Apie Peugeot 607
#1341
Parašyta 2013 gegužės 07 - 15:36
'89 205 CJ 1.4TU
#1342
Parašyta 2013 gegužės 07 - 17:27
pilnai pritariu, kad tokie projektai yra geras dalykas.Laimonai reik imt 2,2hdi su uzkaltu varikliu bet geru kebulu ir montuot 3,0+automata ir bus super kalbu aisku apie porestyl'a.
pats vairuoju efkę su pakeistu varikliu į senesnį bet patikimą ir galingą GT variklį, ir tuo džiaugiuosi, ir visi kiti, kas turi tokias projektines efkes, džiaugiasi laimingi.
tam, kad pradėtų tokie projektai judėti, būtina juos išreklamuoti forume ir išaiškinti technikams, ko tam reikia. nes aš ir pats po kokio 5mečio norėsiu persėsti į naujesnį limo klasės auto, ir už dujas esu visomis letenomis UŽ. ir tikrai norėčiau išmėginti trilitrį porestailą
taigi, siūlau išmėginti šį variantą sukomplektuoti jei tik kam atsiras galimybė. aišku, pirmiausia reikalingas profesionalas, kuris tai atliktų. ar yra tokių?
p.s. o kam imti dyzeli uzkalta? ne geriau benza 2.2? tada net einant technikini niekas nezinotu apie pokyčius
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2013 gegužės 07 - 17:29
#1343
Parašyta 2013 gegužės 07 - 19:38
#1344
Parašyta 2013 gegužės 08 - 07:46
pirmą kart girdžiu tokias nesamones.Na o kas cia verke del kuro sanaudu?
Beje pas mane kaip pirkau, leido antriftyza per trisaskiu, dvisakius. Sutvarke, bet reikejo keisti kitais, nes tos plasmases nubuvo imanoma sulituoti, suklijuoti, ji buvo perkaitinta pati plasmase. Dabar tas pats atstiko su ausinimo radiatoriumu, pradejo leisti per radiatriaus bakeli (plasmasini), survarke - sulitavo, uzdejo slangas, is beverziant sutruko, plasmasine ausis, vel perkaitinta plasmase. Su tokia beda nebuvau susidures, su kitoms masinomis.
Kokios nuomones? pasitaike tik?
'89 205 CJ 1.4TU
#1345
Parašyta 2013 gegužės 08 - 08:25
#1346
Parašyta 2013 gegužės 08 - 09:18
Atleisk, paklausiu, turbut buvai naivus ir ieskojai "pigiau". Tikiuos nesulauksi daugiau bedu, o FAP tai cia jau neisvengiamas kiekvienam. Susivarkai ir galvos neskauda, o TA jokiu problemu neraAtleiskit kad įsiterpiau į diskusiją, bet noriu pasidalint patirtimi. Perkant būtinai išlėkit į trasą, nes aš palaksčiau po miestą KLP nes buvo su france numeriais. Pasirodo buvo ištrinta engine antipoliution klaida, kuri išlindo tik parsivarant autostradoj pasiekus 90 ( nebetraukė, avarinis rėžimas ir t.t) Ko pasekoje fapo kastracija tapo neišvengiama. Reziumė- mane kaip pradedantį pugistą išdūrė, aišku per mano žioplumą. Aišku ši procedūra nėra baisi ir brangi, bet perkant kainą galėsit numušt.
#1347
Parašyta 2013 gegužės 08 - 10:24
#1348
Parašyta 2013 gegužės 08 - 13:19
Nuo kada dermantinas tapo prestižine preke?Niekas net nesigincyja ir net nelyginu 3.0 su 2.7 dyzeliu I vienus vartus aisku 3.0 padeda 2.7 visais atzvilgiais. Tiesiog rinkausi tarp 2.2Hdi ir tarp 2.7Hdi, sanaudos tos pacios, bet galia visai kita... Aisku 2.7 brangesnis remontas, net nelyginu.
Bet vat, kad tu 3.0 NERA NU NERA NERA NERA NERA isikalkit sau i galvas. Per paskutinius metus buvo tik VIENAS 607 porestailas autopliuse 3.0 tas pats su maisiniu salonu, mazu ekranu be jokiu atminciu nu krc tuscias kaip koks lepsis aprengtas is isores naujais rubais ir stovejo puse metu neperkamas nes labai retas kuris pirks limuzino klases auto su maisiniu salonu trilitriniu varikliu ir dar mechanine dezes... nu ziauri kombinacija
Ir debilui aisku kad banzinas patvaresnis uz dyzeli siais laikais Aisku yra iseitis, pirkti su 120 000km skydelyje ir paskui keikti ant viso pasaulio: "tiek tenuvaziaves o genda ir genda..." nor is tikro jau buna pralekes 400 000 km. Prisiziuriu as tokiu klounu, lai nesupyksta tie zmones kurie atvaziuoja ir taip man pasako, ale pezho gavno tiek tenuvaziavusi o genda ir genda... kai parodau jog sukta rida kazkaip uz menesio bando i autoplius det...
#1349
Parašyta 2013 gegužės 08 - 14:17
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1350
Parašyta 2013 gegužės 08 - 16:23
pritariu,manasis kai pirkau rode 280 000km ir tfu,tfu,tfu.... vaziuojam ir dziaugiamesNiekas net nesigincyja ir net nelyginu 3.0 su 2.7 dyzeliu I vienus vartus aisku 3.0 padeda 2.7 visais atzvilgiais. Tiesiog rinkausi tarp 2.2Hdi ir tarp 2.7Hdi, sanaudos tos pacios, bet galia visai kita... Aisku 2.7 brangesnis remontas, net nelyginu.
Bet vat, kad tu 3.0 NERA NU NERA NERA NERA NERA isikalkit sau i galvas. Per paskutinius metus buvo tik VIENAS 607 porestailas autopliuse 3.0 tas pats su maisiniu salonu, mazu ekranu be jokiu atminciu nu krc tuscias kaip koks lepsis aprengtas is isores naujais rubais ir stovejo puse metu neperkamas nes labai retas kuris pirks limuzino klases auto su maisiniu salonu trilitriniu varikliu ir dar mechanine dezes... nu ziauri kombinacija
Ir debilui aisku kad banzinas patvaresnis uz dyzeli siais laikais Aisku yra iseitis, pirkti su 120 000km skydelyje ir paskui keikti ant viso pasaulio: "tiek tenuvaziaves o genda ir genda..." nor is tikro jau buna pralekes 400 000 km. Prisiziuriu as tokiu klounu, lai nesupyksta tie zmones kurie atvaziuoja ir taip man pasako, ale pezho gavno tiek tenuvaziavusi o genda ir genda... kai parodau jog sukta rida kazkaip uz menesio bando i autoplius det...
#1351
Parašyta 2013 gegužės 09 - 20:54
#1352
Parašyta 2013 gegužės 09 - 20:59
na cia tai klausimas primena - "jei su montiruote gautum per galvą, batų raišteliai atsiriš?"Sveiki,
Turiu du ratus R17 225/50 ir du R17 225/45. Deciau ant 607 vasarai. Neuzkals automatas ir pan.? Ar geriau pasikeist tas dvi i 50 aukscio?
#1353
Parašyta 2013 gegužės 09 - 22:20
Senuk nuo auksciu skirtumo 4x4 pastoviai uzkala automatai ir pan., taip, kad gryzk i pavesi. Siaip pats pasidomejau tai siuo atveju max gali durniuoti stabdymo sistemos (ABS, ESP...). Ismesiu tas padangas, ramiau bus.na cia tai klausimas primena - "jei su montiruote gautum per galvą, batų raišteliai atsiriš?"Sveiki,
Turiu du ratus R17 225/50 ir du R17 225/45. Deciau ant 607 vasarai. Neuzkals automatas ir pan.? Ar geriau pasikeist tas dvi i 50 aukscio?
#1354
Parašyta 2013 gegužės 09 - 22:44
važiuoklė - priekis varomas su nepraslydime kontroleSenuk nuo auksciu skirtumo 4x4 pastoviai uzkala automatai ir pan., taip, kad gryzk i pavesi. Siaip pats pasidomejau tai siuo atveju max gali durniuoti stabdymo sistemos (ABS, ESP...). Ismesiu tas padangas, ramiau bus.
na cia tai klausimas primena - "jei su montiruote gautum per galvą, batų raišteliai atsiriš?"Sveiki,
Turiu du ratus R17 225/50 ir du R17 225/45. Deciau ant 607 vasarai. Neuzkals automatas ir pan.? Ar geriau pasikeist tas dvi i 50 aukscio?
"
Transmisija
Pavarų dėžė Automatinė
Varantieji ratai Priekiniai
"
tikrai niekuo nesusije su greičių dėže. va dėl ABS gal ir galėtų, bet na ne ant tokio mažp skirtumo. aišku ant pugo asmeniškai nemėginau, o ir daugelis spėju taip nemėgina, nes o kam skirtingas padangas dėt ??
na yra tokių kur gale užsimeta platesnes, bet kam?? čia yra retorinis klausimas, nereikalaujantis atsakymo.
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2013 gegužės 09 - 22:45
#1355
Parašyta 2013 gegužės 09 - 22:53
#1356
Parašyta 2013 gegužės 16 - 08:08
#1357
Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:37
Degimas turi buti ijungtas, tada ijungi ziemos mygtuka (iskart judama nuo 3 pavaros) ir uztrauki rankini. Jei tai nepadeda, tada run Willy run...Sveiki. Turiu toki klausima i kuri atsakymo taip ir neatsake man. Todel paklausiu cia.
Pezo 607 2002m. 2.2 variklis , dyzelis . automatas. Jeigu vaziuojant nuveina turbina ir istraukus rakteli variklis uzia kaip turi but nes turbina pagavo tepala (turbut). Kaip isjungti varikli?
Su mechanine reikia saut 5 begi ir seip netaip uzgesta. O ka daryt su automatu ? Nes jeigu taip nutiktu nezinociau ka daryti.
Aciu
P.S. dar nesu girdejes kad pezhuko 2.2hdi variklis uzsigliucintu su tokia beda... Cia daugiau renault/nissan bei wagenu/audi bedos... BET visada buna primas kartas
P.P.S visada pries toki gedima pasireiskia simtomai - pries kelis tukstancius pradeda varyt melyna duma ir est tepalus, jei tai prisiziuresi, tada nereikes sukt sau galvos.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gegužės 16 - 10:41
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1358
Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:41
#1359
Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:52
ne neituJungi ziemos mygtuka ir turi but ant D raides? O jeigu su triptroniku iskart i 4 begi? ar neitu taip ?
sakau kodel tu pergyveni tiek? Sakau as tau su peugeot tokiu bajeriu nebuna, va renault DCi tai jau kita kalba...
Ar jau melynu sleifu vazineji?
cia VIDEO pamastymams kodel verta masina atidziai priziuret ne tik prie TA...
VARGSAS RENAULT VELSATIS
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1360
Parašyta 2013 gegužės 16 - 11:39
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0