07:08
mano nuomone ta pati ., geriau buciau likes prie 3,0 benzinas / dujos iki kol kada nors butu pasitaikes toks porestailasAs manau su 3.0 motoru plius dujos, tikrai pigiau vazinet o ir su motoru bedu simta kartu maziau
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1335
Parašyta 2013 gegužės 07 - 07:46
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1336
Parašyta 2013 gegužės 07 - 08:39
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1337
Parašyta 2013 gegužės 07 - 11:43
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1338
Parašyta 2013 gegužės 07 - 12:28
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1339
Parašyta 2013 gegužės 07 - 14:48
#1340
Parašyta 2013 gegužės 07 - 15:08
Niekas net nesigincyja ir net nelyginu 3.0 su 2.7 dyzeliu I vienus vartus aisku 3.0 padeda 2.7 visais atzvilgiais. Tiesiog rinkausi tarp 2.2Hdi ir tarp 2.7Hdi, sanaudos tos pacios, bet galia visai kita... Aisku 2.7 brangesnis remontas, net nelyginu.O islaikymas dyzelinio auto nebrangesnis?
Bet vat, kad tu 3.0 NERA NU NERA NERA NERA NERA isikalkit sau i galvas. Per paskutinius metus buvo tik VIENAS 607 porestailas autopliuse 3.0 tas pats su maisiniu salonu, mazu ekranu be jokiu atminciu nu krc tuscias kaip koks lepsis aprengtas is isores naujais rubais ir stovejo puse metu neperkamas nes labai retas kuris pirks limuzino klases auto su maisiniu salonu trilitriniu varikliu ir dar mechanine dezes... nu ziauri kombinacija
Ir debilui aisku kad banzinas patvaresnis uz dyzeli siais laikais Aisku yra iseitis, pirkti su 120 000km skydelyje ir paskui keikti ant viso pasaulio: "tiek tenuvaziaves o genda ir genda..." nor is tikro jau buna pralekes 400 000 km. Prisiziuriu as tokiu klounu, lai nesupyksta tie zmones kurie atvaziuoja ir taip man pasako, ale pezho gavno tiek tenuvaziavusi o genda ir genda... kai parodau jog sukta rida kazkaip uz menesio bando i autoplius det...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 15
narių: 0, svečių: 15, slaptų narių: 0