Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#1321 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 gegužės 01 - 16:28

rida visdėlto didoka ;] Bet anyway sveikinu.

Jeigu dyzeliukas buvo tinkamai prižiūrėtas ir važiuota daugiausia užmiestyje,285 kkm visai normalus dalykas. Kas iš to,kai nusiperki mieste varinėtą ir nežin kiek nuriedėjusį auto su pvz. 100 kkm...Pasižiūri į saloną ir graudu daros.-salonas isbūtas iki negaliu,net durelių rankenėlės nudraskytos iki metalo. Tad gal jame ne 100 kkm o 1000 kkm turėtų būti?
  • 0

#1322 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 01 - 21:33

grazu, bet tai jau ne ,,pigusis,, 4HP20 automatas, 6-begiu aisilin, dvi turbinos, kiek kainuoja keist dirzus?kokie tepalai kiek ltr. telpa? tie 2.7 varikliai ejo i dar kitokius auto, atrodo ford,land rover, tai rusai lauzynuose daznai iesko tu varikliui, nlb. patikimi. o kur senasis pug benzas v6? kiek $ zemiau ar daugiau pardaves ? gavai nuo pradines kainos?

Sveikas,

4HP20 kapitalinis - 2500lt, AM6 - 3000lt.
3.0V6 dirzu keitimas ~1400, 2.7Hdi 1200lt.
Tepalo i 3.0 telpa 4,85ltr, i 2.7Hdi 5.85ltr.
Turbina pas 2.7Hdi 1300lt (remontas su naujais viduriais -aisku ju yra dvi), ipurskimo sistema paprasta SIEMENS, o nekokia delphi kai pas naujuosius 2.0Hdi (nuo 2007+).

Sitie varikliai eina i Peugeot 407(taip pat coupe), Peugeot 607, Citroen C5 II, citroen C5 III, Citroen C6, Land rover Range rover Sport, Jaguar XF. Kodel nelaiko pas LAND ROVER RANGE ROVER SPORT- paziurekit kokia mase reikia traukti... , todel juos ir perkaitina. Jaguarams tie varikliai laiko, nes mase panasi kaip 607. Blogiausiai yra tai, jog sita motora daro iki 320Ag turbintojai... kas antras land roveris ir jaguaras stovi su chipu... Taip ir atsiranda ieskotojai detaliu is sesinolseptinto :)

Sutinku, niekas nepakeis 3.0V6 benzino... Gaila porestailas trilitris retas kaip lietuvoje ziemos metu oras +15C ;]

P.S. belarusas yra belarusas, zinau tai pats :ph34r:

P.P.S. Franci, tu gi geriau nei kas kitas zinai, kiek tokie auto bege belgijoj, vokietijoje ar francuose... visu rida ir prasideda tik nuo 260 000km, vidurkis tokios masinos 350 000km. Jei yra pardavime vokieciuos uz kokius 5000euru tai lavonas arba su gedimu kuris Vokieciui pataisyti neapsimokantis. Aisku galima pirkti dauzta, bet vel paieskos puse metu... Tokia kaip mano masinos bukle lietuvoje butu nu kokiu 150 000km ne daugiau "begusi" ;]

P.P.P.S Tikrai sutinku, kad rida galetu buti kokia nors 98 000km su pilna istorija nedauzta, nedazineta, dviem raktukais, visais dokumentais ir be jokiu trukumu ir dar kas svarbiausiai iki 5000 euru :beer: na bet cia jau prasideda pasaka pas mociute pries miega kai tyliai spragsi zidinys :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1323 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 gegužės 02 - 07:36

su 300000km vokieciuose nera uz 5000euro :beer:

Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 gegužės 02 - 07:47

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1324 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 gegužės 02 - 17:26

Sveikas,

4HP20 kapitalinis - 2500lt, AM6 - 3000lt.
3.0V6 dirzu keitimas ~1400, 2.7Hdi 1200lt.
Tepalo i 3.0 telpa 4,85ltr, i 2.7Hdi 5.85ltr.
Turbina pas 2.7Hdi 1300lt (remontas su naujais viduriais -aisku ju yra dvi), ipurskimo sistema paprasta SIEMENS, o nekokia delphi kai pas naujuosius 2.0Hdi (nuo 2007+).

Sitie varikliai eina i Peugeot 407(taip pat coupe), Peugeot 607, Citroen C5 II, citroen C5 III, Citroen C6, Land rover Range rover Sport, Jaguar XF. Kodel nelaiko pas LAND ROVER RANGE ROVER SPORT- paziurekit kokia mase reikia traukti... , todel juos ir perkaitina. Jaguarams tie varikliai laiko, nes mase panasi kaip 607. Blogiausiai yra tai, jog sita motora daro iki 320Ag turbintojai... kas antras land roveris ir jaguaras stovi su chipu... Taip ir atsiranda ieskotojai detaliu is sesinolseptinto :)

Sutinku, niekas nepakeis 3.0V6 benzino... Gaila porestailas trilitris retas kaip lietuvoje ziemos metu oras +15C ;]

P.S. belarusas yra belarusas, zinau tai pats :ph34r:

P.P.S. Franci, tu gi geriau nei kas kitas zinai, kiek tokie auto bege belgijoj, vokietijoje ar francuose... visu rida ir prasideda tik nuo 260 000km, vidurkis tokios masinos 350 000km. Jei yra pardavime vokieciuos uz kokius 5000euru tai lavonas arba su gedimu kuris Vokieciui pataisyti neapsimokantis. Aisku galima pirkti dauzta, bet vel paieskos puse metu... Tokia kaip mano masinos bukle lietuvoje butu nu kokiu 150 000km ne daugiau "begusi" ;]

P.P.P.S Tikrai sutinku, kad rida galetu buti kokia nors 98 000km su pilna istorija nedauzta, nedazineta, dviem raktukais, visais dokumentais ir be jokiu trukumu ir dar kas svarbiausiai iki 5000 euru :beer: na bet cia jau prasideda pasaka pas mociute pries miega kai tyliai spragsi zidinys :)

Nekazka tiems 2.7HDI traukti ar 1,7t ar 2,0t. Praktiskai tas pats, esme, kaip jie yra exploatuojami (daugiau trumpi atstumai, ziema, sildymai ar vien autostrados, darbine variklio temperatura, aukstesnes apsukos). Ne vienoj BMW'o knygoj parasyta, jog kilometras nera lygus kilometrui. 1000KM malantis po miesta, maisant begius trumpais atstumais yra visai kas kita, negu tiek pat autostradoj laikant uzmynus tapke.

Vis tiek geriausiai pazystama ir pigiausiai remontuojama dyzelio ipurskimo sistema - BOSCH (forsunkes). Pilna restauracija iki 400LT uz vnt.
Siemens visgi bus panasiai, bet jos jau 6.. Dvi mazos, brangios turbos, kad ir tas automatas brangesnis. Bet uz tai verta permoket: (pats apie toki pamastyciau, bet gera rasti - sudetinga)



Nu ka dujininkas perejai prie liaudiskos saliuros :D
  • 0

#1325 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 gegužės 03 - 02:54

afygiet, kaip akyse krenta kuro lygio rodykle :clap: :shy:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1326 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2013 gegužės 03 - 08:20

pagrinde i 607 buvo dedami 2.2 hd 98 kw, ar buvo dedami i 607 2.0 hdi 100kw?kai jo patvarumas? gal tai geriau nei 2.2 98kw? atrodo, o gal pasivaideno :) maciau foto ir su 2.0hdi 80kw varikliu.

Šį pranešimą redagavo brizas: 2013 gegužės 03 - 08:29

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#1327 kaifas

kaifas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:607

Parašyta 2013 gegužės 05 - 08:00

Laimono pezas labai panasus kaip mano, salonas mano tik ne oda. Rida mano 280000km. nors jau atsukta 180000. parvarytas isprancuzu. Tech. praeta ir is pirmo karto, nors gale kazkas vistiek barska. Beje mano deze jau reikia remontuoti (hidroblokas), kaip ir minejo laimonas 3000 lt. su tepalu keitimu. Dirzo keitimas 350 lt, + dirzas, guoliai, itempejai, (parduotuvei pasiziurejes pardavejes sake, kad pompos keisti nereikia, jei keiti dirzus,tipo ja suka ne tas dirzas.. nzn) Tepalai sintetiniai 5w30 - beveik 6 litrai kaina apie 200 lt. Kuro man mieste ima 15-16. uz miesto - 8-9 (kompas rodo 7), vidutiniskai gaunas apie 10 -11. Na o vaziuoti su ja smagu, ypac uz miesto, islaikymas pakankamai brangus, tad masina tokia nuspirkti yra viena, islaikyti yra visai kita.
  • 0

#1328 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 05 - 08:20

Pravaziavus puse bako ir dapylus vel iki pilno - gavos 8 ltr vidurkis. Tame iskaiciuotas ir miestas ir uzmiestis ir daug draugu ir giminaiciu "bandymu' kaip traukia, karta ir as 200 paspaudziau :blush: Uzmiestyje kompas rodo apie 5-7 litrus, mieste gerokai pasimalus (numusus skaitliuka) 11-12 litru. Pbresiu tai, jog masinos kompas neregistruoja visiskai jokiu klaidu (net keista kad nera kokio egr ar turbo pressure, nes dar nesu pezho tikrines kad butu be klaidu motore). Kaip tokiam motorui ir automatui sakyciau normalus apetitas :) Manau, kad vidurkis daugiau 9 neturetu buti sitai masinai. Ziema visi 10. Stebuklu nebuna, tikrai netikiu pasakom kai kiti man sako jog jo 2.7hdi ima 6 litrus salerkos...(is tos operos kai ir 2.2hdi ale ima 6 nedaugiau...) Imanoma tik kai vaziuojama nedidesniam mieste nei kokie Telsiai ar Taurage + visa kita uzmiestyje. Visgi 607-tas tai ne koks 307 gi barzha visai kitu gabaritu. P.S. pas porestailo protingesnis lempu apiplovimas, kai padarytus "runing lights" ir yra sviesu (diena) tada purskia tik ant lango, sutemus jau ir ant lempu. O BET TACIAU vis vien atjungiau su kompu juos, nes gaila man skyscio bereikalingai naudojamo ;]

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gegužės 05 - 08:26

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1329 kaifas

kaifas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:607

Parašyta 2013 gegužės 05 - 08:38

na ziema man pasiimdavo mieste iki 18. Bet as vaziuoju trumpais atstumais. Laimonai tu cia apie monentines 5-7 sakai sanaudas? nes vaziuojant uz miesto su autopilotu niekaip nesigauna maziau nei 7 (pagal kompa). Del kalbos niekaip nepasikeiciu is prancuzu i anglu, turiu kompakta bet jo nenuskaito, gal yra minciu,? Del reguliuojamos pakabos, pajautei ka nors paspausdamas ta mygtuka?
  • 0

#1330 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 05 - 12:19

na ziema man pasiimdavo mieste iki 18. Bet as vaziuoju trumpais atstumais. Laimonai tu cia apie monentines 5-7 sakai sanaudas? nes vaziuojant uz miesto su autopilotu niekaip nesigauna maziau nei 7 (pagal kompa).

Del kalbos niekaip nepasikeiciu is prancuzu i anglu, turiu kompakta bet jo nenuskaito, gal yra minciu,?

Del reguliuojamos pakabos, pajautei ka nors paspausdamas ta mygtuka?

taip, ziuriu momentines. jei 18 litru tai jau tikrai reikia varyt idiagnostika... neimanoma tiek kad imtu. sakau, as patikimiausia buda dariau, pagal uzpylima iki pilno bako, tai gaunas 8 litrai simtui. Pakaba kai ijungi sportine masina pasidaro kaip su mediniais ratais, ziauriai kieta. Sakau atvaziuoja ir tokiu kurie sakydavo kad 6 litrus teima ju 2.7 bet tai jau tikrai vejai. O tu tokia versija dedi?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1331 kaifas

kaifas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:607

Parašyta 2013 gegužės 05 - 13:06

Laimonai. 18 litru ziema pasiimdavo ramiai, ir nieko jei nera. Kartais mano vaziavimas buna nuo namu iki darbo ir atgal, 4 - 6 km. dar iki kokios parduotuves, atstumas mazas. todel tokios sanaudos. Uz miesto kompas rodo 7 litrus, reiliai 8-9 gaunasi... Bet as didziaija dali vazineju tik mieste ir trumpais atstumais, tad man dabar jinai pasiima apie 14-15, bet as skaitau cia normalu. del pakabos, reguliuojamos, nieko nepajauciu, spaudinedamas ta mygtuka. O kompakto versija nzn, reiks pazet, bet esme kad nenuskaito to kompakto...

Šį pranešimą redagavo kaifas: 2013 gegužės 05 - 13:08

  • 0

#1332 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 05 - 13:48

Laimonai. 18 litru ziema pasiimdavo ramiai, ir nieko jei nera. Kartais mano vaziavimas buna nuo namu iki darbo ir atgal, 4 - 6 km. dar iki kokios parduotuves, atstumas mazas. todel tokios sanaudos. Uz miesto kompas rodo 7 litrus, reiliai 8-9 gaunasi... Bet as didziaija dali vazineju tik mieste ir trumpais atstumais, tad man dabar jinai pasiima apie 14-15, bet as skaitau cia normalu.

del pakabos, reguliuojamos, nieko nepajauciu, spaudinedamas ta mygtuka.

O kompakto versija nzn, reiks pazet, bet esme kad nenuskaito to kompakto...

aaa, jei tokie atstumai tai tada imanoma, uosvienes mazda 323 1.5 irgi ziema ima 13 litru... darbas irgi 4km :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1333 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2013 gegužės 06 - 22:11

As manau su 3.0 motoru plius dujos, tikrai pigiau vazinet o ir su motoru bedu simta kartu maziau
  • 0

#1334 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 gegužės 07 - 07:08

As manau su 3.0 motoru plius dujos, tikrai pigiau vazinet o ir su motoru bedu simta kartu maziau

mano nuomone ta pati :hmm: ., geriau buciau likes prie 3,0 benzinas / dujos iki kol kada nors butu pasitaikes toks porestailas
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#1335 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 gegužės 07 - 07:46

Ta pati irgi mastau paskaites kokias sanaudas pasiekia tas 2.7 HDI. o ir varikliai maziau problemu turi.
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1336 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2013 gegužės 07 - 08:39

Nu bet jus ir idomus esat, jei zmogus perka masina ir yra pasidomejes kas kaip ir kiek kainuoja, tai jis pirkdamas turbut negalvoja, kad paskui reiks visiems dejuot ir pasakot kokios sanaudos, jei esi protingas ir zinai, kad islaikyti jos nesugebesi tai ir neperki tokios auto, ieskai kazko kitko tada B) perka ir dejuoja nieko nepasidomeje, nezinantis zmones, tik apimti kazkokios eurofijos ar pasaku :beer:
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#1337 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 07 - 11:43

Sanaudos tikrai neblogos to 2.7, bimbalas penktas trilitris automatas irgi nuo 9 vidurkis yra ;] Jei nori zmogus vaziuoti taupiai, tai is peugeot MAX 307-tas :) Taip sakant man 8 litrai simtui nera daug tokiai barzhai, aisku dujomis varomas 3.0 ima apie 13 duju, kas iseina truputi pigiau nei vazinet su dyzeliu, bet dujos i 607 3.0 kanuoja 3000+, tai as stipriai paskaiciavau, kad tik per 5+ metus tas pinigas atsiperka jei lygini su dujom. O dar dabar dyzeliniai auto kainuoja maziau nei dujiniai(kas buvo atvirksciai pries kokius 5 metus)...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1338 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 gegužės 07 - 12:28

O islaikymas dyzelinio auto nebrangesnis? :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1339 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2013 gegužės 07 - 14:48

Gerai lapeno sako, kaip kol gerai viskas tai ok, bet auto jau nubėges ne viena simta tūkstančių km, tai kaip pradės knistis elektronikos, visokios turbinos, purkstukai, kuro siurbliai, tai oj :doh: , aišku aš to nelinkiu
  • 0

#1340 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 07 - 15:08

O islaikymas dyzelinio auto nebrangesnis? :)

Niekas net nesigincyja ir net nelyginu 3.0 su 2.7 dyzeliu :) I vienus vartus aisku 3.0 padeda 2.7 visais atzvilgiais. Tiesiog rinkausi tarp 2.2Hdi ir tarp 2.7Hdi, sanaudos tos pacios, bet galia visai kita... Aisku 2.7 brangesnis remontas, net nelyginu.

Bet vat, kad tu 3.0 NERA NU NERA NERA NERA NERA isikalkit sau i galvas. Per paskutinius metus buvo tik VIENAS 607 porestailas autopliuse 3.0 tas pats su maisiniu salonu, mazu ekranu be jokiu atminciu nu krc tuscias kaip koks lepsis aprengtas is isores naujais rubais ;] ir stovejo puse metu neperkamas nes labai retas kuris pirks limuzino klases auto su maisiniu salonu trilitriniu varikliu ir dar mechanine dezes... nu ziauri kombinacija :)

Ir debilui aisku kad banzinas patvaresnis uz dyzeli siais laikais :) Aisku yra iseitis, pirkti su 120 000km skydelyje ir paskui keikti ant viso pasaulio: "tiek tenuvaziaves o genda ir genda..." nor is tikro jau buna pralekes 400 000 km. Prisiziuriu as tokiu klounu, lai nesupyksta tie zmones kurie atvaziuoja ir taip man pasako, ale pezho gavno tiek tenuvaziavusi o genda ir genda... kai parodau jog sukta rida kazkaip uz menesio bando i autoplius det...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 13

narių: 0, svečių: 13, slaptų narių: 0