Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#41 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 rugpjūčio 15 - 21:31

Nieko konkretaus, bet.... Jei patinka jame sedeti, jei patinka ji vairuoti, jei patinka kaip jis atrodo o visa kita nesvarbu - valio. Jei imsi nuvazineta ir viena is pirmuju - garantuoju kruva keiksmazodziu (forume jau buvo tokiu ne vienas). Jei gali skirti atatinkamai pinigu - ieskokis nedauzto porestailinginio. Kiek is gandu teko girdeti, pirmieji nuolat kentejo nuo elektronikos bedu, nepatvarios galines pakabos bei neipatingo jos darbo. Jei bus nuvazinetas, tiketina, jog bedu skaicius augs eksponentiskai.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#42 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2007 rugpjūčio 16 - 08:49

607 net nebesinori kiek prisikklausiau....

Kodel kolegos negali normaliai argumentotai, su faktais, kainom ir kita parasyti kas, kada, kur blogai buvo!? :angry: As irgi daug ka girdejau, bet nenoriu klaidint zmoniu neaiskiom nuogirdom! Kolkas aisku viena, pirmuju metu 607 kencia nuo elektronikos problemu (nors galima pasakyti, kad cia silpniausia pugu vieta).
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#43 mexx99

mexx99
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 478
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2002 m.

Parašyta 2007 rugpjūčio 16 - 09:10

pusbrolis turi 607'a, dyzelis + automatas, 2002 m. didziausios problemos pas ji su pavaru deze - jau du kartus remonte buvo, bet vis tiek kazkas ne taip. apie pakaba nieko blogo is jo nesu girdejes. neseniai dar kazkas pasidare - netraukia daugiau kaip 160km/h (nors kai nusipirko (pries 1,5 metu) vaziavo 210) ir apsukos paskutiniu begiu niekaip nepakyla virs 3000. buvo diagnostikoj - kompas jokiu gedimu/klaidu nemeta. vienas meistras sake, kad problema su FAP, berods, ir su visa ismetimo sistema. visa tai teko girdeti is patikimo asmens, turincio 607'a
  • 0
Rūkyti rūkysiu, bet gerti nemesiu :)

#44 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2007 rugpjūčio 16 - 12:35

Seniai seniai testavom 607, Vel satis ir SAAB 9-5. Peugeot pralaimėjo visur, visiems. Blogiausią įspūdį paliko važiavimas didesniu greičiu nelygiais rajoniniais asfaltais.
  • 0

#45 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2007 rugpjūčio 16 - 14:40

Vel satis turi daugiau vietos viduj ir bagažinėj, bet 9-5 geriau "stovi" ant nelygaus asfalto. Motorai sunkiai lyginami. Nebent dyzeliai. 9-5 labiau draiveriškas, o vel satis labiau tinginiams.
  • 0

#46 Svečias_Tomosius_*

Svečias_Tomosius_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 19 - 12:54

Testavimui reikalingas dar vairuotojas, o ne megejas.Turiu 607 ir as viskuo patenkintes, na turejau bedu su FAP. bet tai lengvai ir nebrandiai isprendziama. Nelyginkit limuzino su sport klases masina. kazka bliuznijatpatys nesuprantantys. Kaip sakant kiekvienai masinai yra savo pirkejas ir seimininkas, tik laiko klausimas, o viskas likes yra skonio reikalas. Ka nusipirksi ta ir turesi, ta ir remontuosi. Pats dirbu servise diagnostiku-elektriku ir daug tokiu klausimu prisiklausau, bet nieko atsakyti negaliu, nes tai yra skonio reikalas. As pavisdziui ziuriu tik tai, ar masina man patinka, paskui pasitikrinu technine bukle siuo momentu, o paskui paziuresim.
  • 0

#47 Svečias_GeneralLT_*

Svečias_GeneralLT_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 20 - 10:38

Na čia daug viso prirašyta, pats turiu 607 2003m. nuo pirkimo jokių bėdų. Daug navarotų, elektronika veikia puikiai. Prieš pirkdamas rinkausi iš daugelio modelių ir padarytais skaičiavimais Peugeot 607 kokybės ir kainos santykis geriausias (Audi ar Mersas tokios klasės kainuoja bene dvigubai brangiau). Prieš pirkdamas norėjau dyzelinio, bet neradau normalaus, didžioji dalis dyzeliniu buvę taksi Prancūzijoje, labai nukalti, todėl dyzelius reiketu vežti į rimta servisa ir tikrinti ridą. Vieną tikrinau, ridą rodė 150000, o realiai parodė 280000. Tai va, kai dyzelio neradau, nusipirkau benza mechaninį 2,2 irgi ne taip daug ryja.
  • 0

#48 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2007 rugpjūčio 20 - 18:17

Savo pasisakyme 607-ą apibūdinau iš remonto pusės (kėbulo). Važiuot - kaifas, remontuot - tikrai ne... Net tarp ruošėjų - dažytojų yra toks mašinų apibūdinimas: "važiavimui, o ne remontui"...
  • 0
... labai piktas diedas...

#49 Svečias_noriu turbo_*

Svečias_noriu turbo_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 22 - 10:41

as taip pat dairausi 607, daug prisiklauses briedo esu, ypatingai apie dyzeliukus, dalis ju tai tiesa, nes matau kiek ju stovi Taurages pezo servize. As ziurineju tik i 3.0 benza. Kiek as rinkau info, tai apie juos maziausiai blogo sake. Ojei ju butu ir daugiau, man nesvarbu, jei pamatysiu tikrai grazu tamsios spalvos, su navigacija, sviesiu salonu ir nesenesni nei 2002- tikrai pirksiu. NES MAN SITOS MASINOS PATINKA !
  • 0

#50 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 22 - 10:47

... nes matau kiek ju stovi Taurages pezo servize...

nu idomi statistika butu is "pats zinai kur". Man nesiseko: siu auto vis prie "daugumos" slejancius pastebedavau ...garantuotai "prie mazumos" nepriskirtai ;]
  • 0

#51 Svečias_GeneralLT_*

Svečias_GeneralLT_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 25 - 07:37

Daug nieko pats neprižiūrėsi. Apžiūrėk saloną, vairą kad nebūtų uždrožti. Ant panelės yra mygtukas CHECK, ten prie spidometro, parodo dabar esančias klaidas. Atkreipk dėmesį į elektroniką (langai ir visa kita). Pasiimk kompaktą ir patikrink kaip veikia CD cheindžeris. O daugiau patarčiau nuvežti į servisa ir patikrinti, nes paskui gali turėti daug problemų, ypač jei perki dyzeli. Už pilną patikrą, į kurią įėjo ir pakabos patikrinimas sumokėjau 100 lt CP servise Metalo gatvėje ir priėmė be eilės. Ten jie specializuojasi Peugeot ir Citroen. Sėkmės, jei kyla dar klausimų atsakysiu, nes pats neseniai nusipirkau. Tai apžiūrėjau gal 20 607 kol išsirinkau. Tai patarimas vienas, neskubėk ir rinkis labai atsargiai. Jei bus galimybė pažiūrėk dokumentus prancūziškus, ten turėtu matytis visas techninis aptarnavimas.
  • 0

#52 Svečias_kests_*

Svečias_kests_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 06 - 12:31

vazineju su pezu 607 2,2hdi ir nieko gero negaliu pasakyt isviso.... yra ir geresniu masinu
  • 0

#53 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 10 - 09:22

Del 607 - tai nemazai potencialiu pirkeju esu atkalbejes (ūps, cia ne as) Ir pasiulyciau buti dar vienu. :ph34r: perfrazuojant viena kolega, yra galimybiu ir kitaip babkes metyti.

Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 lapkričio 18 - 01:00

  • 0

#54 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 10 - 21:03

o ka jus apie ta 607 vaziuokle pezat? jinai tobula kaip ir 605. o kas liecia viso kito cia juk pezas. algirdui netinka.
  • 0

#55 Svečias_twinas_*

Svečias_twinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 25 - 11:20

kaip matau pas 607 pagrindines bedos vaziuokle (idomu kiek ten remontas jau kainuoja...skaiciais gal kas pasakyt galit???), ir elektronikoj. kad elektronikoj tai pats zinau, papuliuoja pas juos... teko vaziuot su 2.2 benzu AT. siaip gal traukos biski truksta, bet kai isibegeja tai tikrai smagiai vaziuoja, vaziuokle gal kietoka buvo bet buvo ratukai uzdeti R-18 su plonom padangelem... bet siaip patiko tikrai. tsakant priziurek masina ir jos tau keikt nereiks tikrai... o jei nepriziurima tai ir taisysi pastoviai...

Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 lapkričio 18 - 01:07

  • 0

#56 Svečias_yessuz_*

Svečias_yessuz_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 26 - 10:14

605 atnaujino modelį 1996 rodos, 406 atnaujino 1999 (jei neklystu), o 607 - 2004. Po restailingo pagrinde išgaudomos visos bėdos, šiek tiek atsinaujina išorė ir vidus bei dažnai atsiranda vienas kitas naujas variklis modelio varikliu gamoje (pvz 605 atsirado naujas v6, pas 406 atsirado HDi varikliai, o 607 išleido naują 2.7 HDi V6 varikliuką išsukantį biškį virš 200 arkliukų (150 kW) su 440 Nm, su nauja 6-greičių automatine GD kurią galima gauti ir V6 benzuose

Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 lapkričio 18 - 01:09

  • 0

#57 Svečias_twinas_*

Svečias_twinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 26 - 16:56

kiek paskaiciau tai investicijos per 2m. (jei vaziuoji kokia 40000km i metus), i si automobiliuka ( P607) tikrai nemenkos... FAB filtro keitimas apie 2000Lt, dirzelio keitimas kokie 700Lt. Plius dar tepalas... kuri keist reik kas 10k km, bet cia menkniekis... o kur dar jei rieks vaziuokle taisyt... biski tokios sumos atgraso nuo sito automobiliuko pirkimo... dar dar gal ir nieko butu jei nereiktu tu 2000lt kist i automobili kas 80 000km...
  • 0

#58 Svečias_twinas_*

Svečias_twinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 27 - 13:04

p.s. o kaip 2.2 benzinas draugauja su dujomis? kokia sistema reikia det? kokios kainos? pas 2.2 benzina nereik keist jokiu FAB? :)

Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 lapkričio 18 - 01:10

  • 0

#59 marazmas

marazmas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 391
  • Vieta:Miami
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4hdi

Parašyta 2007 lapkričio 28 - 01:43

apie 607 ir IV kartos duju iranga  STOPforce

kainuoti tai kainuoja bet vaziuoji kaip su benzu(trauka turiu omeny) ir kuro sanaudos ne ka didesnes...bet tai kiek pinigu sutaupai oooooo....skaiciuok jei bezo 100litru uzsipili kainuos 330Lt o jei duju 175Lt nu ir vaziuosi ir neskaiciuosi...alui visada turesi ;)

Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 lapkričio 18 - 01:12

  • 0

#60 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 lapkričio 28 - 08:01

kiek paskaiciau tai investicijos per 2m. (jei vaziuoji kokia 40000km i metus), i si automobiliuka ( P607) tikrai nemenkos... FAB filtro keitimas apie 2000Lt, dirzelio keitimas kokie 700Lt. Plius dar tepalas... kuri keist reik kas 10k km, bet cia menkniekis... o kur dar jei rieks vaziuokle taisyt... biski tokios sumos atgraso nuo sito automobiliuko pirkimo... dar dar gal ir nieko butu jei nereiktu tu 2000lt kist i automobili kas 80 000km...

Kas desimt tuks keisti tepala?? kur golpukui ar 607? Kazkodel mano 306 su 20t vaziuoja tepalu keistis o 607 kas 10? kazkas ne to tada, gal ten ne peugeot visai :blush:

Šį pranešimą redagavo Francis: 2007 lapkričio 28 - 08:01

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.





Vartotojų skaito šią temą: 28

narių: 0, svečių: 28, slaptų narių: 0