O tai kodėl tada nuo konvėjerių nuvažiuojančiuose peugeotuose būna būtent total arba esso? Tam,kad užšaltų alsuokliai?Na galiu pasakyti is patirties, kol naudojau mobil prie didziausiu salciu kur pernai-30 buvo nu niekas neuzsalo, ir taip pora sezonu, plius cia su pusiau sintetiniu, sugalvojau supilti sintetiny total, sakau bus ale geriau ir prasidejo bedos, visokie uzsalimai alsuokliu ir t.t., draugas taip pat total naudojo ir vargo su visokiais uzsalimais alsuokliu, pradejo pilti mobil bedos baiges, tai isvadas darykit patys
Ką girdėjai apie total? Geri tepalai, turintys savo vardą ir tiek. Ar čia tas girdėjau lygus tam, kur sako "nepirksiu prancūzo, nes girdėjau,kad pežo reno - gavno" ?
Esso arba mobil 5w40 del total negeru dalyku girdejau,plius baltarusiu forume skaiciau kad jie irgi nekokios nuomones apie totalo koks tepalas geriausiai tinka siam modeliui?
peugeot 607 2.2 16v
Apie Peugeot 607
#1261
Posted 2013 March 23 - 20:23
#1262
Posted 2013 March 23 - 20:31
#1263
Posted 2013 March 23 - 20:56
Total ir esso yra visiskai skirtingos kompanijos as gi rasiau, kad naudojant mobil bedu nera cia ta pati exxonmobil kompanija, o su total yra, o kas ten ka pyle gamintojas ar ne, nezinau, gal ten prancuzijoj geresnis tepalas, as rasau faktais kaip kas buvo, o cia jau jum spresti ka pilti, pilkit kad ir motecO tai kodėl tada nuo konvėjerių nuvažiuojančiuose peugeotuose būna būtent total arba esso? Tam,kad užšaltų alsuokliai?
Na galiu pasakyti is patirties, kol naudojau mobil prie didziausiu salciu kur pernai-30 buvo nu niekas neuzsalo, ir taip pora sezonu, plius cia su pusiau sintetiniu, sugalvojau supilti sintetiny total, sakau bus ale geriau ir prasidejo bedos, visokie uzsalimai alsuokliu ir t.t., draugas taip pat total naudojo ir vargo su visokiais uzsalimais alsuokliu, pradejo pilti mobil bedos baiges, tai isvadas darykit patys
Ką girdėjai apie total? Geri tepalai, turintys savo vardą ir tiek. Ar čia tas girdėjau lygus tam, kur sako "nepirksiu prancūzo, nes girdėjau,kad pežo reno - gavno" ?
Esso arba mobil 5w40 del total negeru dalyku girdejau,plius baltarusiu forume skaiciau kad jie irgi nekokios nuomones apie totalo koks tepalas geriausiai tinka siam modeliui?
peugeot 607 2.2 16v
Edited by talbotas, 2013 March 23 - 20:57.
#1264
Posted 2013 March 23 - 21:11
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1265
Posted 2013 March 23 - 21:20
Nu bet tai, dar karta kartoju kodel naudojant kitus tepalus, jau neberasau markes ir prie -30 niekas neuzsalo ir taip kelis sezonus, o pradejus naudot dar kitos kompanijos tepalus, plius dar sintetinius prie -19 uzsalo alsuokliai, ir cia ne man vienam naudojant tos kompanijos uzsalo, tai kaip cia tada suprasti, rasykit ka norit, faktai kalba patys uz save, taip kad........Ne vyrai nesupykit, prie ko cia tepalai? Nusisvaigot kaip bobutes prie kopustu turguje...
Naudokit, kad ir auksinius tepalus, uzsala kondensatas(majonezas) o ne tepalas. Jei variklis tupoj padarymo tai pilkit kad ir formules tepalus, rezultatas tas pats. Iseitis tik sildytuvas. 1000 kartu kalbeta.
#1266
Posted 2013 March 23 - 21:24
#1267
Posted 2013 March 23 - 22:05
#1268
Posted 2013 March 23 - 22:11
#1269
Posted 2013 March 24 - 07:24
Sitas "atstovas" kartais zino maziau nei eilnis garazinis. Jiems svarbu pinigus nugrezti, naudingiau zymiai pasakyti "nesuk galvos", nes tikisi jog atvaziuosi su didesne po to beda kad nugrezti paskutinius skatikus.Kiek teko bendrauti su pezo centro atstovu tai sake kad tie sildituvai nelabai daug naudos duoda nes nelabai jie pritaikyti prie musu klimato
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1270
Posted 2013 April 04 - 07:10
Edited by Creator123, 2013 April 04 - 07:11.
#1271
Posted 2013 April 09 - 17:53
Bendraja prasme manau visgi aisku, kazkas keitesi kiekvienais metais, bet vizualiai, iki 2005 niekas nesikeite, tik, kad 2004m. pradejo su automiskai uzsidarancia bagazine eiti. Cia daugiau Laimonas galetu apsviesti, kas keitesi, o kas ne.Sveiki.
Norėjau susižinoti ar pas 607-a buvo kokie naujinimai iki pagrindinio to "restailo"? variklio, instaliacijos, išvaizdos?
Kaip pavyzdys yra 406-as, tik nusipirkęs sužinojau kad nors išvaizda ir nesikeitė bet 2001,08 perėjo į "multipleksą", bei variklis "patobulejo".
Tad įdomu butu sužinoti kelintais metais ir men, buvo tie "updeitai", aišku jei buvo,ir kokie?
Ruosiesi pirkti?
#1272
Posted 2013 April 09 - 19:47
#1273
Posted 2013 April 09 - 22:22
Edited by Creator123, 2013 April 09 - 22:25.
#1274
Posted 2013 April 09 - 22:34
nori kibiro ir brangios pakabos renkiesi 407.Dėl pirkimo dar labai smarkiai galvoju ar 607 ar 407, kainos panašios, komfortas manau skiriasi.
P.S Norėčiau sužinoti koki veiksmą reikia atlikti su autopiloto rankenėle kad užfiksuoti esama greiti, ir kad mašina ji laikytu.607-am.
autopilotas:ijungi rankenėlės padėti i ON ir i viršu užfiksuoji greiti{pakeli rankenele} jei nesuveikia.ieškai gedimo.
#1275
Posted 2013 April 10 - 09:51
Sveikas, labai daug darbu turiu siuo metu. Skirtumu nera, tas pats VAN-CAN netvorkas, kompai tie patys, zodziu niekas nesiskiria apart kaikuriu menkiekiu sildomu sedyniu mygtukai suapvaleja, el. bagazine (geresne komplektacija) pas dyzelius gali skirtis ipurskimo kompai (kalba iena apie 2004 metu gala). Jei pirkti 407-ta, tai tik nuo 2007 metu (gamybos o ne registracijos, galima atpazinti pagal RT4 stovinti jau ne RT3), padoresne vaziuokle istaisyti vaikiski gedimai. Aisku geriausia nuo 2008 metu porestaila, bet ju kainos 20k +.Tai kad Laimonas tyli
Parašiau net i PM su šita nuoroda, bet tyla.
Dėl pirkimo dar labai smarkiai galvoju ar 607 ar 407, kainos panašios, komfortas manau skiriasi.
P.S Norėčiau sužinoti koki veiksmą reikia atlikti su autopiloto rankenėle kad užfiksuoti esama greiti, ir kad mašina ji laikytu.607-am.
607 ir 407 lyginant galiu pasakyti, jog pas 407 zymiai geriau muzika groja (jei apie JBL kalba, nes 407 turi tikra "suba" gale), vietos aisku gale zymiai maziau nei 607, plaukia ne taip kaip 607, taciau tikrai ir nekrato kai pasatas. 407-to pliusas toks, kad ju daugiau nei 607, taigi detaliu visada bus daugiau.
O bet taciau 607-tas tai senas geras 605, kurio vaziuokle jei ir sugenda, tai nesikandzioja kainos (tas pats kas 605 senuko).
Tik zmones, bukit atsargus su peugeot 2.0HDi varikliais ( taip taip isgirdieji motorai), viskas ok buvo iki 2007 galo, paskui pradejo eiti su DELPHI kuro sistema - supraskite pas dyzelistus tai yra baisiau nei i pragara papulti, keiksmazodis kokio reta. Purkstukai kainuoja 2000lt vienetas, remontas prasideda nuo 600lt uz vieneta + suremontavus neduodama VISISKAI jokia garantija. Gede PSA koncernui kad prasidejo su DELPHI, o tokie patikimi 2.0Hdi motorai buvo Tas pats galioja ir pas 607-ta, jei po 2008 metu tikrai nelinkiu prikti su 2.0Hdi varikliu, nes ten tas pats DELPHI.
Tai tiek, SAUGOKITES naujesnio peugeot (~2008+) su 2.0HDi ir bijokit kaip velnias kryziaus, nes kas pusmeti po 1-2 tukstantelius uz kuro sistema reikes paklot. Arba jei turit "raugo" smegenyse pasitikrinkit pakeldami variklio apsaugas ar tik netuno uzrasai ant purkstuku ir siurblio delphi system...
Edited by Laimonas, 2013 April 10 - 10:06.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1276
Posted 2013 April 10 - 17:02
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1277
Posted 2013 April 10 - 17:12
pakabos dalys pas 407 brangesnės,nei pas 607.pvz.stabilizatoriaus traukės 607:nuo 27 iki 67lt. pas 407 nuo 72 iki 103 lt. (autoaibės kainos)607 nesu vairaves tai apie ji nieko nepasakysiu, 407 kaip kenis, kad sake yra barskutis biski 406 geriau nelygumus sugeria nei 407, bet kad jo vaziuokles dalys brangios tai cia kazka kenis susimaise (nebent metus, gal pries 5 metus jos atrode kad brangios), o db tos kainos tikrai nera, kad suvalgytu visa pinigine
#1278
Posted 2013 April 11 - 12:26
#1279
Posted 2013 April 11 - 16:39
Atsakyt galiu tik dėl dviejų paskutinių klausimų, antrą jau peugeot turiu, pirmąjį eksloatavau beveik 5 metus, nei vienos rudelės, antrajam beveik metai, rudžių nėra. Čia priklauso nuo to kaip daužtą pirkai, ar kaip sutvarkytą. Jei nebuvus mušta, tai kažin ar rūdys, jei per žiemą nepatingėsi nuplaut, kad druskos neėstų be reikalo Dėl rudžių manau su Peugeot retas kuris turi problemųSveiki, esu naujokas šiame klube. Peugeot autombilio dar neturiu, vairuoju Renault Laguna, tačiau labai "užsikabinau" ant Peugeot 607. Gražūs man jie automobiliai Gal galit daugiau papasakoti apie juos? Pirkčiau turbūt senuką jau, 2000-2004 metų, skirti galėčiau apie 10000lt. Labiau linkstu link dyzelio, tai kaip suprantu reikėtų žiūrėti 2,2 HDI? Aišku jeigu pakliūtų geras variantas benzinas/dujos tai ir to neatsisakyčiau. Kokį variklį tuomet geriau žiūrėti? Dėl detalių kainos tai ri pats viską gerai žinau, kadangi vairuoju prancūzą,. Nėra jos tokios brangios palyginus su tuo kiek duoda komforto kelyje, nes pvz golfukų detalės pigios, bet ir važiuoji kaip be amortizatorių Mane labiau domintų kaip kėbulas laiko? labai rūdys puola? Nes mano Laguna jau baigia surūdyti Ir su ta elektra daug problemų kyla? Dėkoju iš anksto.
Elektronika - bobučių pasakos apie prancūzų silpną elektroniką. Kuo daugiau navarotų, tuo žinoma daugiau vietų, kur gali gedimas išlysti, bet čia visoms markėms taip pat aktualu. Juo labiau 607-as ir taip gana vykęs modelis, kiek visur rašoma (pats neekloatavau tokio), tai bėdų irgi jei ir bus dėl elektrinės dalies, tai tik minimalios
#1280
Posted 2013 April 11 - 19:21
28 user(s) are reading this topic
0 members, 28 guests, 0 anonymous users