Apie Peugeot 607
#422
Parašyta 2010 gruodžio 11 - 18:10
ZF'as ZF'ui nelygus. Pvz 807 "automatiniai" tiek benzinai (isskyrus V6), tiek dyzeliai tragedija - retai kuris iki 100kkm istraukia. Pas visus tie vokiski ZF'ai. Buvo cia istorija, kai viena Londono taxi firmele uzsipirko 240 "automatiniu" Fiat Ulysse (807'o klonas), ir per 18men 210'iai is ju pakeite greiciu dezes (kai kuriems is ju nepasiekus net 25000myliu ridos). Veliau PSA pradejo montuoti 6'beges AISIN dezes, del kuriu, bent jau kolkas nesigirdi jokiu nusiskundimu.ZF 4 pavaru, pakankamai istvermingos.
#423
Parašyta 2010 gruodžio 11 - 20:31
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#424
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 13:49
#425 Svečias_mrtomasitas_*
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 14:10
o nebus tiesiog taip, kad kai skaiciau kazkuriam forume, nezinau gal ir sitam, idejus dujas i pakankamai galinga varikli kad ir 3.0 litru, vaziuojant ir paspaudus gaza staigiau, net nebutinai iki dugno, permetineja i benza is duju automatiskai, nes sistema nespeja duju pakankamai ipurkst ar kazkas panasausgali det drasiai tas dujas jokiu bedu nebus. Del duju ir greiciu dezes, jokio realaus rysio... gal tiesiog sutapimas
#426
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 14:16
#427 Svečias_mrtomasitas_*
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 14:25
#428
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 14:31
nu jo, tik reik but ir nekvailam kad nereiketu moket brangiai uz prasta daikta O siaip tai skiltyje apie dujas paieskojes rastum kas ka isidejes kaip sekasi eksplotuotnu jau irangai netaupyciau, kaip sakoma nesu toks turtingas kad pirkciau pigius daiktus
#429
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 19:48
#430 Svečias_mrtomasitas_*
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 20:07
kaip tik vietoje ir laiku
#431
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 21:03
na nepeikiu as VOLVO bet geriau 607 ,o 20 30 procentu lankytoju pasakytu kad PEZAS blogesnis vien del to kad jie susipirke turbut lavonus,ieik i VOLVO forumus tuos pacius blogus zodzius pamatysi ir apie VOLVO,o daugiausia kalba apie masinas tas kas dar jos neturejo tokios,kaimynai ,bobutes ,draugaiteisingai, ner ten ko daug ziuret imi aklai ir vistiek bus viskas volvo naudai o ir siaip s60 vs 607 tai biski ne ta kategorija bet jei rupetu patikimumas/nuvertejimas ir kiti daugumai aktualus dalykai tai i peugeot daugiau gyvenime nebeziureciau, manau kokie 25-30proc forumo lankytoju taip pat
#432
Parašyta 2010 gruodžio 16 - 23:07
uzeinu ir i volvo forumus ir ?na nepeikiu as VOLVO bet geriau 607 ,o 20 30 procentu lankytoju pasakytu kad PEZAS blogesnis vien del to kad jie susipirke turbut lavonus,ieik i VOLVO forumus tuos pacius blogus zodzius pamatysi ir apie VOLVO,o daugiausia kalba apie masinas tas kas dar jos neturejo tokios,kaimynai ,bobutes ,draugai
Matai turejes as ir peza, ir volvo turiu (kas parasyta prie sklities "auto") Ir nesakau kad pezo bloga masina jokiu budu. Turejau ir nieko gyvas, dar ir ateiti noreciau kokio ledinio butent 605. Bet jei ziuret patikimuma tai net Kia maziau kaprizu turi. Pravaziuoji 2 - 3 (t.y apie 60-90Kkm)metus i vaziuokle ne cento nesukises ir va tada supranti kas yra patikima masina
#433
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 08:35
'89 205 CJ 1.4TU
#434
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 13:15
#435
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 15:11
jo kas tiesa tas tiesa, po nesmarkaus zmonos atsitrenkimo i auksta bardiura (desne puse), nors kaip cia pasakius nesmarkus greitis apie 40-50 km/h isove abi priekines pagalves, itruko priekinis stiklas, bamperui hana aisku tos puses lempom visom hana,apie tos puses rata isvis nekalbu, nors lieta ratlanki pavyko restauruot, nu vopsim didelis remontas buvo,bet kaip nekeista variklui nieko neatsitiko.aisku ten visokie freonai isbego vairo tepalas, stabziu. kazkaip i svalke gaila buvo atiduot, tai po truputi po truputi atsiremontavau. is isores atrodo neblogai jai atidziai nepaziuresi gal ir nesuprasi kad dauztas bet va kas liecia elektra tai iki siol visokiu nesamoningu signalu iseina.kad kita syk nezinai jais tiket ar ne. o remontas apsiejo tikrai nemazai virs 8000 lt bet dariausi del saves kruopsciai o ne kad padaryt biliakaip ir prastumt kazkokiem neismaneliam. o pries tai masiniukas buvo geram stovi iseidavo tik"'engine antipolution system faulty''', tas signalas atsirado kai dujas idejau. meistras kuris dejo dujas sake kad taip bus. todel as i ji nekreipiu demesio.tai va tiek norejau papasakoti apie savo bolida...sitas masinukas labai jautrus savo elekrine dalimi ir perneses stipru "smegenu" sukratyma, garantija kad problemu neisvengsi
Šį pranešimą redagavo tomccee: 2010 gruodžio 17 - 15:12
#436
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 17:25
#437
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 17:33
pritariuVisos masinos genda,ar VAZ ar Audi.Jei bus prieziura,vazinesi patenkintas
#438
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 17:38
#439 Svečias_Vladi_*
Parašyta 2011 sausio 05 - 10:59
#440
Parašyta 2011 sausio 05 - 11:15
keiti viska, kad problemu maziau butu na nznai ar tikrai 180 tkm yra tikri ,o kur keisti, pradedant nuo atstovo iki garaziniu.. kaina nuo 600 kokiu ir i virsu ziurint kokias dalis pirxi ir kur ir kas kiek uz darba imsSveiki,
patarkite prašau servisa Vilniuje kur galima pakeisti pagrindinį diržą 607, 2,2Hdi, 04m. Kokia kaina (gal kas neseniai keitė)? Jeigu masina pravažiavus 180 000 ar verta iškart keist ir aušinimo skysčio siurblį?
Dekingas visiem už patarimus ir atsakymus.
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0