2.7HDi jokių čipų ir tik gera priežiūra. Laiku ir geri tepalai, laiku diržai, geri filtrai, prižiūrimi ir laiku sutvarkomi EGR ir FAP, ir jis puikiai dirbs.
Kas nusiperka užleistą, tai ir rankioja sliekus paskui.
Posted 2016 September 19 - 20:57
2.7HDi jokių čipų ir tik gera priežiūra. Laiku ir geri tepalai, laiku diržai, geri filtrai, prižiūrimi ir laiku sutvarkomi EGR ir FAP, ir jis puikiai dirbs.
Kas nusiperka užleistą, tai ir rankioja sliekus paskui.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2016 September 19 - 21:11
i aikstele stayt?
Posted 2016 September 19 - 21:35
2.7HDi jokių čipų ir tik gera priežiūra. Laiku ir geri tepalai, laiku diržai, geri filtrai, prižiūrimi ir laiku sutvarkomi EGR ir FAP, ir jis puikiai dirbs.
Kas nusiperka užleistą, tai ir rankioja sliekus paskui.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2016 September 19 - 21:45
Ne nu.. Pagal tokią logiką tai bet koks gavno tarnaus ilgai ir nuobodžiai, jei kiši pinigus per visus galus ilgai ir nuobodžiai.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2016 September 19 - 21:49
Butent, jei paimti priziureta ir priziureti labiau nei kitus, vaziuos ilgai ir nuobodziai. Bet tai nera variklis kur kai sugedo tada taisau. Prieziura is anksto
Tai kad tas "kai sugedo, tada taisau" iš dyzelių galiojo praktiškai tik traktoriams. Ir net tada juos nebūtina taisyti. Na ir dar iš prancūzų gal seniesiems DW10 ir 12 motorams. Bet ir ten jau puikiausiai galima pradeginti stumoklį su kiauru purkštuku, nors variklis dirba dar visai pusė velnio ir nejaučiančiam ar nuo traktorio persėdusiam žmogui net ir nesijaučia.
Aš kažkaip jau buvau savo 2.2HDi pradėjęs galvoti, kad daugokai vibruoja ir nelabai gražiai dirba. Tai pasivažinėjau du vasaros mėnesius po užsienius (viso 12kkm) su savo C15 ir mamos Xantijos senais, bet pilnai tvarkingai dirbančiais XUDais, tai dabar rugsėjį jau vėl iš naujo atradau HDi privalumus ir vėl viskas su juo gerai atrodo.
O šiandien su trilitriu pavažiavau Kaune kelis kilometrus, ir rytoj važiuosiu jau visai nemažai (gal apie 100km), tai visai jis man patiko taip pat. Tik po kapotu dar baisesnis šabakštynas, negu 2.7HDi. Aišku, sudėta viskas tvarkingiau ir mažiau apkrauta visokiomis nelogiškomis nesąmonėmis, ir net žvakes galima pakeisti praktiškai pajudinus tik tepalo filtrą ir kelias nedideles plastmases, bet labai daug visokių sklendžių sklendyčių, ir viskas mechaniškai valdoma.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2016 September 19 - 21:49
Ne nu.. Pagal tokią logiką tai bet koks gavno tarnaus ilgai ir nuobodžiai, jei kiši pinigus per visus galus ilgai ir nuobodžiai.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2016 September 19 - 22:48
Bijau ir as to 2.7. Daug prisiskaites. Hidroblokas, trisakiai, prieijmo 0. Laimono posta iki siol dar turiu issisaugojes. Be to esu "remapo" salininkas, jei variklis negali atlaikyti papildomos apkrovos, tai jis kelia labai dideles abejones... Tai net nesvarstomas tas 2.7 taip ir lieka, kaip velnias kriziaus as i ji ziuriu Del to ir kupai 407 visi atkrenta. Pabandykit pertikinti
Edited by PhanT, 2016 September 19 - 22:50.
Posted 2016 September 20 - 04:26
Bijau ir as to 2.7. Daug prisiskaites. Hidroblokas, trisakiai, prieijmo 0. Laimono posta iki siol dar turiu issisaugojes. Be to esu "remapo" salininkas, jei variklis negali atlaikyti papildomos apkrovos, tai jis kelia labai dideles abejones... Tai net nesvarstomas tas 2.7 taip ir lieka, kaip velnias kriziaus as i ji ziuriu Del to ir kupai 407 visi atkrenta. Pabandykit pertikinti
O kam tuo pertikinimu dar užsiimti reikia?
Tamsta juk sportininkas ar gal netgi man labai artima savoka - pseodosportininkas (kur nieko rimtai sportiško nedaro, bet tiesiog mėgsta isteriškai paminkyt per tapkę rekreaciniais sumetimais ne tik rimtus, bet ir mizernus motorus), o V6 HDinai visai ne sportui skirti varikliai. Ir galios, ir traukos (niutoniukų) jie turi, bet visai ne į tai orientuota, kad nuolat isteriškai per tapkę minkyt ir sukti palei redlainą nuo šviesoforo
Nu gi čia kaip tas senas audiwagenų 2.5TDI, kur vieni verkia, kaip ten viskas su juo blogai, o kiti jį mėgsta ir susitvarkę ir sukišę krūvą pinigų - mėgaujasi važiavimu.
Jei ką, tai mano mėgstamiausias PSA dyzelis XUD7TE 1.8TD 66kw, o mėgstamiausias benzas TU3 1.4i 55kw, tai aš čia propagandos nevarau
Edited by tadas1991, 2016 September 20 - 04:27.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2016 September 20 - 06:54
O kam tuo pertikinimu dar užsiimti reikia?
Tamsta juk sportininkas ar gal netgi man labai artima savoka - pseodosportininkas (kur nieko rimtai sportiško nedaro, bet tiesiog mėgsta isteriškai paminkyt per tapkę rekreaciniais sumetimais ne tik rimtus, bet ir mizernus motorus), o V6 HDinai visai ne sportui skirti varikliai. Ir galios, ir traukos (niutoniukų) jie turi, bet visai ne į tai orientuota, kad nuolat isteriškai per tapkę minkyt ir sukti palei redlainą nuo šviesoforo
Nu gi čia kaip tas senas audiwagenų 2.5TDI, kur vieni verkia, kaip ten viskas su juo blogai, o kiti jį mėgsta ir susitvarkę ir sukišę krūvą pinigų - mėgaujasi važiavimu.
Jei ką, tai mano mėgstamiausias PSA dyzelis XUD7TE 1.8TD 66kw, o mėgstamiausias benzas TU3 1.4i 55kw, tai aš čia propagandos nevarau
:DDDDDD Pseudosportininkas. Nezemink, Tadai Megstu pamynkit tapke tikrai, bet tik tiek. Grezti silpnesnius variklius smagiau, nes niekas is ju to nesitiki. Taip, suprantu, kad 2.7 tam neskirtas, todel palieku juos ramybeje Prievartauti savo 406'ta buvo mini projektelis ir tiek, turejau veiklos, problemu, buvo idomu ir tikrai nesigailiu. Neivienos sekancios grezti virs standartinio remap'o nesiruosiu. Kazin kas ten is to 2.5 gero, nes kai tik nepamatau, tai vaziuoja kamuoliais apsipyle ir net nevaziuoja o rieda tiesiog.
Edited by PhanT, 2016 September 20 - 06:58.
Posted 2016 September 20 - 15:13
i aikstele stayt?
Netinka, nors aikstele pakankamai arti, tiesiog is principo nemegstu tokios praktikos. Jei man iki darbo tik 15min kelio, o as cia turiu dar 10min pesciom eiti iki jos, tas pats vakare. Prie darbo palikti = tas pats kas kieme, visa diena prastovi neziureta. Jei miegu ne namie, palikt kitur kieme, ant gatves.., ir miegas prasciau ir su kasko nesibaigiantys reikalai. Zodziu masina man turi tarnauti, ne as jai. Is dalies del to megstu egzotika, nes gyvenam dar tuose laikuose, kai del to skauda galva. Kaip ir PhanT, megstu sleeperius is kuriu niekas nesitiki. Tai va turiu dar minti C5+3.0HDI 240AG, kaip pas Taurių. Gaila, kad 607 neturi tokio variklio.
Posted 2016 September 20 - 16:09
Netinka, nors aikstele pakankamai arti, tiesiog is principo nemegstu tokios praktikos. Jei man iki darbo tik 15min kelio, o as cia turiu dar 10min pesciom eiti iki jos, tas pats vakare. Prie darbo palikti = tas pats kas kieme, visa diena prastovi neziureta. Jei miegu ne namie, palikt kitur kieme, ant gatves.., ir miegas prasciau ir su kasko nesibaigiantys reikalai. Zodziu masina man turi tarnauti, ne as jai. Is dalies del to megstu egzotika, nes gyvenam dar tuose laikuose, kai del to skauda galva. Kaip ir PhanT, megstu sleeperius is kuriu niekas nesitiki. Tai va turiu dar minti C5+3.0HDI 240AG, kaip pas Taurių. Gaila, kad 607 neturi tokio variklio.
Trilitriam jau net tai ramina, kad bosch'o ipurskimas eina. Del ju bedu kazkaip neteko dometis ir nelengva rasti bus, labai reti kolkas. Bet c5 siaip sunkokas. Nesitikeciau, kad bus toks "super gyvas". Tiesiog riedant ir paspaudus gerai begesis. Vat 407 coupe ir 3l butu idomu Kazkada stovejo vienas, bet nebuvo uz ka pirkti ir planu tokiu nebuvo, dabar jau senai nemaciau 3l hdi ant kupo skelbimuos.
Posted 2016 September 21 - 18:20
Kai kitiems nuo 2009 3.0hdi vietoje 2.7hdi pradejo eiti, o 607 tik patobulino 2.7 hdi, nes kapotas trumpesnis ir uz 407 ,c5,c6
Vazevau 3.0 hdi tikrai maloniai vazejau
Bet ir 3.0hdi irgi nesportui skirti, tik retkarciais, nes ziauriai kenke iskart automatui
Nusipik lauzymui ta nauja 308 gti mechanine 1.6 turbo, jis is vietos geriau duoda, va ten lauzyk kiek tu nori
Posted 2016 September 21 - 22:40
Kai kitiems nuo 2009 3.0hdi vietoje 2.7hdi pradejo eiti, o 607 tik patobulino 2.7 hdi, nes kapotas trumpesnis ir uz 407 ,c5,c6
Vazevau 3.0 hdi tikrai maloniai vazejau
Bet ir 3.0hdi irgi nesportui skirti, tik retkarciais, nes ziauriai kenke iskart automatui
Nusipik lauzymui ta nauja 308 gti mechanine 1.6 turbo, jis is vietos geriau duoda, va ten lauzyk kiek tu nori
Nauja lauzymui Blemba, net nemaciau kad psa sugebejo 1.6 isgrezt ant 200kw o.0 Cia taip gaunasi 125kw is litro. Reiks pasiskaityt apie ta varikli...
Posted 2016 September 22 - 11:00
Nauja lauzymui Blemba, net nemaciau kad psa sugebejo 1.6 isgrezt ant 200kw o.0 Cia taip gaunasi 125kw is litro. Reiks pasiskaityt apie ta varikli...
Jei čia dar tas pats Princo variklis, kur su grandine ir kintamų fazių reikalais, tai apie 100kkm jo resursas. Bent jau taip žmonės šneka, kurie jais važinėja. Nesvarbu, turbo ar atmosferinis.
Nors yra kažkas pravažiavęs be remonto 150kkm, girdėjau, kažkur Rusijoj
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2016 September 22 - 11:06
tikriausiai gali ir 300k pravažiuot be remonto, bet nereiškia, kad su juo viskas bus gerai
Posted 2016 September 22 - 11:53
Galios daug, bet sukimo momentas nestovi.. Tai labai linksmai su tokiu birzgalu nepavažinėsi
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2016 September 22 - 22:09
Galios daug, bet sukimo momentas nestovi.. Tai labai linksmai su tokiu birzgalu nepavažinėsi
Nu jau. Visu pirma 330nm benzui yra tikrai rimta, ypac turint raumeny kad cia 1.6, antra paziurek nm kreive:
http://www.feline.cc...r-2-061_960.jpg
Jei taip ir performina, tai tie nm visame sukiu diapazone islieka, kas yra ales gut.
Posted 2016 September 22 - 22:39
Nu jau. Visu pirma 330nm benzui yra tikrai rimta, ypac turint raumeny kad cia 1.6, antra paziurek nm kreive:
http://www.feline.cc...r-2-061_960.jpg
Jei taip ir performina, tai tie nm visame sukiu diapazone islieka, kas yra ales gut.
Nu mažai mažai niutonų prie tokios galios. Geras benzinas turi bent 1:2 - kW:Nm santykį. Koks nors bulkswageno 2.0 TFSI su mažiau galios padėtų šį mažylį į pavėsį
Koks tolkas iš arklių kai jie silpnom kojom Nebent tam, kad tiesiojoj 300km/h pasiekt, bet kam to reikia..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2016 September 22 - 23:02
Nu mažai mažai niutonų prie tokios galios. Geras benzinas turi bent 1:2 - kW:Nm santykį. Koks nors bulkswageno 2.0 TFSI su mažiau galios padėtų šį mažylį į pavėsį
Koks tolkas iš arklių kai jie silpnom kojom Nebent tam, kad tiesiojoj 300km/h pasiekt, bet kam to reikia..
Offtopinam, bet nepatingejau, paziurejau. Ant b7 passato 2.0tfsi turi 154kw ir 280nm kiek siauresniam sukiu diapazone. Tikrai nepadetu. V6 turi 350nm dar siauresniam sukiu diapazone, tai zinok drisciau teigti, kad jei su v6 passatu sustatyti tai ir ta apdetu, bo sunkesnis https://en.wikipedia...gen_Passat_(B6)
Edited by PhanT, 2016 September 22 - 23:05.
Posted 2016 September 22 - 23:41
Nu jei 308 gti su 200kw 0- 100 per 6.0s rašo. Tai Audzi A3 2.0 TFSI su 164 kW per 5.8 http://www.autoevolu...tfsi-6at-223-hp
. O sveria jos principe tiek pat
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
0 members, 1 guests, 0 anonymous users