Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#3041 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 rugsėjo 22 - 23:48

Nu jei 308 gti su 200kw 0- 100 per 6.0s rašo. Tai Audzi A3 2.0 TFSI su 164 kW per 5.8 http://www.autoevolu...tfsi-6at-223-hp

 . O sveria jos principe tiek pat  :ph34r:

Na, matyt tiesios cia nera. Speju wagenuose DSG savo padaro :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3042 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 rugsėjo 23 - 00:04

Nu tiesos sunku rast :) Bet man tai niutonų mažoka atrodo... Bet iš kitos pusės mažai kuro ėda :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3043 Motis

Motis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:607 facelift (2008) 2.7HDI

Parašyta 2016 rugsėjo 23 - 19:25

  • BMW / PSA 1.6 „Prince"

Variklio kodai: EP6 .. EP6C .. N14B16A, N12B16

Variklių gamybos laikotarpis: nuo 2006 iki dabar

Buvo montuojamas į šiuos modelius : PSA (žymimi VTI arba THP raidėmis): Peugeot 207, Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot Partner, Citroen C3, Citroën C4, Citroën C5, Citroën Berlingo. BMW: Mini Cooper, Mini Cooper S

Kodėl jis čia? : Dar vienas variklis, kuris turėjo labai rimtų problemų su hidrauliniu grandinės įtempėju. Prastai veikiantis komponentas gali priversti iki nutrūkusios grandinės ar vožtuvų kalenimo.

BMW - PSA koncernas problemą išsprendė 2010 metų pavasarį, tad jeigu dairotės į automobilį, kuris turi būtent šį variklį, ieškokite to, kuris būtų pagamintas 2010 metų rugsėjį arba vėliau.


JUms spresti ar istaise problema :)


  • 0

#3044 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 spalio 12 - 15:55

Del to forumo auksrankiai ir yra taip vertinami. :) O ratu balansavimas cia jau...:D Ar pezas, ar wagenas...Pats supranti, kas trukdo blogam sokejui.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3045 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 spalio 12 - 18:37

Nu tepalai elektrai tik pilk juos - niekas nekoruduos nuo vandens. O šiaip nėra ko tai elektrai bijot ir to vandens jei nebuvo apsemta iki lubų. Juk viskas užsandarinta būna. O gedimų priežastis amžius, blogai kažkada atlikti remonto darbai ir nekokybiškos dalys (originalios irgi).

O dėl generatoriaus tai arba "Petras" po 35 metų darbo jau nebelabai mato ir jau į pensiją laikas. Arba sankabėlė podielkas, nes šiaip INA turi būt o ne IINA :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3046 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.387
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 spalio 16 - 13:54

http://www.autobild....st-5387374.html

http://www.zeperfs.c...el1864-4616.htm


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#3047 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 spalio 16 - 17:42

a prie ko čia bobomobiliai? :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3048 pegas123

pegas123
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 162
  • Automobilis:Toyota avensis |Audi a4 b6 (EX) | Saab 9-3 (EX) | Peugeot 607 3,0L (EX)

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 23:48

O kam tuo pertikinimu dar užsiimti reikia?

Tamsta juk sportininkas ar gal netgi man labai artima savoka - pseodosportininkas (kur nieko rimtai sportiško nedaro, bet tiesiog mėgsta isteriškai paminkyt per tapkę rekreaciniais sumetimais ne tik rimtus, bet ir mizernus motorus), o V6 HDinai visai ne sportui skirti varikliai. Ir galios, ir traukos (niutoniukų) jie turi, bet visai ne į tai orientuota, kad nuolat isteriškai per tapkę minkyt ir sukti palei redlainą nuo šviesoforo :)

Nu gi čia kaip tas senas audiwagenų 2.5TDI, kur vieni verkia, kaip ten viskas su juo blogai, o kiti jį mėgsta ir susitvarkę ir sukišę krūvą pinigų - mėgaujasi važiavimu.

Jei ką, tai mano mėgstamiausias PSA dyzelis XUD7TE 1.8TD 66kw, o mėgstamiausias benzas TU3 1.4i 55kw, tai aš čia propagandos nevarau :D

Fuu kaip tu negraziai kalbi apie audi 2.5tdi varikli esu turejas su naujasniu 2.5tdi 120kw nu afigienas motoras trauka kuro sanaudos,ir apie kokias tu kruvas pinigu kalbi nesuprantu,kad tipo kai dirzus keiti reikia prieki nuardyt ?? tuos priekius ardo ir tikrai neuzkosmines kainas.. Tai kolega pasakyk kas su juo blogai ? O del tau patinkanciu varikliu galiu pasakyt kad jie abu dusuliai kurie nevaziuoja ir pili degalus nezinia kur.. :D CIA TIK TOKIA MANO NUOMONE!!!


  • 0

Dabar - Audi a4 b6


#3049 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 lapkričio 04 - 07:20

Fuu kaip tu negraziai kalbi apie audi 2.5tdi varikli esu turejas su naujasniu 2.5tdi 120kw nu afigienas motoras trauka kuro sanaudos,ir apie kokias tu kruvas pinigu kalbi nesuprantu,kad tipo kai dirzus keiti reikia prieki nuardyt ?? tuos priekius ardo ir tikrai neuzkosmines kainas.. Tai kolega pasakyk kas su juo blogai ? O del tau patinkanciu varikliu galiu pasakyt kad jie abu dusuliai kurie nevaziuoja ir pili degalus nezinia kur.. :D CIA TIK TOKIA MANO NUOMONE!!!

Nu jei ta pati kubatūra, tai nereiškia, kad tas pats variklis. Tavo minimas 120kw 2.5tdi, kuris yra V6 ir yra ligų maišas ir vienas praščiausių vagengrupės variklių :) O dar yra senieji 2.5tdi - 5 cilindrų, tai šitie žmonėm laiko ir tikrai geri. Todėl ir sako vieniem geri 2.5tdi, kitiem prakeikimas. NOrs kalba apie visai skirtingus variklius.

O šiaip jei pnigus kiši per visas skyles, tai tada visi varikliai yra geri tada :) Beto tas 2.5tdi 120kw dar ir kiek ryja..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3050 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 04 - 14:24

Fuu kaip tu negraziai kalbi apie audi 2.5tdi varikli esu turejas su naujasniu 2.5tdi 120kw nu afigienas motoras trauka kuro sanaudos,ir apie kokias tu kruvas pinigu kalbi nesuprantu,kad tipo kai dirzus keiti reikia prieki nuardyt ?? tuos priekius ardo ir tikrai neuzkosmines kainas.. Tai kolega pasakyk kas su juo blogai ? O del tau patinkanciu varikliu galiu pasakyt kad jie abu dusuliai kurie nevaziuoja ir pili degalus nezinia kur.. :D CIA TIK TOKIA MANO NUOMONE!!!

Dusuliai, ir nevažiuoja, ir pili degalius nežinia kur?

Na dėl 1.4 benziuko to seno gal sutikčiau iš dalies, kuro jis daugokai valgo, traukia pusėtinai (bet kai užgręži iki dugno, tai visai pradeda traukti, kaip ir dauguma atmosferinių benzinų), bet jis tai atperka tuo, kad juo tiesiog nereikia rūpintis. Žvakės, laidai kartais, tepalai, filtrai dažniau, diržai labai kartais, VISKAS. Gali sukt redlainais, gali gazuot nuo kiekvienos sankryžos, gali žiemą su šaltu tepalu drąskyt, pofig jam...

 

O apie 1,8TD 66kw - ar teko bent tokį vairuot, tamsta, kad tokias pievas šneki? Motoras pasirodė 87tais metais ir gamintas iki kažkur 93čių, kai paleido  jau pilnai jaunesnį brolį 1.9TD. Žodžiu, dėl traukos labai gal nesiginčijam, nes priklauso su kuo lyginsi, bet man jo šiuolaikiniam eisme užtenka ir ne tik nesijaučiu lėtapėdis, bet geriau pagazavęs dar ir ne tik pensininkus, bet ir tėvų ar senelių bolidus pasiskolinusius jaunuolius būna apdedu), bet apie kuro ryjimą tai aš nežinau net ką pasakyt. Gal tiesiog taip:

Kaunas - Krokuva - Praha - Karlovy Vary - Varšuva - Kaunas, vidutinės sąnaudos 4,8L/100km.

Matuota metodu užpilant ant tuščio, kai mašina, palikta kieme šilti laisva eiga, per ilgai palaikyta jau užgeso, iki momento, kai grįžus važiuojant jau pradėjo tąsytis ir stota į pirmą degalinę. Važiuota pernelyg netaupant. Nors didžiąją dalį kelio buvo 90-100kmh, nes neskubėjom į priekį, bet atgal jau skubėjom, tai buvo pavojingų fūrų lenkimų, pavojingų keturių automobilių lenkimų, kai apsilenkus tenka greitį nusimest nuo 140-160kmh iki padoraus ir t.t.

 

Kaunas-Talingas-Stokholmas-Oslas-Bergenas-Larvikas-Gioteborgas-Malmo-Kopenhaga-Kylis-Klaipėda, vidurkis 5,2l/100km. Nes buvo nemažai kalnų su serpantinais ir magistralėse beveik visada pjoviau 120-130kmh.

 

Kaunas-Talinas-Helsinkis-Oulu-Rovaniemi-Nordkapp-Honingsvag-Kiruna-Skelefteo-Stokholmas-Larvikas-Alborgas-Flensburgas-Varšuva-Kaunas. Vidurkis apie 6,6l/100km. Čia dėl to, kad buvo gili žiema šiaurėje, tai dažniausiai prieš ryte pajudant apie valanda šildymo, vakare prieš miegą (miegant automobilyje) tūsas, kurio metu variklis ant laisvų dirba 2-3h, ir šiaip visur sustojus, variklis negesinamas, kad ir įstrigus užpustytoje kolonoje keturioms valandoms, belaukiant kol atvyks pagalba ir besibaigiant kurui. Ai, ir dar čia jau buvo tas variklis iš labai aerodinamiško hečbeko (Cx berods 0,34) perkeltas į labai neaerodinamiška seno tipo kabluką (kur būda ir kabina atskiros dėžės, ir turi didelę burę virš galvos ir iš šonų), plius šipuotos padangos ir ledo kelias.

 

Rodyk turbo dyzelinį motorą iš kitų gamintojų, kuris 87tais metais su tokia kubatūra turėtų tiek galios ir niutonų iš tiek litrų sąnaudų, dirbtų taip pat tyliai (tvarkingai pastačius kuro siurblį ir surinkus purkštukus - murkia kaip katinukas, aišku su HDi nelyginam), gręžiant nedūmintų, kurtųsi žiemą be didesnių problemų (-21C pernai žiemą Suomijoje, pakaitinam žvakes iki lemputės užgesimo ir užsikuria kažkur ketvirtu cilindru, dirba iškart visais keturiais, penkias sekundes padūmina ir nustoja. Būtų dar lengviau užsikūręs, jei būčiau pakaitinęs iki galo, bet nemačiau temperatūros, kol kojų iš miegmaišio neištraukiau ir jos nepradėjo degti nuo šalčio, po ko įsijungus termometrą ir pamatyta lauko temperatūra ekranėly)

Ir kad būtum pats išmatavęs ir patikrinęs viską. 

Va tada ir pakalbėsim :)

 

Nes kad liaudis parašė, kad PSA senas dyzelis shooooodas, tai aš nepatikėjau, o tu turbūt patikėjai? 1.6TD tas pasatinis kažkiek ten tų kilovatų turėjo, ir netgi biškį traukė su tuo mažu visada tepalo pilnu interkūleriu. 1.9TD išvis kiaušiškas nesusipratimas, nes uždėjo normalią turbiną, bet pamiršo uždėti interkūlerį ir normaliai sureguliuoti siurblį, ir gavosi 55kw, kurie kriokia dar baisiau ir garsiau už tą 1.6, ir nė velnio nevažiuoja. Didelė paslapties dalis net ne pačiam motore, o tai, kad purkštukai primityvūs iš šešių detalių, dirba garsiai ir nerafinuotai. Ridos jų gal ir didelės, bet PSA traktoriai irgi nemažai važiuoja. Turim vieną 2.1TD aplinkoj, pas kurį jau ropščias rida į 600kkm, ir ji aišku stipriai atsukta, nes žmogus pats nupirko prieš kokius 12 metų su standartine 200kkm. Per tą laiką varikliui keisti indėklai, nes žmogus žvyrkely į akmenį pramušė karterį ir 20km parvažiavo be tepalo, tai reikėjo...

Duočiau pakalbėti su ispanais galisais, kurie tą XUD7 1.8D ir TD gamino ir rinko savo vietiniam PSA fabrike, savo rankomis, ir su kokiais šiltais atsiminimais tą motoriuką atsimena, nes dabar renka ten, o gal jau tik tebemontuoja, šiuolaikinius HDinus ir dar ne taip seniai nustojo rinkti paskutinius ne itin vykusius traktoriukus DW8, o pežukai 205 ir kablukai citro C15 su tais motorais aplink vis dar važinėja su tais 5/100 vidurkiais. Žodžiu...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 lapkričio 04 - 14:30

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3051 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2016 lapkričio 05 - 10:27

In your face....
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#3052 pegas123

pegas123
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 162
  • Automobilis:Toyota avensis |Audi a4 b6 (EX) | Saab 9-3 (EX) | Peugeot 607 3,0L (EX)

Parašyta 2016 lapkričio 05 - 14:38

Nu jei ta pati kubatūra, tai nereiškia, kad tas pats variklis. Tavo minimas 120kw 2.5tdi, kuris yra V6 ir yra ligų maišas ir vienas praščiausių vagengrupės variklių :) O dar yra senieji 2.5tdi - 5 cilindrų, tai šitie žmonėm laiko ir tikrai geri. Todėl ir sako vieniem geri 2.5tdi, kitiem prakeikimas. NOrs kalba apie visai skirtingus variklius.

O šiaip jei pnigus kiši per visas skyles, tai tada visi varikliai yra geri tada :) Beto tas 2.5tdi 120kw dar ir kiek ryja..

 

Fuu kaip tu negraziai kalbi apie audi 2.5tdi varikli esu turejas su naujasniu 2.5tdi 120kw nu afigienas motoras trauka kuro sanaudos,ir apie kokias tu kruvas pinigu kalbi nesuprantu,kad tipo kai dirzus keiti reikia prieki nuardyt ?? tuos priekius ardo ir tikrai neuzkosmines kainas.. Tai kolega pasakyk kas su juo blogai ? O del tau patinkanciu varikliu galiu pasakyt kad jie abu dusuliai kurie nevaziuoja ir pili degalus nezinia kur.. :D CIA TIK TOKIA MANO NUOMONE!!!

As vairuoju 24 automobili ir tikrai jau nedurnas sitame reikale bandyta pezo 607,406c 3l,406c 2l daug vokisku japonisku italisku automobiliu supratu cia pezo klubas nemegsta audi bmw wolkswageno merso ar dar kazko vokisko as japoniko :D Dabar zmogau esi turejas 2.5tdi nekalbu apie ta gaidi 110kw o kalbu apie naujasnius 114kw 120kw 132kw ?? kiek zmoniu pazystu turinciu su sitais motorais visi dziaugesi ir kaip sako zmogus vaziuodamas su 1.8 zyzeliu 4.8l vidurkis autostradose vaziuojant net 2.5l tdi valgo 5,5l vaziuojant sestu begiu ir autopilotu 140km/h,


  • 0

Dabar - Audi a4 b6


#3053 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2016 lapkričio 05 - 19:02

Tas audi 2.5 tdi 132kw,tai traktorius (iš garso),o šaltą žiemos ryta primena senelio ”belarūsą”
  • 0

#3054 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.047
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 lapkričio 05 - 23:43

Tas audi 2.5 tdi 132kw,tai traktorius (iš garso),o šaltą žiemos ryta primena senelio ”belarūsą”

+, kaip ir visi kiti audi/vw varikliai :)
  • 0

#3055 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 06 - 03:44

As vairuoju 24 automobili ir tikrai jau nedurnas sitame reikale bandyta pezo 607,406c 3l,406c 2l daug vokisku japonisku italisku automobiliu supratu cia pezo klubas nemegsta audi bmw wolkswageno merso ar dar kazko vokisko as japoniko :D Dabar zmogau esi turejas 2.5tdi nekalbu apie ta gaidi 110kw o kalbu apie naujasnius 114kw 120kw 132kw ?? kiek zmoniu pazystu turinciu su sitais motorais visi dziaugesi ir kaip sako zmogus vaziuodamas su 1.8 zyzeliu 4.8l vidurkis autostradose vaziuojant net 2.5l tdi valgo 5,5l vaziuojant sestu begiu ir autopilotu 140km/h,

Na taip, V6, 140kmh ir realios vidurkinės sąnaudos 5,5L.

Ir technologijos skirtumas tik 15metų.

 

+, kaip ir visi kiti audi/vw varikliai :)

Na nelabai, viskas gerai su tais VW varikliais. Ypač benzinais. Bet geri zyzeliukai, tik senoviniai tikrai garsoki, kaip ir minėjau.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3056 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.047
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 lapkričio 07 - 10:53

nekalbant dabar apie > 2005m auto. Ai nežinau, kiek žmonių tiek nuomonių, man asmeniškai - gaidys visi tie vw/audi, kiek važiavau, kriokia visi nepriklausomai nuo mylėjo/nemylėjo, sharanas 1.9 81kw  važiuot, tai išvis tragedija prie 70 jau turi junkt 5tą bėgi, nes ketvirtu +2k apsukų. Apie patikimuma irgi diskutuotina dar...


  • 0

#3057 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 07 - 12:05

Na, pas miniveną normalu, jis juk ir sveria, ir gera burė yra. Tokia dėžė.

Kai varinėjau su kabluku ir atmosferiniu 1.8D 44kw, penktą jungdavau nuo 50 :) Irgi tokia dėžė.

Tiesiog didelė mašina su mažesniu varikliu, nėra tas derinys, kur skirta mėgavimuisi tyla dideliu greičiu trasose :)


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3058 pezo 607

pezo 607
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:utena
  • Automobilis:pezo 607 3l. 2002m.

Parašyta 2016 lapkričio 12 - 17:55

Sveiki klubieciai, nusprendziau paieskot atsakymu jusu forume.. 

Turiu pezuka, jame bedu labai daug...

 

1.  Kur butu galima rasti komforto bloko jungciu kontaktu reiksmes? mane domina sita jungtis, ikeliau ft  numeris fiskes 1 .. kas i sita fiske ieeina kas gali itakot masinos varyklio darba, ja istraukus masina pradeda dirbt didesnemis apsukomis ir nepulsuoja apsukos.. 

 

2. Tada kas per fiskes 2 eina bagazinei? , keleivio pusei atkelus kilimus, i posparne ziamiau bagazines grindu ieina 2 jungtis, viena apvali fiske pan su 7kontaktais, kita balta 4 kampe su 2 kontaktais .. Jos visos skendejo vandenyje, per ortakus matomai pribega vanduo..

 

3. pakeitus komforto bloka, kaip kad ft yra ikelta, massina turetu nesivesti ir pan? nes cia ir uzsiveda ir pan, tik neweikia gamikliska signalizacija. o kaip imobilaizeris pripazysta kita bloka? 

 

4. Tada kieno kontaktai eina i komforto bloka pazymetais fiskiu skaiciukais 2  ir 3 ? Nes po ju sumaisymo, nebeveikia nei magas neiekraniuko parodymu ka groja radija kokios klaidos ir pan apsweitimas.

 

 

5. grybavo langai, neatsilenkinejo veidrodeliai, nebeweikia uzzuolaidele galine, kaip kada veike kaip kada ne. dbr weikia tik vairuotojo ir tai grybauja. kiti langai neweikia net su atsikirose durelese esanciai atridaryt uzdaryt migtukais.. Speju cia bus valdymo blokelis vairuotojo durelese parejas?? bet ar turi jis itakos jei neweikia net su vietiniu mgtuku atidarymo uzdarymo ? 

 

6. kokie dar kompiuteriai uzslepti siame mistiniame dalyke yra, kurie gali visa tai itakoti apie ka kalbu? 


 

FT : http://www.part.lt/p...efd2d45f996.jpg


Šį pranešimą redagavo pezo 607: 2016 lapkričio 12 - 17:57

  • 0

#3059 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.047
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 lapkričio 12 - 21:41

kokia rida, kelintu metu?
  • 0

#3060 pezo 607

pezo 607
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:utena
  • Automobilis:pezo 607 3l. 2002m.

Parašyta 2016 lapkričio 12 - 22:35

2002m. nemaza net nepamenu dbr bet virs 2 simtu tuks


Šį pranešimą redagavo pezo 607: 2016 lapkričio 12 - 22:35

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0