Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#1341 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 gegužės 07 - 15:36

Laimonai reik imt 2,2hdi su uzkaltu varikliu bet geru kebulu ir montuot 3,0+automata ir bus super kalbu aisku apie porestyl'a.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#1342 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 07 - 17:27

Laimonai reik imt 2,2hdi su uzkaltu varikliu bet geru kebulu ir montuot 3,0+automata ir bus super kalbu aisku apie porestyl'a.

pilnai pritariu, kad tokie projektai yra geras dalykas.
pats vairuoju efkę su pakeistu varikliu į senesnį bet patikimą ir galingą GT variklį, ir tuo džiaugiuosi, ir visi kiti, kas turi tokias projektines efkes, džiaugiasi laimingi.

tam, kad pradėtų tokie projektai judėti, būtina juos išreklamuoti forume ir išaiškinti technikams, ko tam reikia. nes aš ir pats po kokio 5mečio norėsiu persėsti į naujesnį limo klasės auto, ir už dujas esu visomis letenomis UŽ. ir tikrai norėčiau išmėginti trilitrį porestailą :)
taigi, siūlau išmėginti šį variantą sukomplektuoti jei tik kam atsiras galimybė. aišku, pirmiausia reikalingas profesionalas, kuris tai atliktų. ar yra tokių?

p.s. o kam imti dyzeli uzkalta? ne geriau benza 2.2? tada net einant technikini niekas nezinotu apie pokyčius :wh:

Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2013 gegužės 07 - 17:29

  • 0

#1343 kaifas

kaifas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:607

Parašyta 2013 gegužės 07 - 19:38

Na o kas cia verke del kuro sanaudu? Beje pas mane kaip pirkau, leido antriftyza per trisaskiu, dvisakius. Sutvarke, bet reikejo keisti kitais, nes tos plasmases nubuvo imanoma sulituoti, suklijuoti, ji buvo perkaitinta pati plasmase. Dabar tas pats atstiko su ausinimo radiatoriumu, pradejo leisti per radiatriaus bakeli (plasmasini), survarke - sulitavo, uzdejo slangas, is beverziant sutruko, plasmasine ausis, vel perkaitinta plasmase. Su tokia beda nebuvau susidures, su kitoms masinomis. Kokios nuomones? pasitaike tik?
  • 0

#1344 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 gegužės 08 - 07:46

Na o kas cia verke del kuro sanaudu?

Beje pas mane kaip pirkau, leido antriftyza per trisaskiu, dvisakius. Sutvarke, bet reikejo keisti kitais, nes tos plasmases nubuvo imanoma sulituoti, suklijuoti, ji buvo perkaitinta pati plasmase. Dabar tas pats atstiko su ausinimo radiatoriumu, pradejo leisti per radiatriaus bakeli (plasmasini), survarke - sulitavo, uzdejo slangas, is beverziant sutruko, plasmasine ausis, vel perkaitinta plasmase. Su tokia beda nebuvau susidures, su kitoms masinomis.
Kokios nuomones? pasitaike tik?

pirmą kart girdžiu tokias nesamones.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#1345 retarderis

retarderis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 39
  • Vieta:Kuršėnai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI 98kw

Parašyta 2013 gegužės 08 - 08:25

Atleiskit kad įsiterpiau į diskusiją, bet noriu pasidalint patirtimi. Perkant būtinai išlėkit į trasą, nes aš palaksčiau po miestą KLP nes buvo su france numeriais. Pasirodo buvo ištrinta engine antipoliution klaida, kuri išlindo tik parsivarant autostradoj pasiekus 90 ( nebetraukė, avarinis rėžimas ir t.t) Ko pasekoje fapo kastracija tapo neišvengiama. Reziumė- mane kaip pradedantį pugistą išdūrė, aišku per mano žioplumą. Aišku ši procedūra nėra baisi ir brangi, bet perkant kainą galėsit numušt.
  • 0

#1346 DeividasK

DeividasK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 104
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2HDI

Parašyta 2013 gegužės 08 - 09:18

Atleiskit kad įsiterpiau į diskusiją, bet noriu pasidalint patirtimi. Perkant būtinai išlėkit į trasą, nes aš palaksčiau po miestą KLP nes buvo su france numeriais. Pasirodo buvo ištrinta engine antipoliution klaida, kuri išlindo tik parsivarant autostradoj pasiekus 90 ( nebetraukė, avarinis rėžimas ir t.t) Ko pasekoje fapo kastracija tapo neišvengiama. Reziumė- mane kaip pradedantį pugistą išdūrė, aišku per mano žioplumą. Aišku ši procedūra nėra baisi ir brangi, bet perkant kainą galėsit numušt.

Atleisk, paklausiu, turbut buvai naivus ir ieskojai "pigiau". Tikiuos nesulauksi daugiau bedu, o FAP tai cia jau neisvengiamas kiekvienam. Susivarkai ir galvos neskauda, o TA jokiu problemu nera :good:
  • 0

#1347 retarderis

retarderis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 39
  • Vieta:Kuršėnai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI 98kw

Parašyta 2013 gegužės 08 - 10:24

pigiau visi ieško :) per 7 mėn. daugiau bėdų neišlindo, smulkmenos tik :good:
  • 0

#1348 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 gegužės 08 - 13:19

Niekas net nesigincyja ir net nelyginu 3.0 su 2.7 dyzeliu :) I vienus vartus aisku 3.0 padeda 2.7 visais atzvilgiais. Tiesiog rinkausi tarp 2.2Hdi ir tarp 2.7Hdi, sanaudos tos pacios, bet galia visai kita... Aisku 2.7 brangesnis remontas, net nelyginu.

Bet vat, kad tu 3.0 NERA NU NERA NERA NERA NERA isikalkit sau i galvas. Per paskutinius metus buvo tik VIENAS 607 porestailas autopliuse 3.0 tas pats su maisiniu salonu, mazu ekranu be jokiu atminciu nu krc tuscias kaip koks lepsis aprengtas is isores naujais rubais ;] ir stovejo puse metu neperkamas nes labai retas kuris pirks limuzino klases auto su maisiniu salonu trilitriniu varikliu ir dar mechanine dezes... nu ziauri kombinacija :)

Ir debilui aisku kad banzinas patvaresnis uz dyzeli siais laikais :) Aisku yra iseitis, pirkti su 120 000km skydelyje ir paskui keikti ant viso pasaulio: "tiek tenuvaziaves o genda ir genda..." nor is tikro jau buna pralekes 400 000 km. Prisiziuriu as tokiu klounu, lai nesupyksta tie zmones kurie atvaziuoja ir taip man pasako, ale pezho gavno tiek tenuvaziavusi o genda ir genda... kai parodau jog sukta rida kazkaip uz menesio bando i autoplius det...

Nuo kada dermantinas tapo prestižine preke?
  • 0

#1349 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 08 - 14:17

Geriau jau dermantinas nei maisinis salonas :) Pas taves dar nors veliuras, o yra ir su medziaginiu salonu... Nu buna is 100 vienas zmogus kuriam veliuras geriau nei ta tavo vadinama "pigi dermantina", bet tokiu vienetai :) medziaga - pigiausia komplektacija, veliuras vidutine, "oda" - auksciausia :) Kad ir kaip butu blogai vasara ji, visais kitais metu laikais tikrai nera blogai :) As asmeniskai buciau pirkes veliurini tik su ta salyga kad butu pilnas paketas +3.0, kitokiu atveju manes nei su sautuvu neiginsi tokios pirkt :) Na bet cia jau asmenines kiekvieno nuomones, tas pats kas ir blondiniu/bruneciu klausimas. Grynos odos salonas dedamas tik i ferrari, lamborgini, mercedes s ir pan... :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1350 canyon

canyon
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 56
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:peugeot 607 2.2hdi 2002m.

Parašyta 2013 gegužės 08 - 16:23

Niekas net nesigincyja ir net nelyginu 3.0 su 2.7 dyzeliu :) I vienus vartus aisku 3.0 padeda 2.7 visais atzvilgiais. Tiesiog rinkausi tarp 2.2Hdi ir tarp 2.7Hdi, sanaudos tos pacios, bet galia visai kita... Aisku 2.7 brangesnis remontas, net nelyginu.

Bet vat, kad tu 3.0 NERA NU NERA NERA NERA NERA isikalkit sau i galvas. Per paskutinius metus buvo tik VIENAS 607 porestailas autopliuse 3.0 tas pats su maisiniu salonu, mazu ekranu be jokiu atminciu nu krc tuscias kaip koks lepsis aprengtas is isores naujais rubais ;] ir stovejo puse metu neperkamas nes labai retas kuris pirks limuzino klases auto su maisiniu salonu trilitriniu varikliu ir dar mechanine dezes... nu ziauri kombinacija :)

Ir debilui aisku kad banzinas patvaresnis uz dyzeli siais laikais :) Aisku yra iseitis, pirkti su 120 000km skydelyje ir paskui keikti ant viso pasaulio: "tiek tenuvaziaves o genda ir genda..." nor is tikro jau buna pralekes 400 000 km. Prisiziuriu as tokiu klounu, lai nesupyksta tie zmones kurie atvaziuoja ir taip man pasako, ale pezho gavno tiek tenuvaziavusi o genda ir genda... kai parodau jog sukta rida kazkaip uz menesio bando i autoplius det...

pritariu,manasis kai pirkau rode 280 000km ir tfu,tfu,tfu.... :P vaziuojam ir dziaugiames :clap:
  • 0

#1351 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 gegužės 09 - 20:54

Sveiki, Turiu du ratus R17 225/50 ir du R17 225/45. Deciau ant 607 vasarai. Neuzkals automatas ir pan.? Ar geriau pasikeist tas dvi i 50 aukscio?
  • 0

#1352 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 09 - 20:59

Sveiki,

Turiu du ratus R17 225/50 ir du R17 225/45. Deciau ant 607 vasarai. Neuzkals automatas ir pan.? Ar geriau pasikeist tas dvi i 50 aukscio?

na cia tai klausimas primena - "jei su montiruote gautum per galvą, batų raišteliai atsiriš?"
:ax:
  • 0

#1353 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 gegužės 09 - 22:20

Sveiki,

Turiu du ratus R17 225/50 ir du R17 225/45. Deciau ant 607 vasarai. Neuzkals automatas ir pan.? Ar geriau pasikeist tas dvi i 50 aukscio?

na cia tai klausimas primena - "jei su montiruote gautum per galvą, batų raišteliai atsiriš?"
:ax:

Senuk nuo auksciu skirtumo 4x4 pastoviai uzkala automatai ir pan., taip, kad gryzk i pavesi. Siaip pats pasidomejau tai siuo atveju max gali durniuoti stabdymo sistemos (ABS, ESP...). Ismesiu tas padangas, ramiau bus.
  • 0

#1354 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 09 - 22:44

Sveiki,

Turiu du ratus R17 225/50 ir du R17 225/45. Deciau ant 607 vasarai. Neuzkals automatas ir pan.? Ar geriau pasikeist tas dvi i 50 aukscio?

na cia tai klausimas primena - "jei su montiruote gautum per galvą, batų raišteliai atsiriš?"
:ax:

Senuk nuo auksciu skirtumo 4x4 pastoviai uzkala automatai ir pan., taip, kad gryzk i pavesi. Siaip pats pasidomejau tai siuo atveju max gali durniuoti stabdymo sistemos (ABS, ESP...). Ismesiu tas padangas, ramiau bus.

važiuoklė - priekis varomas su nepraslydime kontrole
"
Transmisija
Pavarų dėžė Automatinė
Varantieji ratai Priekiniai
"

tikrai niekuo nesusije su greičių dėže. va dėl ABS gal ir galėtų, bet na ne ant tokio mažp skirtumo. aišku ant pugo asmeniškai nemėginau, o ir daugelis spėju taip nemėgina, nes o kam skirtingas padangas dėt ??
na yra tokių kur gale užsimeta platesnes, bet kam?? čia yra retorinis klausimas, nereikalaujantis atsakymo. :wh:

Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2013 gegužės 09 - 22:45

  • 0

#1355 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 gegužės 09 - 22:53

Ja ja, kiti deda platesnes i gala ale del stabilumo ant posukiu. Faktas tas, kad perku ratus ir jie jau su tokiom padangom. Pats nesuprantu kas cia taip vazynejo sleivai, bet reikes bandyt pavaziuot, gal neuzsiversiu.
  • 0

#1356 Soldat

Soldat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 58
  • Automobilis:Pezo 607

Parašyta 2013 gegužės 16 - 08:08

Sveiki. Turiu toki klausima i kuri atsakymo taip ir neatsake man. Todel paklausiu cia. Pezo 607 2002m. 2.2 variklis , dyzelis . automatas. Jeigu vaziuojant nuveina turbina ir istraukus rakteli variklis uzia kaip turi but nes turbina pagavo tepala (turbut). Kaip isjungti varikli? Su mechanine reikia saut 5 begi ir seip netaip uzgesta. O ka daryt su automatu ? Nes jeigu taip nutiktu nezinociau ka daryti. Aciu
  • 0

#1357 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:37

Sveiki. Turiu toki klausima i kuri atsakymo taip ir neatsake man. Todel paklausiu cia.

Pezo 607 2002m.  2.2 variklis , dyzelis . automatas.  Jeigu vaziuojant nuveina turbina ir istraukus rakteli variklis uzia kaip turi but nes turbina pagavo tepala (turbut). Kaip isjungti varikli?

Su mechanine reikia saut 5 begi ir seip netaip uzgesta. O ka daryt su automatu ? Nes jeigu taip nutiktu nezinociau ka daryti.

Aciu

Degimas turi buti ijungtas, tada ijungi ziemos mygtuka (iskart judama nuo 3 pavaros) ir uztrauki rankini. Jei tai nepadeda, tada run Willy run... :(

P.S. dar nesu girdejes kad pezhuko 2.2hdi variklis uzsigliucintu su tokia beda... Cia daugiau renault/nissan bei wagenu/audi bedos... BET visada buna primas kartas :ph34r:

P.P.S visada pries toki gedima pasireiskia simtomai - pries kelis tukstancius pradeda varyt melyna duma ir est tepalus, jei tai prisiziuresi, tada nereikes sukt sau galvos.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gegužės 16 - 10:41

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1358 Soldat

Soldat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 58
  • Automobilis:Pezo 607

Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:41

Jungi ziemos mygtuka ir turi but ant D raides? O jeigu su triptroniku iskart i 4 begi? ar neitu taip ?
  • 0

#1359 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:52

Jungi ziemos mygtuka ir turi but ant D raides? O jeigu su triptroniku iskart i 4 begi? ar neitu taip ?

ne neitu

sakau kodel tu pergyveni tiek? Sakau as tau su peugeot tokiu bajeriu nebuna, va renault DCi tai jau kita kalba...

Ar jau melynu sleifu vazineji?

cia VIDEO pamastymams kodel verta masina atidziai priziuret ne tik prie TA...

VARGSAS RENAULT VELSATIS
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1360 Soldat

Soldat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 58
  • Automobilis:Pezo 607

Parašyta 2013 gegužės 16 - 11:39

Ne nemeto jokiu dumu nieko. toks klausimas kilo o to kaip pries pora dienu broliui Volvo su renault 1.9 varikliu vaziuojant i vilniu turbina nuvejo. Tai pas ji mechanine tai sustojo zmogus vaziaves zino ka daryt tai imuse begi ir uzgeso. dabar iesko turbinos. Todel man kilo klausimas ka daryt su automatu :))) Aciu Laimonai :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 28

narių: 0, svečių: 28, slaptų narių: 0