ka tie gamintojai teigia
simtas metu - yra praktika! as pats prisipazinsiu, drasiai kalbu nes vazineju "kopustais" nes siaip neismaitinciau arba vazinet labai reiktu apskaiciuotai, tik kur labai reikia ir pan., o dabar ir islaidos kurui pinigines nepleso ir trauka nesiskundziu (benzu vistiek geriau lupa), kiek kur ilipu tai vis ne tas ir savam
vel gerai pasijauti
Kiekvienam savo, va Francis dziaugiasi matyt sanaudom su dyzeliniu varikliu ir lengvesne auto ant puse tonos, tikiu kad ji gan smagi, bet vis iesko slieku visai ne tokios klases auto kaip dzipai ar limuzinai
Kam to reikia? As daziaugiuos savo variklio trauka, yapc sukimo momentu nuo ~2000 rpm - pavaras jungineji kaip pas dyzeli, mieste sukinejies 4-5 pavara, nori ramiai ar normaliai vaziuoji, nori paspaudi, kad kur prasokt ir pan., o sanaudos ypac su "kopustais" man antram plane, nesakau kad neziuriu i auto sanaudas, bet sitas variklis teikia dziaugsmo ir leidzia islipt sausam ;) savo auto ir pirkau tik pamates sanaudos, nes realiai kreivai ziurejau i tokius variklius.
P.S. sanaudos pateiktos pagal gamintojus mieste
cia yra labai arti tiesos ir taip teigia daugelis realiu vartotoju, o islygos visada bus, jos visur buna
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2010 sausio 31 - 12:12